Maksin 0 Posted October 2, 2011 (edited) Bacio sam pogled na akumulator i normalno drži napon. Mada mogao bih možda da proverim kleme i kontakte?Interesantno je da sam uspeo sinoć da ga upalim iz otprilike 16 pokušaja. Sve vreme ni da se mrdne, a onda odjenom upalio na pola ključa. Ne razumem se u auto mehaniku, ali dobijam utisak da struja negde prekida do alansera? Edited October 2, 2011 by Maksin Quote Share this post Link to post Share on other sites
Ivan 17456 Posted October 4, 2011 @MaksinImao identican problem prosle godine. Neki put palio na cvrgu, neki put ni da cuje. U mom slucaju problem je bio automat anlasera... Quote Share this post Link to post Share on other sites
Maksin 0 Posted October 20, 2011 Danas sam se najzad nakanio da odšlepam auto do Lakija i malo sam se bio iznenadio kad su me zvali posle par sati. U pitanju je bio EGR ventil. Kažu, bio potpuno zapušen i pravio problem.Možda mi je malo neverovatno zvučalo u startu, ali nisam ulazio u detalje. Auto pali kao zmaj posle čišćenja Quote Share this post Link to post Share on other sites
Ivan 17456 Posted October 21, 2011 Super, a kakve samo veze ima EGR sa nemogucnoscu verglanja Quote Share this post Link to post Share on other sites
Maksin 0 Posted October 21, 2011 I meni zvuči potpuno bezveze, ali auto ide mnogo bolje i pali kao lud. E sad, da li su oni samo mrdnuli neku žicu i očistili ventil da bi mi naplatili, nisam siguran? Quote Share this post Link to post Share on other sites
urkozamanje 1 Posted November 8, 2011 Evo i ja da se javim da sam imao problem sa masom. U pitanju je Punto MK2a, 1.9D. Naime ugasio sam auto na minut, izasao da pokupim nesto, vratio sam se u auto, sacekao da se pogase lampice, okrenuo kljuc ali ni da zavergla. Upalio na gurku pravac elektricar, i ustanovljeno da je masa kod motora otisla. Mislio sam da cu morati da menjam akumulator. Banalan kvar ali moze da ostavi na putu. Quote Share this post Link to post Share on other sites
CoaBracala 0 Posted October 6, 2013 Ljudi ja sam imao isti problem,dam kontakt auto nece da zavergla i tako 10x,kao ono 11 put upali na pola kljuca.otisao sam kod elektricara ,zamenio mi je cetkice ,biksne na anlaseru i jos nesto,sad je sve to ok pali kao nikad do sad. AL posle dva dana javi se opet isti problem,3x probam i nece ni da zavergla,i odjedanput cujem kako nesto vrti u prazno,i pocelo da se dimi ispod haube,brzo sam skinuo kleme sa akumulatora,i to je prestalo da ``vrti``(rotor je vrteo u prazno). Posle toga vratim kleme,i auto upali bez problema. izgleda da automat anlasera ne izbacuje lepo . Sutra opet idem kod majstora ,smor. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Sale2810 4 Posted October 6, 2013 Idi obavezno,neka ponovo sve pregleda i ako mozda treba,neka ga uradi ili doradi. Quote Share this post Link to post Share on other sites
bojankov 36 Posted October 6, 2013 Ljudi ja sam imao isti problem,dam kontakt auto nece da zavergla i tako 10x,kao ono 11 put upali na pola kljuca.otisao sam kod elektricara ,zamenio mi je cetkice ,biksne na anlaseru i jos nesto,sad je sve to ok pali kao nikad do sad. AL posle dva dana javi se opet isti problem,3x probam i nece ni da zavergla,i odjedanput cujem kako nesto vrti u prazno,i pocelo da se dimi ispod haube,brzo sam skinuo kleme sa akumulatora,i to je prestalo da ``vrti``(rotor je vrteo u prazno). Posle toga vratim kleme,i auto upali bez problema. izgleda da automat anlasera ne izbacuje lepo . Sutra opet idem kod majstora ,smor. da je samo automat prestalo bi da vrti kada pustis kljuc tj prekines verglanje...moguce i da su ti cetkice zaribale... Quote Share this post Link to post Share on other sites
CoaBracala 0 Posted October 6, 2013 Menjao mi je cetkice,sve novo je stavio,auto uglavnom pali super,bez problema.mada se desi koji put da nece da zavergla iako je to sve menjao kod anlasera.Cak mi je i servo otkazao u toku voznje(zamalo da se slupam) . Majstor kaze da je mozda zbog akumulatora,a ja kupio novi prosle godine,i nisam imao nikakvih problema,i sad auto vergla kao lud,upali za sekundu.Tako da ja mislim da nema veze sa akumulatorom. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Gusar 4 Posted October 7, 2013 zica od pobudne struje na anlaseru labava.... Quote Share this post Link to post Share on other sites
