Jump to content
FAS Goran
banjo1990

Fiat Punto mk.2 - amortizeri

Recommended Posts

Ako nekog interesuje nek se javi za broj da mu posaljem preko poruke...

A, zašto preko poruke, zašto ne na temi da svi vide? :whistle:

Share this post


Link to post
Share on other sites

^^^ Pa da ne bude da ja reklamiram nekog, da ne popijem bananu :harhar:

evi i broja kad vec moze da se reklamira

061 22 10 975

Covek se zove Šaki i nalazi se na petrijevskoj raskrsnici, lako se nadje :thumbsup:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pa, nije FLCS Forum kao neki drugi forumi... :thumbup:

Sve što nije komercijala, slobodno postavljajte. To je korisna informacija.

Komercijala je da dođe taj lik i krene da se reklamira, ili da ti sada namerno kreneš na jedno 10 tema po forumu da pričaš o njemu i ostavljaš kontakt svuda.

Share this post


Link to post
Share on other sites

 ja isto moram da menjam amorte i to pod razno,rece mi goran,servis goran da uzmem kayaba amortizere,malo su skuplji al mnogo su bolji negoli obicni za punta

a taj sto trazi 50 eura,verovatno za komad,pa bolje onda kupiti nove i da traju 

Share this post


Link to post
Share on other sites

 a taj sto trazi 50 eura,verovatno za komad,pa bolje onda kupiti nove i da traju 

50e za sva 4 sa garancijom od godinu dana, tako je meni covek rekao...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jedno pitanje: Dal su skuplji prednji il zadnji amortizeri za punto 1.2 44kw, 2003.?

Prošle godine sam mjenjao prednje, čini mi se da su na red došli i zadnji.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ne znam da li podrazumevas na sve automobile ili samo na Punta, jer na starijim Fiatima koji dele slicnosti sa Zastavom pa i amortizere su zadnji skuplji od prednjih ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Prvi put cujem da su zadnji skuplji od prednjih...

Na cemu su to zadnji skuplji?

Pogledaj konstrukciju zadnjih i prednjih. Sta je logicnije da bude skuplje? :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hahaha pa ja ne kazem logici i nije moja logika, tako je kako je... Skuplji su od 10 do 30% (ponekad se desi da su iste cene, mada koliko sam ja skontao to je obicno kada dodje do promene cene tj poskupljenja, pa dok ne ode zaliha jeftinijih). Po konstrukciji su skoro isti, zadnji su samo duzi... Prednji ima platformu a zadnji ima tu zastitu kao prahobran, nesto malo drugacije reseno kacenje i ima zakacku za rucnu... ;) Cak i kopije koje sam vidjao su isto zadnji skuplji :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Cekaj, za koji auto ti pricas???

Ja zasta god da sam kupovao, prednji su bili skuplji. 101, Yugo, Panda, Punto, Ford, Dacia, Opel...

Edited by Hardvet

Share this post


Link to post
Share on other sites

Svasta...:)

Jedino ako su zadnji Kyb a prednji mala privreda...:)

Salim se, apsolutno neshvatljivo. Nikad mi se tako nesto nije desilo.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Juce zamenjene solje i KYB amortizeri napred cene 2310 solja KYB a amortizer prednji Excel G 5600 komad majsor skida solje ono ispadaju lezajevi kuglice sve se raspada kaze u pravom trenutku  si menjao inace predhodni su bili monro a akron  solje imale su i sad one 1000 din jeftinije od ovih gore al kad je bal nek je maskembal solje  mozda oko 60 000 zgazili ali su se poraspadali.Auto je mnogo stabilniji...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Solje su kojeg proizvodjaca, gde si ih pazario i koja je cena?

Kada malo bolje razmislim, moze isto to i za amortizere... :smoke:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sve je uzeto u kit komercu znaci amortizeri kayaba excel g  5600 komad i isto kayaba solje 2310 po komadu verujte drugi auto zadnji su 3670 al za njih nije bilo kesa :scooter: ...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Moze li se nekako u voznji ili pregledom utvrditi da su solje za zamenu ili moraju da se skidaju da bi se to videlo?

Share this post


Link to post
Share on other sites

+1 to i mene zanima, znam da nosaci solje mogu da se cuju kako skripe kada se podigne prednji deo pa se tocak okrece levo desno ali da li moze nekako da se utvrdi u kakvom su stanju solje a da se na skida ceo amortizer i sve zivo oko njega?


 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kad je auto na dizalici (u vazduhu),luft na šolji otkrivaš tako što pokušavaš da sabiješ amortizer ,tj. guraš točak naviše!  Ako ima lufta,čućeš kuckanje prilikom pokušaja sabijanja,a ako nema nikakvog zvuka, opušteno!

Share this post


Link to post
Share on other sites
Sve je uzeto u kit komercu znaci amortizeri kayaba excel g 5600 komad i isto kayaba solje 2310 po komadu verujte drugi auto zadnji su 3670 al za njih nije bilo kesa :scooter: ...
J

 

el ti spusten auto? I mene ceka slicna investicija pa ne znam sta mi je ciniti. (ovo sto si pisao belim slovima se i ne vidi preko tapatalka ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

 

Sve je uzeto u kit komercu znaci amortizeri kayaba excel g 5600 komad i isto kayaba solje 2310 po komadu verujte drugi auto zadnji su 3670 al za njih nije bilo kesa :scooter: ...

 

Jel ti spusten auto? I mene ceka slicna investicija pa ne znam sta mi je ciniti.

(ovo sto si pisao belim slovima se i ne vidi preko tapatalka ;) )

 

Nije mi spusten  auto, i samo sto ovi amortizeri nisu uljni Kayaba vec gasni EXCEL-G pa su skuplji ima i jeftinija varijanta uljni oko 5000 ali nije neka razlika a i nemenja se cesto a kazu da su bolji ovi.U sustini auto je se utegao kao pracka.Majstor mi je rekao da netreba reglaza da se radi jer su kao fiksne rupe ali se ispostavilo da to nije tacno jer prilikom zamena amortizera i solja za pola cm je trap morao da se stelne... 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ovde kod mene je los put, katastrofa, a kola su mi spustena, pa ne znam da li je bolje uzeti kvalitetne amortizere ili neku jeftiniju varijantu dok ne urade taj put?

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Bolji amortizeri bolje funkcionisu u svim uslovima i duze traju, zato su bolji :D Provera reglaze treba da se radi uvek posle zamene amortizera jer nisu svi bas uvek istih dimenzija iako tako izgledaju pa moze da se poremeti, potogotovo napred.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...