Jump to content
FAS Goran
obelix

Fiat Punto 1.9D - Lucas pumpa

Recommended Posts

I evo do jutros je sve radilo super,  nedelju dana kasnije opet se javlja isti problem. Prvi put uvek teze pali, posle ceo dan iz prve bez problema.
Bio sam kod boshiste ( koji se bavi i lukasovim)  koji kaze da nije pumpa ali da ima uvek mehurice / vazduh u crevu koje ide do filtera za gorivo. On je preporucio da se ocisti sito i proveri pumpa u rezervoaru, posto se on time ne bavi rekao je da potrazim drugog majstora.

Da li mislite da je to u pitanju ili moze mozda nesto trece?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jel neko resio ovaj problem sa paljenjem i Lukas pumpom?

Meni se sad desava da upali iz 3ceg puta, prvo paljenje je kao da dobije par kapi nafte i kao da krene da upali i odmah se tog trenutka ugasi, tako i drugi put i tek iz treceg puta upali! Desava se recimo da upali iz prve na zub, pa posle voznje i stojanja od 10setak minuta opet upali iz prve i onda posle ponovne voznje i stajanja od 40desetak minuta opet nece da upali iz prve vec iz treceg puta! on vergla ali kao da ne dobija goriva u Lukas pumpu! Radjen je veliki servis nedavno i tako je i problem sa paljenjem krenuo!

 

Da li neko moze da mi pomogne da resim ovaj problem ili da trazim polovnu Lukas pumpu ili neku zamensku od Golfa 3jke kako neki kazu i sta se dobija s njom a sta gubi i naravno koliko to kosta i da li je isplativo? Hvala svim drugarima u napred na pomoci pa da resim i ja muku kao i vi ako ste uspeli da resite! Zaboravih da kazem da i dalje imam problem sa tim Check engine lampicom kad dam kontakt i da ga palim na zez iz drugog puta kao benzinca da prevarim komp!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ne postoji pumpa za gorivo na 1.9D samo sito u rezervoaru koje smo ocistili, ocistili i senzor rotora i ponovo se javlja greska da nece da upali iz prve vec iz treceg puta! Naime prvi put kad palim kao da dobije kap goriva i odmah se ugasi, drugi put vergla i ne pali uopste a treci put upali kao da se nista ne desava a kad se prikljuci na komp ne izbacuje nikakvu gresku povodom ovog vec samo za senzor rotora sto me oduvek zeza! Majstor kaze da je dobar nepovratni ventil kod mene!

Da li je neko resio ovo pitanje od vas clanova zasto ovako zeza pri paljenju i sta uraditi da se to resi?

 

Da li ima neko drugo resenje osim remonta pumpe i senzora pozicije rotora ili druge pumpe? Molio bih da mi neko odgovori ako hoce i zna da znam sta da radim?!

Hvala vam svima na odgovorima!

 

On 11/8/2014 at 0:08 AM, ubistvo said:

Ovde je slika kako bi trebalo da se iscita eeprom

 

cxcv980007.jpg

 

li bi mogao i meni da ga reprogramiras i koliko bi to kostalo druze? Moze odgovor i na mail pedeviso@msn.com ako hoces da mi pomognes?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nekako sam delimicno resio problem. Majstor je stavio nepovratni ventil kod filtera goriva, i od tada je palio normalno kao pre. Medjtuim kada je doslo opet ovaj nalet haldnih dana opet je pravio problem ujutru kada se prvi put pali tj ono bas kad je hladno. Ovih dana kada je toplije, pali bez problema.

Odem kod drugog majstora koji mi kaze da je to onda problem sa relejem od grejaca, da nesto tu nije u redu , i on mi je rekoa neki ajd nazovi "trik" dok se ne zameni taj relej: kada stavim kljuc u poziciju da se upale grejaci, sacekam i kada se iskljuci lampica ona za grejace ali sacekam i jedno 15-20sec dok ne cujem da se relej iskljuci. Taj zvuk releja se cuje tu negde iza instrument tabel ili tacnije on je negde u predelu motora, ali se cuje kao kad blago cuknes prstom od plastiku. Jako je tih taj zvuk tako da treba dobro oslusnuti.

 

Tako radim vec neko vreme (ajd da kazem dva meseca), bilo hladno ili toplo i pali bez problema. E sad da li je tu i taj nepovratni ventil pomogao ili samo ovaj trik sa relejem, ne  bih znao da kazem , ali eto pali sad bez problema i ja zadovoljan.

