Martini 11 Posted May 2, 2010 I za doblo ide uspesna prepravka sa Lucasove pumpe na mehanicku. Mozda je nevezano sa tvojim problemom, ali 80% problema na 1,9D potice od pumpe. Uvek potenciram na dijagnostici jer to je najbezbolniji nacin da se dodje do srzi problema. Quote Share this post Link to post Share on other sites
klaywert 0 Posted May 3, 2010 imam isti problem vec skoro 2 god, prešao sam već 20.000km tako i ne pada mi na pamet da popravljam i bacim 200-500 € za to. Kontaktirao sam Fiatino i Stojanova u NS i oni su rekli da je to senzor polozaja rotora i da je popravka oko 180€ ali da postoji i mogućnost da mora da se radi revizija kompletnog sistema za ubrizgavanje što bi koštalo i do 500€ i da ne daju nikakvu garanciju da se kvar neće javiti u sledećih 24h. Nikad više dizel kod mene posle ovih kola. Quote Share this post Link to post Share on other sites
goransid 0 Posted September 1, 2010 Meni se lampica check engin pali samo zimi i sto je najgore sto me vise nervira od toga je sto mi gas u prvoj kada krecem kao da zaglavi i ostane u visim obrtajima tj jako sporo se vraca gas u normalu ka leru a kada presaltam u druge brzine normalno vraca! Za lukas pumpu znam da me zeza i trebao bi joj jedan lep remont zbog tog check engine sto se zimi pali kada je ispod nule a ovo oko gasa me strasno nervira i pitam se oce li nestati sa remontom pumpe ili postoji neki senzor gasa koji moze da se zameni posto papuca gasa nije sajlom povezana vec ima neki potenciometar i da auto koji je u pitanju je Fiat Palio Weekend 1.9D!Evo da se i ja nadodam na ovu temu.Vozim Fiat Palio 1.9D Weekend.Imao sam taj problem sa obrtajima izmedju 1 i 2 druge brzine svi majstori su mi rekli Lukas pumpa.Danas sam hteo da proverim da mi se slucajno nije zaprljalo sito na pumpi u rezervoaru.I krenem da skidam .Medjutim kad sam skidao creva sa pumpe na povratnom crevu se culo da vuce vazduh kao da je bilo pod nekim vakumom.Izvadim pumpu i pregledam i sve cisto tako da sam sve vratio nazad i kad sam upalio i krenuo da probam taj problem je nestao izmdju 1 i 2 brzine odma spusti obrtaje cim pustim gas i evo danas sam presao 60km. i nijedanput mi se nije gas zadrzao sve normalno.E sad da limozda pumpa pravi taj vakum ili na odusku ima neki ventil koji zeza a i primetio sam kad odvrcem cep sa rezervoara cuje se kako uvuce vazduh.Eto toliko za sad.POZDRAV Quote Share this post Link to post Share on other sites
milanijus 0 Posted September 16, 2010 Eto opet mene,i dalje imam ugasen egr,niko mi ne odgowori da li to steti motoru,a skoro mi se desilo auto se ugasi pri brzin od 90km iz cista mira,sacekah malo i upal iz prwe predjoh 10km a i opet isto to se ponawljalo 10 tak puta,elem da skratim jedan odlican bosista iz vrsca me spasao crkao je bio senzor radilice motora otkaziwao je na 91c i wracao se u rad kada se ohladi,da upitanju je doblo 1.9d Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9590 Posted September 16, 2010 Eto opet mene,i dalje imam ugasen egr,niko mi ne odgowori da li to steti motoru...Ima cela tema o tome:http://www.fiat-lancia.org.rs/forum/index.php?showtopic=32497 Pogledaj i:http://www.fiat-lancia.org.rs/forum/index.php?showtopic=40109 Quote Share this post Link to post Share on other sites
