Jump to content
FAS Goran
neshaoct

Subaru Impreza WRX STI

Recommended Posts

Subaru WRX STI Trevisa Pastrane

 

Ken Block je ove godine odgovornost za pravljenje novog Gymkhana filma prebacio u ruke Trevisa Pastrane. On je odmah znao da ne može to da uradi sa bilo kojim automobilom, već će mu trebati najekstremniji Subaru STI ikada napravljen. Zato su se udružili Subaru Motorsports USA i Vermont Sportscar, a rezultat njihovog rada je ovaj Subaru WRX STI sa 862 KS:

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Novi Subaru WRX STI sa 400 konja

 

195662-subaru wrx sti.jpg

 

U vreme dok zbog korona-krize većina kompanija guši sportske programe i gasi razvoj snažnih turbobenzinskih i turbodizelskih motora, Subaru prebacuje u brzinu više. Ljubitelji japanske marke nisu ni iznenađeni, jer je na Tokyo Auto Salonu 2018. već predstavljen vatreni koncept Subaru Viziv Performance STI.

U njemu su mnogi prepoznali sledeću verziju Top Gun modela Subaru WRX STI, koju bi u tržišnoj verziji trebalo da vidimo pre leta 2021. Ultrasportska kompaktna limuzina, koja već poprima forme coupea, biće upregnuta biturbo benzincem 2.4 naravno bokser, koji će raspolagati sa 400KS i 490 Nm. Sa simetričnim pogonom 4×4 (50:50), što je Subaruov specijalitet i ručnim 6-stepenim menjačem, do stotke će ubrzavati za 4.1 sekundu i postizaće 280+ km/h. Japanci računaju na prestanak korona-krize i ''leteći start'' početkom 2022. godine. Sa tim modelom planiraju da proslave 10.000-ti Subaru WRX.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

automotovisionHR.jpg Automotovision.hr: Subaru Impreza 2.0i e-Boxer

 

Od kada je uvedena 1992. godine, do danas, Impreza je želja mnogih auto-entuzijasta prefinjenog i istančanog ukusa:

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Subaru Impreza WRX STi slavi 20 godina u Evropi

 

210739-subaru wrx 05.jpg

 

47 pobeda i 3 uzastopne titule u Svetskom prvenstvu u reliju, brojne pobede i rekordi u raznim takmičenjima u više od 25 godina istorije, samo je nekoliko impresivnih činjenica o modelu Subaru WRX STI. Najmoćnija verzija Impreze je imala svoju evropsku premijeru na IAA u Frankfurtu pre 20 godina, ali odeljenje STI postoji već 33 godine i postalo je neizostavni deo istorije marke Subaru.

 

Što se samih oznaka tiče, legendarna skraćenica WRX označava World Rally Cross ili World Rally eXperimental, a STI znači Subaru Tecnica International.

Svestrani i talentovani sportski Subaru visokih performansi je debitovao u januaru 1994. u Japanu kao top model kompaktnog modela Impreza. U prethodnoj godini je već vozio na Svetskom prvenstvu u reliju i krenuo prema tituli svetskog prvaka, koji je osvojio samo godinu dana kasnije. Drumska verzija prvog WRX STI modela je bila opremljena 2.0 turbo boxer 4-cilindarskim boxer motorom od 250 KS. Druga globalna i prva generacija Impreze WRW STi koja se pojavila i u Evropi dospela je u salone 2001. godine, sećate se, s karakterističnim okruglim svetlima ''Bugeye'' i velikim otvorom na poklopcu motora i popularnom bojom ''World Rallye Blue'' u kombinaciji sa zlatnim aluminijumskim točkovima. Motor ovog WRX STI je postizao impresivnih 265 KS.

 

210740-subaru wrx 04.jpg

 

Prvi redizajn prednjeg dela stiže 2004. kada nestaju prednja okrugla svetla a drugi već 2006. godine, kada WRX STI dobija zadnji difuzor, dodatno krilce na kraju krova i za Evropu 2.5 turbo četvorocilindraš od 280 KS.

