ranko mitic 0 Posted December 19, 2011 Ide kombinacija stare Fordove i stare Opelove pumpe. Pumpa se pravi. Ne ide ni jedna originalna iz komada. Dizne ostaju originalne. Posle toga nikad problema.pa to reci bre buraz,koga forda i kog opela? I ja sam mišljenja da je najpametnije staviti pumpu koju proizvodi Bosh i koja je što prostija a bez struje da je obavezno. Quote Share this post Link to post Share on other sites
ranko mitic 0 Posted December 26, 2011 jaooooooo opet se nešto razlemilo u senzoru....popraviće mi elekroničar besplatno ali opet treba da skidam pa vraćam i itd...može li neko precizno reći koje pumpe idu i koji delovi da ne lutam i da napasujem pumpe bez struje i da mu više ne mislim. Quote Share this post Link to post Share on other sites
silenci 2333 Posted December 27, 2011 ma najbolje idi to popravi i sredi,bolje nego da nesto drugo stavljas i da budzis Quote Share this post Link to post Share on other sites
ranko mitic 0 Posted December 27, 2011 mislim da nisi u pravu iz razloga što je to rešenje fabrički loše. Ovo prebudžim jednom i miran sam, ali badava kada niko neće da kaže ništa što mu nije u interesu...napraviću ovaj senzor i voziću se tako a uporedo ću tražiti pumpu koja je slična fizički pa ću je prebudžiti. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Martini 11 Posted December 27, 2011 Dempsy, pumpa se pravi. Telo je od stare fordove Lucas pumpe a pojedini elemnti se koriste od Opelove pumpe. Nema tu sta da se prebudzi - jednostavno strucnjak koji je to radio i koji zna kako i sta treba to da uradi. To zadovljstvo kosta oko 300e i tu je kraj price. Ukoliko hoces to ti ili bilo ko drugi da radi na svom autu javite se na u2u da vam dam telefon od drugara koji to uspesno radi duze vreme. Quote Share this post Link to post Share on other sites
ranko mitic 0 Posted December 27, 2011 druže ja sam mehaničar i pre ću da izvadim motor i ubacim drugi benzinac ili dizel od punta 1 ako on nosi bosh pumpu nego što ima ikakve šanse da dam 300e. voziću sa Lukas pumpom dok ne nađem fizički sličnu koju mogu da napasujem a ovu ću tada da skinem i prodam. Mislio sam da ti znaš pa da mi kažeš da ne lutam a meni je reparacija postojeće pumpe besplatna još 100x i evo kažem svima...Nađite malo boljeg elektroničara koji uopšte ne mora da ima veze sa auto elektronikom i objasnite mu da ogoli senzor sa spoljne strane (onaj plavi silikon) pa onda neka pregleda sve lemove i naći će neki koji je loš kada njega prelemi svi problemi sa senzorom su rešeni a pumpu ako joj nešto fali može da sredi svaki malo pismeniji mastor ali pumpi verovatno nije ništa nego zeza samo smrdljivi senzor. Senzor slobodno skinite tako što ćete preseći kabli koji ima 6 žica različite boje plus jednu plastičnu crnu koja služi samo da kabli bude elastičan a kada ga elektroničar sredi i uzme vam 20e plafon onda uzmite sve žice produžite za 10cm pa ih ogolite i prvo umotajte pa onda lemite i vratite. kada skidate senzor morate da odšrafite jednu cevku za dovod goriva. eto to je cela nauka i košta vrlo malo. Quote Share this post Link to post Share on other sites
ranko mitic 0 Posted December 31, 2011 sredio sam senzor i radi kao sat. Ako nekom treba savet ili bilo kakva BESPLATNA pomoć slobodno neka me pozove na 065 444 444 7 Quote Share this post Link to post Share on other sites
jaropaz 0 Posted January 2, 2012 Pozdrav mucenicima ove pumpe!Imam i ja slicne probleme, pa me zanima nesto oko ovog senzora (sa plavim silikonom spolja) smesten izmedju cetiri cevi visokog pritiska, mislim da na isti mislimo, skidao sam ga vec, mada nisam pokusavao da ga otvorim, vidim da ispod njega nista meni poznato (dok mi elektrika vrlo poznata), samo koliko se secam da on ima samo dva izvoda (zice), jel na isti mislimo?Zbaci skinuti silikon, pa prelemiti?Ako je to to, dempsy imas rucak! Quote Share this post Link to post Share on other sites
