zverko 0 Posted June 19, 2008 gde si radio remont kompresora klime tj gde si naso lezajeve i da ne znas mozda oznaku ili dimenzije istih. hvala unapred. pozz Quote Share this post Link to post Share on other sites
Guest 536 Posted June 19, 2008 Ovo i mene zanima taj remont i promena lezajeva. Esad sto se tice tvog problema, slican sam imao na BMW-u. Cim se klima tj. kompresor ukljuci kais udari, cuje se lupa. Uzrok kod mene je bio u spaneru koji je iako nov bio los... Quote Share this post Link to post Share on other sites
kole 2 Posted June 19, 2008 gde si radio remont kompresora klime tj gde si naso lezajeve i da ne znas mozda oznaku ili dimenzije istih. hvala unapred. pozzRemont sam radio preko Fiat Đukića ZR, on kompresore šalje kod nekog Belanovića u NS gde se oni kompletno remontuju (šta im već fali ne samo ležajevi). 11000 din. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Guest 9036 Posted June 19, 2008 @ zverkoRemont kompresora najpouzdanije mozes da uradis kod PILIP frigo011/375 77 88@ kole Da li je remenica alternatora CRNA (boja) ili nije?Ako nije crna moras da zamenis remenicu za CRNU i remenicu radilice za modifikovanu.Ako je procedura vec odradjena onda bi trebao da imas BELU tacku na obe remenice.Dok se to ne uradi cvili kais kao gladan pas Quote Share this post Link to post Share on other sites
zverko 0 Posted June 20, 2008 @gavra: majstore, gore popljuvase taj servis a ti me saljes tamo... :? btw, juce sam zvao neke kod plavog mosta i ono sto je najbitnije je da imaju lezaj a majstora koji ce da uradi remont imam (SALE na ceraku) Quote Share this post Link to post Share on other sites
Guest 9036 Posted June 20, 2008 @gavra: majstore, gore popljuvase taj servis a ti me saljes tamo... :?Licno sam odneo i odradio kod PILIP-a preko 200 kompresora za 15 godina i NIKADA ni jedan problem,pricam o remontu kompresora,sad sto ih mrzi da ga oni skidaju,pa ih mrzi da pogledaju sta je sa klimom ako mora da se rastura enterijer,pa sto te stave da cekas po 20 dana tu su ljudi u pravu,ali ako imas skinut kompresor, odneses za par sati gotovo i garancija 6-12 meseci.@kole zameni samo remenicu alternatora i vozi.... Quote Share this post Link to post Share on other sites
Guest 6599 Posted June 27, 2008 Pozdrav,Intersuje me da li je neko radio zamenu lezaja kompresora za klimu i koliko ga je to stajalo. S obzirom da je pocheo da mi se chuje u voznji , razmisljam i ja to da uradim, pa me interesuju iskustva ?Pozdrav, Vladapost prenet iz druge teme Quote Share this post Link to post Share on other sites
stef 0 Posted June 28, 2008 Lezajevi, ciscenje sistema i jos dosta sitnica(mrzime da nabrajam, ali dan posla) 100e. Novosadski servis za preporuku - pm za dealje podatke Quote Share this post Link to post Share on other sites
kole 2 Posted June 30, 2008 Računaj na 8000 -12000 remont + vakumiranje i punjenje sistema 3000-4000 din. Quote Share this post Link to post Share on other sites
chela 2 Posted June 30, 2008 Lezaj odete i kupite u kit komercu za valjda 1800 kinti, skinete remenicu, zamenite lezaj i gotova stvar. Inace sam 2x radio remont jer nije mogao da se nadje lezaj, sad ih ima, tako da nema potrebe skidati kompresor nego samo zameniti lezaj!!!!!!! Quote Share this post Link to post Share on other sites
kole 2 Posted June 30, 2008 Nije ležaj jedino što se remontuje kod kompresora. Ako se kompresor čuje kada je klima uključena sasvim je moguće da je to spojnica. Quote Share this post Link to post Share on other sites
chela 2 Posted June 30, 2008 Zar nije najlakse da promenis lezaj, pa ako se vise ne cuje onda nema problema a ako se cuje izgubio si smeh pare(nisu izgubljene imas novi lezaj). Inace na puntu je kompresor klime nezasticen, t.j podkrilo ne prekriva taj deo pa voznja po mokrom ubije lezaj na remenici jer upada voda.Meni se non stop cuo kompresor(sad poslednji put) i promenjen je samo lezaj. 1. put i kad radi, ali preko 2500rpm se nista nije culo(Lezaj), 2. put mi se cuo samo kad ne radi klima, lezaj zaribao i skroz se istopio, zapalio buksnu, plastike... i napravio cudo u kompresoru(TAJ KOMPRESOR JE BIO REMONTOVAN OD PREDHODNOG PUTA). Posle toga kupim polovan kompresor kome se lezaj vec cuo, vozio sam ga skoro 1 god. dok nisam naleteo na vec gotov lezaj, tipski za remenicu kompresora klime. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Lazar Cvetkovic 0 Posted July 1, 2008 Ima na Vidikovcu majstor - Dejan Bačarević, adresa je Susedgradska 4a, u onim garažama negde u visini koša, radi sve u vezi klima...Telefon ne znam, ali možeš da nađeš u delu foruma koji se bavi klimama. Quote Share this post Link to post Share on other sites
