kole 2 Posted March 26, 2010 Tu je bila jedna operacija viška, jer ako se jednom vakumira i napuni, i ne curi nema potrebe ponovo prazniti pa puniti. Osim ako majstor nije dodao namerno više UV tečnosti prvi put. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Damjanović 9 Posted March 26, 2010 Mogao je Kole da mi radi šta hoće.... Tada! Quote Share this post Link to post Share on other sites
STILISTA 2 Posted March 26, 2010 ja sam svoju kompletno reparisao kod Bogunovića pre dve ipo godine. Odmah pošto sam kupio vozilo. Uspostavilo se da je dupla aluminijumska cev imala naprsnuće : jednini spas je bio ili argonsko varenje za koje niko nije hteo da mi da garanciju, ili nabavke tih cevuljaga direktno od Lancie. Naravno, ponesen potrošačkim entuzijazmom - opredelio sam se za drugu varijantu, ostao bez 250e al sam dobio klimu! (u to vreme ama ni jedne Lybre nije bilo na otpadu)! Sam postupak je meni, kao laiku, izgledao vrlo profesionalno, sve se priključuje na kompjuer - kompjuter povezuje sa nekakvim kompresorom sa dve tečnosti, jedna koja isisava i pročišćava, druga koja puni, pere i podmazuje (kompresor), pa se sve to ponovo prazni, pa puni žutom tečnošću i nabija na neki užasan pritisak, vozi se par dana...pod tim, potom ispituje zaptivenost nekom "glasačkom" lampom i na kraju ponovo prazni ta žuta tečnost i puni se gasom. Potom se (drugi dan) dolazi ponovo da se meri temperatura direktno na izduvima u kabini (digitalni termometar sa decimalnim podelama)...i sve to beše koštalo pored onih "pozlaćenih" cevi 3.500 din! Pre dve ipo godine. Da kucnem u drvo, evo druga sezona - funkcioniše još uvek. Polen filter - čišćenje usisivačem!Majstor se zove TIKA i samo to radi. Ostalo "što dalje"pa o toj cifri i ja pricam (3500 din) a ne o nekom lopovu kao sto je B......totalno je nebitno dal je majstor Tika ili Grga vazno je da ljudima odrade kvalitetno posao a uz to i sto jevtinije i naravno da laike ne lazu! Quote Share this post Link to post Share on other sites
sasha015 34 Posted April 6, 2010 Da i ja priupitam nesto u vezi sa klimom.Skoro sam bio kod majstora posto klima nije hladila i on je prilkljucio na neki "kompjuter-masinu" i rece da nema dovoljno freona.Onda je jedno 20 minuta vakumirao sistem(ili sta vec,da vidi da li negde gubi pritisak) i onda je ubacio freon(u gramima po specifikaciji).Posle toga na izduvu je pokazalo 4.5 stepeni c. I klima sada dobro radi,koliko sam probao ovih zadnjih par dana kada je bilo toplije.Ostalo je jos da se izvrsi dezifenkcija sistema,kaze da traje oko 2-3 sata kada se naprska tom tecnoscu,tj.neka bocica sa cevcicom.E sada posto se ovde pominje neko ulje za kompresor,jel se to posebno menja i ubacuje?Da trazim i tu "uslugu"kada budem isao na dezifenkciju.Evo par saveta sto procitah na brzinu gde se pominje to ulje i jos ponesto.*Ulje u kompresoru (sistemu) treba menjati najmanje jednom u dve godine. Kod zamene ulja treba voditiračuna da se koristi isključivo tip ulja koje je propisao proizvođač, nikako drugo. Ovo je veoma osetljivojer može dovesti do uništenja kompresora I nagrizanja ostalih komponenti u sistemu.*Nakon dve godine ili pređenih 50 do 60 hiljada kilometara treba obavezno zameniti sušač (receiver drier) i ispitatirad termoekspanzionog ventila i po potrebi isti zameniti. Ovo je najekonomičnije uraditi istovremeno kad semenja ulje u kompresoru, odnosno kod redovnih servisa.*Nemojte startovati motor automobila ako vam je klima uključena.*Jednom godišnje radi se tretman čišćenja algi i bakterija na isparivaču i izduvnim tunelima. Obaveznouraditi tretman pri promeni vlasnika vozila. (iritacija očiju i disajnih organa, alergijske reakcijei neprijatan miris)....http://as-centar.com/forum/auto-klime/prakticni-saveti-za-poboljsavanje-rada-auto-klima/ Quote Share this post Link to post Share on other sites
STILISTA 2 Posted April 6, 2010 a kako se raditretman čišćenja algi i bakterija na isparivaču i izduvnim tunelima.moze li da se opise i pojasni? Quote Share this post Link to post Share on other sites
