ranko mitic 0 Posted May 1, 2012 ko god hoće neka dođe kod mene u Niš ili neka mi pošalje skinut senzor i biće mu problem rešen. Naravno ako niste elektroničar nemojte rasklapati sami senzor. evo za 70e će vam moj elektroničar rešiti problem. Quote Share this post Link to post Share on other sites
zoran rakita 0 Posted May 3, 2012 Sve sam radio po savetima iz tvojih postova i nema sanse izvaditi tu elektroniku iz senzora a i sam senzor ne mozes odvojiti od pumpe a da ne preseces kabal pa kad sam tako upropascenu pumpu odneo u BT servis kod hipodroma koji su jedini ovlasceni da rade te pumpe kod nas ljudi su se krstili i cudili kako nekom moze pasti napamet da radi tako nesto na pumpi. Quote Share this post Link to post Share on other sites
klaywert 0 Posted May 3, 2012 kontaktirao sam servis popesku u južni bulevar 11 bgd i najeftinija varijanta je kada dođete kolima kod njega a ne da se donese samo pumpa, popravka je oko 200€ i daju godinu dana garanciju na popravku. Quote Share this post Link to post Share on other sites
ranko mitic 0 Posted May 3, 2012 Sve sam radio po savetima iz tvojih postova i nema sanse izvaditi tu elektroniku iz senzora a i sam senzor nemozes odvojiti od pumpe a da nepreseces kabal pa kad sam tako upropascenu pumpu odneo u BT servis kod hipodruma koji su jedini ovlasceni da rade te pumpe kod nas ljudi su se krstili i cudili kako nekom moze pasti napamet da radi tako nesto na pumpi. verujem,oni joj baju ne otvaraju senzor! Pa naravno da si morao da odsečeš kabli,trebao si da pošalješ i ja bih ti rešio. Iz najbolje namere sam ponudio da pomognem svakom koliko mogu i ništa ne tražim za uzvrat a da te oderu u BT nije kasno nikada. Imaš br pa ako te put nanese u Niš dođi kod mene u garažu i pokazaću ti moj auto kome sam reparirao senzor onako kako sam i tebi objasnio da vidiš ima li ikakvih problema pa im objasni u BT da prestanu da se krste. I ja bih se krstio da neko ukapira kako da mi ne da 300-400e koliko oni uzimaju. Quote Share this post Link to post Share on other sites
klaywert 0 Posted May 3, 2012 a da li može da se to uradi na licu mesta a da se ne seku ti kablovi? Quote Share this post Link to post Share on other sites
ranko mitic 0 Posted May 4, 2012 a da li može da se to uradi na licu mesta a da se ne seku ti kablovi? ne. ali to su obične licnaste žice,ja sam ih posle vraćanja i produžio,nema razloga da se plašiš da ih isečeš.ustvari može da se ne seče ali da skidaš celu pumpu a to je posao koji nije neophodan. Quote Share this post Link to post Share on other sites
randrej 0 Posted June 13, 2012 (edited) U pitanju je Punto 1,9D 2003.godište,Kod pojave kvara auto upali na nekom srednjem gasu, drži obrtaje i do 4500-5000 i onda polagano se gasi uz paljenje lampice na tabli. Inače auto je pre toga normalno radio sve dok jedno jutro nije hteo da se pokrene. Prvo je majstor poslao senzor rotora čiju je grešku pokazala dijagnostika a kada nisu mogli u jednom servisu u BGD da reše senzor skinuo je celu pumpu i poslao u drugi servis. Pumpa stigla iz servisa kod mog majstora kao ispravna sa papirom na kojem su ispisani rezultati testova iste. Kada je nameštena motor se pokrene ali nemirno radi i dešava se da se ugasi. Na dijagnostici ponovo prikazuje grešku senzora pumpe. U servisu koji je reparirao pumpu tvrde da je u pitanju kompjuter od kola te da je na njemu greška. Ima li neko da zna da li je moguće da zbog "neispravnog" kompjutera, koji ne prijavljuje nikakvu grešku niti je ikada prijavljivao, auto ne može normalno da radi, odnosno da možda pumpa nije dobro urađena iako u servisu tvrde suprotno. Veliki pozdrav svima!!! Edited June 13, 2012 by randrej Quote Share this post Link to post Share on other sites