kole 2 Posted July 1, 2008 Zar nije najlakse da promenis lezaj, pa ako se vise ne cuje onda nema problema a ako se cuje izgubio si smeh pare(nisu izgubljene imas novi lezaj). Inace na puntu je kompresor klime nezasticen, t.j podkrilo ne prekriva taj deo pa voznja po mokrom ubije lezaj na remenici jer upada voda.Meni se non stop cuo kompresor(sad poslednji put) i promenjen je samo lezaj. 1. put i kad radi, ali preko 2500rpm se nista nije culo(Lezaj), 2. put mi se cuo samo kad ne radi klima, lezaj zaribao i skroz se istopio, zapalio buksnu, plastike... i napravio cudo u kompresoru(TAJ KOMPRESOR JE BIO REMONTOVAN OD PREDHODNOG PUTA). Posle toga kupim polovan kompresor kome se lezaj vec cuo, vozio sam ga skoro 1 god. dok nisam naleteo na vec gotov lezaj, tipski za remenicu kompresora klime.U pravu si. Najbolje je krenuti od ležaja, ako je on da ne bacaš pare na ostalo. To možeš možda i sam ako si vešt i ako imaš uslova.Ja kod Stila nisam uspeo ni remen da skinem. Zatezaču se prilazi sa donje strane sa skinutim desnim točkom. Muislim da nije moguće sa kanala već samo sa stubne dizalice. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Stilo_jtd_Mania 0 Posted March 21, 2010 Pozdrav... Zna li neko gde napuniti klimu? Do pre par dana sam imao problem sa ventilatorom, na cetvorci je duvao kao sad na jedinici... problem je bio u filteru klime koji za 4 godine nisam menjao ni jedanput. Cele zime sam se smrzavao. Kupio sam filter klime u AP sportu i kostao je oko 600 din, zamenio sam ga sam i nije bilo tesko, osim sto sam slomio sve zabice na poklopcu ispod kasete. Kako i gde najjeftinije proveriti klima uredjaj i gde je napuniti? Quote Share this post Link to post Share on other sites
mihajlo 3 Posted March 22, 2010 ^^^ Pozdrav. E, ovako i to iz licnog iskustva. Posto je sada doslo do promene godisnjeg doba, ili ti udjosmo u toplije, imaces prilike da u oglasima naidjes na pregrst oglasa u vezi servisiranja auto-klima. Ja sam proslog jula kupio Stila SW 1.9 jtd, sa digitialnom klimom koja nije radila. Otisao u servis i dopunili ljudi. Ceo postupak traje oko pola sata i kostalo je oko 40-50 Eura sa proverom i punjenjem. Takodje, javljao mi se miris ustajalosti kada pustim da duva ventilator bez paljenja klime, neugodan i otuzan smrad. Onda sam otisao u AP sport, kupio filter klime i neki sprej za ciscenje ventilacije, koji se naprska kroz kuciste filtera i bas posteno zapeni. Ostavi se jedno pola sata do 45 minuta da odstoji i kada pene vise nema vrati se filter i od tada mi se taj miris nije vratio. Sprej je naziva PROFESSIONAL, ima dugacku cevcicu i kostalo me to sa sve filterom oko 1200 dinara proslog avgusta, verujem da je sada skuplje za jedno 300 dinara. Meni je ostalo pola spreja tako da cu uskoro da ponovim postupak, a filter klime menjaj pred sezonu, nije skup, a tako ces cuvati i svoje zdravlje i automobil. Dinamika zamene filtera zavisi i od uslova u koijma vozis, jer sto je veca prasina i prljavstina na i oko puta to se i filter brze napuni i isprlja. Nisam bio od neke pomoci, ali se nadam da ce ti moja prica koristiti. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Stilo_jtd_Mania 0 Posted March 25, 2010 hvala veliko, od pomoci mi je sve sto si mi napisao, a nisam imao pojma koliko je punjenje klime, sada znam odprilike. pozdrav Quote Share this post Link to post Share on other sites
STILISTA 2 Posted March 25, 2010 Ja proveravao i dopunjavao klimu kod Grge na Gardoshu!povoljan je i jako dobar majstor (nasih godina)Kome bude trebao broj telefona i preporuka moze da mi posalje PP Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9584 Posted March 25, 2010 Kome bude trebao broj telefona i preporuka moze da mi posalje PPA, što samo na PP... Quote Share this post Link to post Share on other sites