sasha015 34 Posted April 6, 2010 Valjda ovako nekako.I OVIM npr.http://wurth.rs/PDF/M%2007%200795.pdfhttp://wurth.rs/PDF/M%2007%200790.pdf Quote Share this post Link to post Share on other sites
Lyon 0 Posted April 6, 2010 (edited) Mislim da je to preterivanje, tj da to mozes da uradis i sam.Postoje sredstva koja se mogu kupiti u prodavnicama, ili prosto uzmes Asepsol u spreju, ukljucis ventilaciju na najace, ukljucis unutrasnju cirkulaciju i u sve otvore ventilacije poprskas desetak puta sprej.Zatvoris auto i ostavis da radi desetak minuta, provetris i uz novi filter klime, neces imati nikakvih problema. Edited April 6, 2010 by Lyon Quote Share this post Link to post Share on other sites
kole 2 Posted April 6, 2010 DE sada posto se ovde pominje neko ulje za kompresor,jel se to posebno menja i ubacuje?Da trazim i tu "uslugu"kada budem isao na dezifenkciju.http://as-centar.com/forum/auto-klime/prakticni-saveti-za-poboljsavanje-rada-auto-klima/Ulje si verovatno već dobio, pošto si sistem vakumirao kako treba, pa zatim dopunio.Ekspanzioni ventili se uglavnom ne menjaju ako su ispravni. Njihov vek trajanja treba da bude skoro koliko i vozila.Problem je što ako otkažu propuste tečnu fazu freona koja u kompresoru može da izazove hidraulički udar. Ali mnogo pre toga će se osetiti slabije hlađenje.Na vazdušnoj strani se preporučuje dezifekcija svakoe godine. Siguran znak da to treba da se uradi je neprijatan miris. Quote Share this post Link to post Share on other sites
bolens 7 Posted April 7, 2010 > Gde proveriti klimu?U Novom Sadu, servis "Sneško", Vardarska 1, Telep (063/517-477) ima moju preporuku. Quote Share this post Link to post Share on other sites
panther 0 Posted April 26, 2010 Ja sam svoju klimu servisirao kod Dusana na Altini, covek je krajnje profesionalan i povoljan, punjenje klime komplet je 30 evra, s tim sto je meni otisao i jedan ventil visokog pritiska pa je to bilo dodatnih 5 evra. Posle punjenja je ustanovljeno da klima pusta na spoju kod hladnjaka tako da je to izaslo jos 50 evra, ukupno sve 85 evra i sve radi perfektno. Npr. kod Jelica su mi trazili za ventil 10 evra i za punjenje 6100 dinara. Dusan od mene ima sve preporuke, ako nekom treba telefon dacu mu da ne pisem ovde jer ne znam da li to krsi neka pravila foruma. Quote Share this post Link to post Share on other sites
micas 0 Posted April 26, 2010 Mene zanima br tel,jer i ja treba ovih dana da proverim klimu.Gde se on nalazi? Quote Share this post Link to post Share on other sites
panther 0 Posted April 26, 2010 Ulica Dijega Rivere 1 062/545183 Quote Share this post Link to post Share on other sites
Bukira 0 Posted April 27, 2010 I moja preporuka za Dušana sa Altine. Prošle godine mi je punio klimu, krpio hladnjak... izuzetno pošten i ljubazan čovek. Quote Share this post Link to post Share on other sites
konj_konjski 1 Posted April 29, 2010 Moje preporuke za AGIX Autoklimu na Gardosu! Bio sam danas i vrlo sam zadovoljan. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Detritus 0 Posted May 27, 2010 Gde da dopunim gas za klimu ili sta vec, da bolje hladi... Quote Share this post Link to post Share on other sites
kole 2 Posted May 28, 2010 Danas sam otkrio jednu veoma neprijatnu stvar . Curi freon na aluminijumskom hladnjaku klime. Tj. na dovodnoj cevi. Auto nije nikad udaran cev je jednostavno porozna (bušna). Nov hladnjak je 420 EUR.Sreća pa znam neke zavarivače koji su vični sa Aluminijumom pa ću pokušati to da rešim u ponedeljak inače će ceh biti velik. Quote Share this post Link to post Share on other sites
chiki 9 Posted May 28, 2010 @DetritusMoja preporuka Polar klima, izlaz posle plavog mosta prema Nisu. Profesionalci ali samaraju sa cenama. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Dexxter 1 Posted May 28, 2010 @koleKojih bre 420e? Mislis iz originala? Mislim sta vise sam cak ubedjen da mozes da prodjes dosta jeftinije. Nissens hladnjaci su veoma pristupacni sa cenom a kvalitet je i vise nego odlican. Ja ih koristim vec duze vreme i nemam ni jednu reklamaciju. Ja se snadbevam od uvoznika iz Kragujevca i nemam primjedbe. Inace sto se varenja tice moze da se odradi ali samo sa TIG aparatom. Obican CO2 aparat ne moze da zadihtuje 100%. Znam iz iskustva.Tel. +381 034 30 50 40Fax +381 034 30 50 41http://www.nissens.com/Contact/Afdelinger/datterselskaber_eng.html Quote Share this post Link to post Share on other sites
