Jump to content
FAS Goran
obelix

Fiat Punto 1.9D - Lucas pumpa

Recommended Posts

Pase sraf u sraf ili mora da se budzi? Moj drug je na Mecki buljavoj 220d stavio pumpu od Golfa2...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Cao svima...takodje imam problem sa prvim paljenjem na puntu 1.9...sija lampa i ne prima gas,ugasim i ponovo upalim i sve ok.E juce sam skidao senzor polozaja rotora,odneo kod elektronicara...covek se bas namucio dok je skinuo ono plavo sr...,i nasao da je otpao neki mali otpornik.Zamenio ga,produzili smo zice,namontiram ono opet isto.E sad me zanima da li mora da se resetuje komp i da li ima kakva fora da to sam uradim(osim skidanja klema)...pozz

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ne diraj nista sam samo ćeš napraviti veću štetu kao i ja.

Splicanin reci sta kosta 70e ako je polovna pumpa a ispravna to je onda extra povoljno.

Share this post


Link to post
Share on other sites

boshova pumpa pase vijak na vijak samo se moraju malo cijevi dizni savit jer nije isti raspored kod bosha i lucasa.

ako stignem ubacicu slike veceras kako to izgleda..

:smoke: :smoke:

Share this post


Link to post
Share on other sites

boshova pumpa pase vijak na vijak samo se moraju malo cijevi dizni savit jer nije isti raspored kod bosha i lucasa.

ako stignem ubacicu slike veceras kako to izgleda..

:smoke: :smoke:

A jel' radi kako treba?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Radi sve bez ikakvih problema. Cak bi se moglo rec da je i mirniji sa boshovom pumpom. Elektronika ostaje samo radi nekih par sitnica sto pokrece na isntrument tabli, a na pumpi ima samo jedna zica i sajla gasa. bez ikakvih komplikacija. :smoke: :smoke:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Posetio sam jos jednog majstora u vezi problema sa ne primanjem gasa kad prvi put upalim punta.Kaze da je u guzvi ali da probam da skinem dzek sa papuce gasa,naduvam vd i spojim.Da li je ko to pokusao i da li ko zna gde se nalazi taj dzek? :help:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Radi sve bez ikakvih problema. Cak bi se moglo rec da je i mirniji sa boshovom pumpom. Elektronika ostaje samo radi nekih par sitnica sto pokrece na isntrument tabli, a na pumpi ima samo jedna zica i sajla gasa. bez ikakvih komplikacija. :smoke: :smoke:

... i ne radi klima,naravno.

Share this post


Link to post
Share on other sites

a sto niko jos nije probo da zamijeni to biiip od lucasa sa boshom.to jest pumpom koja odgovara.

u ovom slucaju odgovara od golfa 3 1.9d,T4 1.9d, to jest pumpe kod kojih se remenica steze sa 3 vijka na kojim se steluje.

ja sam vec montiro tu pumpu na auto i mogu rec da je to najbolje rijesenje.

:smoke: :smoke:

care hvala!!!! Menjaju li se dizne i remenica? konektor se iskopča i ostane tako ili?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zdravo narode, imam fiat punto 1,9D 2002 godiste. Imam problem kada zimi cekam da iskljuci grejace i onda ga palim nece da prima gas tj. jako sporo prima gas nekih 30 sekundi mu je potrebno da dostigne 15oo obrtaja i skoro isto toliko da mu padnu obrtaji kada pustim gas, ili se desava da vergla do besvesti a ne dobija gorivo, a kada pustim da iskljuci grejace vratim kljuc i odmah palim onda normalno radi ili mi se desava na primer prosle godine kada je bilo par dana -20 i nesto stepeni i palim bez grejaca toliko brzo upali da imam utisak da je nesto otkinuo u motoru na 1 zub pali i u tom momentu ima oko 1500 obrtaja dok pali bez gasa koji padnu za sekund i naravno da nece da prima gas. citao sam u temi sve vase probleme i resenja, a ja gde god sa vozio svi majstori su mi govorili ostavi pa da mi vidimo ali ne znamo da li cemo resiti, reko ko ce da plati vasu praksu na mom autu uglavnom svi mi kazu redom ce da kvare pa dok ne dodju do resenja ako ikada nadju resenje a ja da finansiram. pa ako neko ima resenje ili sigurnog majstora neka javi. i da auto mi to rdi od nekih 60000km tako da se ne moze reci da je auto vozen previse sada ima 92000, a kupio sam ga od devojke iz italije kou poznajem i ona ga je dobila na nekom njihovom lotou.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zahvaljujuci savetima kolege DEMPSTY-ja,resen je i moj problem senzora pozicije rotora...jeste da smo ostali ceo dan odvajajuci plocu od kucista ali se isplatilo...radi kao satic... :smoke:

Share this post


Link to post
Share on other sites

ja imam rešenje al neko mi je obriso post pa zahvalite tom brisaču što vam nisam napiso kako i za kolko malo para sam rešio problem i vozim se već 2 meseca s manjom potrošnjom točnije 97,6 km sa točno 5 litara pri brzinama i do 140 . Na -20 pali ko top tako da se sam iznenadim prije upali nego okrene krug i max brzina sa 4 osobe u autu danas 170!