CoaBracala 0 Posted October 7, 2013 Recicu majstoru da proveri i tu zicu.Sutra idem kod njega. Jutros sam ga vozio upalio mi je 3x extra,cetvrti put krenuo da vergla i samo se culo ``kshhh`` i restartovao mi se radio,i sat i datum,posle toga upalio normalno. E da naglasim da mi povremeno pali gresku `Engine fault` cim upalim auto,i greska nestane posle 2-3 sekunde,i sve normalno. Quote Share this post Link to post Share on other sites
CoaBracala 0 Posted October 7, 2013 Bio, nema pojma sta je.... Proverio i sve je ok. Kaze jedino ako je nesto u samoj bravi... Samo zaletis kljuc i on upali od 100 pokusaja 100 puta upalio. tkd. ne znamo sta je.Da ti nije mozda davac temperature? Drugaru se slicno desavalo na Skodi fabiji,u fazonu prijavljivalo mu je da je napolju minus ,a ustvari je +25 .Zamenio je taj `davac temperature(1500 din) i auto mu pali bez problema. Quote Share this post Link to post Share on other sites
MS PK 7718 Posted October 7, 2013 Recicu majstoru da proveri i tu zicu.Sutra idem kod njega. Jutros sam ga vozio upalio mi je 3x extra,cetvrti put krenuo da vergla i samo se culo ``kshhh`` i restartovao mi se radio,i sat i datum,posle toga upalio normalno. E da naglasim da mi povremeno pali gresku `Engine fault` cim upalim auto,i greska nestane posle 2-3 sekunde,i sve normalno.Proveri kleme da lisu lepo stegnute, a mozda je i do samog aku.. Imas veliki pad napona, zato prestaje da ti vergla i resetuje ti se board. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Gusar 4 Posted October 7, 2013 taman htedoh da napisem.... Quote Share this post Link to post Share on other sites
MS PK 7718 Posted October 7, 2013 Sto se sekiras kad sam ja tu Quote Share this post Link to post Share on other sites
CoaBracala 0 Posted October 7, 2013 Proveri kleme da lisu lepo stegnute, a mozda je i do samog aku.. Imas veliki pad napona, zato prestaje da ti vergla i resetuje ti se board. Kleme su bas dobro stegnute,a akumulator je ja mislim ok(mada majstor sumnja da nije on u pitanju) kupio sam nov akumulator pre 7-8 meseci,i nikad nisam imao problema sa paljenjem. u pitanju je Starter 66a,mada majstor kaze da Stilu treba malo jaci,onaj od 70a. Ali sa ovim stvarno vergla kao lud,naravno kad hoce da vergla Quote Share this post Link to post Share on other sites
CoaBracala 0 Posted October 9, 2013 Javio mi se majstor,kaze da je u pitanju automat anlasera.Narucio je iz Novog Sada(2500 din) verovatno polovan,nadam se kad mi zameni to da necu imati vise problema sa paljenjem. Quote Share this post Link to post Share on other sites
CoaBracala 0 Posted October 9, 2013 Automat anlasera zamenjen (1700 din) i auto pali bez problema. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Necke' 0 Posted July 3, 2014 (edited) Ne mogu da upalim auto, u pitanju je stilo jtd, kad dam kontakt sve je normalno ali kad okrenem kljuc da upalim auto nista se ne desava Nije akumulator u pitanju jer lampice na instrument tabli sijaju normalno, ne krecu da tinje kao kad je los akumulator nego jednostavno se desava kao da nisam okrenuo kljuc da upalim auto. Ne bi trebao ni da je anlaser otisao jer da je on otisao morao bi barem onako da se cuje kao da ga provrti u prazno... danas treba da odem do elektricara ali cisto ako neko zna sta bi moglo da bude jer mi se ovo prvi put desava na kolima. Nije mi jasno sta to moze da bude da se apslolutno nista na kolima ne desava kad okrenem kljuc da ga upalim Edited July 7, 2014 by neshaoct spojeno Quote Share this post Link to post Share on other sites
Sale2810 4 Posted July 3, 2014 Ipak je anlaser,automat 99 posto...zalepio i ne daje znakove zivota,jednostavno,to se desava. Kod elektricara i on ce ti to popraviti. Quote Share this post Link to post Share on other sites
borkostar 0 Posted July 3, 2014 A mozda je i do brave ili anlaser ne dobija struju Quote Share this post Link to post Share on other sites
MS PK 7718 Posted July 3, 2014 Probaj ga na gurku pa ces da vidis Quote Share this post Link to post Share on other sites
Ivan 17456 Posted July 3, 2014 Cvakni malo po automatu anlasera, pa probaj da zaverglas (za prvu pomoc)...Od svega, mislim da je najveca verovatnoca da je automat u pitanju. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Mijailović P. 3396 Posted July 3, 2014 Ima jedna tanka žica koja ide na alnaser. Proveri da li se otkačila. Quote Share this post Link to post Share on other sites