Drajan 4 Posted January 8, 2017 Nije ni transponder ima li na forumu da zna šta dalje?? Quote Share this post Link to post Share on other sites
Memphis 15 Posted January 8, 2017 Kako znaš? Jel ti i dalje svijetli CODE ključa? Quote Share this post Link to post Share on other sites
Drajan 4 Posted January 9, 2017 Uradio sam kako si rekao provjerio kabal i đek sve je ok nema znakova da je neko oštećenje na njima ili da đek pravi slab kontakt. Sa prislanjanjem ključa nisam uspio uradio jer kada se ugasio bio sam u koloni na graničnom prelazu između BiH i SR i nisam mogao u tom trenutku skidati plastiku već standardno reset ecu i teraj dalje mada se tada nije upalila kod lampica. Da mi je naći šta je problem da se on sam od sebe u leru ugasi onda bi sve ostalo bilo lakše. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Memphis 15 Posted January 9, 2017 (edited) Moguće je da je do ECU-a. Nešto slično ovome, da popusti kakav lem ili slično .... Edited January 9, 2017 by Memphis Quote Share this post Link to post Share on other sites
Drajan 4 Posted January 9, 2017 Koliko sam vidio stlov ecu je lako otvoriti i obaviti popravku, međutim puntov je teže i veoma pipljiv za otvoranje jer je dodatno zaliven silikonom. ne znam nikoga u Loznici da radi njihovu popravku u razgovoru sa jednim autoelektričar on mi je rekao da kad ima problem sa računarom on ih šalje za Beograd. Koliko se uopšte kreće njihova popravka? Quote Share this post Link to post Share on other sites
knezevic76 6970 Posted January 9, 2017 Da sam na tvom mestu upalio bih, digao haubu i mrdao svaki džek, žicu, releje pogotovo jer oni mogu da zakucaju, pa ti kad otkačiš ecu ili acu on se rastereti i tako neko vreme dok ponovi ne zakuca. Padaju mi na pamet relej pumpe goriva, relej koji je vezan za paljenje i ne znam sad napamet koje sve releje ima a utiču direktno na rad motora. Problem je jer ti fantomski kvarovi se najbolje rešavaju kad se dese. Samo tad električar može da vidi gde je struja u prekidu. I da dodam za servis ECU, obično se radi zamena, daš stari a dobiješ sređeni. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Drajan 4 Posted January 10, 2017 Gdje su postavljeni releji koje si naveo? Quote Share this post Link to post Share on other sites
knezevic76 6970 Posted January 10, 2017 Ne znam konkretno kod tebe na autu, obično su negde kod akumulatora ili kod koševa pokriveni poklopcem na kome treba da je iscrtano koji je za šta. Releji za ventilatore i slično mogu biti odvojeni od releja za pumpu! Izguglaj fuel pump relay za tvoj model auta. Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9590 Posted January 12, 2017 @miodrag94 Pogledaj sada, nakon spajanja tema, sve napisano u temi na kojoj smo. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Nex 1 Posted January 24, 2017 Jedno pitanje, mk2b 16v. Imam probelm, koji nije toliko strasan, ali nervira. Prilikom "pravljenja vage" se najvise vidi, naime drzim gas u konstantnom polozaju, pustam kvacilo ali kako prenos krece da hvata, obrtaji variraju i auto blago trza/cima. Kada menjam brzine pri visim obrtajima sve je ok. Ovo se takodje primecuje pre dodavanju gasa pri nizim obrtajima (~1800npr). Auto pali dobro, ide dobro, ne stuca, niti ista slicno. Zamenjenje svecice, kablovi, akumulator, remontovan alternator, naravno svi filteri, radjen veliki servis i zamena kvacila pre nekoliko meseci (ne zbog ovoga, vec zbog generalnog stanja). Problem bio prisutran i sa starim kvacilom. Sledece na sta ciljam je ciscenje klapne gasa? Da li moze biti jos nesto? Pitam unapred, jer ako ne naglasim majstoru sta sve da pogleda i problem ostane, moram ponovo da idem, ostavljam auto itd, sto mi pravi najveci problem. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Drajan 4 Posted February 13, 2017 može li neko postaviti sliku kako izgleda relej za pumpu goriva i gdje se on nalazi (mk2 1.2 8v) Quote Share this post Link to post Share on other sites
Zan Batist 252 Posted February 24, 2019 (edited) varijaraju mi obrtaji pri ostrijem dodavanju gasa dok je hladan, zna li neko uzrok? hladan na ler radi dobro, bez oscilacija, kad krecem bez gasa ili sa malim/blagim dodavanjem gasa sve ok. Malo vise stisnem gas poludi. zagrijan sve ok. skidao klapnu, cista. Edited February 24, 2019 by Zan Batist Quote Share this post Link to post Share on other sites
Zan Batist 252 Posted February 27, 2019 On 2/24/2019 at 9:30 AM, Zan Batist said: varijaraju mi obrtaji pri ostrijem dodavanju gasa dok je hladan, zna li neko uzrok? hladan na ler radi dobro, bez oscilacija, kad krecem bez gasa ili sa malim/blagim dodavanjem gasa sve ok. Malo vise stisnem gas poludi. zagrijan sve ok. skidao klapnu, cista. niko nije imao isti scenario? bio bih vam zahvalan ako podijelite iskustvo sa mnom. Quote Share this post Link to post Share on other sites
zico.radionica@gmail.com 1 Posted May 9, 2019 (edited) Molim vas da mi pojasnite ove senzore ili šta već jesu na klapni gasa ... Punto 1.2 8v 2002. godina ... Edited May 9, 2019 by neshaoct spojeno 1 neshtry reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9590 Posted May 9, 2019 @zico.radionica@gmail.com Pogledaj sada, nakon spajanja tema, sve ranije napisano u temi na kojoj smo. Plus, baci pogled i ovde: https://www.fiat-lancia.org.rs/forum/index.php?/topic/44458-čišćenje-leptira-klapne-gasa/ Quote Share this post Link to post Share on other sites
Zan Batist 252 Posted August 30, 2019 On 2/27/2019 at 2:29 PM, Zan Batist said: On 2/24/2019 at 9:30 AM, Zan Batist said: varijaraju mi obrtaji pri ostrijem dodavanju gasa dok je hladan, zna li neko uzrok? hladan na ler radi dobro, bez oscilacija, kad krecem bez gasa ili sa malim/blagim dodavanjem gasa sve ok. Malo vise stisnem gas poludi. zagrijan sve ok. skidao klapnu, cista. niko nije imao isti scenario? bio bih vam zahvalan ako podijelite iskustvo sa mnom. i ovo je rijeseno davno, da zatvorimo case.. kontakt sprejom spoj kabla i bobine, kraj. 1 Reacher Gilt reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
strahinja987 8 Posted January 13, 2021 Poz kolege puntisti...moze savet, od kad je krenula zima povremeno dok auto ne dostigne radnu temp obrtaji u leru variraju, ali ravnomerno, uvek se u leru spuste za 100-200 obrtaja, u istim intervalima, znaci radi ono kao da ga turiras blago i jednako, brm brm brm ....malo dodam gas on unormali se...u voznji sve ok, kad se ugreje bude ok....neki predlog? 1.2 8v Quote Share this post Link to post Share on other sites