zoran rakita 0 Posted June 14, 2012 Može biti i do kompijutera. Quote Share this post Link to post Share on other sites
randrej 0 Posted June 14, 2012 Dal je moguće da ujutru zbog navodno ne ispravnog kompjutera crkne pumpa koja nije pravila nikakve probleme i da kada stigne reparirana auto ne radi kako treba a da dijagnostika prikazuje ponovo grešku na pumpi? Quote Share this post Link to post Share on other sites
zoran rakita 0 Posted June 14, 2012 Ja kad sam stavljo drugu pumpu koja je pokazivala gresku ugla pumpe,majstori prvo sto su radili je bilo prebacivanje oba kompijutera sa ispravnog auta da se uvere da mozda nije do njega. Quote Share this post Link to post Share on other sites
randrej 0 Posted June 15, 2012 A kako si rešio kvar? Jel bila pumpa u pitanju ili nešto drugo? Jesu ti stavljali tvoju sređenu pumpu ili neku drugu repariranu? Veliki pozdrav Quote Share this post Link to post Share on other sites
zoran rakita 0 Posted June 16, 2012 Imao sam na mojoj pumpi problem sa senzorom rotora kao i većina pa sam probao sam da nameštam senzor i polomio ga,onda sam u jednom fiatovom servisu stavio drugu polovnu pumpu koja je posle montaže pokazivala gresku ugla pumpe koju majstori nisu mogli da otklone a sa tom greškom je zvučao kao golf 2. pa su majstori sumnjali na kompijuter i sa drugog ispravnog punta prebacili oba kompijutera na moj ali nije bilo do njih nego do pumpe.Na kraju sam otišao u BT servis kod hipodruma i tamo stavio njhovu remontovanu pumpu koja je koštala 450e i sad sve radi normalno. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Antun 0 Posted July 28, 2012 (edited) Ovako, čitajući vaš forum došao sam do zaključka da pokušam skinuti senzor uz vaš opis kako se to radi. Međutim, nisam dirao elektroniku jer sam išao logikom da je nešto do materijala koji očitava brzinu rotora, a taj senzor tomu i služi. Kad sam skinuo senzor vidio sam da sa nutarnje strane senzora postoji bakreni prsten koji je naslonjen na rotor. Dobar dio prstena je imao na sebi filc koji sam finim šmirglom odstranio toliko da je dobio svjetlu boju. Vratio senzor nazad i sve radi bez problema. Hvala vam na pomoći te se nadam da ću ovime i ja nekome pomoći. Edited July 28, 2012 by Antun Quote Share this post Link to post Share on other sites
zoran rakita 0 Posted August 1, 2012 Jesi li imao problema sa pumpom kao i vecina nas da kad upalis auto on trokira i neprima gas pa moras da ga ugasis pa ponovo upalis da bi radio normalno pa onda posle ove popravke radi normalno da pali bez problema iz prve i da vise ne sija lampica. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Antun 0 Posted August 2, 2012 Da, simptomi su bili slijedeći: Paljenje po dva puta, iz prvi puta nikad (ostane upaljena lampica pumpe). Ako vozim velikom brzinom i naglo oduzmem gas opet se upali lampica pa ga moram ugasiti pa upaliti. Ako ga vozim brzo i otpustim gas treba mu po 2 sekunde da reagira na otpuštanje gasa (ostane pod gasom) Ako ga vozim u 1. (prvoj) brzini nemoguće dodavati i oduzimati gas a da ne trza Ponekad tako dimi da žalim ljude iza sebe Zaletavanje u leru, malo digne obrtaje....malo spustiEvo u subotu ga skinem ponovno pa bacim sliku ovdje. Sad radi kao sat i ima potpuno miran rad...užitak za vožnju (miran rad bez promjene obrtaja) Quote Share this post Link to post Share on other sites
zoran rakita 0 Posted August 4, 2012 (edited) Ako si na taj nacin popravio pumpu svaka ti cast i ostali mogu da probaju,sad mi krivo sto ranije nisi pisao da probam ovako ode 450e. Edited August 4, 2012 by zoran rakita Quote Share this post Link to post Share on other sites