Pa ti briši korisne postove a ostale " Korisne" tipa svijetli mi lampica za gorivo ostavi!!!

Pozdrav svima koji kotriste ovaj post samo jer trebaju pomoć!!

Share this post


Link to post
Share on other sites
:thumbdown: pa ko obrisa post.ko je taj neka se javi,pa ajd druze ponovo napisi,sta i kako si uradio,a ako ponovo izbrise,ima da ga izbacimo sa foruma :laughing:

Share this post


Link to post
Share on other sites

pozz svima potrebna mi je mal pomoc tacnije treba mi sema povezivanja vakum creva na bravi 1.9 td motor je isti kao i na puntu pa ako ima neko sliku .unapred hvala :fun:

Share this post


Link to post
Share on other sites

ja imam rešenje al neko mi je obriso post pa zahvalite tom brisaču što vam nisam napiso kako i za kolko malo para sam rešio problem...

Pa ti briši korisne postove a ostale " Korisne" tipa svijetli mi lampica za gorivo ostavi!!!

Ovo je taj tvoj post:

Pozdrav svima !

Za sve koje boli glava od kvarova na pumpi,senzorima,diznama,kompjutorima i drugoj elektronici mi vam možemo pomoći !!!!

Trajno i funkcionalno!!!!

Posted Nov 24 2012 16:30

Deleted Dec 06 2012 19:22

Edited by Saša sale, 24 November 2012 - 16:37

Objasni mi gde si napisao koje je rešenje? Kako da se reši problem?

Ja u ovom tvom postu samo vidim reklamu tipa...''javite nam se da vam uzmemo pare.'' Nikakvo rešenje ti nisi bio napisao (uradite to i to, zavrnite ovo, proverite ono...), nego si pozvao ljude da ti se jave da im uzmeš pare.

Evo šta će sada da bude:

- poslaću ti PP kako bi ovaj moj post video što pre.

- onda ćeš da napišeš kako da ljudi reše problem, jer eto...ti znaš kako i za malo para, ali ti neki zli ljudi ne daju da i ostalima preneseš tu informaciju.

- ukoliko ne budeš napisao post koji ljudima pomaže (a, ne reklamu), ja ću onda i tebe da obrišem sa foruma.

Share this post


Link to post
Share on other sites

^^^ uuu bre admine ala si bezobazaaaaan....pa pusti čoveka neka se obogati na tuđoj muci a u slobodno vreme neka glumi malo i žrtvu.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ovdje je vidljiv rotor pumpe sa kojega sam skinuo senzor.

05082012400.jpg

Senzor sa zadnje strane gdje je vidljiva elektronika koju nisam dirao odnosno odustao sam od rastavljanja.

05082012398.jpg

A ovo je prednji dio....onaj koji nasjeda na gornji rotor pumpe.

05082012399.jpg

Kao što se vidi sada je pločica (mesingana ili bakrena ili nešto drugo) sada sjajna - zlatne boje, ali kada sam skinuo senzor bila je smeđe boje sa malo tragova zlatne. Uzeo sam fini brusni papir i lagano pobrusio. Kada sam ga vratio auto radi kao novi. Dakle, nikakvo ulaganje i sve možete napraviti sami pa možda bude od pomoći.

Već je prije opisano da kabel senzora morate presijeći i produžiti sa žicama. Sve ostalo ide lako, par viličastih i torx ključeva. Vrijeme rada cca 2 sata.

Pozdrav.

i ja sam to uradio na mom puntu 1.9 d skinuo sam taj senzor . kod mene na autu nisam morao da secem zice samo sam odvio dva srafa koja drze senzor i odvio safove na one dve metalne cevcice ,izvukao senzor malo ga ismirglao i vratio .za sada nemam problema sve super radi ,daj boze da tako i ostane !!!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ne verujem da svi imamo isti problem. Mislio sam da cu objasnjavati problem 100 godina, kad on na sticky :). Procitao ceo thread i dobro se potkovao informacijama. Hvala svima na nesebicnom doprinosu. Obisao sam sve servise u Nisu i nisam dobio ni 1/10 informacija. Probacu dvotaktolom, pa ako ne sljaka, bacam se na skidanje senzora.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Obzirom da se radi o senzoru polozaja nisam siguran da li treba voditi racuna da se nesto ne zezne zbog same kalibracije istog. Verovatno da on ima neke polozaje unapred definisane. Zbog toga bih obratio paznju pri skidanju istog i belezenja trenutnog polozaja. Ako neko ima vise iskustva sa ovim neka se javi. Npr. Senzor polozaja volana zna da se zezne pri skidanju, bar sam tako cuo, jedino ako ne prave nauku oko toga i plase ljude da se ne upustaju u avanturu :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

^^^ Da, da slažem se! Auto ne treba voziti uopšte bez senzora jer se na taj način može poremetiti položaj u kome je skinut! Ako ipak budete vozili auto i poremetili položaj neće se ništa desiti i montirajte ga slobodno.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...