Jump to content
FAS Goran
neshaoct

Audi S5 Sportback / A5 Sportback / RS5

Recommended Posts

Quote

Iako kompanija iz Ingolštata beleži odlične prodajne rezultate, sve su češće kritike na jednoličnost automobila, bez obzira na klasu, veličinu, opremljenost.  Toga su svesni i u Audiju, pa najavljuju uvođenje razlika među novim modelima u budućnost. Jedan od direktora Rupert Štadler je izjavio da je trenutna filozofija dizajna, koja je donela veliku sličnosti između različitih modela, imala za cilj povećanje prepoznatljivosti marke...

Šef dizajna Mark Liht smatra da će uvođenje različitosti povećati privlačnost automobila na duži vremenski period...

Eto @totti, i njima samima su dosadili :D, pa hoće da im menjaju taj dosadan izgled... :thumbsup::D 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Meni bi smetalo da vozim A5 S-Line i da A1 u istoj opremi ima dobar deo slicnih detalja, a 5ica je bezmalo 3 puta skuplja od jedinice.

 

Kapiram da je to usteda u proizvodnji i da svi to rade, ali vec dovodi do toga da nezahtevan vozac mora da promeni brend vozila da bi video razliku u kolima.

 

Jos par primera:

Areon Higline ce imati par elemenata enterijra istih kao Leon i cak Ibiza.

Fiat ide na to da svi enterijeri jednako izgledaju. Razlikuju se 500, Giulia i Renegade od ostalih.

Leon, Ibiza i Ateca jednako izgledaju unutra i dele prednju masku, a ide se od B klase do SUV.

Share this post


Link to post
Share on other sites

@totti

 

Jedini koji mlati o ovome si ti. :D Toliko mlatiš da izgleda bolje znaš i od onih koji su ih sve redom i napravili:

Quote

Iako kompanija iz Ingolštata beleži odlične prodajne rezultate, sve su češće kritike na jednoličnost automobila, bez obzira na klasu, veličinu, opremljenost.  Toga su svesni i u Audiju, pa najavljuju uvođenje razlika među novim modelima u budućnosti. Jedan od direktora Rupert Štadler je izjavio da je trenutna filozofija dizajna, koja je donela veliku sličnosti između različitih modela, imala za cilj povećanje prepoznatljivosti marke...

Šef dizajna Mark Liht smatra da će uvođenje različitosti povećati privlačnost automobila na duži vremenski period...

 

:) 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja te opet pitam da l' je tebi ovaj auto "dosadan"? Nevezano za to što će se možda u budućnosti modeli više razlikovati, a sve u cilju da još dodatno sahrane konkurenciju, koju inače ubijaju, pogotovo ove "povratnike" u elitu, a koji izgleda imaju ove naše političare u bordu direktora kad najavljuju prodajne rezultate... A šije ih i Dačija
Mislim da ga Markione svako veče baca u nesves' na ovu peticu
 

Share this post


Link to post
Share on other sites

@totti

 

Ne znam koga može Dacia da šije, o čemu ti pričaš... :D 

Audi A5, kao i svi Audiji danas su dosadni. Kao što piše gore, bez obzira na njihovu opremljenost, performanse...jednolični su i promeniće to. Kad ti najavljena promena u dizajnu Audija toliko smeta pa bi do sutra sa mnom da se raspravljaš o tome šta je izjavio njihov šef dizajna...evo:

- Ettinger Street, 85057 Ingolstadt, Bavaria, Germany, +49 841 8937575

 

Idi pa protestvuju ispred njihove centrale jer eto hoće da menjaju dosadan izgled svojih automobila, a za koji ti smatraš da nije dosadan, i da su svi budale koji kažu da jesu... :D 
Ne raspravljaj se sa mnom, idi raspravljaj se oko toga sa ljudima koji vode Audi, pitaj njih zašto su se usudili da misle drugačije od tebe o Audi automobilima:

Quote

Iako kompanija iz Ingolštata beleži odlične prodajne rezultate, sve su češće kritike na jednoličnost automobila, bez obzira na klasu, veličinu, opremljenost.  Toga su svesni i u Audiju, pa najavljuju uvođenje razlika među novim modelima u budućnosti. Jedan od direktora Rupert Štadler je izjavio da je trenutna filozofija dizajna, koja je donela veliku sličnosti između različitih modela, imala za cilj povećanje prepoznatljivosti marke...

