WOB 1 Posted August 10, 2011 Stigoh malo da pogledam, krenuo sam ka svećicama, prema savetu, ali kad sam skinuo kućište filtera za vazduh, na leptiru gasa primetim da je crevo vakuuma za davač pritiska u usisnoj cevi naprslo. Zamenim i nema više trzanja.Hvala Quote Share this post Link to post Share on other sites
Duskortv 0 Posted August 16, 2011 (edited) Imam sledeci problem sa Puntom 1.1...Desava mi se da u voznji pocne da trza i da se gasi,i na plin i na benzin isto ponasanje,i kad se ugasi jako tesko upali(dugo vergla)...Tako to malo zeza,nekoliko km,da bi posle toga sve bilo normalno...Plinski uredjaj sam otvorio,ocistio,sve ponovo nastelovao,al je problem ostao isti...Tako da kontam da do plina nije,ostaje benzin...U nekom autogas servisu su mi rekli da je moguce da dizna zahebava... E sad,od kad sam ga uzeo na benzin nije radio najbolje,tj gusio se pri naglom dodavanju gasa,kontam da je bilo do dizne,da je zapusena... Moje neko misljenje je da dobija(u tim trenutcima kad zahebava) previse goriva..dal zbog dizne il zbog cega,nemam pojma... E sad sta vi mislite? Da li bi ciscenje dizne mozda resilo problem? Edited August 16, 2011 by neshaoct spojena tema Quote Share this post Link to post Share on other sites
banjo1990 264 Posted August 16, 2011 Moglo bi da reši problem, i meni najviše liči na to! Jer ako na plin ide normalno znači nije do struje... Quote Share this post Link to post Share on other sites
Duskortv 0 Posted August 16, 2011 Ide normalno na plin,i pocne odjednom da se gasi i nece da primi gas,kao gusi se.. prebacim na benzin,ista situacija... i kad se ugasi,tesko upali... jer verovatno dobije previse goriva(plina ili benzina),u ovom slucaju ne verujem da je plin,nego benzin u pitanju.... Quote Share this post Link to post Share on other sites
Branko 23 1 Posted August 16, 2011 (edited) Njemu ne ide plin preko iste dizne.To bi znacilo da nije oket plinski uredjaj,a ujedno nije ispravan ni benzinski sistem,ako se gasi i na benzin i na plin.Proveri ti tu elektriku,senzor mrtve tacke,najpre da je on. Edited August 16, 2011 by Bane23 Quote Share this post Link to post Share on other sites
Duskortv 0 Posted August 16, 2011 Sta mu dodje senzor mrtve tacke i kako da ga proverim? Quote Share this post Link to post Share on other sites
Duskortv 0 Posted August 16, 2011 Aha,skontao sam,senzor polozaja radilice? Quote Share this post Link to post Share on other sites
Branko 23 1 Posted August 17, 2011 ^^^ Bas to! Quote Share this post Link to post Share on other sites
Duskortv 0 Posted August 20, 2011 Evo ovako,vec par dana vozim auto na benzin a plin sam skroz iskljucio..i taj problem sa gasenjem i trzanjem mi se ne desava Znaci da nesto plin zahebava,al sta bi moglo biti? Quote Share this post Link to post Share on other sites
petkovicnikola34 0 Posted December 22, 2011 (edited) Pre neki dan pojavio mi se jedan problem...auto je ujutru prije tehnickog pregleda sasvim normalno radio..i otisao ja na tehnicki i uradili oni sve, krecem ja prema kuci i nisam prosao 100m poce mi auto cudnije raditi..mislim do goriva je nesto i nastavim.Parkirao ja njega u garazu i nisam vozio do jutros..Upalim ga sasvim normalno, ali u leru se trese...odem provozam i kao da je malkice nestabilan..vratim se malo turiram i prilikom turiranja auto dobija drukciji zvuk nego sto je prije imao...sta bi moglo biti..unaprijed hvala na odgovorima.. Edited December 22, 2011 by neshaoct spojeno Quote Share this post Link to post Share on other sites
Branko 23 1 Posted December 22, 2011 Hm.....kabal probio,svecica,bobina stradala itd... Quote Share this post Link to post Share on other sites
oktopod 283 Posted December 22, 2011 Koji motor je u pitanju? Popuni polje "garage" u profilu da se zna za ubuduće Kako se čudno ponaša, dal trza, da nije do kablova i svećica (ako je benzinac), kad si ih menjao? Oće drugačije da se čuje kad je velika vlaga i zima, evo meni isto tako, sumnjam na kablove i svećice...videću da menjam kad skupim pare, za sada ne deluje tragično pa da mora...a kablove ne treba čekati da probiju da ne ubiju komp. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Branko 23 1 Posted December 22, 2011 napisao je covek punto 1.1,znaci 1100cm3! Quote Share this post Link to post Share on other sites
