neshaoct 9728 Posted June 8, 2021 Zašto nije dobro da se svađate sa vozačem kamiona? Kada vozači koji se prestrojavaju bukvalno pokušavaju da vas izguraju s puta ili vam na svakom delu puta oduzimaju prednost, ne preostaje vam ništa nego da se nadate da će sve proći dobro. Prošlo je relativno dobro i u ovom susretu kamiona i Fiata Firoino, koji je primer drumskog divljaštva i nekih nesređenih računa. Nepoznato je zašto su se posvađali, ali nikada nije dobra ideja naguravati se s kamionom. Takođe, ovaj konkretni vozač kamiona je osoba kojoj su lični principi i tvrdoglavost važniji od saobraćajne bezbednosti... 1 knezevic76 reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9728 Posted February 3, 2022 Iznervirao ga ga spor vozač u levoj traci, pa očajničkim manevrom završio zabijen u stenu Nedavni snimak ''borbe'' na putu negde u SAD između vozača Honde Accorda i Forda F-150 Raptora je odličan primer zašto ''gubiti živce'' na putu nije baš dobra ideja. U stvari postoje dva snimka, jedan je snimljen kamerom trećeg vozila, dok je drugi snimljen pametnim telefonom, a osoba koja je objavila video tvrdi da ih je Accord zamalo udario pre događaja kojeg možete videti u nastavku. ''Ovaj Accord me skoro udario u bočnu stranu, a zatim je odlučio da ''napadne'' Raptora i skoro udario njega. Pretpostavljam da je to razbesnelo vozača Raptora i tada sve počinje...'', piše u opisu videozapisa objavljenog na YouTube. Dva vozila mogu da se vide kako se bore za poziciju na levoj strani autoputa, a čini se da F-150 namerno staje na put Accordu i ne dozvoljava mu napred. To je verovatno bio ''okidač'' vozaču Accorda. Dok Ford blokira Accord, vozač Honde odlučuje da zaobiđe Hondu CR-V u desnoj traci, pri čemu udara u kamionet i gubi kontrolu. Nakon toga Accord gubi kontrolu i udara u liticu što ga baca u vazduh, a zatim se zaustavlja na krovu. Na sreću, osoba koja je objavila videozapis navodi da im je policija nakon incidenta rekla da je vozač Accorda dobro. To je primer kako stvari mogu da krenu po zlu pri brzinama na autoputu. To je takođe primer zašto ne treba namerno blokirati ljude na putu, čak i ako se oni ponašaju poput osoba koje nemaju vozačku dozvolu. Iako je ovde glavni krivac vozač Accorda, Ford je pogoršao situaciju namerno ga blokirajući i doveo druge učesnike u saobraćaju, poput vozača CR-V-a, u ozbiljnu opasnost. Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9728 Posted February 16, 2022 Niko ne zna šta vozač ove Brere želi da uradi: 1 Danilo1 reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
bane1321 6671 Posted February 17, 2022 18 hours ago, neshaoct said: Niko ne zna šta vozač ove Brere želi da uradi Šteluje kilometražu! 1 djomla reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
knezevic76 8468 Posted February 17, 2022 Dno dnaSent from my DN2103 using Tapatalk 2 dach@ and totti reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
totti 13181 Posted February 17, 2022 Šteluje kilometražu! Proverava sa majstorom koji homokinetički krckaSent from my SM-G770F using Tapatalk 2 1 bane1321, djomla and Mijailović P. reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9728 Posted July 10, 2022 Vozači slabo poznaju propise i ne razumeju vožnju Nemački vozači imaju ogromne rupe u poznavanju propisa i razumevanju vožnje, pokazala je nova studija nacionalnog automobilskog saveza ADAC. Još gore, ispalo je da oni sa najviše samopouzdanja znaju najmanje. U proseku, 3.500 anketiranih vozača je tačno odgovorila na manje od polovine od 20 pitanja iz standardnog testa za polaganje vozačkog ispita, navodi ADAC. Najmanje 17 tačnih odgovora dalo je tek dva odsto njih. Najviše ispitanika, 87%, zapamtilo je staro pravilo o određivanju odstojanja pri vožnji: brzina podeljeno sa dva, pa toliko metara. Velika većina, njih četiri petine, znala je i odgovore na pitanja o ponašanju prema biciklistima, brzini razrgradnje konzumiranog alkohola i o prvenstvu pri skretanju. Nepoznavanje ekoloških propisa je najraširenije, ali poražavajuće je što samo jedan od osam vozača zna šta je dozvoljeno, a šta nije što se tiče telefoniranja. Manje od četvrtine ispitanika shvata elementarnu fiziku ponašanja vozila u krivini i propisanoj upotrebi svetala za maglu. Pritom, ADAC nije nasumice odabrao tih 20 pitanja, nego je izvukao ona koja su relativno nova, ali i ona povezana sa najčeščćim uzrocima saobraćajnih nesreća. To donekle objašnjava i zašto su mlađi vozači u proseku bolje uradili test od iskusnih. Dalje, ADAC je pred test od vozača tražio da ocene sopstveno znanje. Ukrštanje samoprocene i rezultata isto poražava: Oni koji su sebe ocenili najbolje u proseku su pokazali najtanje znanje. preuzeto sa - Auto Blog Quote Share this post Link to post Share on other sites
YUgisa 2854 Posted July 10, 2022 51 minutes ago, neshaoct said: Još gore, ispalo je da oni sa najviše samopouzdanja znaju najmanje. To je uvek tako jer ako ne znas koliko znas, onda mislis da sve znas. Sto vise znas, to kontas koliko stvari ne znas. 1 Mijailović P. reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
knezevic76 8468 Posted July 10, 2022 Ja ih zovem egonarcisoidni vozači! Quote Share this post Link to post Share on other sites