neshaoct 9591 Posted July 24, 2019 TheDRIVE video: Test 2019. Audi RS5 Sportback Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9591 Posted July 26, 2019 CarSales video: Test 2019. Audi RS5 Sportback Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9591 Posted July 26, 2019 RoadShow video: Test 2019. Audi RS5 Sportback Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9591 Posted August 29, 2019 TheStraightPipes video: Test 2019. Audi RS5 Sportback Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9591 Posted September 7, 2019 Audi A5 facelift Nakon što je pre nekoliko meseci obnovio aktuelnu generaciju modela A4, Audi je sada doterao i kompletnu gamu modela A5 (Coupe, Cabrio i Sportback). Bez obzira na verziju, svi sada između ostalog imaju doterane branike, veće otvore za vazduh, širu prednju masku, standardna LED prednja svetla (opciono Matrix LED svetla), LED zadnja svetla, novi dizajn alu točkova, a dostupna je i nova District Green metalik boja. Na raspolaganju će inače biti ukupno 11 boja za karoseriju kao i tri paketa opreme (Standard, Advanced i S Line). Treba reći da se krov kod A5 Cabria može otvoriti za 15 sekundi (pri brzinama do 50 km/h), kao i da zapremina prtljažnika kod ovog modela iznosi 370 litara. A5 između ostalog ima i Head-up displej, 12.3-inčnu digitalnu instrument tablu, MMI infotainment sistem sa 10.1-inčnim ekranom osetljivim na dodir, adaptivni tempomat, sistem koji vozača upozorava da je izašao iz svoje trake, sistem za prepoznavanje saobraćajnih znakova, parking assistant, Bang & Olufsen sound sistem... Na početku prodaje će kupcima biti dostupna četiri motora, svi sa 48V mild hybrid sistemom i automatskim menjačem. Bazna verzija kod dizelaša je 35 TDI sa 2.0 TDI agregatom od 163KS, dok bazni benzinac 40 TFSI pokreće 2.0 TFSI motor sa 190KS. Na vrhu ponude u Evropi je S5 varijanta sa 3.0 V6 dizel motorom koji razvija 255 kW/347KS i 700 Nm obrtnog momenta, uz Quattro pogon, 8-stepeni automatski menjač i 48V mild-hybrid sistem. Audi S5 Coupe i S5 Sportback do 100 km/h ubrzavaju za manje od 5 sekundi, a najveća brzina je el. ograničena na 250 km/h. U S5 paketu su i aero body kit, sportsko oslanjanje, veći alu točkovi, sportski kočioni sistem, crna ili crvena kočiona klešta, izduvni sistem sa četiri izduvne cevi, kao i sportska sedišta i volan sa zaravnjenim donjim delom. Za tržišta van Evrope, obnovljeni S5 će moći da se dobije i sa 3.0 litarskim TFSI benzincem sa 260 kW/354KS i 500 Nm (u ovom slučaju S5 Coupe do 100 km/h stiže za 4.7 sekundi, a S5 Sportback za 4.9 sekundi). Najjeftiniji A5 u Nemačkoj će moći da se dobije za 42.900 evra (verzija A5 Coupe 40 TFSI), dok S5 tamo startuje od 66.500 evra. preuzeto sa - Auto Blog Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9591 Posted September 16, 2019 Audi bi mogao da ukine model A5 Sportback Audi je odlučio da smanji broj i raznovrsnost svojih modela. Kako prenosi B92, predsednik Audija, Bram Šot je već najavio da mu je cilj redukcija broja modela koji su u ponudi ovog proizvođača, jer smatra da je Audi ''uključen u previše projekata'' i da to mora da se promeni. On je kazao i da će se Audi fokusirati na ključne modele i one koji su relevantni sa stanovišta kupaca. U tom smislu, već je doneta odluka o ukidanju jednog modela - Audija TT, koga će zameniti ''električni automobil u istom cenovnom rangu''. Ipak, to neće zadovoljiti predsednika Audija, koji se u intervijuu za Autocar zapitao: ''Da li nam je potreban i Sportback model, pored regularne limuzine