nsgaghy 0 Posted January 14, 2011 I kod mene se cuje neko skripuckanje, posebno po hladnom vremenu, ali ne mogu da odredim odakle... Moze neka slika na koje crevo da obratim paznju? Quote Share this post Link to post Share on other sites
ilidzanac 0 Posted January 14, 2011 ^^^ Pozdrav Gagi,to je plasticno crevo koje ide sa filtera goriva ka motoru.Nisam cuo da je neko sa JTD motorom imao ovaj problem,dok je bar 5 ljudi na ovom forumu istaklo kako ima problem sa MultiJet motorom( odnosno sa gorepomenutim crevom).Inače,simptom svega je buka u kabini kad startujes motor,ponekad i kad samo daš kontakt,bukvalno kao da imaš brodsku sirenu u vozilu.Bio sam do Gorana, rekoše mi da znaju za problem, ali jednostavno nema rešenja, barem za sad. Quote Share this post Link to post Share on other sites
dalek 0 Posted January 19, 2011 Mogao bi neko od strucnih ljudi da nam se obrati ovde, definitivno je neka mana sa multijet 2005/2006 godiste. Kako resiti problem? Da li je izvestan otkaz nekog dela ili jednostavno moramo da se pomirimo sa vibracijama na niskim temperaturama.Jednom mi se samo desilo da je zvuk se pojavio pre startovanja motora, znaci kad dam kontakt i verovatno pumpa za gorivo pocne da radi. Uobicajena situacija je da cujem zvuk tek po startovanju motora, na niskim temperaturama. Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9590 Posted January 19, 2011 Bio sam do Gorana, rekoše mi da znaju za problem, ali jednostavno nema rešenja, barem za sad. Quote Share this post Link to post Share on other sites
dalek 0 Posted January 19, 2011 Pa cekaj, znaci moze da se vozi, nece da stane, nema smetnje, nema skracenog roka trajanja zbog habanja? Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9590 Posted January 19, 2011 Pročitaj ovu temu:http://www.fiat-lancia.org.rs/forum/index.php?showtopic=44712 Quote Share this post Link to post Share on other sites
ilidzanac 0 Posted January 19, 2011 Pa cekaj, znaci moze da se vozi, nece da stane, nema smetnje, nema skracenog roka trajanja zbog habanja?Pozdrav,naravno da moze da se vozi.Ponasa se sasvim normalno,samo da nije tog zvuka.A da,Mirko je napisao da se njemu( nuova bravo) zvuk cuje spolja,kod mene obrnuto.Ostaje mi da proverim pumpu goriva(ispod z. sedista),rece mi majstor da ona hoce da pravi problem.Mogao bi neko od strucnih ljudi da nam se obrati ovde, definitivno je neka mana sa multijet 2005/2006 godiste. Kako resiti problem? Da li je izvestan otkaz nekog dela ili jednostavno moramo da se pomirimo sa vibracijama na niskim temperaturama.Jednom mi se samo desilo da je zvuk se pojavio pre startovanja motora, znaci kad dam kontakt i verovatno pumpa za gorivo pocne da radi. Uobicajena situacija je da cujem zvuk tek po startovanju motora, na niskim temperaturama.I meni se zvuk nekad javi pri davanju kontakta,u vožnji se utiša pa se pri stiskanju kvačila opet vrati.Ma probacu da vozim bez tog creva .Šala mala,prestao sam da se nerviram zbog toga. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Mirko_NS 19 Posted February 3, 2011 Po ovoj prici sa Cro foruma treba zameniti samo crevo - tj. umesto krutog creva staviti fleksibilno.http://fiatisti.hr/forum/index.php?topic=20226.msg364770;boardseen#new post #3 Quote Share this post Link to post Share on other sites
