Jump to content
FAS Goran
neshaoct

Različite cene servisa

Recommended Posts

ma dajte ko ne ume da uradi mali servis sam ????.... bar to nije nikakva tajna ...

osim ako ne zeli da se prlja za 1200 din ... to je vec druga stvar ... mada onda treba naci servis koji ako kupis filtere i ulje kod njih ne naplacuju ruke ... kako god okrenes 30 evra su delovi ... 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sta ulazi u tih 30 EUR? Za JTD traktoriste je samo 5l Selenie WR negde oko 40 EUR (filter ulja oko 8 EUR, vazduha 10 EUR, nafte 16 EUR, kabinski 10-ak EUR).

Izadje full mali servis na 80 EUR bez ruku, pricam o kvalitetnim delovima (UFI, Mann, Knecht i sl.).

Edited by Ivan

Share this post


Link to post
Share on other sites

Daj bre Ivane gde živiš :D ljudi rade mali servis na 1,9mjet i na 1,6mjet za 4-5 hiljada sa sve rukama. Ne znam kako, ali hvalili mi se i vozači i majstori koji rade za te pare... čak mi majstori nudili da se trampimo za taj iznos, znači nije fora nego stvarno rade za te pare... 

 

Iskreno, da sam majstor ne bih radio servis za manje od 20€ samo za ruke, bez obzira koliko to kratko traje ipak traje i zahteva alat i PDV i platu radniku (ili meni nebitno) i dijagnostiku i radionicu i kiriju i odlaganje otpada (ulja) i namet ovaj, namet onaj i 100 nekih drugih qraca... 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Daj bre Ivane gde živiš :D ljudi rade mali servis na 1,9mjet i na 1,6mjet za 4-5 hiljada sa sve rukama. Ne znam kako, ali hvalili mi se i vozači i majstori koji rade za te pare...

Ja ne vidim da sam igde napisao da ne moze da se uradi jeftinije? Sto se mene tice samo neka pice i neka se hvale, mene slobodno neka zaobidju sa tim pricama.

Verovatno su zaboravili da ti se dodatno pohvale da voze bi-termo motore.

Upravo sam se ogradio i naglasio sam da su cene za specificirane marke koje iskljucivo kupujem, a ne za "Pionir", "Filtron" i sl...

Da ne smaram sa detaljima i ne idem u Off, posto bi dalja prica bila za temu o velikom i malom servisu, sta od delova kupiti originalno, i sl...

Edited by Ivan

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pozdrav alfisti, radio sam generalnu na svojoj alfi. Zanima me koliko majstori uzimaju za skidanje i vracanje motora plus radio mi je i veliki servis, zamenio diskove i plocice. Ako neko ima iskustva da mi pomogne cisto da me ne bi izlevatio majstor. U pitanju je 147, 1.6 105ks i da li ona ima filter goriva? Posto sam citao da se njoj filter goriva nalazi u pumpi i da se menja komplet. A pumpa je ispravna. 

 

 

Edited by neshaoct
spojeno

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ako si radio bez da pitas koliko kosta onda nema levatanja nego moras da mu platis koliko kaze. Koliko inace uzimaju majstori, zavisi id majstora do majstora, od grada u kom zivis, posto negde imaju i zlatne ruke. 100-150e za generalnu, pa i 200negde mozda. Veliki servis ti naravno ulazj u tu cenu jer je svakako rasturao to vec.
 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pa to me zanimalo da li ulazi u cenu veliki servis i to. A nije mi taj majstor radio generalnu samo je motor skinuo i rastavio i vraca ga plus veliki servirs. Hvala na odgovoru. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

U jbt od ovoga moze da se rikne :)

I meni izgleda bas puno a mozda je ukljucena reglaza trapa mada je opet malo previse iako su cene svega skocile.

E sad jedino ako je neki ovlasteni servis u pitanju, kod njih je surenje po usima uglavnom standardno i za ocekivati.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ljudi, sve je otislo u pm... Drugar ima servis i u udruzenju servisera je. Pre 2-3 meseca je bilo aktuelno povecanje cena, neki su naravno jedva docekali a neki iskulirali jer su svesni da ce im musterije otici na drugu stranu. Na primer bila je prica o ceni za mali servis i predlog je bio da ruke za benzinca budu 5000 a za dizela 6000 ( jer jelte ima jos 1 filter vise )... Zamena kvacila 15000 din, itd... 

