Jump to content
FAS Goran
bakithesnake

Fiat Stilo 1.9 JTD - mogući problem sa turbinom

Recommended Posts

Da li je turbina? Pre neki dan sam za drugara gledao na placu jednog stila jtd. Na dijagnostici je imao gresku u vezi koda (kodiran jljuc),ostali parametri su bili dobri.

Negde od2500rpm se cuo jak zvuk, original kao da se cuje pk kais. Prilikom turiranja nije bacao nikakav dim, ni crn ni plavkast. Drugar je otisao  da radi veliki servis, i posto je odradjen veliki servis zvuk je ostao. Majstor je rekao da ne valja turbina i da mora da se radi. Majstor tvrdi da peraja turbine kace za kuciste?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nismo vozili auto,nema tablice.Ovako u mestu ide lepo u obrtaje,na dijagnostici mu je bila mala razlika izmedju zeljenog pritiska i trenutnog pritiska ,manje od 0,1bar.Zvuk je bas onako jaok neprijatan za usi,kao da proklizava kais.Na leru se necuje nista i po pustanju gasa odmah prestane.

Edited by petarcirjanic

Share this post


Link to post
Share on other sites

Da dopunim.Drugar kaze da je kada je vozio auto auto putem prema majstoru, nekih 15-tak km auto lepo vukao i nije se cuo nikakav zvuk.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Turbina odneta pre neki dan na remont.Majstor je rasklopio turbinu i ne može da potvrdi da zvuk dolazi iz turbine.

Sve je tu u granicama normale. Ali kad je vec otvorena uradice remont da nebi radio kasnije. Ostaje da momci iz servisa gde je auto namontiraju turbinu.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Danas je drugar podigao auto I nije bilo do turbine.Sled dogaja-remont turbine 200€,ciscenje usisa ,skidanje turbine, vracanje turbine itd-100€.Sve namontirano zvuk je ostao.Problem je bio u dihtungu izduvne grane.Jedan od srafova na iz grani nije dobro drzao I zvuk je dolazio odatle.

Edited by petarcirjanic

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zato uvek proveri kod više majstora :)

Meni se nakon kupovine čulo neko skripanje pri paljenju i u vožnji na nižim obrtajima. Odem kod jednog majstora "u, zamajac otiso"

Odem kod drugog, ispostavi se krstenog majstora koji je odma na prvo paljenje ko iz topa rekao remenica alternatora, i zamenom iste to skripanje, cvilenje, kako god, nestade.

Edited by majkicbane

Share this post


Link to post
Share on other sites

E jbg. Makar o turbini ne mora da misli dok ima Stila.

Samo taj majstor što je remontovao ispravnu turbinu mi nije jasan. Kada je skup kvar nije lepo igrati se sa mušterijama.

Ovde sam na forumu pročitao iskustvo kada su majstori poslali nekog od kolega kod Fiće u Ostružnicu da mu remontuje plivajući zamajac.

Ovaj skinuo zamajac i video da je dobar i da nije do njega. Pozvao majstore koji su ustanovili pravi kvar.

A mogao je da mu remontuje zamajac i uzme mu 150 evra. Realno na svakom zamajcu, turbini, motoru koji je prešao 100k ima nešto da se radi i nešto je malo izakano. Nije hteo jer je pošten.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zanima me dali je normalno ako krilca turbine imaju malo lufta. Primetio sam da kod mene postoji jedva 0.5 do 1 mm lufta i to kad bas malo jace zaklimam osovinu?
Evo na video gdje sam testirao MAF,jasno se cuje zvuk moje turbine,pa me zanima sta vi mislite,jel zvuk oke ili treba biti tisa?

 

A evo i slika turbine 

WP_20160602_16_39_24_Pro.jpg

Procitao sam na jednom forumu sledece: Svaki rotor turbine ima malo lufta kojeg popuni pritisak ulja i dovede ga u centru!
PA me zanima sta vi mislite? Poz i Hvala

 

 

Edited by neshaoct
spojeno

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pa ne razumijem se bas u to. znam da ima dve vrste lufta ali ja ne znam koji je kod mene :) pomerao sam krilca gore dole,ne napred nazad 

Share this post


Link to post
Share on other sites

ako ima gore dole nije strasno to uglavnom svaka ima,ako ima aksijalni tj napred nazad to ne valja,

Share this post


Link to post
Share on other sites

iskreno to nisam ni gledao,nije mi ni palo na pamet da je pomeram napred nazad :) Hvala na brzom odgovoru !

