petarcirjanic 70 Posted June 5, 2017 Temperatura nema veze sa uključivanjem turbine,kod tebe je nešto drugo u pitanju. Quote Share this post Link to post Share on other sites
lancemi_zen 0 Posted August 2, 2018 Pozdrav forumasi, long time no see Mislim da sam pogodio topic, jer ni sam ne znam sta je pravi problem.Elem, nakon zamene klipa koji se pokrivio, menjanje karika i obrade glave, zupcastog kaisa i spanera. Navodno majstor je rekao da vozim 1000 km da bi isterao taj dim,ali nakon predjenih auto i dalje izbacuje crni dim na mali broj obrtaja pri dodavanju gasa. Druga stvar, nakon izvrsene intervencije primetio sam da je turbina promenila zvuk i da u nekim momentima toliko zvizdi da para usi.Kao da nesto zalepi do 2k obrtaja i ne prima gas,nakon 2k obrtaja ,vise se ne cuje i auto opet prima normalno gas,ali se iz haube oseca nesto kao zapaljena guma. Takodje, posumnjao da je katalizator pun, skinut, problem nije resen.. Pomoc, hvala. Quote Share this post Link to post Share on other sites
lancemi_zen 0 Posted August 6, 2018 @Admin_team da li moze neko da prekomanduje moje pitanje sa ove teme na odgovarajucu, hitno je. Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9584 Posted August 7, 2018 @lancemi_zen Pa, tema jeste odgovarajuća, pitao si oko turbine. Pogledaj i prethodno napisane postove u temi na kojoj smo. Zašto se oslanjaš samo na to koliko dimi, kako miriše i koliko zviždi? Dijagnostiku, pa gledajte šta kažu parametri... Crni dim je ok da ponekada dizel izbaci. Nemamo pojma koliko je to dima, koliko dugo traje, da li na patosiranju gasa sa malih obrtaja, ili na bilo koje patosiranje gasa... Quote Share this post Link to post Share on other sites
lancemi_zen 0 Posted August 7, 2018 Uglavnom, zadimi kad se ugusi (najcesce uzbrdica), jer u kombinaciji sa tim zvizdanjem nesto kao da zalepi na usisu i na gas ne reaguje previse, koliko da odrzi taj momenat obrtaja ne vise..Upalio je antipollution lampicu i negde pusta ulje? Quote Share this post Link to post Share on other sites
MS PK 7718 Posted August 7, 2018 Sta je sa egr-om? Quote Share this post Link to post Share on other sites
lancemi_zen 0 Posted August 7, 2018 zatvoren, odavno.. Quote Share this post Link to post Share on other sites
MS PK 7718 Posted August 7, 2018 To sto smrdi guma..nekde nesto struze dal kajs o neku plastiku dal ti blokira npr alternator ili kompresor klime ili ti pak nesto dodiruje auspuh, na to me asocira. Ovo za tu knedlu...kakva je turbina, jeste li je gledali? Da ne glave lopatice o telo turbine? Da nije nesto upalo u usis? Podto je otvaran svakave nebuloze mozes da ocekujes. Quote Share this post Link to post Share on other sites
lancemi_zen 0 Posted August 8, 2018 Da je nesto upalo, odavno bi zviznuo..Cekam majstora za par dana bi trebao da pogleda turbinu, neminovno je da je nesto vezano za turbinu ili je do same turbine ali ko zna? To sto smrdi je direktno u kontaktu sa tim sistanjem u usisu,crevu to je sigurno..Da remiziram auto ide sasvim normalno, povlaci lepo dok ne zalepi 'to' i ako pusti, probije, etc. auto se lansira kao u crash carting-u ko je igrao Quote Share this post Link to post Share on other sites
Staras 0 Posted August 8, 2018 Meni kad je riknula turbina i stavim neku polovnu dok dodje moja sa reparacije isto mi je bilo kao tebi do 2000 i zalepi jedno 5 sekundi pa opet povuce i njoj je problem bila geometrija. Stavim repariranu i sad sve normalno. Quote Share this post Link to post Share on other sites
