Jump to content
FAS Goran
Bocca

Čišćenje enterijera, sedišta / parfemisanje unutrašnjosti

Recommended Posts

@ISV_01 omeksivac za pranje veša pomešaj sa malo vode u lavoru i sve to nekim sundjerom nanesi pa krpom obrisi posle nanosenja. Nek se izluftira i osuši na suncu i taman da malo zamiriše. Ja bih tako uradio.

Share this post


Link to post
Share on other sites
[mention=19651]ISV_01[/mention] omeksivac za pranje veša pomešaj sa malo vode u lavoru i sve to nekim sundjerom nanesi pa krpom obrisi posle nanosenja. Nek se izluftira i osuši na suncu i taman da malo zamiriše. Ja bih tako uradio.
Ce probamo za vikend posto tad idem do matoraca. U protivnom ima onaj Chicolino da mi skace po autu

Sent from NOMU S10 PRO using Tapatalk

Share this post


Link to post
Share on other sites

Auto je bio toliko prljav da su ga se odrekli

 

mnogo prljav auto.jpg

 

Enterijer Peugeota je bio u takvom stanju da je izgledao i mirisao kao pokretna pepeljara.

Danas je odlazak u autoperionicu mnogima postao uobičajen, gotovo deo lične higijene. Svest se podigla pa smo tako tokom godina naučili da su volan i ručica menjača neretko po pitanju koncentracije mikroorganizama neka od najprljavijih mesta sa kojim se susrećemo. Postoje i oni koji smatraju da je odlazak u perionicu automobila nepotreban gubitak vremena, pa su se pomirili sa činjenicom da im je automobil podjednako ''čist'' spolja i iznutra.

 

Među njima potpuno drugu dimenziju daje zapušteni enterijer automobila kod korisnika koji je ujedno i pušač. Pretrpana pepeljara je tek početak, a pritom je pepeo najmanji problem. Ono katrana što se nije uhvatilo na plućima putnika ostalo je na svim ostalim površinama u automobilu. A što je površina hrapavija i poroznija, moguće čišćenje je komplikovanije i dugotrajnije. Ponekad je enterijer toliko prljav da neki odustanu. Upravo takav je ovaj Peugeot 207 koji je definitivno video bolje dane. Spolja doduše izgleda još i dobro, ali u kabini je pakao. Ono što nije prekrio pepeo prekrili su komadi stakla, ostaci hrane i prolivenog soka. I onda je sva ta nečistoća dodatno zapečena dimom cigarete, odnosno smolom iz dima.

 

U čišćenju takvih površina je potrebno koristiti najjača oružja i imati strpljenja. Komprimovani vazduh, parni čistač, hemikalije i puno ručnog rada, sve to je potrebno koristiti kako bi se stvari koliko-toliko popravile. Ekstreman primer sledi u nastavku. Upozoravamo, za čistunce će biti uznemirujući, bar na početku:

 

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mislio sam ko zna sta cu videti. Sto puta su gora ova od preko kad ih vidis na kamionu, ne sva naravno :D

Послато са SM-J330F помоћу Тапатока

Share this post


Link to post
Share on other sites

Održavanje unutrašnosti automobila važno je za njegovu dugovečnost
 

čišćenje auta unutra.jpg

Fotografija od autowelt_2014 sa Pixabay

 

Novi automobili nažalost spadaju u teško dostižan luksuz za veliki broj vozača u Srbiji. Bez obzira da li je automobil tek izašao iz fabrike, ili je star 5-10-15 i više godina, jednako je važno posvetiti se njegovom održavanju. Verovatno čak i više što je stariji. Kada čujemo od nekoga da je auto u dobrom stanju, najveći broj ljudi automatski pomisli na očuvanu karoseriju (nije havarisan, nema rđe), kao i na dobro stanje laka i boje (''vidi kako se sija''). Međutim, šta je sa kabinom vozila?

