Jump to content
FAS Goran
neshaoct

Audi S5 Sportback / A5 Sportback / RS5

Recommended Posts

autotrader.jpg AutoTrader: 2021. Audi A5 Coupe

 

A5 Coupe navodno može da preveze četvoro odraslih ljudi, ali svejedno...ko hoće stalno da vozi 4-5 ljudi treba da kupi neki od gomile SUV modela.

Ovaj auto ionako ima gomilu drugih kvaliteta, pogledajte:

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

autogefuhl.jpg Autogefuhl: Audi RS5 Sportback

 

Kao po običaju veoma detaljan test, ovog puta automobila za kojeg bi neki rekli da je savršen auto za svaki dan :D

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

chasingcars.jpg ChasingCars: 2022. Audi RS5 Sportback

 

Vozi se neverovatno dobro uprkos svom tvrdom vešanju i točkovima od 20 inča. Ispod haube je 2.9 twin-turbo benzinski V6 koji proizvodi 443 konjske snage. RS5 Sportback se direktno takmiči sa Mercedesom AMG C63 i BMW M3, plus Alfa Romeo Giulia Quadrifoglio. Međutim, za razliku od ovih limuzina, RS5 Sportback je kao hatchback jer je sa petoro vrata:

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

thestraightpipes.jpg TheStraightPipes: 2022. Audi RS5 Sportback

 

444KS/600Nm iz 2.9 twinturbo V6 motora - pogon (motor/menjač) je potpuno isti kao pre restajlinga, iste su i performanse, par kozmetičkih detalja su novi kao i unapređenja u Infotainment-u: 

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

auditography.jpg Auditography: Tjunirani Audi RS5 Sportback

 

U paketu su Viola metalik boja (inače Porsche boja), 20-inčni HRE točkovi u boji zlata/bronze, Karbel aero body kit (prednji spliter, pragovi, zadnji difuzor, zadnji spojler), novi volan, elementi od ugljeničnih vlakana u unutrašnjosti... Volan su mu isekli i zato ovako ružnog napravili ljudi iz Carbontastic:

 

rs5 volan01.jpg

rs5 volan 07.jpg rs5 volan 08.jpg rs5 volan 06.jpg

rs5 volan 03.jpg rs5 volan03.jpg rs5 volan02.jpg

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

autotopnl.jpg AutoTopNL: 2015. Audi S5

 

Ima 3.0 V6 TFSI sa kompresorom, posle Stage1 raspolaže sa 440KS/520Nm umesto fabričkih 333KS/440Nm, i ide 294 km/h na Autobanu:

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

motorweek.jpg MotorWeek: 2022. Audi S5 Sportback

 

A4 u obliku coupe-limuzine ali sa više performansi i praktičnosti = S5 Sportback:

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

redlinereviewyoutubelogonew.jpg RedlineReviews: 2022. Audi S5 Sportback

 

Najnovija verzija kombinuje V6 sa turbo punjačem, glatki automatik sa 8 brzina i prepoznatljivi quattro pogon na svim točkovima. Rezultat je i dalje jedna od najboljih sportskih limuzina na tržištu, a takođe je i ''hečbek'':

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

autotopnl.jpg AutoTopNL: 2012. Audi S5 Coupe V8 na Autobanu

 

Najjači S5 koji je ikada izašao iz Audijeve fabrike:

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

autotopnl.jpg AutoTopNL: Audi S5 (B9) Sportback

 

Po izlasku iz fabrike je bilo 354KS/500Nm, a sada njegov 3.0 V6 turbo-benzinac daje 460KS/700Nm:

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Audi A5 Cabrio izbačen iz britanske ponude

 

195900-audi a5 01.jpg

 

Audi A5 Cabrio je izbačen iz linije nemačke kompanije, a zamena je malo verovatna pošto brend konsoliduje svoju ponudu modela u Velikoj Britaniji.

 

Portparol Audija je za Autocar rekao da je uklanjanje A5 Cabria deo ''konsolidacije'' njegovog asortimana modela, s obzirom da je A5 Cabrio stariji model na kraju svog životnog ciklusa. Međutim, i dalje se prodaje u drugim delovima Evrope i model je nedavno dobio Competition Pack. Na pitanje da li će novi model (verovatno električni) zameniti odlazeći A5 Cabrio, Audi je rekao da neće komentarisati buduće planove proizvoda, ali kako stvari stoje ipak nije verovatno da će biti zamenjen novim modelom. Prodaja A5 Cabria u Velikoj Britaniji opada od 2016. Samo 224 su prodata u prvoj polovini 2022. (680 je prodato u 2021.), što ga čini najsporije prodavanom varijantom A5. Poređenja radi, standardni A5 Coupe je prodat u skoro deset puta više jedinica, sa 6.353 komada.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

throttlehousyoutubenovilogo.jpg ThrottleHouse: 2023. Audi RS5 Sportback Competition

 

Ima istih 444KS kao i RS5 koji nije Competition, lakši je za jedva 16-17 kilograma, tj. za 1% ukupne mase od običnog RS5. Mada, ta masa je najvećim delom skinuta baš tamo gde je najvažnije tj. u pokretnoj masi jer su samo ove 20-ce felne lakše 2 kilograma po komadu. Mnogo je bitnije tih 8 kilograma manje na točkovima nego u kabini ''mrtve'' mase u debljini sedišta npr. tih istih 8 kg.

Iako je sa isto snage, ima drugačiji diferencijal i drugačije podešen menjač, tako da je ovo Audi koji može malo da ''baci dupe''. Comfort mod mu je isti kao pre, ali je zato Dynamic sigurno agresivniji. Ima mogućnost ručnog podešavanja amortizera (nema dugme u kabini za to, nego mora da se napolju zalegne i podese amorti, dok za zadnje moraju prvo da se skinu točkovi kako bi se to uradilo). Amorti mogu da se podešavaju u tri ose, tj. možete nezavisno podesiti kako će da se ponašaju pri malim brzinama, pri većim brzinama i kako preko neravnina nezavisno od brzine. Ni ubrzanje do stotke nije blizu onoga što Audi tvrdi (i izmeri) jer njegovih 3.4 je u praksi 3.8 sekundi.

 

Postoji još nešto iz Nemačke što ima oznaku Competition, i dosta je jače/brže... pa čak i u formi segmenta ispod jer i M2 ima više snage od ovog RS5 Competition. I, to je najveći problem za Audi jer ovaj njihov auto nije značajno jeftiniji...

 

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...