Jump to content
FAS Goran
Woodoo

Alfa Romeo 8C Competizione

Recommended Posts

Izlozen je u salonu na pocetku 29. novembra. Auto nije nov, registrovan je i ima italijanske tablice. Presao je oko 8.000 i ima malo ostecenje na prednjoj desnoj felni. Dovezen je za italijanskog ambasadora. Od uzbudjenja sam zaboravio da je slikam, ali mozda je i bolje, najlepsi auto na svetu mora da se vidi uzivo!

 

zza11300.jpgzza11301.jpgzza11302.jpgzza11303.jpg

zza11304.jpgzza11305.jpgzza11306.jpgzza11307.jpg

 

Slike su okacili braca alfisti OVDE.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tek da potvrde koliko njen prelepi dizajn :wub: koketira sa prosloscu-ima orginal fikusov migavac na krilu :p

Kompletno savrsenstvo :clap:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Za gosn. Armanda Varikija! Zamislite taj čovek će voziti najbolju alfu u gradu a usput svakako već pije najbolji espreso u Beogradu... siguran sam da ima i najbolju mašinu i ličnog baristu pride! :yes

Uz dodatnu veliku prednost... uopšte nije medijski eksponiran, tako da može 'ladno Beogradom da ide i peške kad mu se prohte. Šta ćeš više od života...

Osećam da kući ima i najbolju vespu (GTS 300 super) a da mu se žena šetka po gradu u fiatu 500c abarth!

Kratki espreso u salonu prijatelja

Share this post


Link to post
Share on other sites

Malopre mi je stigao mail... Pozvani su svi ljubitelji Alfa Romea... ;)

 

Quote

 

Postovani,

Ovom prilikom Vas pozivamo da nam se pridružite u FIAT centru u subotu 05. juna od 12 do 17 časova i iskoristite jedinstvenu priliku da istražite ovaj eksluzivan automobil, kao i da uživate u ukusu orginalnih italjanskih vina.

U susret obelezavanja 100 godina italijanske kompanije Alfa Romeo, u beogradskom Fiat Centru izložen je automobil Alfa Romeo 8C Competizione, proizveden u samo 500 primeraka.

Samo ime automobila ukazuje na jasnu vezu sa istorijom Alfe, naime 8C je simbol legendarnih 8-cilindričnih trkačkih automobila koji su se koristili u periodu od 1930 do 1940 godine. Konkretno, ova prelepa Alfa je podsećanje na model 6C 2500 Competizione koji su vozili Fanđo i Zanardi na slavnoj trci Mille Miglia 1950. godine.

Što se voznih karakteristika tiče, pre svega u obzir treba uzeti težinu vozila od 1585 kilograma u kombinaciji sa 450 konjskih snaga koje isporučuje benzinski V8 motor. Alfa Romeo 8C Competizione ubrzava od 0-100 km/h za samo 4.2 sekunde. Maksimalna brzina iznosi oko 290 km/h.

Alfa Romeo 8C Competizione proizveden je u eksluzivnoj, limitiranoj seriji, sto ga svrstava u kategoriju luksuznih, prestižnih vozila.

Specijalna ponuda: Samo u subotu, 05. juna, FIAT nudi posetiocima Fiat Centra specijalan popust od 5% na kupovinu Alfa Romeo MiTo vozila.

Fiat centar nalazi se u ul. Bulevar despota Stefana br.12 u Beogradu.

S’ poštovanjem,

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Baš sinoć prođoh tuda... pored salona izbačena napolje Lancia Delta koja je do tada stajala tu i ubačeno OVO... :w00t:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Još jedna interesantna sitinica u vezi ovog super-automobila je da za svoju klasu ima veoma velik prtljažnik. Mislim da je negde oko 300L. Sa autom se dobijaju crveni koferi sa Alfinim znakom oblika i veličine tako da najbolje popune raspoloživi prosotor.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kako da porshe ne bude smeshan posle vidjanja 8C ALFE.....Kako ce dojche mafija golfasa, benkica i ciganske srece (mercedesa) prihvatiti chinjenicu da je nenedjebiva ova alfa...sigurno ce reci koji kreten bolje d aje vozio A8 ili R320 iskljucivo cdi tdi i ostala D smaranja... i na kraju nikada nece shvatiti da je ovde rech o extremno dobrom ukusu i emocijama o karakteru coveka i o tome da covek koji je uzeo ima STILA BRE!!! e to se ne kupuje , to ili imas ili nemas..... :p:)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Znam da ce me svi sad mrzeti, ali meni se ovaj auto i ne svidja bas... :-\

