230 0 Posted June 7, 2010 Motor je konačno sklopljen, zamenjen je i set kvačila, staro je bilo pri kraju, a sada kada se priključi na dijagnostiku izbacuje grešku modulator usisa... Slabije i vuče, gada dam gas pri nižem broju obrataja, zaguši se. Check lampica ne gori, grešku izbacuje samo kada se priključi na kompjuter... Od kada je sklopljena (petak), prešao sam oko 600 kilometara (Do Banjaluke i nazad), i baš se primeti da slabije vuče... Zna li ko šta je modulator usisa i kako se boriti sa njim? Quote Share this post Link to post Share on other sites
Damjanović 9 Posted June 7, 2010 (edited) Da nije to varijator? (ovo prvo pomoći nema - sem mehaničarske intervencije i sredjivanja varijatora)Da nije to protokomer? (maf senzor) - Ovo možeš da pokušaš tako što ćeš izvaditi filter za vazduh sa crevom, a sa njega skinuti protokomer i detaljno ga očistiti: prvo četkicom, potom kontakt sprejom) Edited June 7, 2010 by Damjanović Quote Share this post Link to post Share on other sites
mikisxy 6 Posted June 7, 2010 lici po simptomima na protokomer ili nesto vezano za usisavanje vazduha u motor Quote Share this post Link to post Share on other sites
Damjanović 9 Posted June 7, 2010 Ako je motor mašinski odradjen, u šta ne treba sumnjati - sigurno je znatno bolji nego što je bio... pred njim je lepa budućnost. Ono što kvari "mladalačku sreću" je periferija...a to je kod Lybre najčešće merač protoka vazduha... Njegova neispravnost pravi zbrku u motoru a zabunu centralnom kompu koji veruje da je sve u redu, vozilo ne ide nikako. Pre nego što se upustiš u plaćanje (čega ti je verovatno preko glave) novog po mogućnosti originalnog, Lybrinog protokomera:Air Flow Meter LANCIA Lybra 1.8i 16v 99-00 839A4.000Price:£89.91http://cgi.ebay.co.u...9QQcmdZViewItempokušaj da ga središ na način kako je to objašnjeno na forumu:http://www.fiat-lanc...=1entry684115Ako nema ni posle čišćenja razlike....Boga mi pokušaj da nadješ ovaj deo negde za manje pare - jer ovaj sa Ebay-a je preko 100e, što sa poštarinom ispadne i ostalim mukama ispadne preko 120e. Čuo sam da može da se nadje Bošov i za 80.... (nov) Quote Share this post Link to post Share on other sites
Zoran SM 1 Posted June 7, 2010 (edited) Ahh sve mi liči na taj MAF senzor. Oko 70€ ali prvo probaj da ga očistiš i malo mu produžiš vek. Edited June 7, 2010 by Zoran SM Quote Share this post Link to post Share on other sites
230 0 Posted June 9, 2010 Hvala svima, odoh do radionice da vidim šta ćemo... Krećem od MAF-a. Quote Share this post Link to post Share on other sites
230 0 Posted June 9, 2010 MAF se dosta razlikuje od verzije sa dizel motorom, ali čačkajući oko njega smo naišli na jedan konektor koji je bio labav, čini mi se da je problem rešen, sad vuče dosta bolje, ali nisam imao vremena da je spajamo na dijagnostiku, do petka ćemo i to završiti pa ću onda znati da li je problem rešen... Quote Share this post Link to post Share on other sites
Martini 11 Posted June 9, 2010 Razlikuje se dosta jer je u Lybri 1.8 Hitachi motorna elektronika,a ne Bosch. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Damjanović 9 Posted June 9, 2010 Ako ti konektor nije bio priključen kako treba - to ti je razlog. Samo ti to testiraj na praznom putu, vidi kako vuče iz druge, treće...i to (sa punim gasom) samo gledaj da drum bude prazan! Quote Share this post Link to post Share on other sites