Jump to content
FAS Goran
obelix

Fiat Punto 1.9D - Lucas pumpa

Recommended Posts

ma ne mozes je nista teraj dok ide a posle ti ne gine bosista

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nije samo to u pitanju nego doslo vreme za veliki servis a onda kad se vec razupcuje motor lakse je skinuti pumpu.Ako ostavim pa kao nek ide dok ne rine onda opet sve ponovo.Kad bi ispala ta jeftinija varijanta onda bih radio ali kao sto kod nas obicno biva uvek bude ona skuplja varijanta.Da progutam knedlu i stegnem zube pa da radim ili da ne pipam nista jos jedan servisni interval odnosno do 60k km (sada sam na 52k km) pa da tad uradim sve i budem miran,nisam pametan?Jedino da odem kod doktora Mikija na proveru stanja kaiseva i spanera pa da vidim sta raditi.

Edited by yuhica

Share this post


Link to post
Share on other sites

Meni se na 1.9D check engine palio samo kod prvog paljenja i to kad temperatura padne oko i ispod nule, ugasim-upalim i ide ok. Da stvar bude zanimljivija, na skoro -20 stepeni je upalio iz prve, bez check engine :question: . Sto bi neko rekao gremlini... Steta sto taj motor nema Bosch pumpu...

Share this post


Link to post
Share on other sites

mislim da sam na jednom Forumu procitao da moze da se prebudzi druga pumpa,nisam licno nikad video.probati da se kontaktira diselman sa CBC on bi verovatno trebao nesto da zna oko toga

Share this post


Link to post
Share on other sites

Prva pomoc dok ne crkne je:

Das kontakt i cekas da ugasi lampicu grejaca (u slucaju da ne gasi check lampicu) i oduzmes kontakt bez da ga palis i onda zatim bez cekanja ga palis iz druge(grejaci su zagrejani) kao benzinca i veruj mi meni to pomaze zasad! U principu prevaris komp koji ne stigne da ocita kvar na senzoru Lukas pumpe!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kontaktirao sam dieselmana, covek kaze moze da se konvertuje na obican bosh bez problema daje garanciju i cena se krece od 250-300 evropljana u zavisnosti od toga dal imas klimu ili ne!

Share this post


Link to post
Share on other sites

A jesi ga pitao gubi li auto sta na snazi, kako se tako prebacivanje pokazalo, kolika je garancija?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kaze da nema nikakvih promena na motoru,osim na pumpi ukida se elektronika,daje garanciju godinu dana.Treba da ga zovem telefonom da mi covek objasni sve detaljno pa cu tad odluciti sta raditi.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ok, hajde postavi utiske kada uradis. Lepo je znati da problem koji je velika boljka tih motora moze trajno da se resi.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Evo ovako stoje stvari kada sam se konacno raspitao kod coveka (dieselmana) sta se tacno sve prepravlja i koliki je to poduhat uopste dobio sam sledeci odgovor: ...menja se samo pumpa..ECU više ne služi ničemu,nema dijgnostike,egr,app,ckp itd....!!! ^_^

Nisam pametan da lije stvarno resenje ukinuti kompletnu elektroniku na motoru ili ne?

Voleo bih da cujem vase misljenje o ovome pa izvolite! :rolleyes:

Share this post


Link to post
Share on other sites

I kada odlucis da ga prodas i kupac ga otera na dijagnostiku, sta ces mu reci? Znate ja sam to tj majstor prebudzio na obicnu bosh pumpu tako da vam elektronika vise i netreba! Samo kako onda fercera recimo kontakt brava koja ocitava kod sa kljuca kada oces da upalis auto a i ostale stvari sto su ti vezane na komp? I na kraju sve je to super i mene bi resilo istih muka ali kada odes na tehnicki i gurnu ti pipu u auspuh sta ce reci jel prolazis ili ne, posto polako se prelazi na ekologiju i koji onda dobijamo euro motor posto je sad euro3, koji ce tim zahvatom biti?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Upravo u tom pravcu i razmisljam tako da sam odlucio da ne diram nista dok skroz ne crkne a onda u BT servis pa koliko god da kosta.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Izgleda da se u potpunosti onda razumemo, samo ako nadjes neko resenje javi a javljam i ja ako nesto saznam, nego jel se i tebi javlja da zaglavljuje gas u 1voj brzini kada kreces? I jesi li uspeo da sredis to sa gasom ili neko od clanova ili je to sve zbog Lukas pumpe? I da li ce se i gas srediti s opravkom Lukasa?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Gas bi trebao da se sredi sa remontom pumpe.Jedino resenje koje sam nasao a vec sam u prethodnim postovima napisao je remont pumpe koji radi samo jedan servis u BG a koliko sam shvatio i u SRB.Pozivao sam raznorazne poznate i nepoznate servise,i uglavnom su mi govorili ili da ne rade tu pumpu ili su me upucivali na BT servis kod hipodroma.