iz iste familije?'' Šot je kazao i da u kompaniji već razmatraju konkretan model koji je kandidat za ''odstrel'', ali nije otkrio o kom vozilu je reč. Međutim, već se spekuliše da Šot najverovatnije misli na Audi A5 Sportback, koji bi mogao da izostane iz ponude nemačkog proizvođača nakon aktuelne generacije. Inače, sledeća generacija Audija A4 planirana je za 2022-2023. godinu, a A5 Coupe i A5 Sportback bi trebalo da stignu nešto kasnije, ali je sudbina Sportback verzije neizvesna. preuzeto sa - Auto Blog Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9591 Posted October 15, 2019 ABT Audi S5 Sportback ABT Sportsline u svojoj ponudi ima i modifikovanu varijantu Audija S5 Sportback. ABT Sportsline je za njega predvideo pojačani 3.0 TDI V6 dizel motor (sa 347KS i 700 Nm na 384KS i 760 Nm obrtnog momenta), opcioni aero paket (prednji spojler, zadnji difuzor), set novih opruga (auto je niži do 40 mm), hromirane izduvne cevi, kao i komplet novih alu točkova od 20 inča. U vesti se navodi i da je ubrzanje od 0 do 100 km/h smanjeno sa serijskih 4.9 na 4.7 sekundi. preuzeto sa - Auto Blog Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9591 Posted November 9, 2019 HonestJohn video: Test Audi RS 5 Sportback Audi dodaje u svoju ponudu RS5 sa parom vrata više i malo većim gepekom (u odnosu na RS5 Coupe), pod nazivom Sportback. Suština je da koštaju isto, pa ''ispada'' da Audi časti sa još dvoje vrata i malo više mesta. Motor više nije sa 8, nego je 2.9 sa 6 cilindara u V rasporedu i pravi 450 konja. Kao što se za 2.9 V6 u Alfa Romeo Giulia Quadrifoglio sa pravom kaže da je to ustvari Ferrari motor, tako se za ovaj može reći da je to Porsche motor (iako iz Audija jednako tvrde, kao i oni u Alfi, da su ga sami napravili uz samo saradnju sa ljudima iz Ferrari/Porsche-a): Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9591 Posted November 15, 2019 CarsIreland video: Test Audi RS5 Sportback Praktičnija verzija modela RS5, sa drugačijom linijom zadnjeg dela zbog čega ima veći gepek i liči na hatchback modele. Sportista, ali sa više osvrta na potrebe porodice: Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9591 Posted December 10, 2019 Obnovljeni Audi RS5 Audi je u septembru već prikazao restilizovanu verziju modela A5 i S5, dok je za sam kraj ove godine sačuvao i premijeru obnovljenog RS5. RS5 modelske godine 2020 (kao Coupe i Sportback) se prepoznaje pre svega po promenjenom prednjem delu, sa širom saćastom maskom (i malim otvorima za vazduh iznad nje), opcionim matrix LED svetlima i doteranim branikom. Tu su i izmenjeni pragovi i doterani zadnji difuzor, par novih boja za karoseriju (Turbo Blue i Tango Red), kao i stajling paket od ugljeničnih vlakana (krov od ugljeničnih vlakana je recimo zaslužan za 4 kg manju masu). Ističu se i alu točkovi od 19 ili 20 inča (dostupni i u gloss black izdanju), kao i crna ili crvena kočiona klešta. Kao opcija se takođe nude i karbon-keramičke kočnice. Deo opreme čine i sportska sedišta i volan sa zaravnjenim donjim delom, unapređeni infotainment sistem sa 10.1-inčnim ekranom osetljivim na dodir, 12.3-inčni Audi Virtual Cockpit, Apple CarPlay i Android Auto, adaptivni tempomat, sistem za prepoznavanje saobraćajnih znakova, parking assistant, Bang & Olufsen sound sistem. Pod haubom je 2.9 litarski V6 bi-turbo agregat sa 331 kW/450KS i 600 Nm obrtnog momenta, uz 8-stepeni tiptronic menjač i pogon na sva četiri točka. Ovaj sportski model od 0 do 100 km/h stiže za 3.9 sekundi, a može do el. ograničenih 250 km/h (opciono