Jump to content
FAS Goran
Terza

Fiat Stilo JTD - kontakt ima, ali ne vergla / problem sa anlaserom

Recommended Posts

Hvala vam puno svima na odgovorima, oterao sam ga kod elektricara pa cemo da vidimo sta ce on da kaze, nego je mene cisto zanimalo sta moze da bude da ne odem kod njega kao da sam pao sa marsa nego cisto da imam pojma barem malo sta moze da bude  :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kao sto rekose i kolege iznad,naiverovatnije je da je do automata. Jednostavno desi se. Sad ga upalis,prevezes se,posle da ga upalis ponovo a on mrtav,da poludis.

Share this post


Link to post
Share on other sites

 pozdrav nisam se dugo javljao , sve je na stiliću radilo dobro ali eto i to se dešava da me izda.

 

 problem je sledeći: u pitanju je stilo 1.9 jtd 2002

 

  prilikom paljenja kad se okrene ključ u zadnji položaj ništa se ne dešava . ne vergla niti se čuje bilo šta.

  lampice sve sijaju i ugase se posle očitavanja. ukoliko držim duže u tom položaju počinje da mi dimi iz motornog dela (ispod haube ) i oseća se plastika. inače ne primećuje se da pada napon kad bi trebalo da anlaser povuče struju da bi zaverlao.

 na gurku ili ti spuštanje nizbrdo pali bez problema na 5 metara.

  pročitao sam par postova ali nisam našao ono što me zanima , a to je sledeće:

 

 1. pošto sam skidao anlasere na staroj škodi i na golfu 2 zanima me bre ljudi gde je na ovom svemirskom brodu to čudo. ništa ne mogu da vidim od gomile kablova i raznih creva.

 2.  na kojoj strani da gledam i ispod čega je

 

3. da li da se uopšte upuštam u tu egzibiciju iako imam neko malo znanje iz mašinstva.  i ako krenem u tu avanturu šta prvo moram da skinem da bih uopšte došao da anl..  ili sam ja ćorav pa nevidim očiglednu stvar.

 

4. da li imate preporuku nekog od kolega sa foruma gde da oteram stila da se to odradi odnosno ispita da li je uopšte anlaser. naravno usled ove krize s parice da nije neki derikoža.

 

 izvinite na dužem postu ali je frka  ova moja slomila ključnu kost pa treba da je vozikam na kontrole.

 

 hvala na svakom odgovoru.

Edited by neshaoct
spojeno

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nemoj sam,ima tri šrafa a za jedan od njih sigurno nemaš ključ.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja sam na Bravu sam skidao, ne znam da li se razlikuje od stila, malo iz kanala, malo odozgo, nalazi se ispod egr-a.

@Vicent, ne secam se da mi je trebao neki posebam kljuc, kakav je to?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Gedora sa zglobom na poluzi, a i tad je na guzove.

Doduše, ova priča važi za Punta JTD, možda je na Stilu,Bravu ili Marei lakše.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Trebam savjet!

Radi se o fiat unu 1,9 (2003). Već gotovo dva mjeseca se borim sa istim problemom, a sličnih sam pročitao i tu. Krenulo je prije malo više od mj  i pol dana, odem s posla autom ,stanem  u trgovinu na 20-ak min i auto više neće da upali. Popale se sve lampice, radio i ostalo, ali ne i auto, a i ne vergla...ništa, tišina. Nakon 10 puta je uplalio. Odem kod mehaničara, spoji ga na komp sve je ok, zamjenimo akumulator... Ponovilo se nakon dva tjedna isto nakon kratkog stajanja, ali neće da upali nikako, ostavim ga vratim se za sat vremena i upali. Za tjedan dana isti problem. Odem kod elektičara koji kaže da je sve u redu. Raskopa ga mehaničar i zamjeni alnaser. Vozim se dva tjedna i crkne mi u podzemnoj garaži i nikako da se uplali..ni na kleme već na guranac. Mehaničar promjeni automat alnasera.... Prošlo je ni 10 dana i jutros opet nakon vože ostavim ga vratim se i neće da upali..upalio  na kleme..jedva. Više nemam ni love ni živaca.

Pokušao sam i sa rezervnim ključem, ne pali ni to. Nakon što auto upali možeš ga gasiti i paliti i 100 puta će uplaliti, ali nikad ne znaš kad će i zbog čega ne zapaliti. Bio je i na tehničkom, sve ok. Šta da još pogledamo, a da ne mjenjaju dio po dio dok ne pogode!!??

