Jump to content
FAS Goran
obelix

Fiat Punto 1.9D - Lucas pumpa

Recommended Posts

tadic na hipodromu radi te pumpe.preporuka probaj tog u sapcu

Share this post


Link to post
Share on other sites

Koji u Sapcu ja sam prevrnuo sve telefone koje sam mogao da nadjem iz cele Srbije i niko osim ovog deraca Tadica ne radi.Mozda tog nisam kontaktirao proveri pa podeli ovde sa nama info :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

lose iskustvo sa tadicem ali cinimi se da nisam jedini

Share this post


Link to post
Share on other sites

Da li neko uopste ima ideju ili zna neki Lukas servis tu negde u okolnim zemljama da odemo ili neki otpad gde moze da se nadje Lukas pumpa a da se zna tacna kilometraza koliko je pretrcala? :cry::doc::beer::scooter:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Definitivno kod nas je Tadic jedini koji radi lucas pumpe i to nam je sto nam je,pa ko mora nek izvoli kod gospodina deraca da mu skine kozu.Surovo ali tako ispadne na kraju.Ja cu definitivno da vozim ovako dok ne crkne skroz,pa posle zna se ,remont.

Share this post


Link to post
Share on other sites

majstor u sapcu se zove Ilija Burin,kontaktirao sam ga i kod njega je popravka od 200 do 400e,zavsi koliki je kvar,a u bg su mi trazili 550+ zavisno od kvara,tako da ne znam da li mi se isplati uloziti vise od 200 u mator auto,dok ide ide posle cu ga prodati u staro gvozdje

Share this post


Link to post
Share on other sites

Meni Tadic rekao za istu stvar 250-450 eur.Ako racunam da idem npr. u Sabac i da je cena popravke 400 eur, dok platim put i ostale zezancije dodje na isto,tako da su to izgleda jedina dva majstora koji mogu kod nas da rade remont pumpi lucas.Obojica deru u svakom slucaju.

Share this post


Link to post
Share on other sites

neki mehanicari su mi savetovali da stavim polovnu pumpu,mada to je macka u dzaku,nikad se ne zna sta moze da se desi i sa njom,jedino sto je njena cena nuporediva sa popravkom,u odlicnom stanju kosta 200e najvise,ja sam ipak za popravku,jedino sto mi ne pada napamet da dajem tolike pare za auto od 8 god.,da je star bar 5 pa OK,ovako sta bude...

Share this post


Link to post
Share on other sites
neki mehanicari su mi savetovali da stavim polovnu pumpu,mada to je macka u dzaku,nikad se ne zna sta moze da se desi i sa njom,jedino sto je njena cena nuporediva sa popravkom,u odlicnom stanju kosta 200e najvise,ja sam ipak za popravku,jedino sto mi ne pada napamet da dajem tolike pare za auto od 8 god.,da je star bar 5 pa OK,ovako sta bude...

Ljudi ja sam rijesio taj problem tako sto sam sipao po dva litra dvotaktola kad god bi razina goriva pala na rezervu. Bio sam uporan nakon nekih dva meseca upornosti Check mi se ugasio.

Vjerujte da je u vecini slucajeva zastopan ventil na dnu pumpe zbog kvaliteta goriva a to mi je otkrio covjek koji remontuje te pumpe,bjerujte da sam ja imao istih ti problema vise od godine dana niti jedan dan nije prosao a da mi se nije upalila lampica osim ljeti kad su ekstremne vrucine bile,hvala bogu meni se isplatilo pa et ko zeli nek pokusa.

Share this post


Link to post
Share on other sites

nisam shvatio, sipao dvotaktol i mesao sa gorivom?ne verujem samo dvotaktol bez goriva?

Share this post


Link to post
Share on other sites
nisam shvatio, sipao dvotaktol i mesao sa gorivom?ne verujem samo dvotaktol bez goriva?

ja

Ja sam mjesao znaci kad opadne gorivo do sedam litara tada naspem ulje i vozim normalno po gradu uglavnom,do same potrosnje,onda odem na benzinsku i opet sam sipao rezervoar gorivom do vrha i litadvotaktola.kada padne nivo do rezerve opet naspem dva litra dvotaktola,nadam se da si me razumio.Majstor mi jue rekao da su oni cak palili auto na samo ulje sto ja nisam smio.A vjeruj mi da nemozes nista izgubit sa tim postupkom.

