Jump to content
FAS Goran
zoki becejac

Fiat Punto mk.2 1.2 8v - problem sa paljenjem

Recommended Posts

@cofili mozes sam da zamenis ali to prepusti majstoru jer treba da znas koja je toplotna vrednost svecice, tacna oznaka za tvoj motor ali ne znam da li bi zamena istih resila tvoj problem.

Sto kaze nesa, ako se oseca benzin moze da bude samo do loseg sagorevanja, lamba sonde i dr. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dijagnostika, provera pritiska goriva, ciscenje dizni , ciscenje klapne gasa, zamena svecica i trebalo bi da budes miran dugo :) Iz tvog opisa ja tipujem na prljave dizne, toliko mozemo preko tastature.
 

Share this post


Link to post
Share on other sites
26 minutes ago, cofili said:

jel mogu ja to da zamenim sam?

Možeš.

Al' pošto ne znaš ni koliko ih ima - nemoj sam raditi. To je lagan posao, majstor ti neće uzeti za ruke ništa značajno, a ujedno ćeš tako biti siguran da su stavljene odgovarajuće, i da im je zazor kako treba. A, treba prvo da vidiš trebaju li one uopšte da se menjaju.

 

Imaš auto koji je najjeftiniji za održavanje. Jeftin auto za održavanje + ti pojma nemaš ni osnovne stvari oko njega = idi u servis. :thumbup: 

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pitanje koje nije mozda konkretno vezano za naslov teme ali ova tema mi bila najsvezija nekako pa reko da pitam ovde, da li na 1.2 8v, konkretno grande punto, treba kalibracija klapne gasa posle ciscenja? Ocistio sam klapnu, prilicno bila prljava, ali sad se desava kao i ranije da podize ler kad je hladan, nekad pri samom startu motora skoci na 2000rpm pa spusti a nekad i u voznji prvih par minuta a kad se ugreje hoce neravnomerno da radi na leru, obori obrtaje kao da hoce da se ugasi, tipa sa 900rpm padne na 750 pa vrati na 900. Svecice nove, klapna ociscena, sta drugo da gledam ili je do klaibracije?

Edited by OMP

Share this post


Link to post
Share on other sites

ako si prilikom ciscenja pomjerao leptir, treba..

"Референтно препознавање потенциометра гаса:

1 kontakt

2 притисните до краја педалу гаса

3 отпустите педалу гаса

4 покрените мотор са отпуштеном педалом гаса"

http://iniezione24.blogspot.com/2015/02/procedura-autoapprendimento-corpo-farfallato.html

Edited by Zan Batist
dodao link.

Share this post


Link to post
Share on other sites

da pomeran je rukom leptir kako bi se lepo ocistilo, pitam zato jer na nekm fiat motorima nije bila potrebna kalibracija posle ciscenja a ovde ne znam sta bi drugo moglo biti sem kalibracije a mislio sam konkretno na kalibraciju dijagnostikom ali probacu i ovo fizicki kako si napisao sa pedalom gasa.

Edited by OMP

Share this post


Link to post
Share on other sites

kalibracije nema ako je gas na sajlu..

Share this post


Link to post
Share on other sites
5 hours ago, Zan Batist said:

kalibracije nema ako je gas na sajlu..

Ako je na sajlu,ne postoji kalibracija klapne ali postoji kalibracija step motora.

Share this post


Link to post
Share on other sites

nije urodila plodom ova kalibracija sa pedalom gasa iz posta gore, treba videti step motor ako je uopste odvojen od klapne kod njega da li nije zaprljan, kako za njega ide kalibracija?

Edited by OMP

Share this post


Link to post
Share on other sites

ocisti i MAP senzor..carb cleaner-om.

intake_manifold__sensors_grande_punto_1.

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sumnjam na automatski saug da zaglavljuje onaj kao elektromagnetni ventil od uljnih para i prasine, kod  mene izgleda kao metak sa zrnom a ispod caura koja otvara i zatvara, mozda je i neispravan a ide u kompjuter preko dzeka nekog ... ako uopste ima taj 1.2 8v trebalo bi biti odma posle leptira klapne gasa ili je integrisan zajedno snjim, videces po dzeku i elektronici koja ide tu, mada isproveravaj sve to na usisnoj grani pa odatle, moze da bude i senzor radilice - ako si prskao wd 40 bilo gde tu onda je to to, to trebas dobro ocistiti jer ne sluzi on tome i hoce zbog njega da brlja elektronika. Ako cistis, apotekarski benzin stapici za usi i rokaj. U principu moze svasta da bude tako da dijagnostika pa da se vidi sta prijavljuje ... kod mene je to bilo sa diznom pukao dzek i nije dobro otvarala , opet svasta moze da bude a uglavnom neka glupost.

Share this post


Link to post
Share on other sites

zdravo ljudi u pitanju je fiat punto 1.2 mk2 ugasio mi se u voznji i zapalio cek kad ga zaverglam upali pukne i ugasi se zaveglam opet dam jaci gas radi kao da nema auspuha spustim gas kao da se ugusio pukne opet i se ugasi

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...