i 280 km/h). Cene za 2020. Audi RS5 u Nemačkoj startuju od 83.500 evra. preuzeto sa - Auto Blog Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9591 Posted April 9, 2020 DPCcars video: 2020. Audi RS5 Dizajnom liči na veću braću RS6 i RS7, a srce mu je 2.9 TFSI twin-turbo V6 sa 450 konja i 600 Nm obrtnog momenta. Do ''stotke'' stiže za 3.9 sekundi i ide do 280 Km/h: Unutrašnjost: Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9591 Posted May 23, 2020 TopSpeed test: Audi RS 5 Sportback 2.9 TFSI quattro Zaista su retki automobili kao što je Audi RS 5 Sportback koji imaju tako dobre performanse, a tako ih je lako kontrolisati. Kada bih ukratko želeo da opišem kako se vozi Audi RS 5 Sportback, možda bi najprikladnije bilo da parafraziram naslov popularnog romana poznatog čehoslovačkog pisca Milana Kundare ''Nepodnošljiva lakoća postojanja''. Dakle, nepodnošljivo lako! I iako ovde nije Praško proleće 1968. godin već jedno sasvim drugo, mada je društveno uređenje skoro pa slično, glavna tema, a to je odnos između težine i lakoće, sukob između trenutnog zadovoljstva, slobode u potpunosti i osnovnih principa društva, moralnih načela i sličnog, je tu! Pogledajte samo kako RS 5 Sportback - izgleda odlično! Niska silueta, oštre linije, veliko međuosovinsko rastojanje, kratki prepusti, dugačka hauba, mat-crni logo i veliki uvodnici vazduha u istom stilu, karakterističan RS difuzor, pa izduvni sistem i tako dalje i dalje. Ima tu još mnogo detalja koji naglašavaju progresivni i izrazito dinamični izgled ovog modela kuće Audi. A sve to ''okupljeno'' na jednom mestu zvanom RS 5 Sportback deluje baš onako impresivno. Istina, u familiji ima i više i manje sportskih veoma bliskih rođaka, poput verzija sa dvoja vrata i kraćim međuosovinskim rastojanjem kao što je RS 5 Coupe, i A5 Sportbek i S5, ali RS 5 Sportback se dodatno još malo razlikuje po agresivnijem prednjem delu, velikoj masci i uvodnicima vazduha. A što je još bitnije, tu je V6 biturbo od 2.9 litara kojim se ponuda motora za ovaj model sa petora vrata kruniše. Sve ovo, a pogotovo uvođenje spomenutog agregata, učinjeno je da bi se bolje pariralo rivalima. Znamo i kojim jer čuvena nemačka trojka nikada ne prestaje sa ''nadmudrivanjima” BMW ima M3, a Mercedes C 63, logično je da Audi odgovori. Taj TFSI V6 biturbo od 2.894 ccm nekako i jeste najbolji izbor, ne samo zbog 450 konjskih snaga koje stavlja na raspolaganje u području između 5.700 i 6.700 obrtaja u minutu, već ponajviše zbog maksimalnog obrtnog momenta. U ovom slučaju on iznosi 600 Nm, a dostupan je od 1.900 od 5.000 obrtaja. Ovako, to su samo cifre na papiru, ali uživo, stvar je mnogo bolja. Kada stisnete gas RS 5 Sportback će se rado odazvati i za tren, koji traje 3.9 sekundi došli ste do 100 km/h. Da nema elektronski ograničenu brzinu, ovaj Audi bi dostizao i 280 km/h, a ne ''samo'' 250. Međutim, nije suština u tome da automobil to može, već sa kojom lakoćom on to čini. I nije bitno da li je stotinka tamo ili ovamo, nego samog osećaja u vožnji koji je odličan. Osmostepeni automatski tiptronik menjač ima odlično odmerene prenosne odnose, pogotovo ako imamo u vidu da je ovo automobil sa permanentnim pogonom na sva četiri točka, tj. quattro i sa diferecijalom koji se po potrebi sam ''zaključava''. Snaga se prenosi u odnosu 40:60 između osovina napred i nazad, tako da je upravljivost veoma dobra, ali i sigurnost. Zapravo, elektronika može preneti točkovima napred i do 70% snage ukoliko je to neophodno, baš kao i do 85% nazad, ali sve zavisi