Share this post


Link to post
Share on other sites
nisam shvatio, sipao dvotaktol i mesao sa gorivom?ne verujem samo dvotaktol bez goriva?

ja

Ja sam mjesao znaci kad opadne gorivo do sedam litara tada naspem ulje i vozim normalno po gradu uglavnom,do same potrosnje,onda odem na benzinsku i opet sam sipao rezervoar gorivom do vrha i litadvotaktola.kada padne nivo do rezerve opet naspem dva litra dvotaktola,nadam se da si me razumio.Majstor mi jue rekao da su oni cak palili auto na samo ulje sto ja nisam smio.A vjeruj mi da nemozes nista izgubit sa tim postupkom.

Druze ja imam problem sa Punticem! Na prvo paljenje upali mi se signalna lampa za problem motora i auto ne prima gas.Odmah ga ugasim i odmah upalim i auto normalno pali i radi! Reci mi jel si ti resio isti problem ovom tehnikom sa DVOTAKTOLOM i koliko si puta koristio dvotaktol dok nije doslo do gasenja lampice! Unapred zahvalan Djordje

Share this post


Link to post
Share on other sites

Da budem iskren, ne sviđe mi se ta priča sa dvotaktolom. Znamo njegovu namenu i da ostavlja mastan film svuda -

a to znači na cilindrima, diznama, vodovima, pumpama, itd. Naše nove mašine nisu predviđene za to.

Na stranim Fiatovim forumima ga niko ne pominje.

To mi liči na naš Balkan i ono ‚‚pomoću štapa i kanapa‚‚

Siguran sam da na kraju to ostavlja posledice. Ja sam ipak za redovan put...

Share this post


Link to post
Share on other sites
nisam shvatio, sipao dvotaktol i mesao sa gorivom?ne verujem samo dvotaktol bez goriva?

ja

Ja sam mjesao znaci kad opadne gorivo do sedam litara tada naspem ulje i vozim normalno po gradu uglavnom,do same potrosnje,onda odem na benzinsku i opet sam sipao rezervoar gorivom do vrha i litadvotaktola.kada padne nivo do rezerve opet naspem dva litra dvotaktola,nadam se da si me razumio.Majstor mi jue rekao da su oni cak palili auto na samo ulje sto ja nisam smio.A vjeruj mi da nemozes nista izgubit sa tim postupkom.

Druze ja imam problem sa Punticem! Na prvo paljenje upali mi se signalna lampa za problem motora i auto ne prima gas.Odmah ga ugasim i odmah upalim i auto normalno pali i radi! Reci mi jel si ti resio isti problem ovom tehnikom sa DVOTAKTOLOM i koliko si puta koristio dvotaktol dok nije doslo do gasenja lampice! Unapred zahvalan Djordje

lampica mi se ugasila nakon,treceg ljevanja dvotaktola,a godinu i pol sam vozio sa tim problemom,a pumpi se dalje nista nece desiti jer sta to ima opasno u tom ulju,a da ne sadrze nasa goriva,a sto se tice pokretanja pumpe to koriste cak u mercedesovim servisima na isti nacin.

Da budem iskren, ne sviđe mi se ta priča sa dvotaktolom. Znamo njegovu namenu i da ostavlja mastan film svuda -

a to znači na cilindrima, diznama, vodovima, pumpama, itd. Naše nove mašine nisu predviđene za to.

Na stranim Fiatovim forumima ga niko ne pominje.

To mi liči na naš Balkan i ono ‚‚pomoću štapa i kanapa‚‚

Siguran sam da na kraju to ostavlja posledice. Ja sam ipak za redovan put...

Kako god ja sam pokusao i isplatilo se,jer bi je svakako morao reparirati pa sam mislio da nemam sta izgubiti,a cak sam mislio da kad se to ulje ismere iz sistema da ce se to ponovo pojavit,medjutim nije hvala bogu.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Znate sta, ovo sa dvotaktolom mi i ima neke logike s'obzirom na kvalitet goriva, na tip motora i godiste!

