Jump to content
FAS Goran
marcony

Fiat Punto mk.1 55s / 75 - trza u vožnji / guši se hladan

Recommended Posts

Stigoh malo da pogledam, krenuo sam ka svećicama, prema savetu, ali kad sam skinuo kućište filtera za vazduh, na leptiru gasa primetim da je crevo vakuuma za davač pritiska u usisnoj cevi naprslo. Zamenim i nema više trzanja.

Hvala

Share this post


Link to post
Share on other sites

Imam sledeci problem sa Puntom 1.1...Desava mi se da u voznji pocne da trza i da se gasi,i na plin i na benzin isto ponasanje,i kad se ugasi jako tesko upali(dugo vergla)...Tako to malo zeza,nekoliko km,da bi posle toga sve bilo normalno...

Plinski uredjaj sam otvorio,ocistio,sve ponovo nastelovao,al je problem ostao isti...Tako da kontam da do plina nije,ostaje benzin...

U nekom autogas servisu su mi rekli da je moguce da dizna zahebava... E sad,od kad sam ga uzeo na benzin nije radio najbolje,tj gusio se pri naglom dodavanju gasa,kontam da je bilo do dizne,da je zapusena...

Moje neko misljenje je da dobija(u tim trenutcima kad zahebava) previse goriva..dal zbog dizne il zbog cega,nemam pojma...

E sad sta vi mislite? Da li bi ciscenje dizne mozda resilo problem?

Edited by neshaoct
spojena tema

Share this post


Link to post
Share on other sites

Moglo bi da reši problem, i meni najviše liči na to! Jer ako na plin ide normalno znači nije do struje...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ide normalno na plin,i pocne odjednom da se gasi i nece da primi gas,kao gusi se.. prebacim na benzin,ista situacija... i kad se ugasi,tesko upali... jer verovatno dobije previse goriva(plina ili benzina),u ovom slucaju ne verujem da je plin,nego benzin u pitanju....

Share this post


Link to post
Share on other sites

Njemu ne ide plin preko iste dizne.

To bi znacilo da nije oket plinski uredjaj,a ujedno nije ispravan ni benzinski sistem,ako se gasi i na benzin i na plin.

Proveri ti tu elektriku,senzor mrtve tacke,najpre da je on.

Edited by Bane23

Share this post


Link to post
Share on other sites

Evo ovako,vec par dana vozim auto na benzin a plin sam skroz iskljucio..i taj problem sa gasenjem i trzanjem mi se ne desava :)

Znaci da nesto plin zahebava,al sta bi moglo biti?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pre neki dan pojavio mi se jedan problem...auto je ujutru prije tehnickog pregleda sasvim normalno radio..i otisao ja na tehnicki i uradili oni sve, krecem ja prema kuci i nisam prosao 100m poce mi auto cudnije raditi..mislim do goriva je nesto i nastavim.Parkirao ja njega u garazu i nisam vozio do jutros..Upalim ga sasvim normalno, ali u leru se trese...odem provozam i kao da je malkice nestabilan..vratim se malo turiram i prilikom turiranja auto dobija drukciji zvuk nego sto je prije imao...sta bi moglo biti..unaprijed hvala na odgovorima..

Edited by neshaoct
spojeno

Share this post


Link to post
Share on other sites

Koji motor je u pitanju? Popuni polje "garage" u profilu da se zna za ubuduće :welcome:

Kako se čudno ponaša, dal trza, da nije do kablova i svećica (ako je benzinac), kad si ih menjao? Oće drugačije da se čuje kad je velika vlaga i zima, evo meni isto tako, sumnjam na kablove i svećice...videću da menjam kad skupim pare, za sada ne deluje tragično pa da mora...a kablove ne treba čekati da probiju da ne ubiju komp.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pozdrav ljudi,

Kada upalim hladan motor gusi se pri dodavanju gasa..pogotovo slabije dodavanje..kada ga jace zgazim proguta knedlu i primi gas lepo..Ovo se i u voznji manifestuje.Kada se samo malo ugreje ovo nestaje,kada je vruc lepo prima turazu.Sta bi moglo biti..mozda brizgaljke da se ociste?Hvala.

Edited by neshaoct
spojeno

Share this post


Link to post
Share on other sites

zar se ne bi gusio i kao topao?

 

Ne, jer tada brizga manje goriva.

Hladan motor troši više, čuo si da to kažu...a, troši više baš zato što tada radi sa smešom koja u sebi ima više benzina nego kada stigne na radnu temperaturu.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pozdrav svima.

Da ne postavljam novu temu...

 

Da l' je moguce da se od ove kise u rezervoaru stvorio kondez pa auto stuca dok je hladan? Pre dva dana vrlo malo, a od jutros primetno dok se nije zagrejao. Pre mesec dana bio na servisu menjao svecice filtere ulje...

Punto 1.2 8v, 2002god. Desava li se jos nekom nesto slicno ovih dana?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pozdrav svima! 

 

U pitanju je punto 95 godiste sa motorom 1.2 8v. Do sada ga je vozio moj dobar prijatelj, pa sam ga ja skoro kupio od njega,ali poceo je nesto da se

gusi pri jacem pritiskanju pedale gasa? inace pali dobro i ok radi motor jedino sto eto to mi se trenutno desava. Inace radim mehaniku ali mi karburatori,mono i multi point nisu omiljena stavka kod kola pogotovo elektronika... :(

Ako je neko imao slican problem neka se javi i odgovori mi na pitanje. Hvala unapred...

Edited by neshaoct
spojeno

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mozda nekome pomogne.

Fiat Punto 1108ccm3, gas i  benzin.

Imam slican problem kao i Duskortv.

Naime, ujutro upalim auto sasvim normalno na benzin. Normalno se ponasa.

Predjem cca 4-5km, iz ventilacije se vec osjeti topliji vazduh, prebacim na gas.

Vozim cca jos 5-6km i onda pocinje da se osjeti trzanje.

Isprva po jedno, dva pa nista, i onda ucesta... da bi nakon jos oko 1km pocelo da trza recimo na svakih 1 sekundu.

Tada se upale sve lampice (osim temperature) i motor gubi snagu i ugasi se. Mislim da se on odmah ugasi.

Verglanje ne pomaze ni na gas ni na benzin. Kad se malo ohladi onda upali, nakon verglanja 10-15 sekundi i onda vozis dalje.

I ista stvar se ponovi vrlo brzo.

Auto je 10 dana bio kod mehanicara, da ga on vozi i da ga uhvati na djelu. Bez uspjeha. "Vozi elektricaru!"

Auto je 10 dana bio kod elektricara. Ista prica. "Vozi mehanicaru!"

I na kraju ja, totalni laik, dignem haubu i krenem od najjednostavnijih stvari, gumenih crijeva.

I, u roku od 10 minuta pronadjem da je tanko crijevo koje ide sa lijeve strane kucista filtera vazduha pa na "karburator" puklo uzduz.

Nakon skracivanja crijeva (odsjecanja ostecenog dijela), auto radi normalno....

 

eto...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...