lancemi_zen 0 Posted August 15, 2018 U meni postoji zrno sumnje da je i nesto sa protokomerom, jer je iskljucen vec neko vreme, bolje je isao bez njega, ali je to izgleeda ostavilo posledice, ne? Quote Share this post Link to post Share on other sites
Goran dimitrijevic 0 Posted October 24, 2018 (edited) Cao svima imam problem sa fiat stilom 1.9jtd 116ks pukla mi je turbina ih razloga jer je preko dve hiljade obrtaja cvilela kao da flašira negde rekli su mi da je bilo loše mazanje...otišao sam u servis i kupio novu ugradio i opet isti zvuk kao da pisti ili cvili preko dve hiljade obrtaja ja molim sve vas da mi pomognete da rešim to... Edited October 24, 2018 by neshaoct spojeno Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9584 Posted October 24, 2018 @Goran dimitrijevic Pogledaj sada, nakon spajanja tema, sve ranije napisano u temi na kojoj smo. Quote Share this post Link to post Share on other sites
mrk991 0 Posted May 22, 2019 (edited) Pozdrav, imam Fiat Stilo JTD 2004 85kw. Prije dvije godine sam mijenjao turbinu, reparaciju radio. Odma poslije montiranja osjetio sam da sada kad dodam gas turbina se pali nekad na 1800, nekad na 2200 a nekad na 2500 obrtaja. Jel se može naštimati kada da se pali turbina jer mislim da je prije bila stalno upaljena a sad mi je lijen dok ne dostigne te obrtaje. Edited May 22, 2019 by neshaoct spojeno Quote Share this post Link to post Share on other sites
MS PK 7718 Posted May 22, 2019 Radi ona jos od momenta kada okrenes kljuc u bravi. Neki drugi problem imas, mora da se isprati dijagnostikom 2 alfini0507 and neshaoct reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9584 Posted May 22, 2019 7 hours ago, mrk991 said: Jel se može naštimati kada da se pali turbina jer mislim da je prije bila stalno upaljena a sad mi je lijen dok ne dostigne te obrtaje. Turbina nije na struju, ne pali se/uključuje. Sad ozbiljno, kao što ti je rekao @MS PK, to što osetiš na različitim obrtajima ''udar snage'' pa zato kažeš da se ''nekad pali na 1800, nekad na 2200 a nekad na 2500 obrtaja'' nije zato što ima neko dugme kojim se to podešava, nego tvoj auto ima problem. Koji je problem u pitanju, najbolje na dijagnostiku, pa na ulicu u kratku vožnju da se pogledaju parametri rada motora. Može da bude i nešto sitno, a i ne mora... Quote Share this post Link to post Share on other sites
bit 936 Posted October 2, 2020 (edited) Hvala vam na postovima. Baš u putu uzbrdo izdade turbina. Sednem u auto i pretražim forum, prvi slučaj @Milutinac, uključim obd torque nema vakuma, nađem sliku šeme uprošćenu vakuma, nađem crevce povučem ga labavo, to je to, ispalo vakum crevo, do prvog mehaničara kažem šta je, uradi čovek, nije hteo uzeti ništa, ostavio sam mu 500din (stipsa) za pranje ruku i dizalicu . Fiat Stilo 1.9 jtd. Hvala još jednom Edited October 2, 2020 by neshaoct popravio tag 5 Milutinac, alfini0507, neshaoct and 2 others reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
Milutinac 5905 Posted October 2, 2020 Aaaaaa. To je bilo jedno kratko vreme dok sam vozio stila 1.9jtd. Nedugo zatim sam uzeo HGT-a i svi problemi su nestali 1 Mijailović P. reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
Nikolicabg 1 Posted July 13, 2021 Pozdrav svima. Pojavio mi se probkem na stilu 1.9 jtd. Kada dostigne radnu temperaturu upali crvenu lampicu motora i izbaci engen fault. Na dijagnostici je prijavio neki problem sa pritiskom ulja u turbini. Kada dođe do 3000 obrtaja ugasi tu lampicu, lim se spusti ispod opet upali. Auto ide normalno nisam primetio da nešto slabije vuče kada izbaci tu grešku, mada mislim da mnogo dimi tada. Dali neko ima ideju šta je problem? Unapred hvala. Quote Share this post Link to post Share on other sites