 

Dok spoljašnost auta svi vide i da ona stvara opštu sliku o automobilu i njegovom vlasniku, unutrašnjost vozila je mali i pomalo intimni prostor sa kojim u dodir dolazi znatno manji broj ljudi. Vozili se uvek sami, ili svakodnevno prevozite kolege sa posla, članove porodice, prijatelje...uvek postoji srazmerno velika šansa za skupljanje prljavštine u autu. Prljavština dolazi u puno formi i oblika, a izvori su joj razni. U svakom slučaju možemo biti sigurni da veća prisutnost različitih ljudi u automobilu povećava šanse za pojavu prljavštine. Međutim, auto nam i služi za prevoz ljudi, pa taj najveći uzrok nečistoće kabine ne možemo eliminisati, tako da nam ostaje da kabinu redovno čistimo/održavamo. Zato se u automobilu valja pridržavati određenih pravila.

 

Savetovali bismo vam da svoj automobil proglasite zonom nulte tolerancije na pušenje jer je te tragove izuzetno teško kasnije iskoreniti iz kabine automobila. Dim cigarete će napraviti masan sloj na staklima koja ćete onda morati češće čistiti, kao i na ''nebu'' automobila (tapacirung krova). Ostatke pepela nije uvek lako zadržati unutar predviđenih pepeljara, a dođe li pepeo i/ili žar cigarete u kontakt sa tapacirungom ostaviće vidljive tragove. O neugodnom mirisu cigara u kabini ne trebamo govoriti puno jer je naučna fantastika isterati ga.

Hrana i piće su drugi najveći neprijatelji kabine vašeg auta, pa je zato preporučljivo ne konzumirati ih u vozilu. Neizbežni ostaci hrane u kabini vremenom će stvoriti bakterije i neugodan miris. Mnogima od nas presvlake na automobilskim sedištima deluju odbojno i sa pravom je tako jer su uglavnom ružne. Međutim, higijenski i praktično gledano presvlake za sedišta su odlična stvar. Zato, ko želi presvlake treba malo da se potrudi da nađe lepše dizajnirane koje se uklapaju (bojom, dezenom) u kabinu konkretnog automobila...i ne, nemojte kupiti neke od onih kao ''univerzalnih'' za 15-20 evra na raznim akcijama.

Ako u kabini imate kožna sedišta, tapacirunge ili volan, kao i neke druge premium materijale poput aluminijuma, drveta ili alcantare, posvetite im posebnu pažnju jer ukoliko ih ne budete održavali kako treba postaće ruglo vašeg automobila umesto da budu njegove svetle tačke sa premium osećajem.

Podove zaštite tipskim patosnicama i pazite da se ispod njih ne zavuče vlaga. Ako zanemarite vlagu između patosnice i materijala koji ide preko samog patosa, mogli biste imati puno ozbiljnijih problema od onih estetske prirode, tj. imaćete ih sigurno ako vozite Opela. :D Preporučljivo je da npr. jednom godišnje (ne u zimskom periodu, nego na proleće ili leto) automobil prepustite profesionalcima na jednom dubinskom i hemijskom čišćenju unutrašnjosti.

Share this post


Link to post
Share on other sites
On 30.1.2019. at 8:25 PM, milos66 said:

Samo Grass kozmetika

 

 

IMG_20190121_095648818.jpg

IMG_20190129_103606744.jpg

IMG_20190114_134202210.jpg

Ovo sa slika je baš WOW! B) Da li ima negde maloprodaja gde bi se mogli nabaviti proizvodi? 

Imam nevolju sa zadnjim sedištem, i pomalo sam očajan.

Zadnje putovanje na kom sam bio, imao sam putnicu pozadi obučenu u crne kožne pantalone. Ta crna boja je pustila na bež sedište i ne mogu ni sa čim da očistim.

Probao sam dve vrste nekog mleka koje čisti i hrani, bez upeha. Probao sam neko sredstvo sa aktivnom penom koje samo čisti i ništa. Na kraju sam pokušao sa deterdžentom i ponovo bez uspeha. 

Posle dva sata trljanja uspeo sam da ublažim crnilo, ali ipak su ostale tačkice na teksturi kože(neravninama koje su direktno bile na udaru pantalona). 

20200120_122242.thumb.jpg.c33b5d9a9acaa9f0964d54fa5cb0ad88.jpg

Na fotografiji se vidi kako su ''tačkice'' tamnije od ostatka kože, kao i deo oko šava. 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Doloma team i bg sa na, medakuimaji svu komzmetiku profi i na 1l

Share this post


Link to post
Share on other sites
1 hour ago, milos66 said:

Doloma team i bg sa na, medakuimaji svu komzmetiku profi i na 1l

Hvala! :thumbup:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Moze li savet, cime da prebrisem soferku sa unutrasnje strane, koju krpu da koristim? Sva mi se zamuljala nesto, a cuo sam i da ima neka fora sa detrdzentom za sudje da se prebrise i onda slabije magli.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Moraš je odmastiti dobro, dah se kondenzuje i zamasti se.

