Jump to content
FAS Goran
zverko

Klima servisi - iskustva

Recommended Posts

U Beogradu, Ciklon sevis koji deluje korektno je 2300 i dezinfekcija 2300. Bio sam kod njih pretposle god. Ja bih nesto jeftinije ako ima :) Dezinfekcija kod njih trajala nekih 20 min i auto mi mirisao jedno 2 nedelje :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Imao sam peh, lupio auto i skidan je hladnjak, pri tome ispuštena klima. 

Sve spakovano i već pominjani Zoki u Vinogradskoj ulici mi napunio skroz prazan sistem, odradio dezinfekciju nekim ozonom, za 2500 din. 

Izgubio se onaj težak vazduh kada se isključi klima, a hladi bez greške! 

Od mene opet preporuka za Zokija. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Što se tiče te dopune freona jel piše na tom njihovom uredjaju koliko fali ili ide samo dopuna pa kad se dopuni to je to. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nije bas najjasnije,punjenje klime i dopuna,zar je ista cena? Ako nekom fali 10% a nekom 90% zar je ista cena. sad i ja to gledam,kod Saleta kod bazena 11 april i Ciklon u hotelu Jugoslavija je 2000 sa njihovim flajerom.Govorim o dopuni.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ispravno je tako, isprazni se sistem, vakumira, proveri pod pritiskom i napuni ali postoji i samo dopuna i to se naplacuje po gramazi tipa 100g=500-600din

U automobile obicno staje 400-600gr (obicno postoji nalepnica u motornom prostoru na kojoj pise tacno) ali sama dopuna je nepotreba jer klima ili hladi ili ne, ako slabo hladi znaci da je freon pri kraju tipa ostalo 100g i onda je logicno da se sve isprazni, vakumira i napuni, glupo je dodati npr. 300g samo kad je vec jako malo ostalo, neces tu nista ustedeti.

Ako je pak klima vise od pola napunjena onda nema potrebe za dopunom jer idalje mora da hladi super, nista dodatnih 100-200g nece pojacati, bar ne znacajno, hladjenje, obicno kad gramaza padne na minimum tad slabo hladi u suprotnom nije problemu  kolicini gasa vec nesto drugo.

 

Edited by OMP

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ni meni nije bilo najjasnije kada sam zvao majstora da pitam za cenu, bio smehotresan razgovor

Posto punjenje klime, kaze 2500, rekoh skroz je prazna, skidani hladnjaci, on kaze e onda je 2500, rekoh a jos i dezinfekcija, a on kaze e u tom slucaju sve skupa 2500 din! (za moj auto naravno)

 

I upravo je i bilo kao sto @OMP kaze. Nakacio covek masinu, vakumirao, pogledao nalepnicu, ucukao nesto po masini, napunio i posle ubacio onu spravu za ozon i naplatio 2500 din.

Share this post


Link to post
Share on other sites
39 minutes ago, andreja.micovic said:

moj slucaj, bilo 300g, nije hladila dovoljno dobro, trebalo biti 500g. 

pa sta znam pojam dobrog hladjenja je relatian i zavisi od kola, verujem da ce bolje hladiti kad je puna ali recimo imao sam jedan svoj auto kome nije radila klima i bukvalno samo stavili samo 100g zbog neke provere kompresora i klima je radila super, onako bas fino pod ruku osetih hladno, posle par dana je sredjena komplet i nisam primetio nikakvu bitnu razliku, verovatno sve to zavisi od kola, same klime sta znam. Ali svakako postoji opcija i samo dopune to sam vec rekao a majstor treba da proceni tj uradi sta treba.

Share this post


Link to post
Share on other sites

nema tu pojam dobrog/loseg hladjenja

Nema nista subjektivno, mislim moze se subjektvno pretpostaviti da losije hladi nego inace.

 

Postoji i tabela, kad se stavi na min (low), duvanje u sredinu, duvanje na skoro maksimumu, mora biti 4-6 stepeni na izlasku iz izduva klime. Pre toga se auto drzi u hladu jedno sat vremena i upali da radi bar 5 minuta, pa se pali klima i meri se. 
Isto tako, kad se stavi na, mislim 21 stepen, na izlazu mora biti oko 10 stepeni.

Izlaz se meri sondom za temperaturu i nema tu subjektivno hladi mi ili ne...

 

I da parafraziram drugara, ex clana foruma 'najbolje se oseti da tvoja klima ne radi kad probas u drugom autu'

Share this post


Link to post
Share on other sites
13 hours ago, milan-jtd said:

Ni meni nije bilo najjasnije kada sam zvao majstora da pitam za cenu, bio smehotresan razgovor

Posto punjenje klime, kaze 2500, rekoh skroz je prazna, skidani hladnjaci, on kaze e onda je 2500, rekoh a jos i dezinfekcija, a on kaze e u tom slucaju sve skupa 2500 din! (za moj auto naravno)

 

I upravo je i bilo kao sto @OMP kaze. Nakacio covek masinu, vakumirao, pogledao nalepnicu, ucukao nesto po masini, napunio i posle ubacio onu spravu za ozon i naplatio 2500 din.

Tako su i meni do sad radili kad sam dopunjavao klimu. Poveže mašinu, iznavi mu na papiriću stanje, koloko fali i sl.