Da pojasnim, gorivo je lose to svi znamo, taj motor je radjen za eko dizel ili euro 3 dizel a sad imamo ovaj euro 5 koji je suvlji i sigurno nije bas po volji ovog motora! Dolivanjem dvotaktola mogu se ublaziti ove razlike u gorivu ali ne treba preterivati sa kolicinom istog jer se moze postici i suprotan efekat, da se sve zamasti i zapusi. Ipak neka manja kolicina 1l na rezervoar je po meni Ok, mozda i 2l na rezervoar par puta, kao sto rece ovaj drugar ali ne treba preterivati da se ne ode iz krajnosti u krajnost!

Svojevremeno sam se na jednom drugom Forumu argumentovano raspravljao na ovu temu sa tamosnjim diesel ekspertom, inace pomenutim i ovde, na temu razlike u D2, euro3 i ...euro5 dizelu i dolivanju dvotaktola u ovaj poslednji i toliko smo se zamerili da sam kasnije i bio izbacen sa foruma jer sam argumentovano dokazao ono sto sam tvrdio i povredio ekspertsku sujetu! Mozda vam ovo lici na mali off ali nije, hteo bih da se nadovezem i na ono oko zmane lukas, bosh pumpom.

Kada sam u to vreme kontaktirao diesel eksperta (dieselmana) u vezi zmane rekao mi je da je to 500e i da motor vise nije euro 3 i da mogu da nastanu razne komplikacije u vezi prelaska granice i u zemljama EU povodom istog! Tako da i ovo treba imati na umu posto sada gradjani RS, sa izuzetkom nas na Kosovu, mogu da putuju bez veze, htedoh reci vize :thumbup:

Mozda sam malo oduzio al se nadam da nije dosadno!

Share this post


Link to post
Share on other sites

^^^ Ja sam samo rekao ono sto mi je savjetovao majstor koji radi te pumpe,ispao je posten jer me savjetovao sta da uradim,a ako ne bude promjene tj.ako se pumpa bude isto ponasala da mu onda dodjem,valjda sam imao srecu sto sam naletio na nekog postenog,a rijetki su tiisto je valjda samo pumpa zastopala a ne pokvarila se,i zato sam rekao da sam i ja prema tom postupku bio sumljicav ali nisam nista gubio jer sam vec bio odredio da je mjenjam ili repariram.

A ko zna kakve su kvalitete goriva na balkanu cudo je jedno pa nam auto uopste kotrljaju,a pogotovu sto sam ja iz Bosne,ako gorivo nije isto moze biti samo gore nego vase.A saznao sam da je reparacija pumpi skuplja u hrvatskoj i sloveniji nego kod vas,jer sam i tu soluciju gledao,a u italiji nisam uspio saznati koliko kosta reparacija al sam saznao da se moze polovna kupiti do 100 eura,ali je to macak u vreci,jer nema garancija.

Share this post


Link to post
Share on other sites

pozdrav svima! evo i ja da prenesem svoja iskustva sa ovim problemom,

i da postavim par pitanja...

"Ne-gasenje" check lampice pocelo je povremeno pri niskim temperaturama pre 3-4 god,

i od tada sve cesce, osim kad je toplo.

Pre godinu dana sam radio i generalnu, ali nisu tada dirali pumpu jer

je i ovako kostalo djavo i po.

Sve vreme koristim istu foru kad lampica nece da se ugasi: zaverglam 1-2 obrtaja

i vratim kljuc. Onda opet dam kontakt i lampica se ugasi.

Tada motor radi kako treba, nema cudnog rada odmah pri paljenju kao kad se upali

dok lampica svetli.

Medjutim, cak i kada se lampica odmah ugasi, npr. kada

je toplo, desava mi se da auto naglo gubi snagu, stuca, dimi kao da sam zapalio

5 guma u gepeku, i gasi se pri kretanju u 1. sa malim gasom. Nekada je sve ok,

nekada katastrofa, zadimim pola grada (ponekad ga prebacim u ler kad ubrza pa dam

jak gas, izduvam crni oblak i posle toga stignem do posla nesto normalnije)...