Share this post


Link to post
Share on other sites

surova realnost samo tadic na hipodromu radi te pumpe

Share this post


Link to post
Share on other sites

Naravno jer je ovo Srbilend, zemlja lopova, prevaranata i mahinatora i samo cekaju kada odes kod nekog majstora (cast izuzecima) da ti napricaju bajke i basne kako bi te ocerupali za banalan kvar, recimo svecice kod kola a on ti naprica o alternatoru ili ne znam ni ja o cemu vec! Evo moj primer sto mi se desio kod majstora u N.Sadu ul. Karadjordjeva servis Fiatino:

auto nisam vozio par dana i nakon cetvrtog dana krenuh u pazar sa porodicom al rekoh pre svega da sipamo gorivo! Dodjoh na pumpu, sipao i kada sam upalio auto svetlela je i lampica na kojoj je nacrtan akumulator i zatim se palila gasila da bi na kraju kada sam se vracao iz Tempa gorela konstantno!

Dosao kuci, ugasio auto i istovario stvari i kada sam trebao da upalim je jedva upalio!

Dosao ujutro cale sa kablovima i naravno upalio je na kablove posto je akumulator bio ispraznjen! Otisao kod majstora u Fiatino pozalio se i ispricao mu muku, on izmerio akumulator i rece: Znas auto ti puni sve najnormalnije ali akumulator ti crkao, kupi akumulator! Ja kupio akumulator kad gle cuda lampica i dalje gori! Vrnem se kod majstora i objasnim mu i pokazem da je sada nov akumulator a on i dalje ne gasi lampicu da bi dobio odgovor da je najverovatnije alternator i da ako hocu da ostavim auto u servisu i da ce on u toku sutrasnjeg dana opraviti naravno i da ce mi javiti sta je i koliko kosta!

Normalno ostavio auto i prelezao vikend kod majstora da bi mi tek u ponedeljak bilo javljeno da je neki deo u alternatoru i da je on stavio polovan(hvala mu jer za nov alternator ne bih imao para) deo i da dodjem popodne i da donesem oko 50e! I na kraju kada pogleda covek da sam bezveze kupovao akumulator a spajao ga covek i na dijagnostiku i da te ladno zezne da bacis bespotrebno jos 60e na akumulator sto nije trebalo,

mislim sta reci onda da odes da ti jedan jedini majstor sto radi Lukas pumpe kaze cifru a garanciju bas i ne daje mozda cirka 6 meseci? E to ti je samo kod nas u Srbilendu a ja se izvinjavam svima ako sam bio dosadan i ako sam nekog bez razloga prozvao!

Share this post


Link to post
Share on other sites

mnogo je problema tipa,lose gorivo,nekvalitetna dijagnostika,neobuceni majstori,los kvalitet delova i jos brdo toga ali ostaje nam da se borimo kako umemo i znamo protiv kvarova i raznih lampica koje se pale

Share this post


Link to post
Share on other sites

Da i da te muzu zato sto ili ne znaju posao ili zato sto mogu a na glasu su kao Fiatov ili bilo koji servis sa svojom prodavnicom za delove, e bas im hvala.... :popo:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Imam problem sa lampicom od motora već dve godine. Međutim, niko nije mogao da mi kaže šta je u pitanju jer nemaju dijagnostiku. Tek pre 4 dana sam konačno našao nekoga ko ima dobru ( valjda ) dijagnostiku i može da čita Lucas sistem i komp.

Pokazala je kvar na senzoru rotora pumpe. Šta bi tu moglo da se uradi Šta je bolje, servis ili polovna pumpa

Da li je stvarno to u pitanju ili nešto drugo jer se to vuće godinama a Punto i dalje dobro ide i ne pravi probleme, osim kod paljenja. Tada malo vratim ključ posle kontakta, pa ga upalim.

Inače, Punto 1.9 D 2001. godište, prešao malo preko 90.000

Share this post


Link to post
Share on other sites

Imas identican problem kao i vecina nas sa tim istim motorom .Resenje je ili remont pumpe ili da stavis polovnu ali niko ti onda ne garantuje da i ta polovna nece ubrzo da ima isti problem.Ako si citao temu od pocetka videces sta mi svi radimo ako nisi procitaj.Pozz.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pročitao sam dosta postova na ovu temu na Forumu, zato sam i napisao moj problem. Možda neko pomogne.

U toku sledeće nedelje ću otići u servis kod Hipodroma jer su mi ga i u Valjevu preporučili.

Čuo sam i za nekoga u Šapcu, pa ću videti...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...