 

210741-subaru wrx 03.jpg

 

Treća generacija modela WRX STI za Evropu je predstavljena 2008. pomalo neuobičajenog izgleda: umesto male ''limuzine'' stigao je prvo klasični kompakt sa petoro vrata. Takav najjači model se razlikovao od civilnog samo po širim blatobranima, velikom usisu vazduha za međuhladnjak i po većim naplacima. Međutim, ispod poklopca motora se smestio 2.5 bokser od 300 KS i 407 Nm, pa je WRX STI od nule do 100 km/h stizao za tek 5.2 sekunde. Kasnije se mogao dobiti i u ''tri volumena''.

 

210742-subaru wrx 02.jpg

 

2010. godine, na radost mnogih fanova, konačno se vratilo ''veliko krilo'' kada je WRX STI ponovo predstavljen u svom karakterističnom trovolumenskom obliku i upečatljivo velikim zadnjim krilom. Istovremeno, tada se zvanično odrekao naziva Impreza, koje se do tada koristilo i postao samo WRX. Logična odluka jer je za većinu kupaca WRX STI postao brend sam za sebe. Četvrta i poslednja generacija Subarua WRX STI je predstavljena 2014. godine sa dokazanom kombinacijom snažnog boxer motora, 6-stepenog ručnog menjača i stalnog pogona na sve točkove sa unapređenim Multi-Mode DCCD diferencijalom sa promenjivom raspodelom momenta na prednju i zadnju osovinu.

 

210743-subaru wrx 01.jpg

 

Zbog sve strožih propisa o emisijama proizvodnja WRX STI za evropsko tržište je prekinuta početkom leta 2018. U srcima svih ljubitelja relija, ali i na različitim takmičenjima na asfaltu i šljunku legendarni WRX STI i dalje živi. Model je doneo tri uzastopne timske titule svetskog prvaka u reliju fabričkom timu Subarua (1995./1996./1997.), dok su u modelu Impreza svetski prvaci u reliju postali Collin McRae 1995. Richard Burns 2001. i Petter Solberg 2003. godine. Uz to, tu su i četiri pobede u klasi na 24 sata Nirburgringa kao i rekord na istoj stazi u kategoriji sedana.

Podsetimo, Subaru WRX STI Type RA NBR je Ring odvezao za samo 6 minuta i 57.5 sekundi, što je brže od Aventadora SV, odnosno tek pola sekunde sporije od Porschea 918.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

thestraightpipes.jpg TheStraightPipes: 2021. Subaru Impreza

 

Hatchback, ali postoji i kao sedan naravno.

Glavni rivali, zavisno od tržišta, su joj Toyota Corolla, Mazda3, Honda Civic, Hyundai Elantra...ali Impreza ima prednost nad dobrim delom C segmenta jer se pravi samo sa pogonom na svim točkovima.

Ima 2.0 boxer sa 152KS/196Nm:

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

carsalescom.jpg CarSales: Subaru WRX STI vs Toyota GR Yaris Rallye

 

WRX STI je jači i 250 kilograma teži auto...i na papiru brži jer mu sprint do stotke traje 4.9 sekundi, dok ovakvom Yarisu treba 5.2 za isti sprint.

Koji reli auto je bolji na putu?

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Šta Subaru planira za WRX STI?

 

subaru wrx s4 sti performance concept.jpg

 

Subaru je objavio da je obustavio razvoj motora sa unutrašnjim sagorevanjem za svoj WRX STI sedan sa sportskim performansama. Subaruova najava, koja sledi u nastavku, međutim ostavlja otvorena vrata za elektrifikovani model.

 

''Budući da automobilsko tržište nastavlja da se kreće ka elektrifikaciji, Subaru je fokusiran na to kako bi naši budući sportski automobili trebalo da evoluiraju da bi zadovoljili potrebe tržišta koje se menja, kao i propisa i zahteva za gasove staklene bašte, vozila sa nultim emisijama i korporativne prosečne potrošnje goriva. Kao deo tog napora, Subaru Corporation istražuje mogućnosti za sledeću generaciju Subarua WRX STI, uključujući elektrifikaciju. U međuvremenu, nova generacija WRX STI sa unutrašnjim sagorevanjem se neće proizvoditi na bazi nove WRX platforme. Subaru WRX STI i STI brend predstavljaju zenit Subaruovih sportskih vozila, kao primer Subaruovog jedinstvenog DNK i reli nasleđa. Dok gledamo u budućnost, takođe se radujemo uključivanju suštine STI-a u našu sledeću generaciju vozila''.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Prodrive P25 sa 400 konja