petkovicnikola34 0 Posted December 22, 2011 u voznji kao da malo secka u odnosu na prije...motor je benzinski 1108cm3 Quote Share this post Link to post Share on other sites
petkovicnikola34 0 Posted December 24, 2011 rijesio sam problem...u pitanju bila svjecica Quote Share this post Link to post Share on other sites
marko987 0 Posted August 29, 2013 (edited) Pozdrav ljudi,Kada upalim hladan motor gusi se pri dodavanju gasa..pogotovo slabije dodavanje..kada ga jace zgazim proguta knedlu i primi gas lepo..Ovo se i u voznji manifestuje.Kada se samo malo ugreje ovo nestaje,kada je vruc lepo prima turazu.Sta bi moglo biti..mozda brizgaljke da se ociste?Hvala. Edited August 31, 2013 by neshaoct spojeno Quote Share this post Link to post Share on other sites
Gusar 4 Posted August 29, 2013 sam swi odgovorio na postavljeno pitanje ocisti dizne.... Quote Share this post Link to post Share on other sites
marko987 0 Posted August 29, 2013 Pa ako su dizne zapusene,zar se ne bi gusio i kao topao?? Quote Share this post Link to post Share on other sites
Mijailović P. 3396 Posted August 29, 2013 Poslusaj gusarcinu staru i sve ce ti se samo kasti ! Quote Share this post Link to post Share on other sites
marko987 0 Posted August 29, 2013 Ha ha..vazi? Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9584 Posted August 31, 2013 zar se ne bi gusio i kao topao? Ne, jer tada brizga manje goriva.Hladan motor troši više, čuo si da to kažu...a, troši više baš zato što tada radi sa smešom koja u sebi ima više benzina nego kada stigne na radnu temperaturu. Quote Share this post Link to post Share on other sites
sa_kariba 0 Posted May 16, 2014 Pozdrav svima.Da ne postavljam novu temu... Da l' je moguce da se od ove kise u rezervoaru stvorio kondez pa auto stuca dok je hladan? Pre dva dana vrlo malo, a od jutros primetno dok se nije zagrejao. Pre mesec dana bio na servisu menjao svecice filtere ulje...Punto 1.2 8v, 2002god. Desava li se jos nekom nesto slicno ovih dana? Quote Share this post Link to post Share on other sites
Pajko 3 Posted September 17, 2015 (edited) Pozdrav svima! U pitanju je punto 95 godiste sa motorom 1.2 8v. Do sada ga je vozio moj dobar prijatelj, pa sam ga ja skoro kupio od njega,ali poceo je nesto da segusi pri jacem pritiskanju pedale gasa? inace pali dobro i ok radi motor jedino sto eto to mi se trenutno desava. Inace radim mehaniku ali mi karburatori,mono i multi point nisu omiljena stavka kod kola pogotovo elektronika... Ako je neko imao slican problem neka se javi i odgovori mi na pitanje. Hvala unapred... Edited September 21, 2015 by neshaoct spojeno Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9584 Posted September 21, 2015 Pogledaj sada, nakon spajanja tema, sve ranije napisano u temi na kojoj smo. Quote Share this post Link to post Share on other sites
mtesa 0 Posted May 21, 2016 Mozda nekome pomogne. Fiat Punto 1108ccm3, gas i benzin. Imam slican problem kao i Duskortv. Naime, ujutro upalim auto sasvim normalno na benzin. Normalno se ponasa. Predjem cca 4-5km, iz ventilacije se vec osjeti topliji vazduh, prebacim na gas. Vozim cca jos 5-6km i onda pocinje da se osjeti trzanje. Isprva po jedno, dva pa nista, i onda ucesta... da bi nakon jos oko 1km pocelo da trza recimo na svakih 1 sekundu. Tada se upale sve lampice (osim temperature) i motor gubi snagu i ugasi se. Mislim da se on odmah ugasi. Verglanje ne pomaze ni na gas ni na benzin. Kad se malo ohladi onda upali, nakon verglanja 10-15 sekundi i onda vozis dalje. I ista stvar se ponovi vrlo brzo. Auto je 10 dana bio kod mehanicara, da ga on vozi i da ga uhvati na djelu. Bez uspjeha. "Vozi elektricaru!" Auto je 10 dana bio kod elektricara. Ista prica. "Vozi mehanicaru!" I na kraju ja, totalni laik, dignem haubu i krenem od najjednostavnijih stvari, gumenih crijeva. I, u roku od 10 minuta pronadjem da je tanko crijevo koje ide sa lijeve strane kucista filtera vazduha pa na "karburator" puklo uzduz. Nakon skracivanja crijeva (odsjecanja ostecenog dijela), auto radi normalno.... eto... Quote Share this post Link to post Share on other sites