bglion 401 Posted January 23, 2013 A i slika (ociscenog senzora) na sajtu im je ista koju je kolega ANtun postavo tako da je mozda i resenje prepisano sa foruma Quote Share this post Link to post Share on other sites
Markonis 0 Posted January 27, 2013 Nasao sam interesantan clanak koji bi mogli da analiziramo. Pogotovo ako ima neko strucniji(nadam se). Rec je o renou , ali ista pumpa, apsolutno isti problem. Covek je resio problem, maltene bez ikakvog troska. Quote Share this post Link to post Share on other sites
stajkevs 0 Posted February 27, 2013 Fiat doblo 1.9 d problemi sa senzorom pumpe.Pokusao Dzemsi (njegov elektronicar) da resi problem,medjutim kvar kod mene je bio specifican i nismo uspeli (hvala Dzemsiju jos jednom na trudu i izgubljenom vremenu).Posto se u medjuvremenu pojavilo i curenje na pumpi resio sam da preradim na obicnu bosh pumpu.Odslepao sam auto iz Vrsca u Sabac u servis BOS-IM .Zamenjena pumpa ,njegov elektronicar prevezo struju KLIMA RADI kao i druga brzina ventilatora koja se ukljucuje pri radu klime.Cena 250e ako nema klimu auto ,300e za auto sa klimom. Prvi utisci skroz pozitivni auto odlicno radi. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Rax011 0 Posted March 5, 2013 Da li senzor treba da bude pun nafte kada se skida? Juce sam ga skidao i bio je pun nafte! Ocistio sam onu plocicu ali su rezultati ponovo isti. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Sikiracija 0 Posted August 20, 2013 pozdrav za sve...evo ovako ljudi imao sam isti problem kao vecina ovde sto se tice punta dizela.znaci poceo je da trza da se gasi u voznji a kada se ugasi vergla kao da je -30 napolju.zamenim filter za gorivo ovo ono nista,spojim ga na dijagnostiku pokaze SENZOR POLOZAJA ROTORA I NEKI VENTIL ne znam tacno koji.pocnem da se raspitujem kod bosista za taj kvar i koliko kosta to cene su paprene,trazim polovnu pumpu da kupim ne znam ni sam sta vise katastrofa ziva.eee ondah ja dodjem na ideju da proverim pumpu za gorivo koja se nalazi u rezervoaru,skinem ja nju i ima sta i da se vidi iz nje sam izvadio otprilike oko 50 grama neke prljavstine koja je licila na ljigavac sto klinci kupuju kod kineza.vratim pumpu nazad sve kako je bilo auto pali kao pre prima gas ne gasi se ne trza itd.ljudi probajte mozda pomogne...pozdrav za sve Quote Share this post Link to post Share on other sites
silenci 2316 Posted August 21, 2013 e svaka cast,ko zna mozda je i kod ostalih isti taj problem bio,kao kod tebe Quote Share this post Link to post Share on other sites
zoran rakita 0 Posted August 23, 2013 pozdrav za sve...evo ovako ljudi imao sam isti problem kao vecina ovde sto se tice punta dizela.znaci poceo je da trza da se gasi u voznji a kada se ugasi vergla kao da je -30 napolju.zamenim filter za gorivo ovo ono nista,spojim ga na dijagnostiku pokaze SENZOR POLOZAJA ROTORA I NEKI VENTIL ne znam tacno koji.pocnem da se raspitujem kod bosista za taj kvar i koliko kosta to cene su paprene,trazim polovnu pumpu da kupim ne znam ni sam sta vise katastrofa ziva.eee ondah ja dodjem na ideju da proverim pumpu za gorivo koja se nalazi u rezervoaru,skinem ja nju i ima sta i da se vidi iz nje sam izvadio otprilike oko 50 grama neke prljavstine koja je licila na ljigavac sto klinci kupuju kod kineza.vratim pumpu nazad sve kako je bilo auto pali kao pre prima gas ne gasi se ne trza itd.ljudi probajte mozda pomogne...pozdrav za svePunto 1.9D nema pumpu u rezervaru. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Sikiracija 0 Posted August 26, 2013 pozdrav za sve...evo ovako ljudi imao sam isti problem kao vecina ovde sto se tice punta dizela.znaci poceo je da trza da se gasi u voznji a kada se ugasi vergla kao da je -30 napolju.zamenim filter za gorivo ovo ono nista,spojim ga na dijagnostiku pokaze SENZOR POLOZAJA ROTORA I NEKI VENTIL ne znam tacno koji.pocnem da se raspitujem kod bosista za taj kvar i koliko kosta to cene su paprene,trazim polovnu pumpu da kupim ne znam ni sam sta vise katastrofa ziva.eee ondah ja dodjem na ideju da proverim pumpu za gorivo koja se nalazi u rezervoaru,skinem ja nju i ima sta i da se vidi iz nje sam izvadio otprilike oko 50 grama neke prljavstine koja je licila na ljigavac sto klinci kupuju kod kineza.vratim pumpu nazad sve kako je bilo auto pali kao pre prima gas ne gasi se ne trza itd.ljudi probajte mozda pomogne...pozdrav za svePunto 1.9D nema pumpu u rezervaru. hahahaha.smesno...naravno da ima pumpu....pogledaj malo bolje nije bas mala da se ne vidi... Quote Share this post Link to post Share on other sites