Share this post


Link to post
Share on other sites

@Mc Shok

 

Je l imaš neki problem sa autom? Neće da vuče opet, ili ti troši ulje, ili šta?

Ili 'nako samo osluškuješ... :) Treba biti što manje ''Steva Žigon'' i osluškivati svaki zvuk koji auto pravi dok radi, a više opušteno voziti auto. :thumbup: 

Ništa oko turbine te ne zanima sve dok auto:

- ne krene da gubi snagu ili 

- troši ulje, ili

- prijavljuje probleme sa pritiskom.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nemam porobelma s turbom jedino sto sam primetio taj luft koji je normalan kako kazete :) ne trosi mi ulje ni kapi od zamjene do zamjene,ne gubi snagu,ne zvizdi nego se fino cuje (sisti). Jedino sto se sad posle zatvaranja EGR-a malo vise cuje,tj cuje se i na nizim obrtajima i na jako mali dodir gasa ona reaguje. NAdam se da joj nece to skoditi sta ?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ti treba da se okaneš više priče o EGR-u. :) U svemu si počeo da vidiš da ima veze sa EGR-om....eno gledam malopre u temi o senzoru spoljne temperature koji je u retrovizoru, ti si nekako i to uspeo da dovedeš u vezu sa EGR-om.  :D Opusti se. :thumbup: I meni je zatvoren EGR, i na pitaj Boga koliko JTD/MJet motora, i svi su ok. Rade, pale, idu, ništa im se neće dogoditi nikada zbog toga što je zatvoren EGR. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

:) povezao sam jer sam bas drugi dan primetio da mi temperatura nije oke nakon sto sam blokirao egr, a kako sam laik odmah pomislim da nema veze rashladna tecnost s tim :) 

Hvala na savetima i odgovorima :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pa može i da ima veze...indirektne.

Znači auto se gušio, slabo išao do zatvaranja EGR-a a sad prosto leti, skače, otima se te se i strujanje vazduha preko senzora drastično povećalo što je uzročno posledično dovelo do pada temperature istog..

..:D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Samo jedan stilo "skace, otima se" ! Svi ostali su sitna boranija, molicu da se biraju reci na dalje! :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Prošle zime sam prilikom startanja auta čuo šištanje /zviždanje/ kad je hladan , predpostavljam turbina i koje nestaje kad se auto malo zagreje.Prije neki dan isto, ali trajajalo je duže i prilikom vožnje u početku.Majstor kaže nije to ništa hladno je to je normalno. Međutim izgubih gas nema snage  , trza auto, pojavi se bijeli dim  prilikom dodavanja gasa (stajao sam u mjestu-ler) i čulo se brujanje u predjelu turbine.Konsultacije sa majstorom kaže turbina, ne vozi dalje moraš šlep službu naći, mora se skinuti turbina i na reparaciju.Prije dvije godnine sam čistio turbinu i majstor mi je rekao  da imala malo lufta na čahuri.Čitao sam dosta na forumu na ovu temu , vidim spominje se provjera  crijeva usisa, ali me zanima iz vašem mišljenje  dali su ovo simptomi kvara na turbini. 

Edited by Ivan
Spojeno

Share this post


Link to post
Share on other sites

@tajmer

Nepotrebno otvorena tema je spojena sa postojecom, pa mozes da pogledas i dosadasnja iskustva.

Preporuka je koristiti Search pre postavljanja pitanja, a postoji jos par tema na forumu, na kojima se mogu procitati korisne informacije vezano za turbinu.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jel zna neko zasto se turbina pali na vecoj temperaturi (skazaljka bude na obelezeno crvenom strelicom onda tek upali turbinu)?

Stilo je u pitanju.

Inked20090709030716_photo_0_LI.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pa lepo kad je skazaljka ispod nece lepo da ide oseti se kad se ukljuci turbina kad dodje do te crvene strelice kad ukljuci poludi od snage 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...