Home 56 Posted January 8, 2017 Još ako si uzeo Proatomik...Iste simptome imam i ja. Radio sam izvadio iz auta jer sam mislio da vuče struju. Užasan kvalitet i nedovoljno snage u kombinaciji sa ovim minusima. Eto viđanja svako jutro. Quote Share this post Link to post Share on other sites
alexpapi 0 Posted January 9, 2017 Meni je to radio energizer star 5 dana sa exide akumulatorom resen problem Quote Share this post Link to post Share on other sites
darko93 0 Posted January 9, 2017 Pronadjen problem , skinuo sam akumulator i uneo ga u kucu ujutru stavio upalio bez problema... sve je jasno , nosim na reklamaciju ,, hvala jos jednom .. pozz Quote Share this post Link to post Share on other sites
MmMm11 0 Posted January 9, 2017 Zima se uveliko zahuktala a ja nikako da resim problem. Danas novi problem. Juce skinuo akumulator i stavio ga u toplom. Ujutru namestio akumulator, nikako da upali, ma kao i da ne vergla da nema snagu. Dosao prijatelj povezali kablove opet ni da zavergla. On skine stavi njegov akumulator, opet ni da zavergla. Moj akumulator stavi kod njega on upali iz prve. (ja stvarno ne znam ko koga ovde zajebava) Da li to ukazuje da sam od silnog verglanja objasnio u prethodnom postu sredio anaser kako da znam da li su cetkice ili mora da se menja ceo anaser.kakve sam srece i neuka stranka kad odem kod majstora bice menjaj anaser. Ima li neko predlog sta da radim? Molim za pomoć i hvala unapred. Quote Share this post Link to post Share on other sites
darko93 0 Posted January 9, 2017 Druze moraces da skines alnaser , ako nisu cetkice i biksne (a moli Boga da jesu) onda mislim da ces morati da ga zamenis ... Quote Share this post Link to post Share on other sites
MmMm11 0 Posted January 9, 2017 Ja se nadam da je ova hladnoca u pitanju.u SRED ce biti malo niža temperatura i probacu, sutra punim akumulator i tražim električara ako neko radi da vidim sta mogu da uradim.SAMO MORAM DA sredim paljenje inace đaba popravljam ako opet treba da verglam onako opet če biti isto Kao sto obicano biva jedna muka ne ide sama, već muka muku stiže. JAVIO MI SE PROBLEM SA malim hladnjakom( puko i antifriz se izlio, temperatura mi presla preko crvene a nisam primetio, đek od ventilatora mi se bio odvojio, tako da ventilator nije radio, majstori kazu da sam nikako ne moze da ispadne, jedino ako mu neko pomogne Promenio sam mali hladnjak, ali grejanje i dalje nemam, oba creva iz malog hladnjaka se vrela.Dok radi na leru i dostigne temperaturu radnu krene grejanje, cim izađem na otvorenom nikako da postigne temperaturu radnu i da krene grejanje( temperatura pokazuje između radne i minimalne na sredini).Zamenio termostat stavio nov, ali opet nikako da postigne temperaturu radnu ndok vozim. Mastor nema ideju sta bi moglo da bude, osim da je loš nov termostat.Proveravao sam vodu u hladnjaku ne gubi vodu, ali na auto putu ne mogu da dosstignem 120 ni na benzin ni na gas. Da li ovo ima uticaja na paljenje? Vidim da ima iskusnih na forumu pa bi molio za pomoc. Hvala unapred dobri ljudi. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Home 56 Posted January 9, 2017 On 1/9/2017 at 3:39 PM, darko93 said: Pronadjen problem , skinuo sam akumulator i uneo ga u kucu ujutru stavio upalio bez problema... sve je jasno , nosim na reklamaciju ,, hvala jos jednom .. pozz Nema sanse da ti reklmirju...za njih je sve ok....meni nisu prihvatili reklamaciju samo dopunili i vratili.... Quote Share this post Link to post Share on other sites