 

prodrive p25 11.jpg

 

25 godina otkako je prvi Subaru Impreza World Rally Car (WRC) debitovao pobednički na etapama svetskog reli šampionata, Prodrive P25 ponovo preuzima suštinu te same Impreze, inspirisan 22B, verovatno najikoničnijom Imprezom.

Moderna tehnologija obezbeđuje da je P25 moćniji, lakši i sa unapređenim upravljanjem. Ovog puta će imati 2.5 ''bokser'' motor koji proizvodi više od 400KS, šestostepeni poluautomatski menjač i, zbog široke upotrebe ugljeničnih vlakana, laganu šasiju. P25 će biti proizvoden u ograničenoj seriji od samo 25 automobila, a svi će biti napravljeni u Prodrive-ovom sedištu u Banberiju u Velikoj Britaniji. Piter Stivens, koji je dizajnirao originalnu Imprezu WRC za Prodrive definisao je dizajn, dok je inženjering automobila nadgledao tehnički direktor Prodrive-a, David Lapvort, koji je bio odgovoran za originalnu Imprezu WRC.

 

P25 je ideja predsednika kompanije Prodrive, Dejvida Ričardsa: ''Originalna 22B Impreza se smatra najikoničnijom Subaruom i veoma je tražena. Želeli smo da poboljšamo sve ono što je taj automobil činilo tako posebnim primenom najnovije tehnologije kako bismo stvorili sopstvenu modernu interpretaciju automobila koji je zauzeo mesto u istoriji automobilizma.'' Prodrive P25 će debitovati na Goodwood festivalu brzine u junu, a prvi od 25 automobila će biti isporučen kupcima kasnije ove godine.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Prodrive P25

 

prodrive p25 n3.jpg

 

25 godina otkako je prvi Subaru Impreza World Rally Car (WRC) debitovao pobednički na etapama svetskog reli šampionata, Prodrive P25 ponovo preuzima suštinu te same Impreze, inspirisan 22B, verovatno najikoničnijom Imprezom. P25 će biti proizvoden u ograničenoj seriji od samo 25 automobila, a svi će biti napravljeni u Prodrive-ovom sedištu u Banberiju u Velikoj Britaniji. Moderna tehnologija obezbeđuje da je P25 moćniji, lakši i sa unapređenim upravljanjem. Ovog puta ima 2.5 bokser motor sa 406KS i 600 Nm, šestostepeni sekvencijalni menjač, pogon na sva četiri točka i, zbog široke upotrebe ugljeničnih vlakana, težinu od samo 1.200 kilograma.

 

prodrive p25 n2.jpg

 

Trag točkova je proširen na 1.770 mm, a Bilstein amortizeri i stabilizatori bi trebalo da omoguće bolje ponašanje na putu.

 

prodrive p25 n1.jpg

 

Zadnje krilo u WRC specifikaciji doprinosi vizuelnom utisku, zajedno sa točkovima od 19 inča i gumama Bridgestone Potenza, sa kočionim čeljustima sa šest i četiri klipa iz AP Racinga (sa diskovima od 380 mm odnosno 350 mm). U vesti se navodi i da ubrzanje od 0 do 100 km/h iznosi 3.5 sekundi. Prodrive je tapacirao kabinu mešavinom kože, alkantare i ugljeničnih vlakana u, kako kaže, rekreaciji ''autentičnog enterijera Impreze iz kasnih 1990-ih''. Zadnje sedište je zadržano, ali ako neko od 25 kupaca želi celishodniju ponudu sa dva sedišta, može se zameniti zaštitnim kavezom. Prodrive kaže da P25 koristi najnoviju tehnologiju i materijale da bi pokazao kako bi 22B izgledao da je danas predstavljen, ali će biti znatno ređi i skuplji od prave stvari.

