Jump to content
FAS Goran
zoki becejac

Fiat Punto mk.2 1.2 8v - problem sa paljenjem

Recommended Posts

Još ako si uzeo Proatomik...Iste simptome imam i ja.

Radio sam izvadio iz auta jer sam mislio da vuče struju. Užasan kvalitet i nedovoljno snage u kombinaciji sa ovim minusima. Eto viđanja svako jutro.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pronadjen problem , skinuo sam akumulator i uneo ga u kucu ujutru stavio upalio bez problema... sve je jasno , nosim na reklamaciju ,, hvala jos jednom .. pozz

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zima se uveliko zahuktala a ja nikako da resim problem.:crybaby:

Danas novi problem. Juce skinuo akumulator i stavio ga u toplom. Ujutru namestio akumulator, nikako da upali, ma kao i da ne vergla da nema snagu. Dosao prijatelj povezali kablove opet ni da zavergla.

On skine stavi njegov akumulator, opet ni da zavergla. Moj akumulator stavi kod njega on upali iz prve. (ja stvarno ne znam ko koga ovde zajebava;))

 

Da li to ukazuje da sam od silnog verglanja objasnio u prethodnom postu sredio anaser:crybaby:

kako da znam da li su cetkice ili mora da se menja ceo anaser.kakve sam srece i neuka stranka kad odem kod majstora bice menjaj anaser.

Ima li neko predlog sta da radim?

Molim za pomoć i hvala unapred.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja se nadam da je ova hladnoca u pitanju;).u SRED ce biti malo niža temperatura i probacu, sutra punim akumulator i tražim električara ako neko radi da vidim sta mogu da uradim.SAMO MORAM DA sredim paljenje inace đaba popravljam ako opet treba da verglam onako opet če biti isto

 

Kao sto obicano biva jedna muka ne ide sama, već muka muku stiže.:mellow:

JAVIO MI SE PROBLEM SA malim hladnjakom( puko i antifriz se izlio, temperatura mi presla preko crvene a nisam primetio, đek od ventilatora mi se bio odvojio, tako da ventilator nije radio, majstori kazu da sam nikako ne moze da ispadne, jedino ako mu neko pomogne:angry:

Promenio sam mali hladnjak, ali grejanje i dalje nemam, oba creva iz malog hladnjaka se vrela.Dok radi na leru i dostigne temperaturu radnu krene grejanje, cim izađem na otvorenom nikako da postigne temperaturu radnu i da krene grejanje( temperatura pokazuje između radne i minimalne na sredini).Zamenio termostat stavio nov, ali opet nikako da postigne temperaturu radnu ndok vozim. Mastor nema ideju sta bi moglo da bude, osim da je loš nov termostat.Proveravao sam vodu u hladnjaku ne gubi vodu, ali na auto putu ne mogu da dosstignem 120 ni na benzin ni na gas. Da li ovo ima uticaja na paljenje?

Vidim da ima iskusnih na forumu pa bi molio za pomoc. Hvala unapred dobri ljudi.

Share this post


Link to post
Share on other sites
On 1/9/2017 at 3:39 PM, darko93 said:
Pronadjen problem , skinuo sam akumulator i uneo ga u kucu ujutru stavio upalio bez problema... sve je jasno , nosim na reklamaciju ,, hvala jos jednom .. pozz

 

Nema sanse da ti reklmirju...za njih je sve ok....meni nisu prihvatili reklamaciju samo dopunili i vratili....

Share this post


Link to post
Share on other sites

Uzmeš voltmetar i pri verglanju vidiš pad napona ako je ispod 10 volti onda je akumulator loš. Naravno neko drugi mora da pali auto dok to gledaš. Ako ti se ovo ponovo desi ti traži da budeš prisutan kada budu testirali akumulator. Potraži punjač sa kojim ćeš predhodno dopuniti akumulator ali ne većom strujom od 2-3 Apera(otkačen sa auta ostaviti preko noći) . A onda odneseš akumulator dobar dan, dobar dan. Ako kažu da je akumulator prazan ti reci da nije, ali ništa ne govori da si ga ti punio.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Uradili su test...Imam onaj isečak sa očitanja piše da je bio na 15 %...Dopunili ga i sve je kao OK...A kada zaverglam bukvalno ugasi sat na tabli i ono njegovo osvetljenje....

 

Nema snage...UDARNE SNAGE alternator remontovan, puni kao besan...Sve je tiptop na autu....

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ne pali ga više može ti se aktivirati greška od air baga pa će te to mnogo više koštati.Šta vredi i da je pun kada u paljenu nema snagu. Traži da ti odrade test opterećenja akumulatora, ali traži da budeš prisutan. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Evo da javim ovde da caletov JTD nije hteo sad da pali u nedelju i ponedeljak.

Istrosio akumulator od verglanja. Ja dosao, pa na kablove, ali nece. Malo krene i onda opet sporo vergla.