PuntoAbart 2 Posted January 10, 2017 Uzmeš voltmetar i pri verglanju vidiš pad napona ako je ispod 10 volti onda je akumulator loš. Naravno neko drugi mora da pali auto dok to gledaš. Ako ti se ovo ponovo desi ti traži da budeš prisutan kada budu testirali akumulator. Potraži punjač sa kojim ćeš predhodno dopuniti akumulator ali ne većom strujom od 2-3 Apera(otkačen sa auta ostaviti preko noći) . A onda odneseš akumulator dobar dan, dobar dan. Ako kažu da je akumulator prazan ti reci da nije, ali ništa ne govori da si ga ti punio. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Home 56 Posted January 10, 2017 Uradili su test...Imam onaj isečak sa očitanja piše da je bio na 15 %...Dopunili ga i sve je kao OK...A kada zaverglam bukvalno ugasi sat na tabli i ono njegovo osvetljenje.... Nema snage...UDARNE SNAGE alternator remontovan, puni kao besan...Sve je tiptop na autu.... Quote Share this post Link to post Share on other sites
PuntoAbart 2 Posted January 10, 2017 Ne pali ga više može ti se aktivirati greška od air baga pa će te to mnogo više koštati.Šta vredi i da je pun kada u paljenu nema snagu. Traži da ti odrade test opterećenja akumulatora, ali traži da budeš prisutan. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Home 56 Posted January 10, 2017 Moraću...Ne ide ovako...Crknuće mi nešto Quote Share this post Link to post Share on other sites
vagenovac 4525 Posted January 10, 2017 Proveri kleme ako nisi, znaju da oksidiraju ili budu labave itd. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Bingodalton 726 Posted January 10, 2017 Evo da javim ovde da caletov JTD nije hteo sad da pali u nedelju i ponedeljak. Istrosio akumulator od verglanja. Ja dosao, pa na kablove, ali nece. Malo krene i onda opet sporo vergla. Povukao sam ga bukvalno 10m i auto je odmah upalio. Taj prvi dan se vozikao sve ok, sledece jutro isto. A to je inace prvi radni dan, pa da ode da kupi akumulator. Otisao on kod majstora, majstor kaze 2 grejaca totalno riknula, jedan na izdisaju. Zamenio mu ja mislim na kraju sva 4 i jutros auto bez problema upalio, sto bi rekli ko mina. Quote Share this post Link to post Share on other sites
lomisa 9 Posted January 10, 2017 Isti problem i kod mene. Akumulator Proatomic 55Ah, CCA480, kupljen decembra 2015. Napunjen do kraja. Cim je veci minus tesko vergla i cak je i upalio gresku airbag-koju mozes izbrisati samo na dijagnostici. Cak i kad je auto zagrejan i radi klima i ventilator hladnjaka, opet tesko vergla-Leti. Merio sam da li vuce struju i ne vuce ( 50mA sa sve alarmom, bez 30mA). Inace akumulator sam kupio od uvoznika za Srbiju. Proizvodi se u Ceskoj u fabrici gde i Varta. Ali, mogu reci da u stampariji gde radim stampamo nalepnice koje se lepe na ove akumulatore, a takodje i za akumulatore G-Drive, Energy plus, AutoPower, HeadLine, Optimus, Lucas, Omega, Flash, Electro Max, Viapower... Mislim da su sve to isti akumulatori, a menja se samo brend. Jedino Varta dolazi sa original nalepnicom iz fabrike u Ceskoj. Varta Blue je cini mi se najbolja, a postoji i Varta silver, jos bolja, ali i skuplja. Mislim da cu uskoro probati sa Exide akumulatorom, jeste malo skuplji, ali i ne isplati se menjati akumulator na svakih godinu dve, ako je cak i jeftiniji . Dobar je i tudor, a u cuo sam od forumasa i Baner ili Energizer... Quote Share this post Link to post Share on other sites
sasa1234 0 Posted January 10, 2017 (edited) pozdrav imam pitanje vezano za punto 1.2.8v benzin nakon ovih minusa vergla nece da upali pumpa goriva se cuje i odradi al nikako da upali Edited January 11, 2017 by neshaoct spojeno Quote Share this post Link to post Share on other sites