 

Piter Stivens, koji je dizajnirao originalnu Imprezu WRC za Prodrive, definisao je dizajn, dok je inženjering automobila nadgledao tehnički direktor Prodrive-a, David Lapvort, koji je bio odgovoran za originalnu Imprezu WRC. P25 je ideja predsednika kompanije Prodrive, Dejvida Ričardsa: ''Originalna 22B Impreza se smatra najikoničnijim Subaruom i veoma je tražena. Želeli smo da poboljšamo sve ono što je taj automobil činilo tako posebnim primenom najnovije tehnologije kako bismo stvorili sopstvenu modernu interpretaciju automobila koji je zauzeo mesto u istoriji automobilizma.'' Prodrive P25 će debitovati na Goodwood festivalu brzine krajem ove nedelje, a prvi od 25 automobila će biti isporučen kupcima kasnije ove godine, po ceni od 535.000 evra (plus lokalni porezi).

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

carfectionyoutubelogonovi.jpg Carfection: Prodrive P25

 

Prodrive P25 možda košta ogromnu sumu za ono što je suštinski jedan Subaru restomod, ali Henry Catchpole nam otkriva zašto bi ipak mogao i da vredi toliko:

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

topgear.jpg Top Gear: Prodrive P25

 

Prodrive P25 je delom restomod, delom omaž Imprezi 22B, plus svo Prodrive znanje - u jednom paketu. Specifikacije su senzacionalne: preko 400 konja, sprint do stotke za manje od 3.5 sekundi, ali postoji jedna brojka koja nadmašuje sve to: cena. Ovo je Subaru od pola miliona evra – da li P25 uopšte može da vredi toliko novca?
 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

2006. Subaru Impreza WRX STI pick-up

 

228765-subaru wrx 03.jpg

 

Za konverziju se pobrinuo Smyth Performance, dok je motor 2.5 turbo koji fabrički raspolaže sa 300KS (u paru sa 6-stepenim manuelnim menjačem i pogonom sva četiri točka).

 

228764-subaru wrx 02.jpg 228763-subaru wrx 02.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Stiže novi Subaru Impreza

 

subaru impreza 2023.jpg

 

Subaru je potvrdio da će na ovogodišnjem sajmu automobila u Los Anđelesu održati premijeru nove generacije Impreze, modelske godine 2024. Kao najava novog kompaktnog hatchbacka služi jedna teaser slika, dok konkretni detalji za sada nisu saopšteni.

Treba podsetiti da aktuelna, peta generacija postoji od modelske godine 2017. kao i da se na američkom tržištu nudi sa 2.0 četvorocilindričnim motorom sa 152KS i 196 Nm obrtnog momenta. Takođe, pogon na sva četiri točka bi trebalo da bude standard i na novoj Imprezi. Što se tiče unutrašnjosti, očekuju se digitalna instrument tabla i novi ekran infotainment sistema, a u vezi bezbednosnih sistema očekuje se Subaruov EyeSight sistem. Sajam u Los Anđelesu za predstavnike medija počinje 17. novembra, pa više detalja tek sledi.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nova Subaru Impreza na novoj slici

 

subaru impreza 2023 01.jpg

 

Subaru nas sa novom slikom podseća da će na ovogodišnjem sajmu automobila u Los Anđelesu održati premijeru nove generacije Impreze, modelske godine 2024.

 

Na novoj slici je prednji deo ovog kompaktnog hatchbacka, dok tehničke specifikacije i dalje nisu otkrivene. Zato treba podsetiti da aktuelna, peta generacija postoji od modelske godine 2017, kao i da se na američkom tržištu nudi sa 2.0 četvorocilindričnim motorom sa 152KS i 196 Nm obrtnog momenta. Takođe, pogon na sva četiri točka bi trebalo da bude standard i na novoj Imprezi. Što se tiče unutrašnjosti, očekuju se digitalna instrument tabla i novi ekran infotainment sistema, a u vezi bezbednosnih sistema očekuje se Subaruov EyeSight sistem. Automobil će promociju imati 17. novembra, pa više detalja sledi.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nova Subaru Impreza

 

Subaru Impreza 06.jpg

 

Subaru je na sajmu automobila u Los Anđelesu prikazao novu, već šestu generaciju Impreze koja će sada biti dostupna samo u hatchback verziji.