od situacije. Na karting stazi, znači tu gde motor nema mnogo prostora da se razigra, do izražaja dolaze upravljivost i preciznost. RS 5 Sportback je oštar i tačan, tako da ga je u svakom momentu mogu da ga postavim upravo tamo gde želim i kako želim. Kočnice ''grizu'' baš onako kako treba i ja tu ne bih ništa menjao. Razlike između modova Comfort, Auto, Dynamic i Individual koji su dostupni putem Audi Drive Select su primetne, pogotovo kod oslanjanja i upravljanja. Inače, upravljač odlično leži u rukama i što bi mladi rekli - sve mi se ''...đa''. Ipak, ovo nije automobil samo za jurnjavu po stazi već mnogo, mnogo više od toga. To je vozilo za svaki dan, koje lako možete da prilagodite potrebama. Jer, on možda ne ''grmi'' kao njegovi rivali, mada se povremeno oglasi prilikom naglog dodaavanja ili oduzimanja gasa. Više je onako neupadljiv, ali poslušan kada zatreba. Čak mogu da konstatujem i dobroćudan, čak i u situacijama kada je vozač previše ambiciozan. Lako ga je kontrolisati, odnosno morate biti baš bahati i da silno ne poštujete zakone fizike, pa da upadnete u problem. Uz to odlikuje ga odlična trakcija prilikom izlaska iz krivine, bez dima od spaljenih guma kao kod AMG ili M takmaca. A da li je manje zabavan za vožnju od njih? Pa, zavisi šta očekujete od automobila. U svakom slučaju ovde nećete imati svakodnevnu borbu. Možete ga podesiti u Comfort i biti potpuno opušteni, dok će adaptivno oslanjanje uraditi ostatak posla. Mada, ako baš volite dinamiku i imate sportske ambicije ni Dynamic mod vas neće izneveriti. I ako vam sve to nije dovoljno, moguće je da doplatite još za RS spotsko oslanjanje, gde će automobil biti još za 7 mm bliže tlu, a uz DRC (Dynamic Ride Control), keramičke kočnice i drugačije podešen upravljač, osećaj će biti još bliže onim vozilima iz odeljenja Audi Sport. Ipak, zapanjujuće je to kako se sve kod RS 5 Sportback odvija lako i uglađeno! Unutar vozila mir i tišina, mada se oseća ona tipična decentna sofisticiranost kuće iz Ingolštada. Dizajn možda više nije tako jednostavan kao nekada, ali je kvalitet još unapređen i po pitanju materijala, ali i izrade, iako je to sada već na takvom nivou da su u pitanju nijanse. Mada, upravo nijanse danas opredeljuju kupce i zato proizvođači ne žele ništa da prepuste slučaju. Dobro... Audi nikada nije igrao na adute u vidu raskošnog enterijera i previše instrumenata, a ta priča se i sada nastavlja. Pogotovo u situaciji kada postoji virtuelni kokpit na TFT ekranu od 12.3 inča koji se može personalizovati u zavisnosti da li neko voli više ili manje informacija. Naravno, tu je i centralni ekran visoke rezolucije od 8.3 inča na kojem se prezentuju informacije sa MMI infotejment i drugih sistema, u zavisnosti od toga kakve se komande zadaju na multifunckionalnom rotacionom kontroleru, koji se već duže vreme nalazi u vozilima marke sa četiri prstena. Uz sve ovo, pored mogućnosti konekcije sa mobilnim uređajima svaki RS 5 Sportback ima i čitav niz sistema koji asistiraju vozaču, poput adaptivnog tempomata, automatske kontrole visine svetlosnog snopa, održavanja vozila u saobraćajnoj traci, pomoći pri parkiranju, itd. Što se tiče udobnosti ona je veoma dobra, pogotovo na sedištima napred. Ta RS sportska sedišta za karakterističnim štepovima na mekoj napa koži u obliku saća odlično obuhvataju telo. I pronalaženje idealnog položaja za upravljačem nije nikakav problem. Pozadi, budući da je deklarisano da je ovo automobil za pet osoba je situacija zadovoljavajuća. Niska linija krova uzima svoj