Taj drugar koji ima uredno prijavljenu radnju, ozbiljan objekat sa 3 radna mesta i dve dizalice, SAM radi, rekao je da su preterali. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja sam menjao pre 2 nedelje viljusku, poluosovinu i jednu manzetnu i naplaceno mi je 3000din, sto je po meni mnogo. 2-3 nedelje pre toga za taj rad i jos da mi zameni obe spone ( pocele da pucaju gumice inace su dobre) isti majstor mi je rekao 2500din. Rekoh , pa pre 15dana si mi manje trazio za veci posao, kaze pa to je bilo tada

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ne tako davno majstori su radili mali servis besplatno ako uzmes delove kod njih i dosta im je bilo i rabat koji imaju na delovima.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zelim samo da napisem da mi je danas za Fiat Stila 1.9jtd 115 konja A.S Vlada naplatio za zamenu cilindra kvacila,lamele, druk lagera + mali servis ravno 500evra.. Da li je to puno ili? Vidjao sam po oglasima da je set kvacila oko 150e nov...

 

 

Edited by neshaoct
spojeno

Share this post


Link to post
Share on other sites

Gornji cilindar kvacila je mene izasao oko 3600-4000 rsd pre jedno 3g kad sam menjao set kvacila + zamajac. Racunaj da skidanje menjaca je oko 60-100e kako gde a to mora da bi zamenio set kvacila. Takodje zavisi i koji set ti je ugradio, Sachs, Luk, Valeo, Blueprint i dd pa je sigurno i cena druga. Mali servis opet zavisi sta ti je sipao od ulja, koji filter goriva...

 

Neki dodatni info bi bio pozeljan pa da iole prodiskutujemo.

Edited by ISV_01

Share this post


Link to post
Share on other sites

Veruj mi da nemam nikakav vise info. Kad sam ga pitao pre popravke koliko bi sve izaslo rekao mi je da je zamena oko 45.000 a da je coveku uzeo za to isto + zamajac oko 600e...zacudio sam se sto je poraslo umesto 45.000 na 60.000. Mislim da nema nikakvog smisla naplatili popravku za auto 500eura, za auto koji ne vredi realno 1000...pogotov jer se na oglasima korpa prodaje za oko 150eura..

Share this post


Link to post
Share on other sites

samo mali servis je bar  80 eur.
Cenu delova ne diktira vrednost auta u oglasima. Npr, mali servis je u 10 eur za jtd sa pocetka veka ili za mjet 15 godina mladji

Share this post


Link to post
Share on other sites
32 minutes ago, dwyanewade said:

Mislim da nema nikakvog smisla naplatili popravku za auto 500eura, za auto koji ne vredi realno 1000...pogotov jer se na oglasima korpa prodaje za oko 150eura..

Ako mislis na popravku polovnim delovima jerbo vozis polovan auto, slazem se. Ali delovi su novi, a auto jedu godine. 

Mene je pre 3g izasao ceo set kvacila + zamajac + gornji cilindar kvacila 47K, + ruke 60E (jos neki delovi su ugradjeni pritom, ali sam ih doneo i platio odvojeno). Kolika bi sad ta nekadasnja cifra bila, ne znam ali kako su generalno stvari poskupele oko 25-30%, ne bi me cudilo da dogura cifru od 600+e. 

 

Sto kaze kolega, mali servis je te okvirne cifre.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zvuci puno, bez obzira. Nisam racunao cene delova ali eto i sam mozes da vidis pa sracunaj. 5l ulja, filter ulja i vazduha, mozda i nafte. Set kvacila + cilindar. Kada racunam ovako napamet ispada da je za sve posebno naplatio ruke i jos ima rupa neka a pritom ima debeeeo rabat na delove :D
 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nije mi problem mali servis, to je oko 80-100eura naravno. Vidjah na oglasima da je set kvacila oko 18.000 dinara, zato me zacudilo. Htedoh samo da vidim iskustva drugih, iskusnijih clanova. Inace rekao mi je veoma bitnu stvar, da su mi filteri bili u katastrofalnom stanju, da mi je ulje bilo veoma lose koje je izbacio, da kao da nisam radio servis ko zna kad, a ja radio u Bogunovicu pre manje od godinu dana i od tad auto presao 8000....na sta mi je on odgovorio da ti oni nisu ni uradili mali servis koji je inace kostao oko 20k kod njih, sto dalje implicira da bi verovatno ovo sve bilo oko 1000eura kod njih

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hehe 60e za skidanje menjaca nekad bilo :lol:

Na Miniju ce trebati zamena kvacila jer lupa pri kretanju i cim se malo jace doda gas. Ruke su 150e kod jeftinog majstora. Jeste da mora pola automobila da rastavi, ali nece vise niko to da radi za 50-70e.

 

Racunao ti je verovatno 100e za mali servis, 150e kvacilo, 30-40e cilindar, druk 50ak i za ruke oko 150e za menjac i tu smo negde. 

 

Jeste skupo, ali sve cene su otisle dodjavola pa tako i majstori digli cene.

 

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Radni sat je svuda po 3000 dinara, negde i vise.. Cene delova 20% skocile i jbg, kad se sve nakupi dodjemo do neke sumanute cifre.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...