zoran rakita 0 Posted August 26, 2013 To je plovak i sito a ne pumpa, 1.9JTD ima pumpu u rezervaru a 1.9D nema. Quote Share this post Link to post Share on other sites
silenci 2316 Posted August 26, 2013 ma taj punto je mozda pravljan za africko trziste koliko ja znam,1.9d nema pumpu u rezervoaru,samo ima pumpu visokog pritiska u motornom prostoru,a sto rece zoran rakita,ima samo plovak i sito 1 Kile_91 reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
Martini 11 Posted August 26, 2013 Tako je. Mozda je neko nekad mucio muku sa dopremom goriva pa je ugradio naknadno, ali inace nema. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Sikiracija 0 Posted August 27, 2013 (edited) pozdrav za sve...evo ovako ljudi imao sam isti problem kao vecina ovde sto se tice punta dizela.znaci poceo je da trza da se gasi u voznji a kada se ugasi vergla kao da je -30 napolju.zamenim filter za gorivo ovo ono nista,spojim ga na dijagnostiku pokaze SENZOR POLOZAJA ROTORA I NEKI VENTIL ne znam tacno koji.pocnem da se raspitujem kod bosista za taj kvar i koliko kosta to cene su paprene,trazim polovnu pumpu da kupim ne znam ni sam sta vise katastrofa ziva.eee ondah ja dodjem na ideju da proverim plovak i sito koje se nalazi u rezervoaru,skinem ja nju i ima sta i da se vidi iz nje sam izvadio otprilike oko 50 grama neke prljavstine koja je licila na ljigavac sto klinci kupuju kod kineza.vratim pumpu nazad sve kako je bilo auto pali kao pre prima gas ne gasi se ne trza itd.ljudi probajte mozda pomogne...pozdrav za sve ljudi ja se iskreno izvinjavam moja greska pogresno sam informisam...u pravu ste nema sta to je plovak i sito sto sam ja ocistio....jos jenom se izvinjavam Edited August 27, 2013 by Sikiracija Quote Share this post Link to post Share on other sites
Rax011 0 Posted August 28, 2013 Ma opusteno, bitno da si podelio iskustvo i utiske sa ljudima sa foruma jer je to i cilj svega ovoga.Poz Quote Share this post Link to post Share on other sites
zoran rakita 0 Posted October 21, 2013 Jel neko probao ovo, mene remontovana pumpa polako izdaje. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Rax011 0 Posted October 23, 2013 Kod mene bez efekta! Quote Share this post Link to post Share on other sites
zoran rakita 0 Posted October 25, 2013 A kolega Antun koji je ovo probao ako jos prati ovaj forum nek napise kako se pumpa ponasa posle ovog vremena. Quote Share this post Link to post Share on other sites
zoran rakita 0 Posted November 4, 2013 Evo posle pola meseca od kako sam ispolirao onaj deo senzora od bakra ili mesinga, ne znam tacno od cega je, vise nemam problema, nadam se da ce tako i ostati. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Rax011 0 Posted November 10, 2013 Kada si skidao senzor da li je bio pun nafte? Kod mene jeste, ali ne znam da li sme da bude nafta u njemu? Quote Share this post Link to post Share on other sites
zoran rakita 0 Posted November 14, 2013 Jeste bilo nafte, nemoj da te to brine cela pumpa pliva u nafti i preko nje se podmazuje. Jesi polirao senzor i ako jesi jel bolje, meni vise nejavlja gresku posle poliranja senzora. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Rax011 0 Posted November 20, 2013 Nesto na brzinu sam polirao ali se greska i dalje javlja! Quote Share this post Link to post Share on other sites