danak tako da osobe višeg stasa mogu imati problema, jer za noge prostora ima, ali za glave, pa baš i ne. I ona ''peta osoba'' koja sedi u sredini biće suočena sa prilično širokim centralnim ''tunelom'', tako da uz nešto uži sedalni deo, komfor neće biti na nivou. No, taj problem nema samo Audi RS 5 Sprotback, već i svi njegovi rođaci koji prate taj stil, a svakako i konkurenti. Ako nekoga zanima prtljažni prostor, ovaj automobil ni u tome ne oskudeva. Sa 465 litara u osnovnoj konfiguraciji to je sasvim dovoljno za prosečne potrebe. Nema sumnje da RS 5 Sportback ima izvanredne performanse i da se vozi sa lakoćom. Čak većom od svojih glavnih rivala koji ga prate i po pitanju prostranosti i praktičnosti, a naravno i brzine. E sad, iskreno, zanima me zašto se Audi odlučio da napravi automobil koji ima tako dobre performanse, ali to nekako vešto krije. On je tiši i mirniji, pa verovatno i lakši za svakodnevnu upotrebu, samo što to ne ističe na način na koji bi se to moglo očekivati. Da li je u pitanju samo dobro predviđanje i osećaj za tržište ili nešto drugo, pokazaće vreme. Međutim, nemam dilemu da će se mnogima ovaj RS 5 Sportback izuzetno svideti. I bez obzira što osnovna cena od 84.500 evra koliko košta kod nas nije mala interesenata će biti, pa čak i onda kada se doda još mnogo dodatne opreme kao na ovoj verziji za koju je potrebno izdvojiti 118.200 evra. A objasniti u čemu je privlačnost ovog modela je i lako i teško?! Baš kao i razjasniti odnos između trenutnog zadovoljstva i slobode koju ne samo ovaj automobil, već i mnoge druge slične stvari omogućavaju, čak i ako im nasuprot stoji neminovnosti poštovanja nekih osnovnih društevnih principa i morala. Uostalom, sigurno već znate da su neka od najvećih zadovoljstava u životu na samoj ivici prihvatljivosti. A upravo tu se nalazi i ta nepodnošljiva lakoća postojanja koji Audi RS 5 Sportback svakako pruža. Možda nije pravi ''hardcore'' RS automobil, ali Audi RS 5 Sportback svakako ima šta da ponudi po pitanju performansi. ▲ lakoća upravljanja, preciznost vođenja kroz krivine, odlične performanse ▼ cena dodatne opreme Tekst: Zoran Živkov/TopSpeed Fotografije: Aleksandar Savin preuzeto sa - topspeed.rs Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9591 Posted June 23, 2020 Autogefuhl video: Audi RS5 Coupe Pre 4 godine izašla je aktuelna generacija Audija A5, nedavno je restilizovan...pa je to urađeno i na RS5 modelu. Na testu nije Sportback nego verzija sa dvoje vrata. Jedna zanimljivost: doplata za poklopac motora (2.9 V6 BiTurbo sa 450 konja) od karbona, umesto onog klasičnog od plastike je 500 evra. Druga zanimljivost: RS5 standardno dolazi sa klasičnim vešanjem (ništa adaptivno, ništa dugmići), i ono je podešeno kao sportski čvrsto. Doplata su dugmići, tj. posebni unapred određeni modovi koje vozač može da bira...i to je to. Nema potpuno adaptivnog vešanja ni kao doplate iako ono postoji kao opcija na S5. Pogledajte test za sve ostale zanimljive stvari, uključujući i vožnju po Autobanu: Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9591 Posted July 14, 2020 Auditography video: 2021. Audi RS5 Sportback 2.9 BiTurbo V6 sa 450KS i 600 Nm, 0-100 km/h za 3.57 sekundi: Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9591 Posted July 24, 2020 ABT Audi A5 Sportback ABT Sportsline je osvežio svoju ponudu za Audi A5 i A5 Sportback kako bi ovi modeli postali još atraktivniji. Za početak, kit uključuje prednji spojler, crnu saćastu masku, alu točkove od 19 i 20 inča (u više boja), modifikovano