yuguar 2 Posted February 6, 2011 Bio sam do Gorana, rekoše mi da znaju za problem, ali jednostavno nema rešenja, barem za sad.Ja sam poprilicno siguran da sam ga resio na mjetu stilu 06. Vibracija je od pumpe jer vuce fals fazduh tj penusavu naftu. NEMOJTE TAKO VOZITI ! Konkretno problem je na spoju crevo filter na strani izlaza tj ka pumpi (to crevo i vibrira ) U jednom slucaju sam nasao neke sive gremline ...posle analize izgleda kao neka siva farba ..tj kao da se skinula sa konektora nekog tursko kineskog filtera ranije montiranog...a u drugom sam zamenio gumicu . Znaci nov filter i gumica u crevu i vlasnici vise ne kukaju na vibracije . Quote Share this post Link to post Share on other sites
ilidzanac 0 Posted February 6, 2011 Ako resim problem imas gajbu piva i porciju cevapa Quote Share this post Link to post Share on other sites
stilo jtd 1 Posted February 6, 2011 Ovo je interesantno,moze li neko da stavi sliku tog creva sa filtera tj koje je tacno i koje je rijesenje,cim ga zamjeniti? Neko kratko uputstvo ako moze? Po ovom sa drugog hr foruma cak neko rece da je to standardna greska! Quote Share this post Link to post Share on other sites
yuguar 2 Posted February 6, 2011 Ako resim problem imas gajbu piva i porciju cevapa Bice mi zadovoljstvo. PS pokusao i ja da odvojim crevo od svega medjutim vibrira i dalje...skinuo i resio...savetujem da skinete celo i na oba kraja stavite novi oring za nijansu deblji... Quote Share this post Link to post Share on other sites
Bocca 2 Posted February 6, 2011 e da, bilo bi sjajno da padne neka fotka ono sa strelicom za nas glupave pa da se bacim na sredjivanje Quote Share this post Link to post Share on other sites
ilidzanac 0 Posted February 6, 2011 e da, bilo bi sjajno da padne neka fotka ono sa strelicom za nas glupave pa da se bacim na sredjivanje E bocca za fotke trebaju 2 gajbe piva.Salim se,bilo bi dobro da kolega stavi neku fotografijuAko resim problem imas gajbu piva i porciju cevapa Bice mi zadovoljstvo. PS pokusao i ja da odvojim crevo od svega medjutim vibrira i dalje...skinuo i resio...savetujem da skinete celo i na oba kraja stavite novi oring za nijansu deblji...Gorane izvini a sta je oring?Kad si ti uradio to?Pretpostavljam da se zvuk nakon toga nije vise pojavljivao. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Mijailović P. 3431 Posted February 6, 2011 Ne znam da li smem ali ovo ce ti sigurno objasniti ! http://www.google.com/images?q=oring&oe=utf-8&rls=org.mozilla:sr:official&client=firefox-a&um=1&ie=UTF-8&source=univ&ei=kAlPTenpJc-xhAewj8SCDw&sa=X&oi=image_result_group&ct=title&resnum=9&ved=0CIIBELAEMAg&biw=1680&bih=842 Quote Share this post Link to post Share on other sites
yuguar 2 Posted February 6, 2011 Pa vi ovdi svi terate stila da bi mogli da "bete sa stilom nek se nadje neko da slika ...ja taki primerak nemam ...samo sam majstor za iste...Salu na stranu ...plasticno kruto crevo goriva koje ide od filtera nafte ka motoru iza i ispod levog zadnjeg coska poklopca motora a do pumpe visokog pritiska . Ko nema zvuk brujanja u kabini kad upali ladan auto u principu i ne mora da cacka nista...ne dirati g dok ne smidi... Quote Share this post Link to post Share on other sites
micaal 0 Posted February 8, 2011 Pozdrav svima.Ja sam na mom autu problem pištanja creva rešio tako što sam crevo koje je vibriralo i pravilo buku (ono koje ide od filtera do motora), izvadio iz onih plastičnih žabica, tako da se ono sada faktički drži na onoj klemi na filteru i na motoru. Jednom prilikom (na -10) je počelo ponovo da pišti, a ja sam ga tada malo pomerio rukom u pravcu levo-desno i taj strašni grozni zvuk se izgubio. Za sada je sve ok, ali dokle... Quote Share this post Link to post Share on other sites