ranko mitic 0 Posted January 2, 2012 dabome.skineš polako plavu zaštitu i prelemiš šta ne valja a po mogućstvu sve ali je to nenormalno sitno i bez bolje lupe nemoj ni pokušavati. to je ta ali ima 6 žica koje si smeštene u jednom kablu. I javi se posle Božića kada mi prođe postr da voziš ispravnim kolima na ručak Quote Share this post Link to post Share on other sites
jaropaz 0 Posted January 2, 2012 Ok, imam elektronicara koji to moze da uradi. Javljam. Quote Share this post Link to post Share on other sites
ranko mitic 0 Posted January 6, 2012 šta se dešava? jel si rešio? Quote Share this post Link to post Share on other sites
jaropaz 0 Posted January 7, 2012 Nista, ugasio lampicu, ne trza...nista nisam radio...jbg, cekam dok neprijavi gresku, pa pu ponovo da mu pretim popravkom. U medjuvremenu ce dobiti na svakom sipanju dvotaktol, kolko da plakne grlo. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Velizar 0 Posted February 2, 2012 Ja sam imao pre dve godine isti problem sa paljenjem chek engine, problem da slabo vuce do izbacivanja ogromnog oblaka plavog dima u toku voznje koja je bila blago receno neprijatna zbog neprihvatanja papucice gasa. Zbog toga sam postao zrtva BT servisa-revizija pumpe i dizni: 300evra. Garancija 6 meseci. Dobro je da nisam posle toga imao problema, ali evo do pre neki dan poceo puntisa da trza u 4 brzini na 70km/h. Doduse lampica se nije palila, ali jeste u mojoj glavi, te ja kupih aditiv za ciscenje gorivnog sistema od wurtha. Sipao sam celu bocu na nesto vise od pola rezervoara evrodizela sa omv pumpe, presao nekih stotinak klometara i trzanje je nestalo. E sad, verovatno su dizne bile u pitanju, ne bih previse da nagadjam. Mada..drzim litru dvotaktola u gepeku zlu netrebalo ako bude bilo potrebe. Zainteresovan sam za trajno redenje problema zvanog Lucas epic, pa sam se raspitivao u tom pravcu kod majstora koji rade samo fiate i oni su bili strogo protiv bilo kakvih prepravki i ukidanja elektronike.Bio bih zahvalan da se javi neko ko je menjao pumpu klasicnom boshovom sa sajlom ili ko je eventualno stavio pumpu koja je kombinacija fordove lucas i opelove. Interesuje me da li se onda moze voziti na D2 i da li funkcionise displej borda na kome se vidi kilometraza i sta je sa elementarnom signalizacijom na tabli, tipa lampica za ulje, akumulator i lampica za grejace motora?Ne pada mi inace na pamet da po preporukama prodajem auto samo zbog lucas pumpe. Ujedno se zahvaljujem svima koji su podelili ovde dragocena iskustva u vezi ovog problema. Veliko hvala! Quote Share this post Link to post Share on other sites
silenci 2333 Posted February 2, 2012 ne znam...jos nisam imao probema sa lucas pumpom nikako, da kucnem u drvo, a to sto cima u voznji i meni cima tako na 60 u petoj,pa nekad i u 4oj,a o tome je pisano,bas je cikavili piaso o tome,da se motor samo treba dovoditi u malo vise obrataje pri menjanju brzina i toga ce nestati,to je tacno ija tako vozim auto,od kad sam sam provalo to.a za to budzenje drugih pumpi bas i nebi nesto preporucio,a ako je bas ok i sto da ne da se stavi umesto lucas,a to dal moze da se vozi na D2,pa moze i sa lucas pumpom,probao vise puta,samo da se mesa sa ED pola,pola Quote Share this post Link to post Share on other sites
Denisns 0 Posted March 11, 2012 sredio sam senzor i radi kao sat. Ako nekom treba savet ili bilo kakva BESPLATNA pomoć slobodno neka me pozove na 065 444 444 7Kako si je druze sredio, ako moze neki odgovor? Quote Share this post Link to post Share on other sites