Antun 0 Posted August 4, 2012 Ako si na taj nacin popravio pumpu svaka ti cast i ostali mogu da probaju,sad mi krivo sto ranije nisi pisao da probam ovako ode 450e. Ako si na taj nacin popravio pumpu svaka ti cast i ostali mogu da probaju,sad mi krivo sto ranije nisi pisao da probam ovako ode 450e. Evo sutra ću slike da stavim. Ma ja sam 6 mjeseci visio na internetu jer ni jednome mehaničaru nisam vjerovao. A nisam vjerovao jer sam imao slučaj sa senzorom radilice. Kad se auto zagrijao jednostavno se ugasio i morao sam čekati po pola sata da se ohladi pa da bih ga mogao upaliti. Mehaničari odmah sve svalili na elektroniku i pumpu. Međutim, kolega imao benzinca pa mi rekao kako je imao isti problem i da je to senzor radilice. 250 kuna senzor i sam ga promijenio i nikad mi se više nije desilo da se ugasi.Isti dan kad sam popravio senzor rotora pumpe to sam i objavio na vašemu forumu jer ste vi 70% zaslužni što sam se usudio ići na taj način riješiti problem. Quote Share this post Link to post Share on other sites
zoran rakita 0 Posted August 5, 2012 Ja pokusao vaditi senzor koji je zaliven u nekom silikonu pa ga slomio, onda stavio drugu remontovanu pumpu koja je kostala 450e. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Antun 0 Posted August 6, 2012 Kako da stavim ovdje slike? Quote Share this post Link to post Share on other sites
silenci 2315 Posted August 6, 2012 imas sve objasnjeno na rvos strani foruma,sve je nesa lepo napisaohttp://www.fiat-lancia.org.rs/forum/index.php?showtopic=54045 Quote Share this post Link to post Share on other sites
Antun 0 Posted August 7, 2012 Ovdje je vidljiv rotor pumpe sa kojega sam skinuo senzor.Senzor sa zadnje strane gdje je vidljiva elektronika koju nisam dirao odnosno odustao sam od rastavljanja.A ovo je prednji dio....onaj koji nasjeda na gornji rotor pumpe.Kao što se vidi sada je pločica (mesingana ili bakrena ili nešto drugo) sada sjajna - zlatne boje, ali kada sam skinuo senzor bila je smeđe boje sa malo tragova zlatne. Uzeo sam fini brusni papir i lagano pobrusio. Kada sam ga vratio auto radi kao novi. Dakle, nikakvo ulaganje i sve možete napraviti sami pa možda bude od pomoći.Već je prije opisano da kabel senzora morate presijeći i produžiti sa žicama. Sve ostalo ide lako, par viličastih i torx ključeva. Vrijeme rada cca 2 sata.Pozdrav. Quote Share this post Link to post Share on other sites
splicanin 0 Posted October 30, 2012 Pozdrav svima...ja imam slican problem na FIAT DOBLO 1.9 D...sad vec neovisno o temperaturi zraka, kod paljenja upali kao benzinac pod saugom, ne prima gas i radi sa povecanim okretajima i ostane gorit lampica grijaca koja se pogasi nakon pola minute...sad vec moram nekoliko puta palit-gasit da upali normalno...sad se to dogadja i kod ugrijanog motora...postupio sam po savijetu sa foruma, dam kontakt, izvadim kljuc i odma zaverglam bez grijanja...upali uvijek u redu...za sada sam ulio na rezervar aditiv za ciscenje sistema...mislim da vec pali normalno ali jos nisam siguran jer je proslo tek oko 100 km... Quote Share this post Link to post Share on other sites
splicanin 0 Posted November 30, 2012 saznao sam adresu di se moze naruciti...kosta 70 eu i narucio sam... Quote Share this post Link to post Share on other sites
MilanLaki 0 Posted November 30, 2012 ^slobodno ostavi kontakt, a kad zamenis i koju slicicu kako je proteklo sve Quote Share this post Link to post Share on other sites
volksvagen 0 Posted December 5, 2012 a sto niko jos nije probo da zamijeni to biiip od lucasa sa boshom.to jest pumpom koja odgovara.u ovom slucaju odgovara od golfa 3 1.9d,T4 1.9d, to jest pumpe kod kojih se remenica steze sa 3 vijka na kojim se steluje.ja sam vec montiro tu pumpu na auto i mogu rec da je to najbolje rijesenje. :smoke: Quote Share this post Link to post Share on other sites