Šef dizajna Mark Liht smatra da će uvođenje različitosti povećati privlačnost automobila na duži vremenski period...

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zovi ti Serđa, pa sa njim raspravljaj zašto nisu postali ekonomski tigrovi auto industrije, nego ih prešišala Dačija

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

@totti

 

O čemu li ti pričaš... :D

Nego, vidi sutra ima li avion iz Beograda do Minhena kako bi što pre stigao jer stvar je hitna, posle tamo iznajmi neku Daciu do Ettinger Street, 85057 Ingolstadt...pa nam javi šta kažu u Audiju...jesu li te poslušali da ne menjaju dizajn svojih automobila... :D:D

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ništa neće menjati dokle god deru ostale prodajom
A ti pozovi NN-a da te najavi kod Serđa

 

I nemoj da me taguješ više, kumim te bogom... Stalno stižu notifikacije, ubiše... Vidim ja sve, ne brini
 

Share this post


Link to post
Share on other sites

@totti:D 

 

Audi-A8-2018-1600-0c.jpgAudi-A7_Sportback-2018-1600-14.jpgAudi-A6-2017-1600-0c.jpgAudi-A5_Coupe-2017-1600-3a.jpgAudi-A4-2016-1600-2f.jpgAudi-A3_Sportback_S-Line-2014-1600-32.jpg

 

Vrhunac copy/paste dizajna automobila. :D 

 

On 1/14/2018 at 2:53 PM, totti said:

Ništa neće menjati dokle god deru ostale prodajom emoji3.png

Jok, nego je baš obrnuto...menjaju jer vide da im prodaja osnovnih modela pada...a svoju perjanicu R8 gase u narednim godinama. 

Ne pričaju oni da će značajnije da menjaju dizajn jer eto...onako...nego zbog ovih crvenih brojeva dole:

 

Evropa, sa krajem Q3 2017. godine, po klasama

 

1. Audi A3 / S3 / RS3 130.398 komada, -11% u odnosu na 2016. godinu
2. Mercedes-Benz A-Class 110.580
3. BMW 1-series 102.112

 

=====

 

1. Mercedes-Benz C-Class 141.488
2. Audi A4/S4/RS4 112.399, -13%
3. BMW 3-series 101.054

 

=====

 

1. Mercedes-Benz E-Class 97.963
2. BMW 5-series 82.257
3. Audi A6/S6/RS6/Allroad 61.281, -16%

 

=====

 

1. Mercedes-Benz S-Class 7.657 komada
2. BMW 7-series 6.451
3. Porsche Panamera 4.736
4. Audi A8/S8 2.531, -20% u odnosu na 2016. godinu

 

=====

 

1. BMW X5 26.731
2. Audi Q7 23.470, -4%
3. Volvo XC90 22.229

 

=====

 

1. Mercedes-Benz GLC 81.894, +63% u odnosu na 2016. godinu
2. Volvo XC60 76.805, +32%
3. Audi Q5 52.707, +2%

 

=====

 

1. Mazda MX-5 13.991, +15%
2. Audi TT 13.100, -23% u odnosu na 2016. godinu
3. Ford Mustang 10.565

 

=====

 

1. Porsche 911 11.955
2. Jaguar F-type 3.726
3. Mercedes-AMG GT 1.834
4. Mercedes-Benz SL 1.330
5. Audi R8 1.175, -2%

 

=========

 

Amerika, sa krajem Q3 2017. godine, po klasama:

 

1. Audi A3 18.799 komada, -24% u odnosu na 2016. godinu

2. Mercedes-Benz CLA 14.692

3. Infiniti QX30 11.981

 

=====

 

1. Lexus ES 39.075 komada

2. Mercedes-Benz E-Class 35.442

3. BMW 5-series 28.517

4. Tesla Model S

5. Cadillac XTS

6. Audi A6/S6 11.777 komada, -14% u odnosu na 2016. godinu

.

.

.

13. Maserati Ghibli

14. Audi A7 3.439 komada, -25% u odnosu na 2016. godinu

 

=====

 

1. BMW X1 21.037 komada, +16% u odnosu na 2016. godinu

2. Mercedes-Benz GLA 17.017 komada

3. Audi Q3 14.653, +1%

 

=====

 

1. Mercedes-Benz C-Class 58.949

2. BMW 3-series 43.215 

3. BMW 4-series 30.266

4. Infiniti Q50

5. Acura TLX

6. Audi A4 25.252 komada, +7%

7. Lincoln MKZ

8. Lexus IS

9. Audi A5 13.987 komada

 

=====

 

1. Mercedes-Benz S-Class 10.673

2. Cadillac CT6

3. BMW 7-series 6.562

.