ranko mitic 0 Posted March 13, 2012 može. Pozoveš me i objasnim ti jer ovde ima da kucam 2 dana i opet nećeš razumeti. Sve što ti treba je dobar elektroničar koji uopšte ne mora da se razume u auto elektroniku. Ako imaš takvog daj mu moj br i objasniću mu šta da uradi a ako nemaš pošalji mi samo senzor sa Lukas pumpe i biće ti repariran vrlo povoljno. Quote Share this post Link to post Share on other sites
zokins 0 Posted March 14, 2012 Pozdrav svima !Imam Punta 1.9D 2002g exVAN i iste probleme sa pumpom kao i svi. Meni je problem izražen kada je napolju toplo i auto zagrejan, onda pali "check engine", ne prima gas i dimi. Pomaže mu "reset" sa ključem. Na dijagnostici naravno senzor pozicije rotora. Čitao sam dosta foruma i naravno svi sa Lucas pumpom i 1.9D motorom su manje više u istom sosu, samo je pitanje vremena kada će se simptomi pojaviti. Elem jako me je zainteresovalo Dempsy-jevo rešenje problema sa ponovnim prelemljavanjem senzora. To ću sigurno uraditi čim počnu ponovo problemi da se pojavljuju. Evo par slika sa nekog poljskog foruma, tamo su se baš ozbiljno pozabavili ovim, doduše Doblo 1.9D ali bi trebalo da je isti motor. Uspeo sam nekako da prevedem i koliko sam shvatio problem može biti u provodnosti tj. neprovodnosti tih lemova i žica. Dempsy-ju hvala što mi je ulio nadu da neću morati da plaćam 300+e za remonte,prepravke itd.Za Dempsy-ja ako može komentar slika da li je to to ! ( Pozvaću te sigurno kada budem skinuo senzor )Hvala! Quote Share this post Link to post Share on other sites
ranko mitic 0 Posted March 15, 2012 da to je to! Vrlo je pipkavo da se neko ne reši da sam lemi,samo dobri elektroničari su sposobni da preleme senzor a onda ga treba zaliti opet silikonom u delu koji je vidljiv spolja odnosno u delu koji je i bio zaliven. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Velizar 0 Posted March 17, 2012 Svaka cast za post sa slikama! Za onog ko ume da skine pumpu i da lemi eto resenja! Quote Share this post Link to post Share on other sites
ranko mitic 0 Posted March 18, 2012 Svaka cast za post sa slikama! Za onog ko ume da skine pumpu i da lemi eto resenja! pumpa se ne skida nego samo senzor. Quote Share this post Link to post Share on other sites
zoran rakita 0 Posted March 19, 2012 Jel probao neko da prelemi senzor na pumpi? Quote Share this post Link to post Share on other sites
zokins 0 Posted March 19, 2012 (edited) Ja ću verovatno krajem meseca to odraditi tj čekam drugara da se vrati iz inostranstva pa da vidim da li on to može da mi prelemi ili njegov kolega u elektro servisu koji ima opremu. Brine me jedino silikon kojim treba ponovo zaliti senzor, koja vrsta...Ali valjda će to "elektroničari" znati. U svakom slučaju javim šta sam napravio. Edited March 19, 2012 by Zoki-NS Quote Share this post Link to post Share on other sites
ranko mitic 0 Posted March 19, 2012 ^^^ bilo koji a diht masa ti je najbolja a može i silikon koji trpi temperature. Najmanji je problem promeniti senzor ali ga nema da se kupi. Quote Share this post Link to post Share on other sites
zoran rakita 0 Posted April 28, 2012 Dugo niko nista ne pise pa da kazem ja nesto, ni slucajno nista ne dirajte pogotovo sami jel taj silikon nema sanse skinuti a ako ga i skinete nema sanse izvaditi elektroniku iz tog kucista a da je ne polomite.Ja probao pa polomio, a sto je najgore tu polovnu pumpu nema sanse naci polovnu u Srbiji, nema ih nigde, pa jedino resenje kao kod mene remontovana u BT servisu kod hipodruma za 450e.Znaci nista ne dirati jeftinije je sigurno nego kad nesto zajebete, reprogramiranje senzora 250e a kad ga polomite kao ja onda 450e druga remontovana pumpa. Quote Share this post Link to post Share on other sites