Jump to content
FAS Goran
obelix

Fiat Punto 1.9D - Lucas pumpa

Recommended Posts

Ja sam moju probao da polivam i sa pivo, rakiju, benzin, ladnu vodu, vrelu vodu, kiselinu i nista nije pomoglo 

Kad sam ovu ugradio lukasovom sam gadjao zid :lol:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Koja li je okvirna cena uopste za reparaciju?

 

Vidim da se ljudi snalaze na razne nacine pa zato pitam :) dal kad me stigne da se snalazim ili da repariram :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Meni su trazili oko 150 evra ali bez garancije da li ce opet da otkaze

Najveci problem je senzor polozaja ali kad odneses na reparaciju obicno sve urade. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nije ista tvoja na marengu i njihova

Послато са SM-J330F уз помоћ Тапатока

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pozdrav ljudi, procitao sam celu temu... Imam Fiat Dobla 2001.god 1.9d i sipao sam u njega lose gorivo. Auto od tada nece da vuce...po ravnom i nekako ali na uzbrdici nikako. Kada sam osetio simptome izvukao sam svo gorivo iz rezervoara, izduvao dovod do filtera, zamenio filter, usuo novi Euro Dizel ali auto se isto ponasa. Na vecim obrtajoma se cuju manje eksplozije iz auspuha kao da nema dobro sagorevanje. Majstor kaze da mu treba vremena da procisti dizne i pumpu i da ga vozim tako. Da li taj senzor polozaja rotora moze biti krivac za ovo? Da se on nije zaprljao? Ima li neko da je ciscenjem senzora resio problem na duze staze ili je to samo kratkorocna pomoc do remonta pumpe?

Hvala! 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Trazeci odgovore za ponasanje Lukas pumpe naleteh na ovaj video:

Mada se meni skroz drugacije ponasa. Meni ne prikazuje gresku na tabli, prvo paljenje je jedini kriticno, kanije pali normalno...meni jako dimi i nema dovoljno stage...gas prima ali slabo vuce.

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mozda je ova tema zaborvljena ali verujem da ce moje iskustvo nekom pomoci. Za mesec dana drndanja sa problemom Lukas pumpe i slabom vucom Fiat Dobla 1.9d 2001. konacno sam uspeo da ga resim. Nakon sipanja loseg goriva auto je pobrljavio.Tesko pali. Nece da vuce,dimi plav dim nevidjeno, trza, po ravnom i nekao al uzbrdo nikako. Kad uspem 60 da ga zaukam...ihaaa. Trosio je 15-20l na 100km. Katastrofa!  kod drugara u Sremskoj Kamenici dijagnostika je pokazala srenzor rotora pumpe. Vise puta je drugar skidao i pokusavao da na jednom cipu ucita parametre i uspeli smo to da auto manje dimi, malo bolje vuce i skoro da ne trza...dijagnostika kaze da je senzor sada ok...ali potrosnja 15l plafon...i dalje velika. Vec sam bio na minut od poziva da narucm pumpu od Golfa 3 (80e) kad kaze drug da mu je mehanicar neki rekao da probamo paljenje na pumpi da proverimo..moguce da je preskocio zub na pumpi. Odem kod mehanicara, napasuje sve remenice na one markere(linije) ali pumpa kada se gurne sraf kroz remenicu lepo ulazi u rupu na pumpi...znaci sve ok. Meni pala klapna...250-300e mi ne gine. Medjutim kaze mehanicar ajd probamo da mu namestimo malo ranije paljenje. Popusti 3 srafa  br 13 na remenci od pumpe i okrene remenicu za par milimetara prema sebi. Vratri srafove na remenicu i kaze pali. Auto upali na pola kljuca. Isturiramo do 5000 obrtaja nigde knedle. Dimi samo malo crno kad ga naglo potopimo. Vratimo sve kako je bilo i kaze vozi probaj....AUTO KAO NOV!!! Na leru sapuce, ne dimi, vuce kao lud, potrosnja oko 6L... ETO!!! neko ko se iole razume skontace uzrok i posledice.... Nadam se da cu nekom pomoci i da nece proci golgotu koju sam ja prosao. Elektricar iz Sr.Kamenice se zove Drazen i nakon ovog mog slucaja je roto senzor doktorirao...znaju ga svi majstori tamo pa ako nekom treba neka se raspita...covek neverovatno pedantan i strucan. Uzdravlje!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Preporuka za majstora za reparaciju Lucas pumpe na Doblo 1.9d 2001 god. Ako nije običaj da se piše ovdje, može i u PM.

Share this post


Link to post
Share on other sites

@Elrapolitika kluba i jeste da se sve dobre i loše preporuke napišu tako da slobodno daj kontakt, značiće nekom sigurno.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Imam jako cudan problem sa puntom 1.9 D

Pali super, radi u leru pomalo isprekidano i cim mu dam malo gas ponekad ne ali cesce da ode u turazu i nemogu da ga ugasim na kljuc vec samo u brzinu. 