 

Bilo je 2.000 pre 4-5 godina posle podigli na 2.500 i za te novce se odradi ispustanje starog gasa, dopuna i sta sve vec tu spada. Taj proces oko 30-ak minuta i jos 20-ak za dezinfekciju ozonom s nekom masinom koja se stavi ispod suvozačkog sedišta. Nikad mi nisu dodatno naplaćivali dezinfekciju, sve bude komplet za tih 2.500

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nije tako, jbg, nekad je sve bilo za 2500 din, sada tu cenu samo na nekim akcijama. Eventualno u manjim mestima ili kad nije sezona može sve za ispod 3000.
Ispod zvanične cene nekih servisa i cena na akciji560a3c62d31203dcbebcb7df02f75d57.jpg2b8a046cabf75fff830331de44395451.jpge58a0cf815733f22f6b45b3994769f56.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites
50 minutes ago, knezevic76 said:

Nije tako, jbg,

Ima i sada, pisao sam par postova iznad....

 

Samo nije neki veliki servis nego majstor u svojoj garazi

Share this post


Link to post
Share on other sites

Bio sam juce,stvarno je 2500,dopuna i ozoniranje,ali mi je rekao da ga ne preporucujem po toj ceni,nego kad pozovete pa se dogovorite.

Share this post


Link to post
Share on other sites

jel zna neko da li su isti kompresori klime kod svih 1.4 motora, konkretno za GP? prosvirao mi izgleda kompresor , pocinje da se cuje kad se upali klima moram da resavam to sto pre sad sumnjam da cu bas od tjet da nadjem ali kontam da bi trebalo da je isti za sve 1.4 motore

Share this post


Link to post
Share on other sites

Po Eperu nije isti. 

 

71724083 za 120 ks Tjet

 

55194880 za 1.2 8v, 1.4 8v, 1.4 16v.

 

Dizeli isto imaju razlicit, posebno za 1.3, posebno za 1.9... 

Share this post


Link to post
Share on other sites

pu, mislio sam da su isti, verovatno se lakse nadje nego za tjet...videcu dal mogu da vidim i uslikam oznaku pa da uporedim i po njoj trazim...za dizele sam pretpostavio da nije isti ali sam za benz mislio da jeste...pustio sam poruke svima na kp koji ih prodaju pa cemo videti

 

 

vidis ovaj pise da je za tjet ali nije taj broj na njemu???

 

https://novi.kupujemprodajem.com/automobili-delovi-i-alati/auto-razni-delovi/fiat-grande-punto-1-4-t-jet-kompresor-klime/oglas/138369865

Edited by OMP

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sad sam zvao drugara koji mi inace puni klime i bavi se ugadnjom kucnih i industrijskih klima, kaze da je otisao lezaj i da moze da se zameni samo on a mozda cak i bez skidanja kompresora, samo se skida remenica koju pogoni pk i ispod nje je lezaj, kaze nema sta drugo da se cuje jer da je sam sklop kompresora u problemu tj nesto u njemu ne bi ni kopcalo kvacilo niti radila klima kako treba.

 

ima za tjet drugi kompresor 50-80e su ali ako je samo ovo problem kako on tvrdi necu da kupujem drugi bez veze da vidimo prvo taj lezaj

Share this post


Link to post
Share on other sites

Gomila stvari može da stvara problem da klima ne radi, ali se kod naših majstora uglavnom svodi na to da je ili prazan sistem, ili da je crkao kompresor.

Sent from my SM-G770F using Tapatalk

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ma meni radi klima odlicno, samo ima taj zvuk, ovaj drugar mi kaze ma vozi tako slobodno nista nece da fali kao nece tako brzo da crkne taj lezaj ali ne bih se kockao da idem na more tako iako tempiram da putujem nocu pa klimu i ne koristim ali gledacu da sredim cim ovaj moj majstor uhvati vremena.... a sad procitah na drugom forumu da je neki klimadzija rekao da neki fiati imaju problem sa tim lezajem na kompresoru.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pa dobro generalno u 90% slucajeva kad klima ne radi je do praznog sistema, manje su sanse da je riknuo kompresor, gledam na ovim kolima sto mi dolaze svakom trecem moram da punim klimu, tamo je to skupo i oni ne diraju kad se isprazni ako vec planiraju da menjaju auto u neko skorije vreme, na jednom mi se desilo da je recimo hladnjak bio busan tako da je morao da se menja, na jednom je bio nesto zaglavio kompresor od nekoriscenja ali ga je ovaj drugar sredio nekako na licu mesta ali kazem 90% samo fali gas.

Edited by OMP

Share this post


Link to post
Share on other sites

Npr. kod Delte nisu isti kompresori kod dizela i benzinca. Za dizele ima da se kupi na svakoj trafici jer svi doteruju i rasturaju Delte dizele, za benzinca sam celu Srbiju prevrnuo i jedva našao, pretprošle godine, i platio 120e.

Inače, OMP, imao sam isti problem kao i ti na Delti TJet, počelo da se čuje kao da je kompresor klime, kad se uključi klima, čuje se zujanje, bukvalno brundanje. Zamenim kompresor, isto. Sumnjam na remenicu alternatora ili remenicu radilice, pošto sam klinasti kaiš i pripadajuće rolere/španere zamenio i zvuk je ostao. Već dve godine se tako vozi, bez ikakvih problema ali svakako hocu da zamenim.

Gesendet von meinem KB2003 mit Tapatalk

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...