Jump to content
FAS Goran
obelix

Fiat Punto 1.9D - Lucas pumpa

Recommended Posts

Kakve su ti podloske na diznama bakarne ili celicne i gde si ih kupio? Treba ovih dana komsije da menjam. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nisam gledao na svim, ovu sto sam menjao stavljena je celicna, a nisam kupio dao mi je mehanicar kod kojeg sam radio

Edited by Miloš_Bg

Share this post


Link to post
Share on other sites

A biiip li ga, na filteru mislim da nije posto sam menjao filter stavio sam od golfa 2 dizela bas zbog toga par mehanicara mi reklo da je tako bolje, a ovo ostalo cu videti cim ugrabim vremena da pogledam posto sam promenio posao pa sam malo u haosu sa vremenom, hvala na pomoci

Share this post


Link to post
Share on other sites

Meni je prvo auto cimalo kada bih prebacivala iz 3 u 4 brzinu. A, sada već počeo da cima kada ga šaltam iz 2 u 3. Neko kaže da se vozi u većim obrtajima i tada prešalta- radim i to, guram preko 60 i šaltam u 4 i onda počinje da cima. A nekada ga prešaltam u 4 i sa 50 i uopšte nema cimanja. Primetila sam da cima kada baš nagazim na gas i sada već imam osećaj kad da se to automobil guši, kao da ne može da primi jači gas i onda moram da sklonim blago nogu sa gasa...

Pre mesec dana sam sipala ATF u rezervoar pomešan sa gorivom, nije pomoglo.

Danas sam kupila Aditiv marke Sonax pa me zanima da li to može pomoći? 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nisam imao losu nameru. Ne moze aditiv da pomogne ako je pumpa u pitanju. Ne moze ni ako je egr ventil. Jeste li zatvorili ventil?

Послато са SM-J320FN уз помоћ Тапатока

Share this post


Link to post
Share on other sites
Just now, MS PK said:

Nisam imao losu nameru. Ne moze aditiv da pomogne ako je pumpa u pitanju. Ne moze ni ako je egr ventil. Jeste li zatvorili ventil?

Послато са SM-J320FN уз помоћ Тапатока
 

Ali može da pročisti dizne itd itd, zar ne?

Nisam. I nemam nameru. Jer da nije egr ventil potreban, ne bi ga ni ugrađivali u automobile. I ne zelim sada zimi da mi se sporo zagrejava auto. :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

E pa j.g , onda probaj na par km da vidis dal ima razlike :)
Da li moze da procisti to niko ne zna. Vise se koristi kao preventiva.

Послато са SM-J320FN уз помоћ Тапатока

Share this post


Link to post
Share on other sites

@sanja.obradovich rekoh ti sto puta pomiri se sa cinjenicom da trza ili se otarasi auta ili zameni lukas pumpu nekom na sajlu.

1 minute ago, sanja.obradovich said:

Ali može da pročisti dizne itd itd, zar ne?

 I ne zelim sada zimi da mi se sporo zagrejava auto. :D

Ako je termostat ispravan greje se pa priblizno brzo kao i sa zapusenim egr-om.

Share this post


Link to post
Share on other sites
7 hours ago, jocifer93 said:

@sanja.obradovich rekoh ti sto puta pomiri se sa cinjenicom da trza ili se otarasi auta ili zameni lukas pumpu nekom na sajlu.

Ako je termostat ispravan greje se pa priblizno brzo kao i sa zapusenim egr-om.

Aj sad....kakve veze ima egr na 1,9d sa grejanjem motora.. ?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pa valjda vraca izduvne gasove u usis i onda se kao brze greje motor izmedju ostalog, mada vi bolje znate vi ste majstor (bez ironije) :D

Share this post


Link to post
Share on other sites
10 minutes ago, jocifer93 said:

Pa valjda vraca izduvne gasove u usis i onda se kao brze greje motor izmedju ostalog, mada vi bolje znate vi ste majstor (bez ironije) :D

Bez ironije to je isto kao kada bi tvrdili da su za globalno zagrevanje morske vode kriva deca koja piske u plicaku....

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dok nisam zamenio termostat sa otvorenim egr ventilom dostizao mi je oko 70c, kada sam u medjuvremenu zapusio egr nije hteo preko 55 da ide gledao na dijagnostici pa sam iz toga zakljucio. Naravno kada je zamenjen termostat ne mrda sa 90. Pozdrav.

Share this post


Link to post
Share on other sites
3 minutes ago, jocifer93 said:

Dok nisam zamenio termostat sa otvorenim egr ventilom dostizao mi je oko 70c, kada sam u medjuvremenu zapusio egr nije hteo preko 55 da ide gledao na dijagnostici pa sam iz toga zakljucio. Naravno kada je zamenjen termostat ne mrda sa 90. Pozdrav.

Na kom motoru?

Share this post


Link to post
Share on other sites
12 hours ago, Goran Zemun said:

Na kom motoru?

Na 1.9d.

 

9 hours ago, Djuk85 said:

Znaci meni na TD nema neke velike razlike u grejanju :)

Sent from my Redmi 4X using Tapatalk
 

Nema ni kod mene kada sam zamenio termostat. Ali dok je termostat bio otvoren sa otvorenim egr-om dostizao je do 70c, a kada sam zatvorio egr pre zamene termostata nije hteo preko 55 da ide.