Da li to moze da bude do lukaz pumpe ili dizni? 

Motor ne duva gotovo uopste ni na merac ni na liberlauf. 

Kada dobije turazu dimi pozadi i oseti se jako nafta i zasad nisam primetio da opada nivo ulja. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pa deluje da je pumpa. Sta ce ti opet taj 1.9d :D

Послато са SM-J330F уз помоћ Тапатока

Share this post


Link to post
Share on other sites

Moj prijatelj je na kraju kupio polovnu za 100 eura. U ACI Sarajevo je dobio cijenu od 2000 eura za novu pumpu :D 

Share this post


Link to post
Share on other sites
5 hours ago, MS PK said:

Pa deluje da je pumpa. Sta ce ti opet taj 1.9d :D

Послато са SM-J330F уз помоћ Тапатока
 

A kad dobije turazu nemoze na kljuc da se ugasi

Uzeo sam ga dzabe bukvalno a registrovan do 10. Marta :lol:

Dijagnostika izbacuje samo air temperature sensor

5 hours ago, Elra said:

Moj prijatelj je na kraju kupio polovnu za 100 eura. U ACI Sarajevo je dobio cijenu od 2000 eura za novu pumpu :D 

Moze od golfa 2 na sajlu :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

To mu je sto mu je, zavrsena diskusija oko mog punta. 

Dobio turazu u radionici zatvorenoj dok sam sam bio pored motora, dok sam ja stigao da udjem u kola i ubaci u petu, pusti kvacilo i on ripi i istopi lamelu i nastavi u turazu. Jedva sam od dima uspeo da nadjem vrada da izadjem iz radionice.  Jedno 25 minuta bio u turaze, crevo za vodu izletelo i iterao svu vodu i konacno se ugasio sam. To je bilo celo selo u dimu. Srecom pa nije eksplodirao. Ohladio se motor, izvadim merac ono ima ulje a radio 25 minuta u turaze. Okrenem malo radilicu ono normalno se okrece i ima kompresiju. Ja mislim da je blok ostao citav. Videcemo kad dodje na red rasturanje.  

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kako se ne seti da iscupas crevo za naftu jbg

Послато са SM-J330F уз помоћ Тапатока

Share this post


Link to post
Share on other sites

Cuti imao sam srecu da sam preziveo, zatvorena radionica a puna dima i odjednom krene gusenje i nadjo vrata. Kako crno crevo ali bi spasio motor jbg bio u top stsnju, samo na jedan grejac palio na minusu na zub. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nije upalio ulje, jos ima ulja u karteru ali izgleda da je pumpa zalepila i nazuzala naftu a i dizne verovatno bile rasljokane. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Postovani, 

 

Da li znate neki dobar majstor ko stvarno zna da se popravi nas Punto 1.9D? Nas majstor je zamenio prakticno sve osim kompjutera, stavio je polovan Luca pumpa, novi filter goriva, zamenio je i crevi, ocistio je i rezervoar ali auto ipak se zaustavlja pa i ponekad se baci ovaj "KEY" znak na dashboardu i "CHECK ENGINE". Potrosili smo 250€ ali auto i dalje ne radi. Rekao mi da bio je neka greska sa rotorom ali pojma nemam sta je popravio na njemu i vise me ne zanima. 

 

Znaci, trazimo neki servis u blizini Sente ili negde u Vojvodini. Ne zelimo da trosimo puno, mislim da ne vredi vise od hiljadu evra.

Hvala unapred!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ta "greska sa rotorom" je greska do te Lukas pumpe, e sad, da li je i ta polovna sa greskom... u principu se javlja greska polozaja rotora pumpe i manifestuje se tako da pri prvom startu motora nece da prima gas, hoce da cima u voznji recimo cetvrtom brzinom na nekih 60-70km/h ali nisam cuo da se gasi auto u voznji. Da nije neki problem sa el.instalacijom?

Послато са SM-A307FN помоћу Тапатока

Share this post


Link to post
Share on other sites
On 9/3/2021 at 11:31 PM, MS PK said:

Ta "greska sa rotorom" je greska do te Lukas pumpe, e sad, da li je i ta polovna sa greskom... u principu se javlja greska polozaja rotora pumpe i manifestuje se tako da pri prvom startu motora nece da prima gas, hoce da cima u voznji recimo cetvrtom brzinom na nekih 60-70km/h ali nisam cuo da se gasi auto u voznji. Da nije neki problem sa el.instalacijom?

Послато са SM-A307FN помоћу Тапатока
 

Neki drugi servis je zamenio dva kompjutera, bio je nesto i sa immobiliserom. To je bio 180€, ali bolje nego ikad. 

Edited by 4ron

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tetak ima Dobla 1.9d i naravno probleme sa 2 Lucas pumpe. Dosao do jednog majstora U Prijepolju koji mu je ugradio pumpu od Golfa 3 1.9D. Radi bez problema. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...