obelix 1 Posted June 17, 2009 pa kako lukas pumpa da pravi probleme zajedno sa EGR na tako maloj kilometraži ??? ( da nije ipak bliža 200kkm??) one bi trebalo da preguraju dobrooo preko 100kkm pa tek onda remont ...??? Quote Share this post Link to post Share on other sites
yuhica 1 Posted June 17, 2009 Prijavljuje egr zbog goriva kako mi je objasnjeno(LOSE GORIVO)a sipam eurodizel isljucivo na omv pumpama sto ce reci kvalitet...Lukas pumpa mozda za remont mozda ne ko to zna,dok radi ne pipam nista.200k km moguce ali posto znam celu istoriju auta cisto sumnjam da je za godinu dana dok je bio u italiji mogao da prevali 150k km pa da mu prethodni vlasnik skine km. Quote Share this post Link to post Share on other sites
obelix 1 Posted June 17, 2009 čudo koliko van-ovi prelaze u IT : evo moj je prvi put registrovan u Avgustu 2004 i u IT je bio do kraja dec 2007, kada je prodat na licitaciji i ja sam ga uzeo na placu sa navodnih 153000 na satu ...ali većina ljudi mi kaže da je menjan lanac što znači da je pregurao dobro preko 200kkm ...analogno tome ako je tvoj proveo 1 godinu u IT on mora da je pretrčao između 60-90kkm !!! - moje mišljenje Quote Share this post Link to post Share on other sites
yuhica 1 Posted June 17, 2009 Ma koliko god ja to i da sad utvrdim sta mi vredi,ali racunam ovako ako je jos uvek fabricka prva ugradnja plocica(provereno),kaiseva pa cak do skoro i akumulator to valjda nesto govori! POZZ za sve koji su ucestvovali u pomaganju resavanja problema! Quote Share this post Link to post Share on other sites
MarkoFaca 2 Posted June 17, 2009 pa kako lukas pumpa da pravi probleme zajedno sa EGR na tako maloj kilometraži ??? ( da nije ipak bliža 200kkm??) one bi trebalo da preguraju dobrooo preko 100kkm pa tek onda remont ...??? Ja sam radio remont pumpe prvi put na ~60.000km, auto nije imao ni dve godine tada... Drugi remont rađen na ~120.000km, ali sa već 6 godina staža Treći remont neće ni biti, ima da stavim onu mehaničku pumpu i da sipam D2 i baš me briga Quote Share this post Link to post Share on other sites
dachisss 0 Posted July 19, 2009 I meni se danas upalio crveni check engine nakon sto mi se juce dva puta ugasio na uzbrdici pri kretanju ali nema promene rada niti bilo cega.Ako se ne ugasi sama moracu do nekog sa IDS-om da ga iscitamo.Uzeo sam ga pre mesec dana,ispeglao vec 2000km,jtd je u pitanju sa 134k na satu i sipam samo MOL-ov D5.Videcemo. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Manfred 2 Posted July 19, 2009 nisam bash siguran koliko im je dobar taj d5 za fiatov jtd, nigde ne pishe kog je kvaliteta... Quote Share this post Link to post Share on other sites
mikisxy 6 Posted July 19, 2009 nisam ni ja pristalica euro 5 ,bolje da malo dimi nego malo da crkne pumpa Quote Share this post Link to post Share on other sites
Manfred 2 Posted July 19, 2009 mada kako je krenulo necemo imati gde da sipamo gorivo mi sa starim naftarama... Quote Share this post Link to post Share on other sites
obelix 1 Posted July 20, 2009 ok miki, jel se to odnosi samo na 1.9d motore i taj tvoj u carizmi -renooov, ili i na malo modernije Multijet ???oću jednom za uvek da izvičem od tebe preporuku koju čorbu, gde sipati i ako treba da se meša sa čim i koji odnos ??ipak je u pitanju složena i skupa igračka ... Quote Share this post Link to post Share on other sites
yuhica 1 Posted July 20, 2009 Po Mikijevoj preporuci na 10l eurodizela sipam 100 gr dvotaktola mozda pomogne mozda ne ali od kad to radim lampica se sve redje pali.Moram da napomenem da se meni upali lampica samo prilikom paljenja automobila nikad u toku voznje.Malko se oseti miris dvotaktola kad stanes iza kola ali maltene neprimetno,ili ja tripujem sto znam sta je u rezervoaru Quote Share this post Link to post Share on other sites
dachisss 0 Posted July 20, 2009 A STO MISLITE DA D5 NIJE ZA JTD, ja ga ne sipam zato sto ja tako tripujem, nego mi svi rekli da je to gorivo extra za njega pa sam sa omv presao na mol,PLEASE ADVISE ME!!!!!!!!! Quote Share this post Link to post Share on other sites
mikisxy 6 Posted July 20, 2009 hemicar nisam ali znam da kod dizela sa klasicnim diznama i pumpom kao sto rece manfred nasim naftarama je potrebna i masnoca goriva radi podmazivanja kliznih i rotirajucih elemenata a euro 4 je vec "posan".sto se tice komon-reil sistema ta masnoca je manje potrebna i losije se u toj varijanti rasprsuje gorivo tako da e4 je ok.dodavanjem dvotaktola u e4 pomaze nasim furunama da imaju i podmazivanje sistema za gorivo.za euro 5 iz iskustva pisem da su ljudi imali nemirniji rad motora i povecanu potrosnju i vratili se na e4.neku tehnicku ili 100% pouzdanu informaciju o duzoj voznju na e5 nemam pa ne bih da nagadjam ili lupetam Quote Share this post Link to post Share on other sites
