Jump to content
FAS Goran
viktorparacin

Fiat Punto mk.2 1.2 8v - variranje obrtaja / leptir

Recommended Posts

ne skidas nista upalis kola prskas karbon kliner a gasom ne dozvoljasvas da se auto ugasi.proveriti i crevo sa usisne grane do kucista leptira da nije zacepljeno

Share this post


Link to post
Share on other sites

ok skuzio sam e brate jel moze mozda sa wd40 da uspricam

ako nemam taj karbon kliner il mora bit samo sa njim

Share this post


Link to post
Share on other sites

Moras sa karbon klinerom,sluzi za ciscenje i odmascivanje,a wd podmazuje.

Share this post


Link to post
Share on other sites

verovatno moze negde u blizini da se nabavi ili ti neko posalje.nisam probao sa drugim hemikalijama jer ova sluzi za to

Share this post


Link to post
Share on other sites

Citao sam sve postove i sumnjao da je cuveni problem oko leptira gasa, ocistio sve carb. klinerom kao po uputsvu ovde sa foruma, ali meni auto i dalje ne mogu da kazem da gubi broj obrtaja, ali kada stanem i kada mi radi na leru, recimo na semaforu, on drzi obrtaje na 800 ali kao da ga oseccam da nesto stuca . kao da drhti.

Ne znam kako da drugacije opisem. Menjao sam i svecice ali opet isto. ili nisam lepo odradio postupak ciscenja i spricanja, ili nesto drugo nije u redu

pozz i hvala

Share this post


Link to post
Share on other sites

pretpostavljao sam da ce to da treba.nisam ga cistio,jel nemogu da ga nadjem gde stoji.gledao sam i slike ovde po forumu,ali nesto se ne snalazim.

I meni se desava da blago podrhtava auto, ali ne primecujem da varira kazaljka obrtaja motora...

Mozda je i do struje (kablovi/svecice)?

Share this post


Link to post
Share on other sites

imao sam takav problem. auto drhti na leru. problem resen kada je zamenjen diodni most na alternatoru.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nedavno mi se raspuklo kuciste alternatora...pa su sredjivali obaradili rotor, stavili cetkice...ali mislim da nisu menjali taj most. Valjda bi videli da je trebao da se zameni...?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kompletan remont alternatora sam radio pre par meseci, Takoce zbog puklog kucista, zamenjen stator, regler, lezajevi... Nije mi zamenjen diodni most. To sam sredjivao pre par nedelja. Meni je bio problem sto je na leru napon punjenja bio oko 13 V, a onih 14,3-14,5 sam dobijao tek na oko 3000 obrtaja. Zamenjen diodni most, resen problem sa naponom punjenja a uz taj problem resen i problem drhtanja na leru.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Servis je Mirnes d.o.o. Lijacka 4 na Vozdovcu. Kod njih sam uradio remont alternatora samo zato sto su mi blizu i nisam smeo da rizikujem da idem daleko kolima koja ne pune akumulator. Uradili su remont ali su jako neljubazni. Kada sam pitao koliko ce kostati rekli su 7000 din. Kada sam dosao po kola morao sam da platim 10000 a da me pri tom niko niko nije pozvao da mi to kaze iako je bio takav dogovor. Kod njih sam opet otisao samo iz razloga sto mi punjenje akumulatora nije bilo dobro u nadi da imam bilo kakvu garanciju na to sto su uradili. Zamenjen diodni most i to je dodatno naplaceno 7500 dinara. Nisam zadovoljan njihovom uslugom i nacinom ophodjenja prema meni. To je moje iskustvo sa njima mozda je neko drugi bolje prosao kod njih. Nije mi cilj da im pravim losu reklamu.

Share this post


Link to post
Share on other sites

bice da nije altenator u pitanju ali ja samo nagadjam iz prakse,nisam vidovita zorka tj bezgresan.lici na dizne ili tipa kablovi svecice,nesto oko paljenja

Share this post


Link to post
Share on other sites

pretpostavljao sam da ce to da treba.nisam ga cistio,jel nemogu da ga nadjem gde stoji.gledao sam i slike ovde po forumu,ali nesto se ne snalazim.

I meni se desava da blago podrhtava auto, ali ne primecujem da varira kazaljka obrtaja motora...

Mozda je i do struje (kablovi/svecice)?

kazaljka obrtomera oce da varira kada lamba sonda je neipravna ili razdesena pa ocitava lose vrednosti

Share this post


Link to post
Share on other sites

takodje se i meni isto desava,radi lepo motor na leru,i nekada samo zna da stucne,kao da ga nesto zagusi tog trenutka.isto sam primetio dok vozim u trecoj oko 40km/h,i drzim ga tako,da i tu hoce nekada da se zbuni.mada otkad sam stavio bolji filter vazduha,nisam primetio to.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Neverujem da je do svecica jer ja imam isti problem vec vise od godinu dana a stavio sam nove svecice i nove kablove,stalno kada je auto u mestu odnosno leru pomalo prodrhtava dok su obrtaji i paljenje sasvim normalni... :question:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Meni je napon 14.03 na leru i više. Sa upaljenim svetlima 13.94v. Motor već 5-6 god podrhtava ali sam navikao. Da li je ovo dovoljan napon? Doduše kablovi su izas(flash), varniče i juče me nije mrzelo da ih sve izoliram trakom i čini mi se mirnije radi. Promeniću ih samo ne znam šta da kupim. Drugo čistio sam krpicom leptir gasa, bilo je malo prljav i kao uvek sada variraju obrtaju tj nece da se spuste odmah po oduzimanju gasa. I to se ranije desavalo posle čišćenja pa se samo reši posle izvesnog vremena, par nedelja ili mesec dana. Ovog punta samo popreko pogledaš i počne da zeza. Ruku na srce nikad se nije pokvario samo te gluposti sa gasom i cupkanjem, ali ipak ide i tako.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...