Jump to content

Od 17.02.2020. oko 5 časova ujutro, Forum je na novom serveru. Ako vidite ovaj tekst, to znači da ste na novom serveru/Forumu.

Ali, na dosta uređaja još nije odrađen automatski DNS refresh, pa zato znatni broj korisnika još uvek ne može da vidi ovu stranicu. U skladu sa politikom njihovih operatera i oni će u narednim satima, a najviše za 48 sati automatski dobiti nove parametre.

FAS Euroauto Goran Vlada
neshaoct

Subaru Impreza WRX STI

Recommended Posts

Subaru WRX STI Diamond Edition

 

186184-subaru wrx 1.jpg

 

Subaruova motorsport divizija (Subaru Tecnica International - STI) obeležava 30-godišnjicu, i to specijalnim izdanjem modela WRX STI. Kupcima u Južnoj Africi je naime ponuđena serija od samo 30 primeraka specijalnog Subarua WRX STI Diamond Edition, koji je sa svojih 260 kW/354KS istovremeno i najjači WRX (uz pomoć remapirane ECU jedinice i sportskog izduvnog sistema).

 

186186-subaru wrx 1111.jpg

 

Rezultat je ubrzanje do 100 km/h smanjeno na samo 5.0 sekundi, dok je najveća brzina ostala 255 km/h.

 

186187-subaru wrx 11111.jpg

 

Osim sa više snage, ovaj WRX dolazi i sa 20 mm širim tragom točkova, aero paketom, žutim detaljima, specijalnim 30 Diamond Edition oznakama, pločicom sa serijskim brojem...

 

186185-subaru wrx 111.jpg

 

Subaru je već počeo da prima narudžbine za WRX STI Diamond Edition a cena iznosi (preračunato) oko 56.000 američkih dolara (49.500 evra).

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Subaru najavljuje novu verziju modela WRX STI

 

187363-subaru wrx sti.jpg

 

Subaru je objavio kraći teaser video ''From Japan with Love'' u kome najavljuje novu verziju sportskog sedana WRX STI. Premijera je zakazana za 14. januar 2019. godine i predstojeći NAIAS sajam automobila u Detroitu. Mada to Subaru još nije potrvdio, ovo bi mogla da bude verzija WRX STI S209 koja će u odnosu na Type RA dobiti određene izmene na aerodinamičkom paketu, a verovatno i pojačani motor. U paketu će u svakom slučaju biti i veliki zadnji spojler i točkovi u boji zlata, dok više informacija tek sledi.

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Najavljen Subaru WRX STI S209

 

subaru wrx sti s209.jpg

 

Subaru je pre nekoliko dana već objavio kraći teaser video ''From Japan with Love'' u kome najavljuje novu verziju sportskog sedana WRX STI, a sada se pojavila i jedna teaser slika koja pokazuje njegov prednji deo. Teaser slika potvrđuje da će ovo biti Subaru WRX STI S209 a koji će, kako se očekuje, u odnosu na Type RA dobiti određene izmene na aerodinamičkom paketu i više snage (očekuje se najmanje 325KS za razliku od Type RA verzije koja raspolaže sa 310KS). U paketu će u svakom slučaju biti i veliki zadnji spojler i točkovi u boji zlata, dok više informacija tek sledi. Premijera je zakazana za 14. januar 2019. godine i predstojeći NAIAS sajam automobila u Detroitu. Takođe, u pitanju će biti ograničena serija, sa cenom od oko 45.000 dolara po primerku.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Subaru WRX STI S209 i zvanično

 

subaru-sti-s209 1.jpg

 

Subaru je još prošlog meseca objavio kraći teaser video "From Japan with Love" u kome je najavio novu verziju sportskog sedana WRX STI, dok je danas na sajmu automobila u Detroitu održao i njegovu svetsku premijeru.

 

subaru-sti-s209 11.jpg

 

Kao što se i očekivalo, novi WRX STI S209 je u odnosu na standardni model dobio određene izmene na aerodinamičkom paketu i više snage (2.5 litarski turbo četvorocilindraš sada raspolaže sa 341KS). Tu su i šestostepeni manuelni menjač i naravno pogon na sva četiri točka.