Jutros je npr. bilo toliko lose da se pri gasu culo neko cangrljanje kao kad

sam imao matorog keca pa "lupali ventili"...)

I ovo je pocelo da se desava sve cesce od kad je otoplilo pre par nedelja...

Nije EGR, vec su mi ga zatvarali...

Dijagnostika rekla:

senzor pozicije rotora (protok na maksimumu) - POVREMENO

Leptir modifika. protoka - POVREMENO

Rekli Lukas pumpa - da idem u BT kod Hipodroma, a nasao sam da preporucuju i Ristovic servis

na Umci (BT nisam dobio telefonom, Ristovica zvao - oko 250e procena prema onome

sto sam mu ispricao)

I par pitanja: kako to da se taj problem sa motorom desava i kad se normalno ugasi

check engine lampica? I zasto sam obicnim paljenjem gasenjem uspevao da postignem

normalan rad pri paljenju? Nisam strucnjak, ali lici mi na elektroniku - upalis

dok gori lampica - radi kao traktor, zeznes ga paljenjem/gasenjem - radi kako treba...

E sad, moguce je da je ovo za lukas pumpu vezano samo za elektroniku, a ovo sto

ne vuce, dimi i sl. da je isto neki problem na pumpi - ne znam sta znaci ovo

Leptir modifika. protoka?

Izvinjavam se zbog duzine poruke, ali se nadam da sam nekome pomogao detaljnim opisom,

a ako neko ima ideju za ovo sto sam pitao, bio bih mu zahvalan da javi.

U svakom slucaju idem prvo do majstora koga mi je drugar preporucio cisto da pogleda

malo sta je, pa ako i on kaze pumpa, onda na Umku - je l' cuo jos neko za Ristovica?

Pozdrav!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pročitaj temu od početka ;), pa ćeš videti da se svima pumpa ponašala na isti način...tj. upale/ugase i neko vreme bude ok sa lampicom...

Share this post


Link to post
Share on other sites

@urke79: Najbezbolnije resenje je prebacivanje na mhanicku pumpu(sa sajlom gasa). Moj drugar to uspesno radi. Cak se i auto bolje ponasa u voznji. Po ceni jedne polovne Lucasove koja moze da rikne kad hoces covek uradi prepravku. Ako si zainresovan posalji mi PM da ti dam njegov telefon.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pročitaj temu od početka ;), pa ćeš videti da se svima pumpa ponašala na isti način...tj. upale/ugase i neko vreme bude ok sa lampicom...

Ma citao sam sve teme o ovom problemu koje sam nasao :)

Skapirao sam da ljudima pravi problem to sto lampica nece da se ugasi, a kad se ugasi onda je ok.

Ja nikad nisam ni vozio ako se ne ugasi, bilo sama, bilo ja na pali/gasi foru, samo sam napisao

kakvi mi se problemi sve cesce javljaju cak i kad se sama normalno ugasi - zbog toga mi jos niko

nije 100% rekao da je pumpa (to sa lampicom 99% jeste, ali to sa gasom i dimom, za to nisam siguran)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pozdrav svima

Evo i mog problema ali meni se ne pali lampica,nego imam taj sitan problem u prvoj brzini isto kao sekund dva bude kao zaglavljen gas ali se vrati u normalu.

u pitanju je doblo sa 1.9d motorom, oko 140km okrenuo poceo je cudno da stuca kao benzinac i djavo mi nije davao mira pa mu otkacim protokomer i on nastavi da radi bez greske.

kupim ja novi zakacim ga kada isti simptomi, ocistim egr to se nastavi, po ponovnom iskjucivanju protokomera radi bez greske i ne pali lampicu koju ni do sada nije palio.

dodjem na ideju da ugasim egr i upalim protokomer on radi dobro bez greske i stucanja, da li je opasno po motor da radi sa ugasenim egr-om posto mu cena od 150e i nije prijatna a procitah da ga neki blombiraju i sta me jos cudi sto to sve ecu ne prijavljuje paljenjem lampice. Pozz

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...