kole 2 Posted May 28, 2010 Jeste u pitanju je bio original. To je jedino što je majstor iz rukava imao cenu.Hvala na telefonima.Pokušaću naravno prvo sa krpljenjem. TIG postopak je u pitanju.Atestirani varilac NIS Naftagasa. Quote Share this post Link to post Share on other sites
space2703 1 Posted May 28, 2010 to ti je napuko od suviše snage, smanji mu čip Quote Share this post Link to post Share on other sites
panther 0 Posted May 28, 2010 Danas sam otkrio jednu veoma neprijatnu stvar . Curi freon na aluminijumskom hladnjaku klime. Tj. na dovodnoj cevi. Auto nije nikad udaran cev je jednostavno porozna (bušna). Nov hladnjak je 420 EUR.Sreća pa znam neke zavarivače koji su vični sa Aluminijumom pa ću pokušati to da rešim u ponedeljak inače će ceh biti velik.Ista stvar i kod mene samo sto je meni pustao jos na jednom mestu i covek mi popravio tj. zavario za 6000 dinara. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Dexxter 1 Posted May 29, 2010 Kod nas je krpljenje hladnjaka ili bilo kog aluminijumskog dela za klime 1500din a ako postoji jos neko mesto koje treba zavariti kosta 1000din. Pesic SlobodanV.Orasje026/871-175064/18-18-860 Quote Share this post Link to post Share on other sites
Scipy 0 Posted June 10, 2010 Pozdrav svima!!!Da li neko zna neki dobar servis za klimu?Evo o cemu je rec:kada ukljucim klimu cuje mi se jako brujanje i kao neko lupanje.inace klima hladi odlicno ali me brine to sto se tako cuje.Scipy Quote Share this post Link to post Share on other sites
ICECUBE 0 Posted June 11, 2010 Tebra ja bio pre neki dan preko puta Gelenike, ima super servis (preporuka od kolega sa foruma)Otisao da proverim cinilo mi se da slabo hladi.Sve su pregledali i sve bilo u redu, 0 stepeni na izlazu gde duva, samo sto je crn auto pa mu treba da se oladi.Nista nisu hteli da mi naplate, ja ih castio.http://www.autoklime.com Quote Share this post Link to post Share on other sites
klaywert 0 Posted June 11, 2010 Neću da se pravim pametan niti da pametujem ovde ali evo nekoliko reči servisera koji je 40 godina radio rashladu i bio ovlašćeni servis LTH uredjaja za Vojvodinu, bog da mu dusu prosti.1. Rashladni sistem je sistem zatvorenog tipa, gas se ne dopunjuje jer ako je sistem ceo tj ne propušta nema gde gas da nestane.2. Freon je gas koji ne menja viskozitet niti svoje karakteristike ukoliko nema primese vode u sistemu a ne može je biti ako je sistem izvakumiran kako treba.3. Sistem je jedino tačno proveren ako stoji na aparatima 24h i ne izgubi više od 2% pritiska.4. Pri svakoj zameni gasa OBAVEZNO se menja sušač sa aktivnim ugljem koji služi za sabiranje vlage iz gasa koji nastaje punjenjem boca.5. Ulje u agregatu (kompresoru) se menja samo prilikom remonta kompresora. Sva ulja za kompresore su takva da mogu da izdrže i do 20 godina a da ne promenu viskozitet, tj gustinu.6. Gas se može vratiti u sistem samo pod uslovom da novi gas sa kojim se mesa stari bude od istog proizvodjača u protivnom se ta dva gasa ne mogu u potpunosti sjediniti i mogu stvarati čepove. 7. Varovi na cevima i isparivačima se vare srebrom ili bakrom zavisi od materijala.8. Najsigurnija provera curenja sistema se radi sa sapunicom jer je to jedini način da se otkrije i mikropukotina, razne tečnosti koje se koriste ubacivanjem u sistem vremenom razgradjuju freon i imaju svoju gustinu i ne mogu da otkriju sve mikropukotine.9. Današnjim majtorima je na prvom mestu vaš novčanik i u kombinaciji sa dobrom pričom dobija zadovoljnu mušteriju, za mene je zadovoljna mušterija ta koja me nakon popravke ne zove u sledećih 10-20 godina za isti kvar.10. I neka me neko ko ugradi mesečno 200 kompresora kao ja zove i kaže mi da nisam u pravu. Quote Share this post Link to post Share on other sites