Jump to content
FAS Goran
Terza

Fiat Stilo JTD - kontakt ima, ali ne vergla / problem sa anlaserom

Recommended Posts

Bacio sam pogled na akumulator i normalno drži napon. Mada mogao bih možda da proverim kleme i kontakte?

Interesantno je da sam uspeo sinoć da ga upalim iz otprilike 16 pokušaja. Sve vreme ni da se mrdne, a onda odjenom upalio na pola ključa. Ne razumem se u auto mehaniku, ali dobijam utisak da struja negde prekida do alansera?

Edited by Maksin

Share this post


Link to post
Share on other sites

@Maksin

Imao identican problem prosle godine. Neki put palio na cvrgu, neki put ni da cuje. U mom slucaju problem je bio automat anlasera...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Danas sam se najzad nakanio da odšlepam auto do Lakija i malo sam se bio iznenadio kad su me zvali posle par sati. U pitanju je bio EGR ventil. Kažu, bio potpuno zapušen i pravio problem.

Možda mi je malo neverovatno zvučalo u startu, ali nisam ulazio u detalje. Auto pali kao zmaj posle čišćenja :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Super, a kakve samo veze ima EGR sa nemogucnoscu verglanja :question:

Share this post


Link to post
Share on other sites

I meni zvuči potpuno bezveze, ali auto ide mnogo bolje i pali kao lud. E sad, da li su oni samo mrdnuli neku žicu i očistili ventil da bi mi naplatili, nisam siguran?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Evo i ja da se javim da sam imao problem sa masom. U pitanju je Punto MK2a, 1.9D. Naime ugasio sam auto na minut, izasao da pokupim nesto, vratio sam se u auto, sacekao da se pogase lampice, okrenuo kljuc ali ni da zavergla. Upalio na gurku pravac elektricar, i ustanovljeno da je masa kod motora otisla. Mislio sam da cu morati da menjam akumulator. Banalan kvar ali moze da ostavi na putu.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ljudi ja sam imao isti problem,dam kontakt auto nece da zavergla i tako 10x,kao ono 11 put upali na pola kljuca.otisao sam kod elektricara ,zamenio mi je cetkice ,biksne na anlaseru i jos nesto,sad je sve to ok pali kao nikad do sad. AL posle dva dana javi se opet isti problem,3x probam i nece ni da zavergla,i odjedanput cujem kako nesto vrti u prazno,i pocelo da se dimi ispod haube,brzo sam skinuo kleme sa akumulatora,i to je prestalo da ``vrti``(rotor je vrteo u prazno). Posle toga vratim kleme,i auto upali bez problema. izgleda da automat anlasera ne izbacuje lepo . Sutra opet idem kod majstora ,smor. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ljudi ja sam imao isti problem,dam kontakt auto nece da zavergla i tako 10x,kao ono 11 put upali na pola kljuca.otisao sam kod elektricara ,zamenio mi je cetkice ,biksne na anlaseru i jos nesto,sad je sve to ok pali kao nikad do sad. AL posle dva dana javi se opet isti problem,3x probam i nece ni da zavergla,i odjedanput cujem kako nesto vrti u prazno,i pocelo da se dimi ispod haube,brzo sam skinuo kleme sa akumulatora,i to je prestalo da ``vrti``(rotor je vrteo u prazno). Posle toga vratim kleme,i auto upali bez problema. izgleda da automat anlasera ne izbacuje lepo . Sutra opet idem kod majstora ,smor.

 

da je samo automat prestalo bi da vrti kada pustis kljuc tj prekines verglanje...moguce i da su ti cetkice zaribale...

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Menjao mi je cetkice,sve novo je stavio,auto uglavnom pali super,bez problema.mada se desi koji put da nece da zavergla iako je to sve menjao kod anlasera.Cak mi je i servo otkazao u toku voznje(zamalo da se slupam) . Majstor kaze da je mozda zbog akumulatora,a ja kupio novi prosle godine,i nisam imao nikakvih problema,i sad auto vergla kao lud,upali za sekundu.Tako da ja mislim da nema veze sa akumulatorom. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Recicu majstoru da proveri i tu zicu.Sutra idem kod njega. Jutros sam ga vozio upalio mi je 3x extra,cetvrti put krenuo da vergla i samo se culo ``kshhh`` i restartovao mi se radio,i sat i datum,posle toga upalio normalno. E da naglasim da mi povremeno pali gresku `Engine fault` cim upalim auto,i greska nestane posle 2-3 sekunde,i sve normalno.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Bio, nema pojma sta je.... Proverio i sve je ok. Kaze jedino ako je nesto u samoj bravi... Samo zaletis kljuc i on upali od 100 pokusaja 100 puta upalio. tkd. ne znamo sta je.

Da ti nije mozda davac temperature? Drugaru se slicno desavalo na Skodi fabiji,u fazonu prijavljivalo mu je da je napolju minus ,a ustvari je +25 .Zamenio je taj `davac temperature(1500 din) i auto mu pali bez problema. :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Recicu majstoru da proveri i tu zicu.Sutra idem kod njega. Jutros sam ga vozio upalio mi je 3x extra,cetvrti put krenuo da vergla i samo se culo ``kshhh`` i restartovao mi se radio,i sat i datum,posle toga upalio normalno. E da naglasim da mi povremeno pali gresku `Engine fault` cim upalim auto,i greska nestane posle 2-3 sekunde,i sve normalno.

Proveri kleme da lisu lepo stegnute, a mozda je i do samog aku.. Imas veliki pad napona, zato prestaje da ti vergla i resetuje ti se board.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Proveri kleme da lisu lepo stegnute, a mozda je i do samog aku.. Imas veliki pad napona, zato prestaje da ti vergla i resetuje ti se board.

 

Kleme su bas dobro stegnute,a akumulator je ja mislim ok(mada majstor sumnja da nije on u pitanju) kupio sam nov akumulator pre 7-8 meseci,i nikad nisam imao problema sa paljenjem. u pitanju je Starter 66a,mada majstor kaze da Stilu treba malo jaci,onaj od 70a. Ali sa ovim stvarno vergla kao lud,naravno kad hoce da vergla :)

 

 

 

 

 

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Javio mi se majstor,kaze da je u pitanju automat anlasera.Narucio je iz Novog Sada(2500 din) verovatno polovan,nadam se kad mi zameni to da necu imati vise problema sa paljenjem.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ne mogu da upalim auto, u pitanju je stilo jtd, kad dam kontakt sve je normalno ali kad okrenem kljuc da upalim auto nista se ne desava  :question: Nije akumulator u pitanju jer lampice na instrument tabli sijaju normalno, ne krecu da tinje kao kad je los akumulator nego jednostavno se desava kao da nisam okrenuo kljuc da upalim auto. Ne bi trebao ni da je anlaser otisao jer da je on otisao morao bi barem onako da se cuje kao da ga provrti u prazno... danas treba da odem do elektricara ali cisto ako neko zna sta bi moglo da bude jer mi se ovo prvi put desava na kolima. Nije mi jasno sta to moze da bude da se apslolutno nista na kolima ne desava kad okrenem kljuc da ga upalim :wallbash:  

Edited by neshaoct
spojeno

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ipak je anlaser,automat 99 posto...zalepio i ne daje znakove zivota,jednostavno,to se desava. Kod elektricara i on ce ti to popraviti.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Cvakni malo po automatu anlasera, pa probaj da zaverglas (za prvu pomoc)...

Od svega, mislim da je najveca verovatnoca da je automat u pitanju.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...