oslanjanje (auto je niži 15-40 mm) i nove detalje za enterijer po želji vlasnika. Dostupno je i osvetljenje sa projekcijom ABT loga prilikom otvaranja vrata. Ponuda uključuje i pakete za pojačanje motora. Tako je A5 45 TDI (verzija pre fejslifta) pojačan sa 231KS i 500 Nm na 268KS i 540 Nm. U najavi su i paketi za pojačanje verzija 40 TDI i 45 TFSI, a treba podsetiti da je još prošle godine ponuđen pojačani S5 Sportback. preuzeto sa - Auto Blog Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9591 Posted August 18, 2020 ChasingCars video: Test 2021. Audi A5 Sportback A5 je prošao kroz facelift, a ovaj na testu je S-Line. Audiju je ovaj model veoma važan jer je u poslednje vreme postao prodavaniji od tradicionalnog limuzinskog A4: Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9591 Posted August 20, 2020 CarSales video: Test 2020. Audi A5 Sportback Uzmete liniju Coupea, dodate mu još jedan par vrata, zadnji kraj mu napravite kao fastback, ali ga nikako ne zovete limuzinom, nego Sportback-om...i to odlično ide Audiju već duže vreme kad je A5 u pitanju: Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9591 Posted October 2, 2020 Testosteeron video: 2015. Audi A5 Sportback A5 Sportback (B8) sa 2.0 TDI motorom, S-tronic, S-line: Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9591 Posted December 5, 2020 ABT Audi RS5 ABT Sportsline u svojoj paleti ima i modifikovani Audi RS5 koji raspolaže sa 80KS više od fabričkog primerka. Kao baza je dakle poslužio Audi RS5 Coupe, pri čemu je njegov 2.9 V6 biturbo motor pojačan na 530KS i 680 Nm, dok je ubrzanje do 100 km/h sa 3.9 smanjeno na 3.6 sekundi. Ovde i podatak da najveća brzina iznosi više od 300 km/h. Tu su i elementi od ugljeničnih vlakana, spojler na prtljažniku, sportski izduvni sistem, alu točkovi od 21 inča u boji bronze, modifikovano oslanjanje (auto je niži 25 mm), kao i doterani enterijer (detalji od ugljeničnih vlakana) i projekcija ABT loga prilikom otvaranja vrata. preuzeto sa - Auto Blog Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9591 Posted December 17, 2020 CarsIreland video: Audi A5 Sportback S-Line Facelift A5 u ''Navaro Blue'' boji: Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9591 Posted December 25, 2020 CarWOW: Test Audi RS5 2.9 V6 sa dva turba pravi 450KS/600Nm. Bolje su mu i kočnice u odnosu na slabije jer su diskovi napred 375mm, pozadi 330 mm, plus šestoklipna kočiona klješta napred: Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9591 Posted January 14, 2021 ChasingCars: 2021. Audi S5 Sportback Suptilne promene spolja i unutra, a najveća novina je naravno novi centralni displej u kabini Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9591 Posted February 7, 2021 ParkersCars: Audi A5 Sportback Audi kaže da je ovo najbolji spoj limuzine sa 4 vrata (A4), i kupea sa dvoje vrata (A5) - Audi A5 Sportback. I naravno, skuplji je par hiljada evra od limuzine A4: Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9591 Posted March 1, 2021 OSV: 2021. Audi A5 Sportback Kada se priča o poslovnim automobilima, obično se kaže da je ok da takav auto bude limuzina, ali nikako nije ok da bude hatchback. Audi (kao i neki drugi) nudi spoj te dve karakteristike, tj. limuzinu ali sa 5 vrata (jer se gepek podiže zajedno sa zadnjim staklom), i to zove Sportback: Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9591 Posted March 16, 2021 AutoTopNL: Audi RS5 Sportback 2.9 V6 BiTurbo sa 450KS/600Nm na Autobanu: Quote Share this post Link to post Share on other sites