Jump to content
FAS Goran
zoki becejac

Fiat Punto mk.2 1.2 8v - problem sa paljenjem

Recommended Posts

Punto2 1.2 8v u zadnjih 4 - 5 dana samo na prvo paljenje neće da upali tek iz 4-5 pokušaja upali i onda u toku dana nema problema. Pri davanju kontakta čuje se rad pumpe, svjećice i kablovi redovno zamjenjeni prije dva mjesec, akumulator odličan, chek lampica se ne pali ne prijavljuje kvar, nema trzanja, nakon paljenja normalno radi u leru i normalno prima gas. Da li je neko imao indentičan problem i kako ga je riješio. Hvala 

Share this post


Link to post
Share on other sites
On 5/22/2017 at 11:52 PM, Drajan said:

Može li slika gdje se nalazi taj regulator 

Regulator se nalazi u sastavu benzinske pumpe koja je u rezervoaru. Ali da je i propao regulator pritiska možeš samo da zameniš kompletnu pumpu.Jer ako je on propao onda ti je i filter goriva koji se nalazi u sklopu pumpe zapušen ili zaprljan.Obavezno pogledaj sva creva za ulivnom grlu ispod zadnjeg desnog točka. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Fiat punto 1.2 8V 2009. godište.

U poslednje vreme mi se dešavalo da prvo paljenje prođe bez problema. Nakon vožnje od nekoliko desetina km-a i isključivanja motora, novi pokušaj paljenja traje duže (vergla do 5 sekundi). Sada je počeo i prilikom prvog paljenja da se muči (duže verglanje). 

Akumulator je kupljen 09.12.2015. Prilikom redovnog održavanja je primećeno da se alternator čuje.

Da li je neko imao sličan problem? Ne bih rekao da je akumulator pošto ''zdravo" vergla, a ne bih želeo da me jednog jutra potpuno izda.

Da li je moguće da alternator nedovoljno puni akumulator, pošto teže pali posle vožnje i dostizanja radne temperature? Na bordu ne prijavljuje greške.

Pozdrav!

Share this post


Link to post
Share on other sites

@Šajbi spomenuto vise puta, najcesce bude do senzora radilice mada ne mora da znaci. Odnesi kod majstora nek pogleda.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Auto :D pa nek majstor pogleda da li je do senzora.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Imam punto benzinac MK2 2003 godiste, povremeno ima problem sa jutarnjim paljenjem,tacnije krene da radi par sekundi, zatim se ugasi i nece vise da upali iako vergla.Akimulator je u redu, zamenjene su svecice a na dijagnostici izbacuje bobina 1 i bobina 2. Na pokusaj zamene jedne bobine novom prijavljuje kvar upravo te bobine i radi na 2 cilindra. Ciscen je i senzor radilice. Da li je kvar ECU u pitanju?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja imam malo cudan problem sa 1.2 16v puntom. Uvek upali iz prve bez problema ali se u zadnje vreme desi da se vrlo brzo posle paljenja sam ugasi.(mozda minut posle paljenja). Izvadim kljuc ponovo upalim i vise ne ne gasi. Sta bi moglo da bude problem. 

 

Da napomenem da kada se sam ugasi moram da vratim kljuc u pocetni polozaj da bi mogao ponovo da uplatim auto.

Edited by mudri

Share this post


Link to post
Share on other sites

A desi mi se nekada i u toku voznje da se ugasi sam ali to je bas retko, tipa jednom u mesec dana. Juce sam recimo presao skoro 500km i nije se sam ugasion ni jednom.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pozdrav,neko vreme imam problem sa paljenjem u pitanju je punto JTD 2001,Kada okrenem kljuc nekad krene normalno da vergla i odjednom prestane a nekad ne moze ni da zavergla (kao da se ne uzubi).Uspevao sam da ga upalim posle 5,6 puta.Inace nema nikakvih problema u radu i voznji.Da li je neko mozda imao slicnih iskustva?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Cao drugari hteo bih da se posavetujem sa vama vlasnik sam punta 2003g,  1,2 8v, od pre dva dana prilikom jutarnjeg paljenja vergla auto nece da upali dok nestisnem gas i zadrzim ga 6-7 sekundi i onda radi sve ok nikakav problem obrtaji, vuce sve ok, prilikom verglanja dok nestisnem gas skala od temperature ode do kraja i ukljuci lampu crvenu od temperature i kadavstisnem gas on vrati sve u normalu i sve radi ok, dijagnostika nista ne pokazuje 