dachisss 0 Posted July 20, 2009 Vidis,vidis,ja sam prvo sa njim svukao jedan rezervoar na OMV i nije bilo problema,posle je stradao jedan rez. D5 na MOL pumpi i jos pola drugog i poceo je da mi pali CHECK ENGINE juce iz cista mira , pali gasi bez pravila ali ne primecujem problem sa voznjom-sve isto od kad ga uzeh!Pre 2000 km uradih ful veliki servis, sve pregledano i nije bilo zamerki.Majku mu,sad mi klikercici malo klikerisu i postoji veza izgleda,sad cu da sacekam da dodje do pola i odoh na JP da sunem do vra pa da pratim lampicu! Quote Share this post Link to post Share on other sites
yuhica 1 Posted July 20, 2009 Ako si vec sipao do sada na MOLU sipaj i dalje samo euro dizel oni imaju najkvalitetniji u gradu. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Manfred 2 Posted July 20, 2009 nemaju vishe euro dizel ili d2 ili d5 Quote Share this post Link to post Share on other sites
obelix 1 Posted July 21, 2009 dakle, miki jel bolje da natočim na 30 lit ED5 MOL i dodam 300 dl dvotaktola ili da preskočim ??? (ipak je euro 3 Mtj) ili konačno da dokotrljam makinu kod tebe na proveru brizgaljki ...jer evo poslednji rezervoar od 49 lit još malo pa ode, za oko 750 km uglavnom urbane/gradske vožnje ...(6.5lit/100km) Quote Share this post Link to post Share on other sites
mikisxy 6 Posted July 21, 2009 neces pogresiti po pitanju dodavanja dvotaktola isto tako sipaj e4 i vozi bez dodavanja bilo cega.sto se tice provere dizni kad god ti volja samo se javis da utanacimo Quote Share this post Link to post Share on other sites
Denisns 0 Posted July 27, 2009 Meni se lampica check engin pali samo zimi i sto je najgore sto me vise nervira od toga je sto mi gas u prvoj kada krecem kao da zaglavi i ostane u visim obrtajima tj jako sporo se vraca gas u normalu ka leru a kada presaltam u druge brzine normalno vraca! Za lukas pumpu znam da me zeza i trebao bi joj jedan lep remont zbog tog check engine sto se zimi pali kada je ispod nule a ovo oko gasa me strasno nervira i pitam se oce li nestati sa remontom pumpe ili postoji neki senzor gasa koji moze da se zameni posto papuca gasa nije sajlom povezana vec ima neki potenciometar i da auto koji je u pitanju je Fiat Palio Weekend 1.9D! Quote Share this post Link to post Share on other sites
mikisxy 6 Posted July 27, 2009 pre ce biti senzor ugla rotora u bos pumpi,cest problem kod tih motora Quote Share this post Link to post Share on other sites
MilanLaki 0 Posted July 28, 2009 (edited) Ne znam sta se cimate toliko oko tog goriva, na MOL-u kazete da je D5. OK jeste da je D5 ali uz mali marketinski trik. D5 se ustvari prodaje pod nazivom EVRODIZEL od pocetka ove godine. EVRODIZEL 10ppm je na svim OMV i na svim EKO i na svim LUKOIL pumpama. Retko jos koja pumpa ima EKO50 sto je po specifikacijama evro dizel 4 (50ppm) -uglavnom mozete naci to gorivo na Jugopetrol pumpama. Znaci zakljucak je MOL D5 dizel je isto sto i EVRODIZEL na ostalim pumpama.Samo da dodam -marketing je cudo Edited July 28, 2009 by MilanLaki Quote Share this post Link to post Share on other sites
Denisns 0 Posted July 28, 2009 Pa kako to srediti, reprogramiranjem ili menjanjem dela i ko zna to da uradi, ako se zna i cifra pa da radim ako mogu? Quote Share this post Link to post Share on other sites
Manfred 2 Posted July 28, 2009 postoje neke varijante od reprogramiranja do menjanja cele pumpe i stavljanje neke sa starijeg modela, ukidanje TPS senzora i stavljanje sajle gasa... cene se krecu od 300 do 800 evra, u zavisnosti od halapljivosti majstora i kompleksnosti rada... Quote Share this post Link to post Share on other sites
Denisns 0 Posted July 29, 2009 Pa onda je jeftinije kada ukinu vize otici do Italije ili Madjarske pa srediti ili cak do Hrvatske gde sam cuo da isto moze povoljno da se sredi! Quote Share this post Link to post Share on other sites
yuhica 1 Posted September 18, 2009 Danas sam isao u BT servis kod hipodroma za koji sam dobio preporuke i otprilike su oni jedini koji rade Lucas pumpe na 1.9 ds.Uradjena je diagnostika pumpe i receno mi je sledece:mora da se skida pumpa da se sredi,postoje dve varijante da je crkao senzor ili da je osovina pumpe dobila lufta (valjda sam dobro razumeo).U svakom slucaju ako je prva varijanta onda je cena 250 evropljana, ako je druga varijanta onda je 450 evropljana jer u tom slucaju svakako rade senzor.Prosto covek nije pametan sta raditi da livoziti ovako dok skroz ne crkne ili sredjivati Quote Share this post Link to post Share on other sites