ilidzanac 0 Posted February 12, 2011 Pa vi ovdi svi terate stila da bi mogli da "bete sa stilom nek se nadje neko da slika ...ja taki primerak nemam ...samo sam majstor za iste...Salu na stranu ...plasticno kruto crevo goriva koje ide od filtera nafte ka motoru iza i ispod levog zadnjeg coska poklopca motora a do pumpe visokog pritiska . Ko nema zvuk brujanja u kabini kad upali ladan auto u principu i ne mora da cacka nista...ne dirati g dok ne smidi... Pozdrav Gorane,skidao sam crevo za gorivo,medjutim u njemu nema nikakve podloske,samo one zelene zabice koje ga fiksiraju za motor i filter.kazi mi moze li bilo koji " o " ring ili mora neki koji trpi agresivne tecnosti?Hvala! Quote Share this post Link to post Share on other sites
yuguar 2 Posted February 12, 2011 ne znam na koje podloske mislis ... moze bilo koji o-ring (koji ce da pase i diFtuje)..tj crni...zeleni su za freone moze i taki Quote Share this post Link to post Share on other sites
ilidzanac 0 Posted February 12, 2011 Pozdrav,par postova iznad napisao si kako si zamenio gumicu na oba kraja creva.Ja te gumice ( podloske) nisam video u ovom crevu sto sam skidao.Jel moguće da su ispale? Ako si iz Bgd najbolje bi bilo da svratim do servisa da to zamenimo. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Gilesa 0 Posted December 30, 2011 Doslo je hladno vreme a sa njim i problemi. Nisam imao do sada taj neobican zvuk neposredno po paljenju motora, ujutro kada je hladan, cuje se cudno pistanje, konstantnog inteziteta, narocito kad se otpusti pedala gasa. Tesko je opisati, ali cini mi se da kad otpustim gas i shaltam brzine tada se cuje jace, kad pritisnem gas i ubrzavam manje. I to tako neko vreme dok se ne zagreje. Ima li neko slican problem ili ima predstavu koliko je ozbiljno? Hvalamozda mogu da probam da snimi taj zvuk, pa da vam docaram atmosferu.Pozdrav Fiatovci i ja sam imao isti problem na svom stilu i isti sam rijesio zamjenom crijeva koje ide sa filtera u pumpu, posavjetovao sam se u servisu u kojem odrzavam auto skinuo sam ono kruto crijevo i kupio novo i dvije senle sve ukupno 10 eura (crijevo sam uzeo u radnji gdje prodaju hidraulicka crijeva jest deblje )al je problem rijesen sad radi bez problema Quote Share this post Link to post Share on other sites
batana 0 Posted February 7, 2012 zna li neko koliki pritisak treba da trpi to gibljivo crevo, kako bi mogao da ga kupim u radnjama?da li ce se skidate ako ga pricvrstim samo selnama, jer nece imati brze spojke? Quote Share this post Link to post Share on other sites
yuguar 2 Posted February 13, 2012 Ako neces original , kupi crevo za gorivo odgovarajuceg precnika i dve selne i zameni...nema tu nikakvog specijalnog pritiska pa da treba "specijalno" crevo Quote Share this post Link to post Share on other sites
Bocca 2 Posted February 13, 2012 Moze li neko ostaviti lokaciju tog creva za nas koji ne znamo gde je filter goriva? Fotografija, ili slika iz epera Quote Share this post Link to post Share on other sites
yuguar 2 Posted February 13, 2012 Ako ne znas gde je filter ne vidim zasto ti treba lokacija creva bolje otidji kod majstora ako te ovo muci Quote Share this post Link to post Share on other sites