Stilo_jtd_Mania 0 Posted March 25, 2010 koliko te izaslo punjenje klime? Danas sam odsrafio cep gde se puni klima, ispod je ventil kao i na tockovima, pritisao sam ventil i nista nije izaslo, to isto sam probao na drugarovom autu i kod njega izlazi freon. Kod mene je freon prazan. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Lyon 0 Posted March 25, 2010 (edited) pa ti se svideo zvuk izlaska freona, pa si pritiskao i pritiskao..... Nedavno sam kupio auto pa sam po preporuci otisao da mi provere klimu.Meni je ustanovljeno da je sistem potpuno prazan. Receno mi je da to moze biti zato jer je neko tako hteo ili pak postoji mesto gde sistem pushta.Odmah su mi rekli sta ce uraditi i koliko to otprilike moze da kosta.Sistem je napunjen ponovo, a dodata je i neka fluorescentna technost kako bi se za par dana UV lampom ustanovilo tacno mesto gde curi, ako uopste curi.Vozicu jos par dana, a onda otici da pregledaju i ustanove sta je bilo u pitanju i ukoliko negde postoji rupa, da se to naravno resi.Sve to kostalo je oko 3.600 din. uz racun, upisivanje podataka o vozilu u njihov racunar i nalepnicu o izvrsenoj intervenciji.Firma je Pilip Frigo, otprilike preko puta Galenike, rade samo to i rekao bih da su vrlo profesionalni. Edited March 25, 2010 by Lyon Quote Share this post Link to post Share on other sites
Martini 11 Posted March 25, 2010 Majstor bi ubacivanjem UV tecnosi zajedno sa uljem za kompresor i freonom trebao da proveri curenje. To se radi sa UV lampom i detektorom gasa. Preporucio bih uvek filtere sa aktivnim ugljem. Za neupucene oni su sive boje a ne bele i verujte mi da se razlika oseti. Quote Share this post Link to post Share on other sites
kole 2 Posted March 26, 2010 (edited) Pre svakog dopunjavanja sistem bi trebalo izvakumirati na bar 10000 Pa. Time se izvlači vazduh i vlaga u gasovitom stanju. Vlaga i vazduh razgrađuju freon, pospešuju oksidaciju i stvaranje naslaga i slabe snagu hlađenja.Zatim se ubacuje tačno odraeđana količina mešavine freona R134, ulja i vrlo malo UV tečnosti.Sve drugo je poluodrađen posao. Edited March 26, 2010 by kole Quote Share this post Link to post Share on other sites
STILISTA 2 Posted March 26, 2010 Kome bude trebao broj telefona i preporuka moze da mi posalje PPA, što samo na PP... ja reko da ne napravim dzaba reklamu!Mogu da napisem i da preporucim coveka.Prosle godine u ovo vreme mi je cistio hladnjak klime tj prao vapomi punio klimu.E sad ima neki uredjaj koji se nakaci na ulaz i izlaz freona na kolima i kompletan freon u automobilu recikluje i dopuni koliko trebapo tabeli na tom uredjaju .Sve to me je kostalo 3500 dinara.Obzirom da sam imao bliski susret sa kucetom u decembru,morao sam da skidam hladnjak klime i da ga ispravim.Pre pocetka svega sam otisao kod njega i izvukao kompletan freon iz sistema i skoro sam otisao da mi vrati jer sam posao oko kola zavrsio .Ceo taj postupak je kostao 2000 dinara.Evo vam telefon coveka i mozete da se pozovete na mene slobodno.Rekao sam mu da ce ga neko sigurno kontaktirati sa naseg foruma!AGIX autoklima Aleksandar Grgurov 064 316 44 86Sindjeliceva 1 ZEMUN Quote Share this post Link to post Share on other sites
Damjanović 9 Posted March 26, 2010 (edited) ja sam svoju kompletno reparisao kod Bogunovića pre dve ipo godine. Odmah pošto sam kupio vozilo. Uspostavilo se da je dupla aluminijumska cev imala naprsnuće : jednini spas je bio ili argonsko varenje za koje niko nije hteo da mi da garanciju, ili nabavke tih cevuljaga direktno od Lancie. Naravno, ponesen potrošačkim entuzijazmom - opredelio sam se za drugu varijantu, ostao bez 250e al sam dobio klimu! (u to vreme ama ni jedne Lybre nije bilo na otpadu)! Sam postupak je meni, kao laiku, izgledao vrlo profesionalno, sve se priključuje na kompjuer - kompjuter povezuje sa nekakvim kompresorom sa dve tečnosti, jedna koja isisava i pročišćava, druga koja puni, pere i podmazuje (kompresor), pa se sve to ponovo prazni, pa puni žutom tečnošću i nabija na neki užasan pritisak, vozi se par dana...pod tim, potom ispituje zaptivenost nekom "glasačkom" lampom i na kraju ponovo prazni ta žuta tečnost i puni se gasom. Potom se (drugi dan) dolazi ponovo da se meri temperatura direktno na izduvima u kabini (digitalni termometar sa decimalnim podelama)...i sve to beše koštalo pored onih "pozlaćenih" cevi 3.500 din! Pre dve ipo godine. Da kucnem u drvo, evo druga sezona - funkcioniše još uvek. Polen filter - čišćenje usisivačem!Majstor se zove TIKA i samo to radi. Ostalo "što dalje" Edited March 26, 2010 by Damjanović Quote Share this post Link to post Share on other sites