 

229768-Subaru Impreza 05.jpg

 

Očekivano, nova Impreza ima mnogo toga zajedničkog sa novim Crosstrekom koji je predstavljen ranije ove godine. Dizajn nove Impreze naime veoma podseća na Crosstrek, uključujući šestougaonu prednju masku i ukrasnu lajsnu koja povezuje farove.

 

Subaru Impreza 04.jpg

 

Kako se navodi u saopštenju japanskog proizvođača, nova Impreza će biti 10% čvršća od modela koji zamenjuje i imaće koristi od poboljšanog, simetričnog sistema pogona na sva četiri točka.

 

Subaru Impreza 03.jpg

 

U paleti će se naći nekoliko verzija. Na vrhu je 2.5 boxer motor koji sa sobom nosi i povratak oznake RS. Novi RS model će imati 185KS i 241 Nm obrtnog momenta, a dobija i sportski podešeno oslanjanje, veće kočnice, specijalne 18-inčne tamnosive alu felne, crne ukrasne delove, aluminijumske pedale, LED farove, crna sedišta i luksuzni Harman Kardon audio sistem sa 10 zvučnika.

 

Subaru Impreza 02.jpg

 

Prisupačnija će biti Impreza Sport sa 2.0 motorom od 154KS i 197 Nm obrtnog momenta. U opremi će se između ostalog nalaziti detekcija mrtvog ugla, ulazak bez ključa, daljinski start i specijalni režimi vožnje podešeni za performanse i ekonomičnost.

 

Subaru Impreza 01.jpg

 

Sve to uz Subaru funkcije za pomoć vozaču Eyesight i sistem automatskog kočenja. Bez obzira koji motor izaberete, Impreza za američko tržište dolazi samo sa Subaruovim Lineartronic CVT menjačem. Subaru je za Imprezu predvideo i nova sedišta sa više podrške, više prostora za sitnice u kabini, kao i infotainment sistem od 11.6 inča, uz bežični Apple CarPlay i Android Auto. Subaru najavljuje da će nova Impreza početi da stiže u prodajne salone na proleće sledeće godine, kao i da će cene biti objavljene bliže tom datumu.

 

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Subaru sa Ferrarijevim motorom u reli vožnji

 

subaru ferrari 01.jpg

 

Automobilski entuzijasti vole da eksperimentišu, tako da zamena motora nije retka stvar. Ipak, odavno nismo videli luđu od ove.

 

Sem Albert je reli trkač koji se tokom 2004, takmičio u Subaruu WRX STI. U međuvremenu, pokušavao je da iznađe načine da poveća snagu svog automobila, tako da je pri istraživanju otkrio da atmosferski motor radne zapremine do 4.5 litra nema restrikcija. Tako mu je ''pod lupu'' došla F136 porodica Ferrarijevih motora, koja je imala najviši odnos konjskih snaga po litri zapremine, a posebno F136 IB iz Ferrari Californie. Reč je o 4.3 jedinici koja isporučuje obilje snage. Albert je dokumentovao čitav proces na svom YouTube kanalu, započevši rad na zameni motora pre sedam meseci, da bi prošlog meseca konačno testirao vozilo...

 

Dobici na planu performansi su očigledni, mada Albert nije objavio finalne brojke.

U Californiji, F136 IB raspolaže sa 460KS/485Nm, s tim što Albert kaže da je isporuka snage Ferrarijevog motora izrazito linearna, što automobil čini voznijim i zabavnijim. Naravno, tokom ovog projekta, izazovi su bili razni. Ferrarijev motor je očigledno veći od EJ Subaruovog agregata, što je Alberta prisililo da se oslobodi dela konstrukcije da bi se italijanska mašina našla ispod haube. Kompletan motor počiva ispred gornjih oslonaca prednjih amortizera, što ima svojih nedostataka. Budući da je prilično velik i ''štrči'', Albert je morao da kreira posebnu haubu ''izvedenu'' iz one Subaru Impreze. Sprovođenje izduvnog sistema takođe nije loše, dok je hladnjak smešten pozadi, tako da dovod i odvod rashladne tečnosti prolazi kroz požarni zid, da ne bi došlo oštećenja koje može da izazove šljunak.