Share this post


Link to post
Share on other sites

ne znam sta da kazem, meni se desava da pali na zub danima i onda isti dan vozim ga nekoliko puta i desava se da u nekim razmacima ga palim i gasim i onda treci put posle pauze od nekih 40 minuta nece da upali iz prve vec iz trece! Majstor je gledao nepovratni ventil sto stoji na filteru goriva i kaze da je dobar, skidao je ceo rezervoar i proveravao cevi da nesto nije do njih kaze sve je ok, skidao senzor pozicije rotora i ocistio ga vodenom smirglom fino i opet nista i sve upucuje na Lukas pumpu i taj jeb... senzor pozicije rotora! E sad ima tu na forumu likova koji se hvale kako su ga reprogramirali i da vise nemaju problema sa paljenjem ali nece osim hvaljenja da pomognu nama ostalima da to resimo tako da ne znam sta da kazem osim da mi se sve smucilo i da cu gledati posle godisnjeg odmora da prodam auto mada sam uradio veliki servis pre mesec dana ako ovo nekako neresim sa paljenjem! Pa bolje i da nevozim nista nego da me ovo izjeda i da dam 350 do 500e na sredjivanje pumpe sto uopste nije u danasnje vreme jeftino, pa bolje onda prodati auto i dodati neke pare pa uzeti neki koji ce sluziti kao i ovaj sada barem bez Lukas muke mada mi je zao auta jer ima dobar motor! Kako god, molio bih jos ljude koji su resili problem da se jave da pokusamo i mi uz njihovu pomoc da resimo problem Lukas pumpe i senzora pozicije rotora!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Meni je recimo palio za praznike sto su bili super i onda juce opet kad sam hteo da upalim auto nece pa nece i onda tek iz cetvrtog puta je upalio, ovo je da poludis i ne moze ni majstor da otkrije sta mu je, cag ga je spajao i na dijagnostiku kad se ovo desi i ne izbaci nikakvu gresku, izbaci samo za poziciju rotora gresku al to je stalno prisutno kod mene al ovo za paljenje je da covek da poludi, mislim da vise necu u zivotu uzeti fiatov dizel pogotovo ne ove sa Lukas pumpama!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Imao sam isti problem sa paljenjem i danas sam bio kod majstora . problem je bio u alnaseru , nakupi se ostataka grafita sa cetkica pa alnaser tesko krene. Ja sam i zamijenio cetkice i sada pali bez problema . ali ne mogu da skontam zasto mi auto stalno turira tj. Daje gas. Gresku mi je izbacivalo na pedali gasa pa sam je zamijenio . to me kostalo 437 KM ali nije bilo do toga , tako da sam dzaba dao toliki novac. Sad mi izbacuje gresku na toj lucas pumpi ali u Bosni nema izgleda niti jesnog majstora koji se bavi tim popravkama lucas pumpe . ako moze kakav savjet . pozdrav 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pozdrav svima... 

 

pročitao sam par puta sve vaše postove vezano na riješavanje Lucas pumpe, ono pto je kod mene največi problem je to iritantno trzanje u 4 brzini/60 kmh, drugih problema koje ovdje navodite za sada nema :-)

Malo sam se igrao sa crijevima od nafte na plovku rezervara, njih sam skinuo (izašlo je malo nafte i zraka) vratio ih nazad te onda otvorio čep na rezervara iz kojeg je izbio zrak i čulo se je podrigivanje u spremniku, čep od goriva sam ostavio otvoren i tako se sa otvorenim čepom vozim već dva dana da nije NITI JEDNOM zatrzao.

U komadu se voziš ko sa turbakom u 4-toj 50/kmh i vuče bez cukanja i prima gas čak i kad se penjem na most. Za sada radi, kad ulovim vremena treba se bozabaviti sa vakumom, potlakom, zrakom u tim crevima na dovodu goriva i plovku. Možda je u tome riješenje problema trzanja.

 

 

 

Edited by yo-zuri

Share this post


Link to post
Share on other sites

svaka cast,to je odlicno resenje,al problem je u tome sto tom motoru treba malo visoki obrtaji pri promeni brzine i tada nema cimanja,i meni je tako cimalo pre,malo vise obrtaja motoru donosi bolje primanje gasa u bilo kojoj brzini

Share this post


Link to post
Share on other sites

Imam srece pa nemam drugih problema s motirom ili Lucasom osim tog trzanja tj, cukanja... Ovo mi je bilo najlakse rijesenje za probat te , mi je uvjek bilo u glavi da negdje vuce falš zrak...i citajuci ovdje na forumu mi je potvrdilo misljenje.Jace pumpa naftu, bez zraka i s time je i jaci i mirniji ler gas. Narucio sam novi plovak. Isprobao sam ga odma iz druge brzine ubacit u 4 na 40kmh i vuce u komadu do 100 kmh, ne buni se. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Probaj i da ocistis sito u rezervoaru. Meni je motor trzao, radio nepravilno dok nisam ocistio sito. Bilo je pa jedno 95% zapuseno. Od tad auto radi kao nov.