Share this post


Link to post
Share on other sites

Imam slican problem kao mnogi koji su pisali na ovoj temi. Znaci, probem sa paljenjem se desava iznenada. Tj. u zadnjih par mjeseci desilo mi se da nece da upali par puta, a izmedju toga pali iz prve bez ikakvih problema. Samo sto je kod mene neobicno to da mi se problem sa paljenjem javlja samo u slučaju kada ne sacekam da se kontrolne lampice pogase prije paljenja. Znaci, dam kontakt kljucem i kada ne sacekam par sekundi da bude odradjeno gasenje lampica desi se da nece da upali iako se u medjuvremenu lampice pogase, tj. ne ostaje ni jedna da jevlja gresku. Nakon toga nekada upali iz 2-3 pokusaja, a nekada se desavalo da nece nikako, vec nakon par sati kada pokusam ponovo upali kao da nista nije bilo. Znam da zvuci cudno i nelogicno kakve ima veze sa tim lampicama, ali u 100% slucajeva kod mene se praoblem sa paljenjem javlja nakon "prebrzog" pokusaja paljenja i traje neko vrijeme dok se kao nešto ne stabilizuje i tada pali bez problea do slijedeće prilike.. Samo nebih zelio da se slijedeća prilika desi na putu i slično, možda je ovo upozorenje da je nesto pri kraju.. Jeli neko imao sličan simptom kao ja?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mozda ne stigne pumpa iz rezervoara da nagura pritisak ili negde vuce vazduh u instalaciji. Probaj 2-3 puta za redom da sacekac kontakt do kraja pa onda pali

Share this post


Link to post
Share on other sites

Da li bi pokazala dijagnostika ako je to? Ja prije mislim da je do anlasera, ali ko ce ga znati dok ne naletim na pravog elektricara.

Share this post


Link to post
Share on other sites
On 7/6/2016 at 11:07 AM, sencci said:

Tj. u zadnjih par mjeseci desilo mi se da nece da upali par puta, a izmedju toga pali iz prve bez ikakvih problema.

 

Misliš da neće ni da zavergla, ili zavergla ali neće da upali?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nece ni da zavergla... Ali išao sam u medjuvremenu na reparaciju anlasera, bilo do cetkica i automata, i sada je sve ok :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Stvar je ovakva: Vozim Fiat Silo 1.9 JTD, 116KS. 2002.godiste.

Desilo mi se 4-5 puta za ovih godinu dana da auto, kad je zagrejan vec, nece da upali dok ga ne ostavim otprilike minut-dva. Dakle, dam kontakt, sve je normalno, i kad okrenem kljuc, nista se ne desava. Nikada mi se to nije desilo kada je auto hladan, vec iskljucivo kad krenem na put, pa recimo napravim pauzu. U vecini od tih 4-5 slucajeva, auto je bio parkiran blago uzbrdo. Onda izvadim kljuc, ostavim ga tako nekih minut, pola minuta, kako kad, i pokusam ponovo. Nekad upali odmah, a nekad cuti po 4-5 sekundi pa se upali. Da ne bude zabune, auto ne vergla, nego jednostavno se ponasa kao da sam mu samo dao kontakt, iako je kljuc okrenut. Elektricar je proverio situaciju, kaze da je sve u redu. Da li se ikom desilo ista slicno, i sta li bi mogao biti problem? Iskreno, sve ovo do sad mi nije napravilo nikakav konkretan problem (osim izgubljenih minut ili dva), ali me je strah da negde na putu (cesto sam u inostranstvu) ne dodje do problema i da auto jednostavno ne upali. Puno pozdrava!

Edited by Ivan
Prebaceno

Share this post


Link to post
Share on other sites

@RicardoDeJuan

Pitanje je spojeno sa postojecom temom. Pre otvaranja nove, sa Search proveriti da li vec postoji takva tema, kako ne bi duplirali sadrzaj.

 

3 hours ago, RicardoDeJuan said:

Elektricar je proverio situaciju, kaze da je sve u redu.

Svaka cast za elektricara, ja bih prvo krenuo od automata anlasera (ukoliko je do toga, kao prva pomoc nekada pomaze kada se 'cvakne' po njemu), provere cetkica i mase.

Mozes da procitas i dosadasnja iskustva forumasa na ovu temu.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pozdrav, jel moze neko da mi kaze gde se nalazi anlaser na fiat stilu 1.9 jtd. Ili sliku neku da pokaze. 

 

 

Edited by neshaoct
spojeno

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pa gde ovakvo pitanje pravo u "FCA nasledje" podforum ;) ?

Nalazi se sa zadnje strane motora (ka kabini), ispod EGR ventila. Imas i u odgovarajucoj tehnickoj temi, sa kojom cemo spojiti ovu nepotrebno otvorenu:

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Imam problem sa Puntom 1.3 mjt. Normalno je palio, alaser nije pravio nikakvih problema. Akumulator odličan.

Danas (pre toga je normalno upaljen barem 20 puta) odradi sve kako treba (lampice se pogase) i kada se okrene ključ da zavergla, ništa, muk...

Napon ne pada, nema nikakvog opterećenja ... 

Da li je neko imao ovakav problem na "malom" puntu 1.3 mjt?

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...