 

188080-Subaru sti 111.jpg 188079-Subaru sti 1.jpg

 

U paketu i proširenja blatobrana (pa je automobil širi za 43 mm), širi trag točkova (+ 15 mm), veliki zadnji spojler, 19-inčni BBS točkovi, gume 265/35 Dunlop GT600A, Bilstein amortizeri, Brembo kočnice, sportski volan, dvobojna Recaro sedišta...

 

subaru-sti-s209 111.jpg

 

WRX STI S209 će Amerikancima biti ponuđen kasnije ove godine, i to u ograničenoj seriji od oko 200 primeraka (njegova cena će tek biti saopštena).

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

AAuE7mCeRDN-n2YKDkNxUcnxlxfWH7qAmVmaAkN2 RoadShow video: Subaru WRX STI S209 u Detroitu

 

 

 

AAuE7mAABeygYohkid3EP0HUK_2mCe1fr0gPiAHv AutoGuide video:

 

 

 

AAuE7mAjCGYK-1W9ju-EOMoDDvjJ57M5MI372NNt RedlineReviews video:

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Subaru WRX STI S209 - do 340 KS uz pomoć vode?

 

Subaru-S209 1.jpg

 

Subaru je na salonu u Detroitu predstavio WRX STI S209, limuzinu baziranu na Imprezi, ali sa značajno izmenjenom mehanikom i mnogo snage. Iz svog poznatog bokser motora EJ25, Subaru je uspeo da izvuče još više snage. Neslužbeno, ova specijalna verzija S209 ima 341 KS, a neslužbeno, može i do nekih 10% više. Motor je dobio veći HKS turbo punjač, sa povećanim turbinskim i kompresorskim kolom, koji su povećali pritisak punjenja sa 1.11 na 1.24 bara. Klipovi i klipnjače su sada kovani, kako bi izdržali povećana opterećenja. I još nešto je novo - hlađenje interkulera sprejom vode. Za razliku od rešenja za ubrizgavanje vode, Subaruovo rešenje koristi isti princip, ali je drugačija rešeno.

 

Subaru-S209 11.jpg

 

Bokser motor svojim horizontalno položenim cilindrima nisko je smešten u motorskom prostoru, pa je omogućio smeštanje velikog interkulera iznad motora. Ovakva konstrukcija skratila je put vazduha od interkulera do cilindara, i smanjila prostor za njegovo zagrevanje, a ujedno je otvorom na poklopcu motora omogućeno odlično hlađenje interkulera prirodnim nabijanjem vazduha. U rezultanti, motor ima manju turbo rupu. Međutim, Subaruovi inženjeri posegli su za još jednom metodom hlađenja vazduha pre nego što stigne u cilindre. Vozač na raspolaganju ima papučice iza upravljača, kojima sam može da aktivira sprej vode za dodatno hlađenje interkulera. Fabrika preporučuje da se ovo dodatno hlađenje koristi pri visokim spoljnjim temperaturama, a da spušta temperaturu usisnog vazduha i do 10°C. Rezervoar sa destilovanom vodom se nalazi u prtljažniku, a fabrika, upozorava da uve treba biti napunjen do polovine, pogotovo zimi, kako zbog zamrzavanja i ekspanzije ne bi došlo do pucanja samog rezervoara.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Subaru WRX STI Final Edition

 

subaru-wrx 11111.jpg

 

Španski uvoznik Subaru-a je tamošnjem tržištu ponudio finalnu ediciju aktuelne, četvrte generacije sportskog sedana WRX STI.

 

subaru-wrx 11.jpg

 

Ovakav Subaru WRX STI ''Final Edition'' je u Španiji dostupan u ograničenoj seriji od samo osam vozila, od čega je šest u karakterističnoj plavoj boji WR Blue Pearl, dok su dva u Crystal Black Silica boji.

 

subaru-wrx 111.jpg

 

Svi imaju i 19-inčne točkove u boji zlata kao podsećanje na Subaruovu zlatnu eru u Svetskom reli šampionatu.

 

subaru-wrx 1111.jpg

 

Na automobilu su takođe i veliki zadnjii spojler, prednja maska sa crvenim detaljima, hromirane izduvne cevi, sportska sedišta, volan sa alkantarom, crveno dugme za start motora, STI patosnice, kao i posebna pločica kao oznaka finalne serije.