.

.

7. Audi A8/S8 2.386 komada, -19% u odnosu na 2016. godinu

 

=====

 

1. Cadillac XT5 44.468 komada

2. Lexus NX 41.987

3. Audi Q5 39.226, +11%

 

=====

 

1. Ford Mustang 62.196 komada

2. Chevrolet Camaro 53.727

3. Dodge Challenger 52.276

4. Nissan 370Z 3.580

5. Mercedes-Benz SLC 

6. Porsche Cayman

7. Porsche Boxster

8. Audi TT 1.706 komada, -25% u odnosu na 2016. godinu

 

=====

 

1. Chevrolet Corvette 18.891 komada

2. Porsche 911 6.530

3. Jaguar F-Type 3.066

.

.

.

9. Audi R8, 642 komada

 

=========

Share this post


Link to post
Share on other sites

@totti :P :D

 

Još samo kada bi to imalo veze sa dosadnim dizajnom Audija...isto kao i pominjanje svega čega si se setio na ovoj temi u poslednjih par dana... :D

 

Nego, kada iz Audija kažu:

Quote

Iako kompanija iz Ingolštata beleži odlične prodajne rezultate, sve su češće kritike na jednoličnost automobila, bez obzira na klasu, veličinu, opremljenost.  Toga su svesni i u Audiju, pa najavljuju uvođenje razlika među novim modelima u budućnosti. Jedan od direktora Rupert Štadler je izjavio da je trenutna filozofija dizajna, koja je donela veliku sličnosti između različitih modela, imala za cilj povećanje prepoznatljivosti marke...

Šef dizajna Mark Liht smatra da će uvođenje različitosti povećati privlačnost automobila na duži vremenski period...

 

A, ti odgovoriš:

Quote

...što će se možda u budućnosti modeli više razlikovati, a sve u cilju da još dodatno sahrane konkurenciju, koju inače ubijaju...

 

Na to dobiješ odgovor kroz podatke o prodaji koji se crvene (kao što vidiš gore), i koji pokazuju koliko veze sa realnosti nema stav ''da dodatno sahrane kokurenciju koju već ubijaju...'', šta onda dalje kažeš?

 

p.s. Ne računa se u odgovor ako opet kreneš sa stvarima tipa Dacia, Sergio, N.N, Giulia, i ostalo bežanje iz teme... :D;) 

Share this post


Link to post
Share on other sites

@totti :P

 

Deo je prebačen u odgovarajuću temu:

https://www.fiat-lancia.org.rs/forum/index.php?/topic/37973-alfa-romeo-giulia/&do=findComment&comment=1424804

 

Da nastavimo o dosadnosti Audi dizajna...dakle, kad vidiš da tvoj stav oko promene dizajna Audija ''da dodatno sahrane kokurenciju koju već ubijaju...'', nema veze sa realnosti (iz mnogo crvenih brojeva gore), šta onda dalje kažeš?

 

p.s. I dalje se ne računa u odgovor ako opet kreneš sa stvarima tipa ''Dacia, Sergio, N.N, Giulia'', i ostalo bežanje iz teme... :D;) 

Share this post


Link to post
Share on other sites

ABT RS5-R sa 530KS

 

175541-abt 5.jpg

 

Tjuner ABT Sportsline za ovogodišnji sajam automobila u Ženevi najavljuje i sportski coupe RS5-R, čija serija će biti ograničena na samo 50 primeraka.

 

175542-abt 55.jpg

 

Kao baza je poslužio Audi RS5, pri čemu je njegov 2.9 litarski V6 biturbo motor pojačan na 530KS i 690 Nm (+ 80KS i 90 Nm), dok ubrzanje od 0 do 100 km/h sada traje 3.6 sekundi. Automobil na slikama je u Sonoma Green boji, a tu su i elementi od ugljeničnih vlakana (prednji spojler, maska, otvori na prednjim blatobranima, pragovi, spojler na prtljažniku, zadnji difuzor), sportski izduvni sistem sa četiri izduvne cevi, crni alu točkovi od 21 inča (gume 275/25), modifikovano oslanjanje, kao i doterani enterijer (detalji od ugljeničnih vlakana, pločica ''1 of 50'').

 

175543-abt 555.jpg abt 5555.jpg

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...