Edited by jocifer93

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hvala RAX011 i  jocifer93

Plovak sam očistio (bilo je smeča u obliku ljepljive sluzi) i sad je počeo na leru kad se zgrije zatrzavat, hehehe 

 

Za trzanje ću ovaj dan probati otkopčat EGR pa ćemo vidjet. Za sada ga cura vozi dok mi ne vrate vozačku (još 4 dana) pa ču ga razgarit kolko ide...il će krepat ili će pričat unucima!  Auto je enigma :-)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pozdrav momci , posle duzeg vremena.

Imam problem sa puntom 1.9D , ugasio se u toku voznje, danas skinem filter , on suv. Nov filter napunim naftom , montiram , posle par verglanja upali , normalno radi i vozim ga dok ne potrosi naftu iz filtera. 

Kada skinem nepovratni ventil sa filtera ne vidim naftu u njemu , napunim ga naftom i opet auto radi par minuta , voznje mozda kilometar i ugasi se. 

Dovod i odvod goriva nisu zapuseni.

Probao sam i bez cepa rezervoara opet isto.

Da li u filteru goriva , treba uvek da bude nafte do vrha ? 

 

Pisao sam u ovoj temi pre dve godine, da kad mi se auto prvi put ugasio , ocistio sam senzor na pumpi i od tada nikakvih problema nije bilo.

 

Samo mi nije jasno zasto filter ostane bez nafte , da li je neko imao slican probem ? 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kakvu pumpu ima u rezervoaru ? Nisam ni znao da je ima 

I ja sam posumnjao na zaledjen vod do filtera ,ali kao sto sam napisao nije zapusen , bar vazduh prolazi .. 

 

Sutra cu probati da izvadim plovak iz rezervoara , da vidim sta se tu desava

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nadam se da je nafta zaledila, samo sutra nekako da ga doslepam kuci do garaze , pa da polako vidim sta je problem..

Hvala na odgovorima 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mislio sam na crevo na kućištu plovka (izgleda kao i pumpa), crno-rebrasto-gibljivo. Hoće da napukne pa da vuče falš vazduh na njega i zato nema goriva u flteru.

Share this post


Link to post
Share on other sites

I na mome je filter nafte suh (nije napunjen do vrha naftom) kada dignem nepovratni ventil.

Ja mu u filter kroz tu rupu od nepovratnog ventila natočim malo  aditiv za čiščenje dizni (STP ili Liqui moly) a možete i naliti malo u rezervar jer tako pročisti i sve naslage cijelog dovodnog sistema ubrizgavanja, crijeva, gumice Lucas pumpu... naprimjer kad natočim 10 l nafte ulijem jedan čepić tog aditiva u spremnik, to mu dođe ko nama rakija, hehe.

 

Mogu reči da pali na zub nakon tri dana stajanja na -13c. Puno tiše i mirnije radi, a što se tiče onog cukanja sad se pojavljuje rijetko kad i ide ko lud. Evo danas 160 kmh. I nekad na hladno osjetim od kad mu dajem "rakiju" da dizne znadu probijat jer čiste naslage gareži sa sebe a sa time nema ni cukanja.    

Share this post


Link to post
Share on other sites
4 hours ago, Markobgd said:

 crno-rebrasto-gibljivo. 

 

Crevo na plovku je dobro , ali zato na situ plovka i ispod njega zaledjen talog, mulj , crne sline...

Auto sad radi ok, nisam proveravao nivo u filteru sada posle voznje. 

 

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pozdrav ljudi, imam mali problem prilikom prvog paljenja ili kad duze stoji auto, moram malo duze da ga verglam da bi upalio, kad upali par sekundi radi kao na 3 klipa i dimi mi beli dim, nakon par sekundi kao da probija i radi potpuno normalno, svako sledece paljenje upali kao mina, u voznji se ponasa dobro, zvuk motora je dobar, samo to prvo paljenje me zeza, menjao sam podlosku na jednoj dizni jer je pustala mislio sam da je do toga medjutim isto je i posle te zamene, radi se o puntu 1.9d 2003... jel zna neko jel u pitanju pumpa ili nesto drugo? Hvala na pomoci

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...