A to sa deterdžentom ja praktikujem i odlično je.

Opereš dobro odmastiš prebrišeš da se cakli, onda na suvu krpu čist deterdžent premažeš i utrljaš, to je malo posla, i ne magli uopšte, jer... Hemija radi svoj posao, voda je polarna supstanca a deterdžent nepolarna, ne hvata se kondez, sve do momenta dok ne prebrišeš taj sloj ili se ne zaprlja prašinom.

 

Послато уз помоћ ТT

 

 

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites
Ovih 15 kom ja imam, proverim tacno sutra pa ti saljem ili da se nadjemo, ma dzabeed9d0372fe098420c55323abb3ea3cc0b.jpg

Sent from my POCOPHONE F1 using Tapatalk


Jel ostalo možda 2 viška?

Sent from my Redmi Note 3 using Tapatalk

Share this post


Link to post
Share on other sites
3 hours ago, bit said:

@tottiNisam, probacu.

 

Moraš je odmastiti dobro, dah se kondenzuje i zamasti se.

A to sa deterdžentom ja praktikujem i odlično je.

Opereš dobro odmastiš prebrišeš da se cakli, onda na suvu krpu čist deterdžent premažeš i utrljaš, to je malo posla, i ne magli uopšte, jer... Hemija radi svoj posao, voda je polarna supstanca a deterdžent nepolarna, ne hvata se kondez, sve do momenta dok ne prebrišeš taj sloj ili se ne zaprlja prašinom.

 

Послато уз помоћ ТT

 

Moze li neki savet kako da odmastim, tj sta da koristim od preparata? Krpu da uzimam neku specijalnu ili moze bilo koja magicna?

 

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

I meni je u vratima bas ta krpa, nekoliko sam ih već promenio... 

 

Nego ja sam batalio pušenje i prešao na USB cigare, a primetio sam i neke kolege odavde na vape forumima! 

I od kad parim u kolima stakla se maste mnogo brže i više. 

Jedan dan mi pukao film i uzeo zam panol pastu za ruke i nežno krpicom i pastom odmastio stakla, očistio ih bolje nego bilo kojim sredstvom za stakla! 

 

Samo treba nežno bez pritiska, da se staklo ne izgrebe 

Share this post


Link to post
Share on other sites

@milan-jtd pozdrav kolega vaperu...

 

Naravno da se od vejpa brze maste kad je jedan od sastojaka i VG a veci njegov % veci i problem...

 

Sent from my Redmi Note 3 using Tapatalk

 

 

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites
21 hours ago, alfini0507 said:

Jel ostalo možda 2 viška?

Sent from my Redmi Note 3 using Tapatalk
 

Imam, imam takođe neke koje sam kupio koje su dosta bolje. Meni kad ih ubacim samo trepere, tako je i sa ovim sa Aliexpresa

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pozdrav kolega, 

Sve mi jasno, ja muckam bazu na 70% VGa, pa kad na semaforu povučem dobar cug, gledam da li će neko sa PP aparatom da me zaskoci! 

 

Inače, mer glass i ta sredstva mi nisu puno pomagala, bude bolje ali opet ne dovoljno dobro. Ali zato pasta za pranje majstorskih ruku je odlično odradila posao. 

Share this post


Link to post
Share on other sites
Pozdrav kolega, 
Sve mi jasno, ja muckam bazu na 70% VGa, pa kad na semaforu povučem dobar cug, gledam da li će neko sa PP aparatom da me zaskoci! 
 
Inače, mer glass i ta sredstva mi nisu puno pomagala, bude bolje ali opet ne dovoljno dobro. Ali zato pasta za pranje majstorskih ruku je odlično odradila posao. 
Ooo pa ti si na DTL onda...

Onda nista Pluto... Mislio sam da bi mogle da sljakaju kod mene u Cromi ali ako trepere onda nije to to...

Sent from my Redmi Note 3 using Tapatalk

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...