Povukao sam ga bukvalno 10m i auto je odmah upalio.

Taj prvi dan se vozikao sve ok, sledece jutro isto. A to je inace prvi radni dan, pa da ode da kupi akumulator.

Otisao on kod majstora, majstor kaze 2 grejaca totalno riknula, jedan na izdisaju. Zamenio mu ja mislim na kraju sva 4 i jutros auto bez problema upalio, sto bi rekli ko mina. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Isti problem i kod mene. Akumulator Proatomic 55Ah, CCA480, kupljen decembra 2015. Napunjen do kraja. Cim je veci minus tesko vergla i cak je i upalio gresku airbag-koju mozes izbrisati samo na dijagnostici. Cak i kad je auto zagrejan i radi klima i ventilator hladnjaka, opet tesko vergla-Leti. Merio sam da li vuce struju i ne vuce ( 50mA sa sve alarmom, bez 30mA). Inace akumulator  sam kupio od uvoznika za Srbiju. Proizvodi se u Ceskoj u fabrici gde i Varta. Ali, mogu reci da u stampariji gde radim stampamo nalepnice koje se lepe na ove akumulatore, a takodje i za akumulatore G-Drive, Energy plus, AutoPower, HeadLine, Optimus, Lucas, Omega, Flash, Electro Max, Viapower... Mislim da su sve to isti akumulatori, a menja se samo brend. Jedino Varta dolazi sa original nalepnicom iz fabrike u Ceskoj. Varta Blue je cini mi se najbolja, a postoji i Varta silver, jos bolja, ali i skuplja. Mislim da cu uskoro probati sa Exide akumulatorom, jeste malo skuplji, ali i ne isplati se menjati akumulator na svakih godinu dve, ako je cak i jeftiniji . Dobar je i tudor, a u cuo sam od forumasa i Baner ili Energizer...

Share this post


Link to post
Share on other sites

pozdrav imam pitanje vezano za punto 1.2.8v benzin nakon ovih minusa vergla nece da upali pumpa goriva se cuje i odradi al nikako da upali

 

 

Edited by neshaoct
spojeno

Share this post


Link to post
Share on other sites

Može biti više toga, senzor temperature, senzor radilice ili svjećice. Ako si siguran da nije zima odradila svoje što se tiče akumulatora.

Moguće da je senzor temperature pa mu "ne pali" čok.

Share this post


Link to post
Share on other sites

akomulator nov doduse na rezervi mi gorivo bilo al sam dosuo naknadno naspem malo u leptir u karburatoru benzina upali a kratko i u gasi posle samo vergla dal moze biti do goriva pumpa goriva se cuje odradi

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pozdrav svima, da ne ovaram novu temu, ovde bih izneo problem koji me muči.

 

Posedujem auto Zastava 10 2007 god, prvi sam vlasnik, prošle godine negde u Oktobru/Novembru, poceo auto da radi na dva klipa, oteram u servis, dijagnostikuje da je neispravan motorni ECU, stavi majstor drugi polovan, zameni i svećice, kablove mislim da nije menjao. Auto posle toga lepo radio, sve dok mi se posle 2 dana desilo da nece ujutro da upali, tačnije auto upali ali se odmah i ugasi, preko dana nikakvih problema lako pali, dobro radi. 

Reklamiram auto majstoru, on je čistio brizgaljke, klapnu gasa, proveravao merač temeperature, kažem mu da auto premoci kod njega i da ujutro proba da upali, opet se isto dešavalo. Majstor ostane bez ideje za popravku, vratim mi auto takak kakav jeste, kako je doslo haladnije vreme ni preko dana nije hteo da pali, pa sam se uštosio da malo dodam gasa kada palim i onda nema problema.

U međuvremenu sam  kupio drugi ECU motora, ubeđen sam bio da je do njega problem, majstor mi ubaci taj ECU i opet se sve dešava.

Auto nije prešao ni celih 70 000km.  Dok nije menjan ECU, nikada mi se tako nešto nije dešavalo, auto besprekorno palio, niti je bilo kakvih kvarova.

 

Posle dužeg teksta koje sam napisao, pitanje bi bilo, kakav je tu moguci kvar, barem da mi date neke ideje, smernce?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Imam problem sa puntićem 1,2 8v,kad je ladan upali na benzin al kad se zagreje nece,medutim na plin pali normalno,kada ga prilikom voznje prebacim na benzin radi isto normalno,znaci ima problem samo prilikom paljenja,dali je neko imao ovakav problem. Hvala

 

 

Edited by neshaoct
spojeno

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mislim da je senzor pozicije radilice, imao sam slicno iskustvo dok nakraju nisam mogao da upalim auto posto je rikno senzor skroz na skroz e sad ne znam koje ti je godiste puntic ali mk1 od 1993-1999 ti kosta oko 2000 - 3000 i nije tesko zameniti. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...