Nekako mi je sav smanjen i izgleda mi zbijeno, osim haube koja je kako treba. Dizajnerski mi se Ferrari 612 daleeeko vise svidja a lice :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Bocco dragi, nećemo te mi mrzeti, al ćeš zavolećeš ti Alfu competicione - nisam ni ja mnogo voleo Djulietu iz pocetka, a sad me streca srcka gde god da je vidim. Ima nekih stvari u koje čovek ne može da se zaljubi na prvi pogled. A ima nekih gde se zaljubi, pa ga posle par dana prodje. Recimo, lično sam bio razoćaran kada je Stilo prestao da se proizvodi - zamenio ga Bravo koga sam iz prve mrzeo...medjutim!! : ovo si talijanski maheri, ne rasipaju se tolika sredstva za dzabe - a da predhodno dobro nije prostudirana forma do u najmanji detalj. thumbup.gif

Share this post


Link to post
Share on other sites

Bejah u subotu da vidim to čudo... nisam mogao da izdržim jer je ipak jedinstvena prilika. Ako je 500 komada prozvedeno, 80 od tog broja otišlo u Ameriku, onda je ovaj 1 i previše za nas. Ko zna da li bih ga ikada video.

Šta reći, kad sam ga ugledao a pogotovu kad sam posle seo u njega, totalno sam se zblanuo...

Možda citirati Džeremija Klarksona kad ga je testirao: "Možda nije najbrži, može ne leži najbolje u krivini... ali ova Alfa je jednostavno PIECE OF ART" - tako je nekako rekao. Naravno daleko sam ja od Džeremijevog iskustva u vožnji super sportskih automobila (moj kranji domet je Mini Cooper S) ali sa ovim poslednjim (piece of art) se totalno slažem. Auto deluje moćno i superiorno, ali bez agresivnosti... prava milina ga je gledati.

Kad sam seo, prvo što sam se izgubio, jer sedi se naranvo na podu... a onda sam se nekako snašao, podesih sedište prema sebi, pa rekoh pa "da krenem". Ali kud god da bacim pogled vidim samo haubu i bleštavo crvenilo "rosso comeptizione" boje. Onda sam se zapitao, pa kako bih ja ovo i vozio po pravom drumu. Nekako imate tunelski vid u ovom kupeu ili je to valjda odlika svih sportskih automobila... Ipak poređenje je sa mojim panoramskim vetrobranom u multipli, pa nekome to verovatno i neće smetati a nema ni smisla.

Prtljažnik? To ja nisam video... Mesta kad se otvori zadnji prozor ima samo za jednu lepo dizajniranu torbu za laptop! Doduše iza vašeg sedišta, gde je ona mizerna klupa kod kabrioleta i kupea su nagurani neki koferi, isto sa AR insignijom, pa valjda to računaju kao bagažnik.

Takođe, cena od 175.000 EUR mi se čini malo preteranom, jeste karbon, jeste motor 4.7 i svi mogući sistemi, ali ipak... osećam da je proftina margina bar 20.000 EUR ako ne i više. Ali, šta je tu je... verovatno onima koji ga voze to nije ni bitno, ipak se ekskluzivnost plaća!

Share this post


Link to post
Share on other sites

U cenu supe-automobila ne ulazi samo tehnika već stil i prestiž. To sve košta.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Meni je 8C najlepsi automobil danasnjice, od prvog trenutka, kada sam video fotke na net-u.

I jedini auto za koji sam rekao "Ja tu vise nista nebi dirao" ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mada se mom drugaru Kundera ne dopada - al postoji nešto što nam je blisko 8C! Maheri Italijani ( i nemojte više da ih zovete "žabarima", da nas ne bi neko prozvao prasićarima) :thumbup: :thumbup:

Edited by Damjanović

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...