Share this post


Link to post
Share on other sites
38 minutes ago, jocifer93 said:

Na 1.9d.

 

Nema ni kod mene kada sam zamenio termostat. Ali dok je termostat bio otvoren sa otvorenim egr-om dostizao je do 70c, a kada sam zatvorio egr pre zamene termostata nije hteo preko 55 da ide.

 

преузимање.jpeg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pozdrav svima, ajde da se upisem i ja u klub problema sa lukasovom pumpom, pre godinu dana sam naleteo na crvenog puntica bivsi van sa pokvarenom bos pumpom za smesne pare, resim se da ga pazarim i pokusao sam da osposobim tu pumpu ali neuspesno, nisu mi se davale pare za remont pa sam nasao drugu polovnu pumpu, montirao nju, auto upalio iz prve, ali nije bas sve tako sjajno, ne pali mi nikakvu lampicu na tabli, auto lepo pali, lepo ide (protokomer otkacen, EGR zatvoren) sve je u redu sto se toga tice, ali auto trza na malim obrtajima, nebitno u kojoj je brzini, kad pustim gas i on uspori krene auto da trza, znaci mora na mali gas da se vozi da nebi trzao, u 4 bez problema ide 60 km (vidim da vecini trza u tim uslovima), drugi problem je to sto zna da zaglavi gas, ponekad izmedju prve i druge brzine, doduse meni se odavno to ne desava, ali kad neko drugi vozi obavezno mu zaglavi gas, i isto glavi gas kad je pritisnuto kvacilo i malo das gas, recimo na uspon ako das malo veci gas pre pustanja kvacila odu obrtaji u 3000, drzi ga par sekundi u 3000 i posle obori na 850, i treci problem koji imam je to da trosi ulje i da dimi plavo, ali ne trosi ga uvek isto, nego zavisi od nacina voznje, presao sam 100 km po gradu, nisam presao 70 km/h ulje je potrosio mozda 20g (curi mi malo na semening radilice i na jedno cudno mesto, curi ulje pored dizne, tacnije predkomore), a na otvorenom presao sam 100 km ali sam ga topio, drzao sam ga na 100-140 km/h i potrosio mi pola litra ulja (cudna stvar, kad ga malo duze drzim na 130-140 prestane da dimi, barem ne vidim dim u retrovizor) i umastio je malo ono crevo od usisa, to redovno pratim jer sam nasao zbog cega on tu pusta ulje (svi znamo da u usis ne sme da bude ulje, kupio sam drugu deklu/usis i iskasapio je celu dok nisam pronasao kojim putem ulje prelazi iz dekle u usis). Koja su vasa misljenja o ovim problemima? Sta bi moglo da uzrokuje te probleme? Da li pumpa nije 100% ispravna pa stvara te probleme ili je nesto drugo? Pogledacu na staroj pumpi u kakvom je stanju senzor, ne skida mi se senzor sa ove koja koliko toliko radi da ne bih napravio sebi posao za dzabe, planiram da ga teram dok ne crkne, kad crkne onda ga popravljam, inace punto se tako tera godinu dana

Sent from my HUAWEI VNS-L21 using Tapatalk

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja sam ovako resio problem kad mi je crkla pumpa iznenada. Skinuo moju i kupio ovu od golfa 3 obicnog dizela repariranu za 50 evra. Pasuje kacenje i srafljenje remenice samo je problem korito de lezi pumpa pa sam morao da izbusim malo korito jer ova pumpa ima tu sauk a lukasova nema pa da bi mogla da se okrece da bi se ustelovalo paljenje. U voznji ne trza, ide isto, trosi isto. Jedino sto je u leru malo bucniji ali nista strasno. Cak mi vise i ne dimi samo kad naglo potopim gas.

Sada elektronika vise nema veze i non stop svetli check na tabli ali to nije nikakav problem.  

FB_IMG_1530608509909.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Da li imas jos neke slike? Neke slike dok si ugradjivao, sta si tacno brusio, sto vise slika to bolje :) Kako ti se cini da ide punto? Bolje nego pre ili je isto? Doduse ako te je zezala pumpa duzi vremenski period pre sigurno sad ide bolje. :) 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Imam slike samo sutra da dodjem do laptopa :D

Ide isto kao pre dok je bila odlicna lucas pumpa ali znatno bolje nego kad je bila pred kraj. Sad bez grejaca samo okrenem kljuc odjednom i pali na zub, uopste ne zavergla. Nije ovako palio ni kad bila odlicna lukas pumpa.  Samo sto je malo bucniji u leru. Cak i vise ne dimi a sa lukas je dosta dimio i trosio preko 6 litra a sad ne prelazi 5. Prosto je za ugranju poslacu ti slike sutra. Samo je bitno da se dovede plus za gasenje na pumpu od kontakta i to je sve. Cevi ostaju iste, dizne ne diras. Pumpa me je zezala ukupno mesec dana i onda je odjednom zveknula i nije vise hteo da pali ili upali ali nereaguje na gas nego primi gas tek posle minut. A takodje sam i stavio filter nafte obican ko na golfu 2 i em filter dzabe em ne mrzne zimi nafta :lol:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...