 

subaru-wrx 1.jpg

 

Deo opreme ovde čine i keyless entry, 7.0-inčni infotainment sistem sa navigacijom, zadnja kamera, automatsko uključivanje svetla i brisača, upozorenje na vozilo u mrtvom uglu, kao i Harman Kardon sound sistem od 440 vati i sa 9 zvučnika. Motor je 2.5 litarski turbo boxer sa 300KS i 407 Nm obrtnog momenta, a tu su i 6-stepeni manuelni menjač i naravno pogon na sva četiri točka. Cena? Subaru u Španiji za WRX STI ''Final Edition'' traži 57.500 evra.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

polovniautomobili.jpg PolovniAutomobili video: 2007. Subaru Impreza

 

Testirali smo Subaru Imprezu iz 2007. godine i pokušali da saznamo kako se vozi reli legenda nakon 200.000 km? Da li je bokser motor uopšte zanimljiv za vožnju i šta znači ''Symmetrical All Wheel Drive''?

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Subaru WRX STI EJ20 Final Edition

 

196538-subaru wrx 003.jpg

 

Subaru je objavio da će na 46. auto salonu u Tokiju predstaviti i sportski WRX STI EJ20 Final Edition.

Zaljubljenicima u istinsku ikonu reli sporta - Subaru Imprezu - ovaj auto salon bi mogao da izmami širok osmeh na licu najavom o posebnom izdanju, modelu WRX STI EJ20 Final Edition. Nažalost, ovo je i kraj proizvodnje EJ20 boxer motora, jer je Subaru najavio da će do kraja marta 2020. u istoriju otići jedan od njihovih glavnih pogonskih agregata od predstavljanja 1989. godine.

 

196539-subaru wrx 002.jpg

 

U skladu s tim, prestaće da primaju narudžbine za model WRX STI opremljen motorom EJ20, koji će se prodavati na japanskom tržištu do kraja ove godine. Posebno izdanje WRX STI EJ20 Final Edition, koje će biti predstavljeno na tokijskom salonu automobila, razvijeno je u znak sećanja na istoriju motora EJ20.

 

196540-subaru wrx 111.jpg

 

Pokrenut sa prvom generacijom Legacyja 1989. godine, motor EJ20 je korišćen u raznim modelima Subaru, a koristili su ga i trkački automobili koji su se takmičili u svetskoj klasi, poput Svetskog prvenstva u reliju (WRC), trke 24 sata Nirburgringa. EJ20 Final Edition sadrži posebne stavke, poput uravnoteženog motora EJ20 i zlatno ofarbanih BBS 19-inčnih alu felni u spomen na poslednji model koji koristi motor EJ20. Ipak, dobra vest je da se WRX STI modeli sa motorima EJ20 trenutno prodaju samo u Japanu. STI modele, koji se prodaju na prekomorskim tržištima poput Evrope, pokreću različiti tipovi motora, a njihova proizvodnja će se nastaviti. Iako u ovome trenutku nisu poznati svi detalji oko motora na modelu WRX STI EJ20 Final Edition, pretpostavlja se da se radi od dvoltarskom četvorocilindričnom turbo benzincu iz jačeg modela WRX STI Type S snage 308 KS (227 kW) pri 6400 rpm., uz najveći obrtni moment od 422 Nm pri 4400 rpm. Prenos snage na sva četiri točka je omogućen 6-brzinskim ručnim menjačem.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

automarkethr.jpg AutoMarket.hr video: Subaru WRX STI vs Mitsubishi EVO 9

 

Početkom 90-ih godina započelo je nadmetanje Subarua i Mitsubishija ko će napraviti bolji reli automobil.

Juraj Šebalj i Miroslav Zrnčević uporedili su 1 na 1 Subaru Imprezu WRX STI i Mitsubishi Lancer Evolution 9:

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

dougdemuro.jpg Doug DeMuro video: 2004. Subaru Impreza WRX STI

 

Jedna od automobilskih ikona - kako i ne bi bila kad je u vreme kad se pojavio imao 300 konja, a tadašnji Porsche 911 je imao 320...pri čemu je Subaru bio mnogo jeftiniji za kupiti, i jednako mnogo zahvalniji za naknadna unapređenja i dodavanja snage. Zbog toga je danas teško pronaći neki primerak koji već nije prošao kroz turu tuninga, ali jedan od retkih očuvanih je ovaj sa testa.

Kvalitet i performanse auta, plus svetski reli šampionat, Sony Playstation i filmovi poput ''Fast & Furious'' su doprineli statusu/popularnosti koji ovaj auto danas sa pravom ima:

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...