klaywert 0 Posted November 22, 2010 Pricao sam skoro sa majstorom koji mi odrzava kola oko ovog problema, i stavili se u dilemu kako da eventialno nesto nabudzimo, ipak smo mi srbi jel, i on je dosao na ideju da se stavi jedan relej pre senzora koji ce u stvari blokirati povratnu informaciju racunaru od senzora tj tajmer od 0.5 ili 1 sekunde tako da kad se da kontakt grejaci ce da odrade svoje i nakon toga se auto pali bez ponovnog okretanja kljuca a racunar ce u stvari misliti da taj vremenski interval nije ni postojao vec da je upaljen odmah.nisam siguran kako je to on bas zamislio, nisam elektricar/elektronicar vec kompresorista tako da ako on pristane da to uradi bez naknade i ako bude platio eventualnu stetu koja nastane usled tog budzenja ja cu mu rado biti tj moj auto zamorce jer ako uspe moze se obogatiti na tome. Quote Share this post Link to post Share on other sites
urke 0 Posted November 24, 2010 (edited) Evo malo oko Lucas pumpe, da prenesem sta sam radio, da ne bude da samo pitam...Otisao kod majstora na Umku, Bosch servis, naci cete vec ovde na temi koji... 250e.. sredili supumpu, kaze ocistili sve, bila prljava, ocistili i separator (to ne znam sta je, ali pretpostavljamda se zapusilo jer pumpa nije radila kako treba)...Punto posle toga radi po mojoj proceni sasvim normalno (odlicno vuce, ali pre godinu i po jeradjena i generalna, pa se to i ocekuje )U sept, kad je malo zahladnelo, je opet pocela check-engine lampica (bez drugih problema), pa sam otisao da reklamiram(6 meseci je garancija na ugradjene delove). Zamenili su mi senzor pozicije u pumpi (prvi put su gasamo remontovali, jer je na dijagnostici delovao ok, ali kad je zahladnelo poceo opet da zeza)...Posle toga je jos uvek sve ok i kad je hladno (doduse raspao mi se auspuh sinoc,ali posle zezanja sa pumpom to vise i ne racunam u kvarove )Koliko sam skapirao, ta check engine lampica je bila zbog senzora pozicije, a to sto je lose vukao, dimio,gasio se i sl, to je isto sve reseno posle remonta pumpe, ali nisam siguran da li je senzor pozicijeili to sto je pumpa generalno bila prljava/zapusena (ili sta vec moze da se desi posle domaceg "evro"dizela)... Inace, u Delta servisu su mi rekli da je taj kvar na Lucas pumpi retkost u Italiji, ali kod nas jakocest zbog loseg kvaliteta goriva... Edited November 24, 2010 by urke79 Quote Share this post Link to post Share on other sites
dti_let 0 Posted November 30, 2010 Ne znam sto ste svi toliko ubedjeni da nas eurodizel ne valja kad se za sada i u poslednjih nekoliko on uvozi zajedno sa plinom...Sto se benzina tice druga je prica i katastroficnija mnooogoo,jer se preradjuje kod nas!!!Inace,sto se tice Lukasove pumpe,rekli su mi "majstori" da cu jedino osetiti oko 60km/h blago trzanje i to ponekad!!!Ne znam kako ostatak ljudi vozi,svejedno koji auto sa ovim motorom,al ja ga vozim k'o da ima 150ks,trudim se da ne ulazim preko 3.500rpma,al ga retko i spustam ispod 2.500rpma!!!Isto tako sipao sam pun rezervoar i na Mol-u i na OMV-u i na ELP-u i jedino sa MOL-a kad sam sipao imao sam manje trzanje,dok ga konacno na gorivo sa MBG pumpi nemam uopste(desi se jednom u mesec dana) i auto ide ko blesav!!!Na prometnijim pumpama im je cena goriva skoro ista kao i na ovim ostalim,mozda dinar manja,al zato na manjim i preko 6,7din jeftinije po 1LPo meni,mislim da je fora sa dvotaktolom za starija kola,na ovom motoru moze doneti vise loseg nego dobrog Quote Share this post Link to post Share on other sites