Pole 0 Posted December 9, 2013 I mene muči isti problem na Puntu 2 1.9D 2002god.Preko leta ne ali kad zahladi mora dva tri puta da ga palim gasim da bi " proradio " kako treba. Upali lako ali odmah prijavi grešku i sija pumpa na tabli. Naravno gas ne prima,Ponovim još jednom,dvaput paljenje i sve je ok ali u zadnje vreme je počeo da trza u vožnji i trza sve više ( filter menjao ), Odlagao sam popravke ali ću morati sada da se pozabavim sa tim zajedno sa burazerom koji je dobar dijagnostičar i koji ide redovno u Novo Miloševo u Bosch na predavanja i polaganja.Nisam hteo da ga masiram do sada ali ću sada morati. Javi ću rezultate našeg majstorisanja a poslužićemo se i predlozima od kolega koji su predhodno opisivali svoje kvarove i popravke. Quote Share this post Link to post Share on other sites
cipura 0 Posted December 15, 2013 Meni je radio senzor od popravke skoro godinu dana i sad me opet muci...bet ti senzor... Quote Share this post Link to post Share on other sites
Velizar 0 Posted December 16, 2013 I mene muči isti problem na Puntu 2 1.9D 2002god.Preko leta ne ali kad zahladi mora dva tri puta da ga palim gasim da bi " proradio " kako treba. Upali lako ali odmah prijavi grešku i sija pumpa na tabli. Naravno gas ne prima,Ponovim još jednom,dvaput paljenje i sve je ok ali u zadnje vreme je počeo da trza u vožnji i trza sve više ( filter menjao ), Odlagao sam popravke ali ću morati sada da se pozabavim sa tim zajedno sa burazerom koji je dobar dijagnostičar i koji ide redovno u Novo Miloševo u Bosch na predavanja i polaganja.Nisam hteo da ga masiram do sada ali ću sada morati. Javi ću rezultate našeg majstorisanja a poslužićemo se i predlozima od kolega koji su predhodno opisivali svoje kvarove i popravke.Pozdrav, Jeste uspeli da nesto uradite na pumpi? Mene je bogme kostala 300e remont pre 4godine pisao sam ovde na forumu ali evo sada su ljudi razradili ovaj problem sto je za svaku pohvalu. Da ne baksuziram sebi i drugima kuc,kuc,kuc........ali svi koji voze dizele sa lukasima ovde verovatno znaju da dosta zavisi i od kvaliteta goriva koje se sipa, jedine nade ako se nesto desi sa pumpom je ciscenje senzora na vratilu pumpe, a dizne mogu i same da se ociste sipanjem boljeg dizela. Max Motion na OMV pumpi je blagodat za dizne-provereno. Quote Share this post Link to post Share on other sites
cipura 0 Posted December 16, 2013 Druze Sikiracijo sta da ti kazem osim HVALAAAAAAA...taman krenem danas da skidam senzor po 100-ti put,pa se setim tvog posta sinoc sto ga videh,da si u situ u rezervoaru nasao neki mulj sto lici na onu zajebanciju sto se deca sa njom igraju ljigavo, budjavo...skinem ono isti slucaj...puno neceg jbg lici na raspadnutu zabu...ocistio sam i sad sve ok...javljam za dalje...pozz Quote Share this post Link to post Share on other sites
Pole 0 Posted December 17, 2013 I mene muči isti problem na Puntu 2 1.9D 2002god.Preko leta ne ali kad zahladi mora dva tri puta da ga palim gasim da bi " proradio " kako treba. Upali lako ali odmah prijavi grešku i sija pumpa na tabli. Naravno gas ne prima,Ponovim još jednom,dvaput paljenje i sve je ok ali u zadnje vreme je počeo da trza u vožnji i trza sve više ( filter menjao ), Odlagao sam popravke ali ću morati sada da se pozabavim sa tim zajedno sa burazerom koji je dobar dijagnostičar i koji ide redovno u Novo Miloševo u Bosch na predavanja i polaganja.Nisam hteo da ga masiram do sada ali ću sada morati. Javi ću rezultate našeg majstorisanja a poslužićemo se i predlozima od kolega koji su predhodno opisivali svoje kvarove i popravke.Pozdrav, Jeste uspeli da nesto uradite na pumpi? Mene je bogme kostala 300e remont pre 4godine pisao sam ovde na forumu ali evo sada su ljudi razradili ovaj problem sto je za svaku pohvalu. Da ne baksuziram sebi i drugima kuc,kuc,kuc........ali svi koji voze dizele sa lukasima ovde verovatno znaju da dosta zavisi i od kvaliteta goriva koje se sipa, jedine nade ako se nesto desi sa pumpom je ciscenje senzora na vratilu pumpe, a dizne mogu i same da se ociste sipanjem boljeg dizela. Max Motion na OMV pumpi je blagodat za dizne-provereno. Rešio sam trzanje. Posuda u kojoj se nalazi plovak bila je začepljena muljom i nekim djubrom zato da sam to očistio i sredio i sad ne trza.Ali problem sa jutarnjim prvim paljenjem jos nisam stigao da pogledam pa ako nesto uskoro uradim naravno javljam. Quote Share this post Link to post Share on other sites