Memphis 15 Posted January 10, 2017 Može biti više toga, senzor temperature, senzor radilice ili svjećice. Ako si siguran da nije zima odradila svoje što se tiče akumulatora. Moguće da je senzor temperature pa mu "ne pali" čok. Quote Share this post Link to post Share on other sites
sasa1234 0 Posted January 11, 2017 akomulator nov doduse na rezervi mi gorivo bilo al sam dosuo naknadno naspem malo u leptir u karburatoru benzina upali a kratko i u gasi posle samo vergla dal moze biti do goriva pumpa goriva se cuje odradi Quote Share this post Link to post Share on other sites
italiano 456 Posted January 11, 2017 Kupi novi akumulator Quote Share this post Link to post Share on other sites
Memphis 15 Posted January 11, 2017 Moguće je ... ako ga malo ima a loše gorivo pa ima vode u sebi hoće smrznut. Ili se negdje voda nataloži pa smrzne, tipa filter goriva i slično. Quote Share this post Link to post Share on other sites
miloradkuzz 0 Posted January 20, 2017 Pozdrav svima, da ne ovaram novu temu, ovde bih izneo problem koji me muči. Posedujem auto Zastava 10 2007 god, prvi sam vlasnik, prošle godine negde u Oktobru/Novembru, poceo auto da radi na dva klipa, oteram u servis, dijagnostikuje da je neispravan motorni ECU, stavi majstor drugi polovan, zameni i svećice, kablove mislim da nije menjao. Auto posle toga lepo radio, sve dok mi se posle 2 dana desilo da nece ujutro da upali, tačnije auto upali ali se odmah i ugasi, preko dana nikakvih problema lako pali, dobro radi. Reklamiram auto majstoru, on je čistio brizgaljke, klapnu gasa, proveravao merač temeperature, kažem mu da auto premoci kod njega i da ujutro proba da upali, opet se isto dešavalo. Majstor ostane bez ideje za popravku, vratim mi auto takak kakav jeste, kako je doslo haladnije vreme ni preko dana nije hteo da pali, pa sam se uštosio da malo dodam gasa kada palim i onda nema problema. U međuvremenu sam kupio drugi ECU motora, ubeđen sam bio da je do njega problem, majstor mi ubaci taj ECU i opet se sve dešava. Auto nije prešao ni celih 70 000km. Dok nije menjan ECU, nikada mi se tako nešto nije dešavalo, auto besprekorno palio, niti je bilo kakvih kvarova. Posle dužeg teksta koje sam napisao, pitanje bi bilo, kakav je tu moguci kvar, barem da mi date neke ideje, smernce? Quote Share this post Link to post Share on other sites
Memphis 15 Posted January 20, 2017 Za početak treba provjerit senzor temperature i motorić ler gasa. Jer očito imaš problem kad je vani hladno ili kad je hladan start u pitanju. Quote Share this post Link to post Share on other sites
miloradkuzz 0 Posted January 21, 2017 Problem sa paljenjem najvise povezujem sa promenom temerature, odnosno kada je niza temperatura problem je ucestaliji. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Komutator 0 Posted April 14, 2017 (edited) Imam problem sa puntićem 1,2 8v,kad je ladan upali na benzin al kad se zagreje nece,medutim na plin pali normalno,kada ga prilikom voznje prebacim na benzin radi isto normalno,znaci ima problem samo prilikom paljenja,dali je neko imao ovakav problem. Hvala Edited April 18, 2017 by neshaoct spojeno Quote Share this post Link to post Share on other sites
Vucina 6 Posted April 16, 2017 Mislim da je senzor pozicije radilice, imao sam slicno iskustvo dok nakraju nisam mogao da upalim auto posto je rikno senzor skroz na skroz e sad ne znam koje ti je godiste puntic ali mk1 od 1993-1999 ti kosta oko 2000 - 3000 i nije tesko zameniti. Quote Share this post Link to post Share on other sites