vladoBL 0 Posted July 16, 2011 mene jedan majstor upozori , kad je vidio kakvu pumpu imam, da nikojim slucajem na palim auto na kablove , niti sebi niti da bilo kome kopčam kablove jer se vrlo lako tako zayebe pumpa Quote Share this post Link to post Share on other sites
skorex 0 Posted August 29, 2011 ja isto imam punto sa tim motorom,probleme sa doticnom lampicom ima samo zimi a trzanje imam i ljeti,nekad trza nekad ne,naravno u cetvrtoj na 60,ulavnom ja ga vozim na malo vecim obrtajima poto je reparacija skup zahvat ) Quote Share this post Link to post Share on other sites
skorex 0 Posted October 11, 2011 moze li mi neko napisati kontakt od tadica na hipodromu za servis lucas pumpe Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9590 Posted October 11, 2011 Pogledaj:http://belgradeto.com/bt-diesel-service Quote Share this post Link to post Share on other sites
skorex 0 Posted October 26, 2011 e vako ljudi,izdesavalo mi se mnogotoga zadnje 3 sedmice pa da napisem ponesto mozda nekome nekada zatreba,ja sam imao iste probleme na puntu sa lucas pumpom ali sam vozio dok ne stane jer nisam imao kesh da je radim medjutim i to se desi i moj puntic stane,auto dva dana trzalo ko ludo nece da ide gasi se oduzima gas reko crkla pumpa skroz,odem kod majstora on potvrdi moju sumlju,punto se inace ugasio i nije se mogao nikako upaliti,jedva majstor jednom upalio,trokira na leru,poslije 20 dana trazenja pumpe i gdje da radim remont odlucim da je saljem u hrv na repariranje koje kosta od 250-400 evropskih,i kada sam vec cpare pripremio majstor uzeo punta da skida pumpu i odlucio nesto da proba,naime skinuo sa nje neki senzor(ne znam tacno koji)koji je bio nenormalno zaprljan,ocistio ga ispuhao,pomjesao u kanister atf ulje i naftu i pokusao na tu smesu da upali motor,punto upali od prve(prije tooga stajao 20 dana),od ga ostavi da radi naleru 3 sata na toj smjesi,poslije vrati na rezervar proba auto,ide kao i prije,trzanje koje je bilo stalno u 4 na 60 sada je rjetko,dosta rjedje nego prije,punto ima osjetno bolju vucu,jos sam ja nasuo rezervar pun na omv pumpi i dolio 1 l atf ulja to mi on preporucio,auto sad za sad ide odlicno,ponekad zatrza na 60(veoma rijetko) ali neka ovako ostane bice ok posto sam student i potrebno mi je mnogo novca na pocetku godine:)))eto mozda nekome pomogne ko ima slican slucaj a nema kesa za reparaciju....naravno i ja je planiram uraditi ali kada dodju bolji dani..).izvinjavam se zbog duzeg teksta Quote Share this post Link to post Share on other sites
senior61 0 Posted October 31, 2011 Pozdrav Ljudi !Evo i ja da se javim kako sam rešio problem sa Lucas pumpom. Motor trzao, gasio se na leru, ma ludnica, u sred vožnje se ugasi, pa ... nije bilo bezbedno. Taman kad sam se snašao da kupim boš pumpu, polovnu naravno, posavetuje me jedan stari bošista,kaže, sipaj dvotaktol, litar dvotaktola na 5.litara nafte, i vozi, spremi kanister sa devet litara nafte i jednim litrom dvotaktola, da dospeš, ako ostane bez goriva !Češće, u mjestu pali motor, desetak minuta, nekoliko puta dnevno, sa pauzama da se motor ohladi, i pomalo ga turiraj, mali gas, ne veliki.Poslušam, nemam šta da izgubim.Ljudi, na početku mi se gasio, na dva paljenja, i nakon 6.tih paljenja ... Sednem i pređem 400.km u cugu, ma motor ne mogu da prepoznam.Išao da kupim pumpu, našao sa Punta, karambolka, za 100.evra.Sada mi ta pumpa stoji, a evo moj Doblo gazi preko dve hiljade km sa litrom dvotaktola na rezeorvar !Pa, ko ima problema, neka pokuša da se spasi ! Quote Share this post Link to post Share on other sites