 

 

Edited by neshaoct
spojeno

Share this post


Link to post
Share on other sites
On 12/18/2017 at 10:45 PM, Matkecar said:

Cao drugari hteo bih da se posavetujem sa vama vlasnik sam punta 2003g,  1,2 8v, od pre dva dana prilikom jutarnjeg paljenja vergla auto nece da upali dok nestisnem gas i zadrzim ga 6-7 sekundi i onda radi sve ok nikakav problem obrtaji, vuce sve ok, prilikom verglanja dok nestisnem gas skala od temperature ode do kraja i ukljuci lampu crvenu od temperature i kadavstisnem gas on vrati sve u normalu i sve radi ok, dijagnostika nista ne pokazuje 

Cao, imam potpuno isti problem, koji je bio uzrok i kako ste resili problem.Hvala,pozz.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pozdrav svima.. Imam Punto 1.2 8v 2000 godina. Pred 2 godine instalirao sasam LPG. Zadnjih par meseci kad upalim auto javlja se sledeci problem. Auto upali dobije obrtaja oko 1500-1600 I nakon toga odma izgasi. Nakon 2-3 palenja konacno zapali ali nemirno radi motor sve dok temperature motora ne dostigne 30 stepeni I kompjuter prebaci na LPG. Na benzin motor tesko ide u malim obrtaima skoro da se ugusi I izgasi dok na LPG nema nikakvih problema. Benzinska pumps radi a is to tako mislim I da sve dizne su OK .

Share this post


Link to post
Share on other sites

Upravo Danas sam vozio na benzin neki 3-4km . ako su ovrtai preko 3000 kad stisnem pedalu za gas malo scene pa onda ice normalno.. Ali ako obrtai su ispod 3000 kad dodam gas obrtai padaju na oko 800-1000 rpm a ponekad motor se ugasi.. Isto to radi I kad she auto ne dvizi .. Pred oko 500 km promenio sam svecice I proverio kablove I bobinu sve je bilo OK.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pozdrav...imam punto 2 1.2 b 44 kw ujutro pali ruzno po nekih i minut verglanja kad upali radi neravnomijerno i zapusi tako radi do prvog gasa posle se ustabili i sve ok mijenjane su svijece ngk bkr5ez dizne klapna gasa i svi senzori i senzor vode temperature veliki servis dihtung glave mali servis pumpa baca 3.5 bari na samom izlazu iz pumpe mjereno bobine su ok kablovi ok sta da sumnjam dalje i dali je to sve ok sa pumpom od 3.5 b sto baca...unaprijed hvala na pomoci

Share this post


Link to post
Share on other sites

Punto mk2a 1.2 16V

Vec vise od pet godina je imao problem da ujutru kad hocu da ga palim, ili kad je jako hladno, da nece da upali nikad iz prve. Znaci zavergla normalno, pumpa se cuje, ali nece da upali. Iz drugog pokusaja je uvek palio, nezavisno da li je prvi put verglano 2 sekunde ili 10 sekundi. U medjuvremenu sam promenio akumulator, bombinu i pumpu goriva, jer je prethodna pumpa napukla pa je pustala gorivo, ali je ovaj problem i za dalje ostajao. U toku kada on normalno ide, i nema nikakvih problema d aga ponovo upalim, ako je topao, ali prvo paljenje uvek zavrsi bez i da malko upali.

Takodje, ako je hladno, onda nakon prvog paljenja, motor radi jako lose, nesatabilan je ler, kao da "zataji poneki ciklus" pa ler varira, ali cim dam ga i zavrti se do 1500 obrtaja, od tog trena sve radi normalno.

Jednom je ECU izbacivao greasku polozaja radilice, ali posle reseta se ta greska nije vise pojavljivala.

Sta bi moblo biti i u kom pravcu da krenem sa dojagnostikom?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...