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Takmičarski Subaru WRX

 

236501-subaru wrx 24 04.jpg

 

Pre oko osamnaest meseci, Subaru Motorsport predstavio je po prvi put svoju trenutnu WRX generaciju, koja je sišla sa proizvodne trake i otišla u radionicu kako bi otpočela svoju transformaciju u reli automobil.

Sada, ovaj brend je po prvi put zvanično predstavio model koji će se takmičiti u American Rally Association šampionatu i debitovati u Ojibwe Forests Rally događaju u Minesoti, koji traje od 24. do 25. avgusta. Tokom ovog trkačkog vikenda modelom će upravljati Brendon Semenuk i njegov kopilot Kiton Vilijams, dok će im se u sledećoj sezoni pridružiti Trevis Pastrana u drugom fabričkom modelu.

 

236503-subaru wrx 24 03.jpg

 

Tokom njegovog pretvaranja u takmičarsku mašinu od strane tehničkog partnera kompanijie Subarau Motorsport, Vermont SportsCar brenda, ovaj WRX je prošao temeljan redizajnerski proces kako spolja, tako i u putničkoj kabini. Snaga stiže iz posebno dizajniranog dvolitarskog boxer turbo-četvorocilindraša, dobrog za 320 ks i 515 Nm obrtnog momenta.

 

236502-subaru wrx 24 02.jpg

 

Ova snaga i obrtaji odlaze na sva četiri točka putem šestostepene transmisije kratkog prenosa. Posebno dizajnirano vešanje poseduje opruge i amortizere R53 Suspension brenda, dodatih VSC dizjaniranim poprečnim nosačima, karikama i glavčinama koji zajedno pomažu pokretanju točkova po bilo kojoj površini.  Pored toga, karoserija stiže sa punim varovima i FIA/USAC specifikovanim kavezom kreiranim od T45 čelika. Modelu je dodat osamdeset i dve litre veliki rezervoar od kelvara radi bezbednog prelaska ciljne linije, dok su Sparco ADV Prime takmičarska sedišta, sa ugrađenim HANS uređajima, zadužena za održavanje vozača u jednom komadu. Samogasivi platneni omotač sa postavom za apsorpciju energije, odobren takođe od strane FIA, služi za kompletiranje bezbednosnih karakteristika modela. 

 

236504-subaru wrx 24 01.jpg

 

Eksterne modifikacije uključuju široku opremu za karoseriju od ugljeničnih vlakana, dizajniranu od nule sa najboljom mogućom aerodinamikom na umu i u saradnji sa masivnim krilom smeštenim pozadi.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Subaru WRX S4 STI Sport ♯

 

239848-subaru wrx 04.jpg

 

Subaru je za 2024 Tokyo Auto Salon tjunera (od 12. do 14. januara) pripemio i novo ograničeno izdanje modela WRX S4 STI Sport.

 

239849-subaru wrx 03.jpg

 

Novi WRX S4 STI Sport ♯ predstavlja posebno izdanje sportske imuzine sa unapređenim upravljanjem. U planu je ograničena serija od 500 primeraka, po ceni od 6.237.000 jena (39.060 evra).

 

subaru wrx 02.jpg

 

Kao baza je poslužio Subaru WRX S4 STI Sport R EX koji je top nivo opreme WRX-a u Japanu. U paketu su između ostalog i novi set BBS točkova od 19 inča (u Super Black boji), Michelin gume (245/35 R19), crna saćasta maska, novi spojler na prtljažniku, retrovizori i krovna antena u Crystal Black Silica boji, Recaro sportska sedišta i kožni volan sa srebrnim šavovima.

 

239850-subaru wrx 01.jpg

 

Subaru obećava i da će WRX S4 STI Sport ♯ ponuditi ''poboljšano upravljanje'' i ''osećaj vrhunske vožnje'', uz modifikacije oslanjanja. Motor je 2.4 četvorocilindrični turbo sa 275 KS i 375 Nm obrtnog momenta, uparen sa CVT menjačem i pogonom na sva četiri točka.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...