skorex 0 Posted November 1, 2011 ja sipam atf ulja litar na rezervar od kada sam imao probl.,lucas se dosta bolje ponasa,inace i radilo mi auto na atf ulje malo razrijedjeno ) Quote Share this post Link to post Share on other sites
dadobane 0 Posted November 7, 2011 E ovako.Imam punta 1.9d i servisirao sam lukas pumpu u Bg.Pre servisiranja pumpe auto mi se prilikom voznje gasio i trzao.Sad kada sam odradio pumpu isto to mi se desava i izbacuje mi na dijagnostici greske:P0011 Kontrola ugla pumpe,P0252 kontrola pozicije rotora i P1601 el.ventil gasenja motora.Da dodam da mi se desava da kad izvadim kljuc iz brave auto jos radi.Interesuje me sta da radim,odnosno u cemu je problem?Hvala unapred Quote Share this post Link to post Share on other sites
skorex 0 Posted November 7, 2011 ^^^ pa jesi li dobio garanciju,kad si radio pumpu,ocito da nije dobro uradjena,ima jos ljudi koji nisu bili zadovoljni tim servisom precesljaj malo temu,ukoliko imas garanciju reklamiraj sto prije Quote Share this post Link to post Share on other sites
dadobane 0 Posted November 7, 2011 Imam garanciju,sutra ih moram zovnuti Quote Share this post Link to post Share on other sites
ranko mitic 0 Posted December 5, 2011 imam identičan problem sa senzorom na lukas pumpi kao i ljudi koji su pisali pre mene. Čini mi se da je najpametnije nabudžiti Bosh pumpu mehaničku koja je mnogo kvalitetnija i bolje je rešenje od nesretne LP. Interesuje me jeli neko to već radio i koje su sve izmene? Trebam li menjati i dizne? Jel isti remenik ili ga treba prebacivati isl. Quote Share this post Link to post Share on other sites
ranko mitic 0 Posted December 18, 2011 eeee ja svoj problem reših. Ako treba pomoć nekome neka se obrati slobodno. Quote Share this post Link to post Share on other sites
klaywert 0 Posted December 18, 2011 @dempsy pa lepo bi bilo da podeliš sa nama kako si rešio problem Quote Share this post Link to post Share on other sites
ranko mitic 0 Posted December 18, 2011 reparirao sam pumpu i senzor. ukupno me je koštako 200e stim što sam sam skidao pumpu i montirao je posle. Senzor mi je pravio elektroničar a pumpu bošista. Ipak ja mislim i dalje da je najmudrije napasovati bosh pumpu bez elektronike ali ovde nikako da mi neko odgovori koja pumpa je najsličnija i šta još treba menjati. Ja sam iz niša i ako neko ko je u blizini ima problem mogu da ga spojim da reši problematike. Quote Share this post Link to post Share on other sites
klaywert 0 Posted December 19, 2011 pa 200€ traži svi servisi, bez da ja išta radim, oteram i za 2 sata gotovo, meni je samo problem što niko od njih neće da da garanciju na urađen posao i kažu da ne mogu da garantuju da se to sutra neće ponoviti, a 200€ je 200€. Quote Share this post Link to post Share on other sites
ranko mitic 0 Posted December 19, 2011 u pravu si,pa budži onda Bosh pumpu bez struje,to je jedino trajno rešenje. Lukas pumpa nije dobra ni kada izađe iz fabrike a kamo li posle reparacije. valjda će se neko smilovati da kaže koja pumpa pasuje. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Martini 11 Posted December 19, 2011 Ide kombinacija stare Fordove i stare Opelove pumpe. Pumpa se pravi. Ne ide ni jedna originalna iz komada. Dizne ostaju originalne. Posle toga nikad problema. Quote Share this post Link to post Share on other sites