Terza 1 Posted May 31, 2010 Evo sta mi se desilo nocas, vracam se auto putem, stanem na pumpu da utocim goriva, sve je bilo ok, zavrsim sve to, krenem da upalim auto, naravno ubacim kljuc u bravu dam kontakt, pale se radio, svetla itd. ali auto nece da zavergla, ja ponovo, reko da nisam nesto utripovao i da nisam vratio kljuc, ono opet nista (kontakt ima, sve se pali, ali u polozaju u kom bi trebalo da vergla se nista ne desava)! Izvadim kljuc iz brave, ubacim ponovo, dam kontakt, sve se lepo popali, zaverglam bez problema, auto upali i sve ok. POsle toga pokusavao da palim, gasim, vergla normalno kao da nista nije bilo... Moguce da mi se ranije jos jednom ovako nesto desilo, ali nisam bio siguran da li je ili sam ja utripovao jer sam mahinalno vratio kljuc i zaverglao opet i bilo je sve ok...E sad mi recite ako neko zna, sta li bi ovo moglo biti, da li je to neki problem koji treba da me brine i ako jeste kako da ga sredim?Poz svima Quote Share this post Link to post Share on other sites
Lyon 0 Posted May 31, 2010 E, neverovatno. Apsolutno isti problem danas i kod mene. Danas sam bio do servisa zbog potpuno pete stvari. Ceo dan je palio i ponasao se normalno. Dosao kuci ugasio ga i posle mozda dva sata probao da ga upalim da bih ga pomerio.Kontakt, struje ima, rade sve lampice..... pali servo, sve ok ali.....ne vergla Ne prijavljuje nikakvu gresku. Kljuc van, probam opet.....nista.Nisam vise ni pokusavao jer sam samo hteo da pomerim auto par metara dalje, pa sam ga pogurao. sto me nerviraju kvarovi kad ne mogu ni da pokrenem auto Quote Share this post Link to post Share on other sites
Terza 1 Posted May 31, 2010 A posle? Jesi li mogao kad si pokusao ponovi? Meni se samo tad tesilo i to je to, evo danas sam bar deset puta, a mozda i vise upalio auto i svaki put sve je sasvim ok, upali i zavergla na pola kljuca Quote Share this post Link to post Share on other sites
Lyon 0 Posted May 31, 2010 Pa rekoh ti, probao sam mozda tri puta i digao ruke jer sam zurio po dete u skolu.Cudno mi je to sto se sve popali, sve radi, upali i servo, nikakvu gresku ne prijavljuje, ali u polozaju kljuca gde bi morao da vergla.....tisina.Nemam ideju sta bi moglo da bude. Da je akumulator, valjda ne bi imao snage da upali nista od potrosaca ili bi bar prijavio neku gresku.Da nije neki osigurac??? Quote Share this post Link to post Share on other sites
Terza 1 Posted May 31, 2010 Pa ne verujem! Valjda ce nam sugerisati neko od iskusnijih ovde, meni se samo tada desilo i posle je sve ok bilo. Sada je sve ok! Akumulator nije sigurno, a i za osigurace ne verujem, ne moze osigurac malo da radi malo ne, mozda je od same brave, odnosno uloska brave, stvarno nemam predstavu... Quote Share this post Link to post Share on other sites
boki 10 Posted May 31, 2010 probajte da vozite sa drugim kljucem...pa vidite da li ce da se ponovi Quote Share this post Link to post Share on other sites
Terza 1 Posted May 31, 2010 A ko nema drugi kljuc? Salim se, pa pokusacu, stvarno mi ne ide u glavu sta bi moglo biti... Bukvalno sam samo izvadio kljuc stavio u bravu ponovo i sve je bilo ok! Quote Share this post Link to post Share on other sites
Lyon 0 Posted May 31, 2010 probajte da vozite sa drugim kljucem...pa vidite da li ce da se ponoviJa bih rado probao, samo kad bi hteo da uopste upali Quote Share this post Link to post Share on other sites
mikisxy 6 Posted May 31, 2010 najcesci uzrok sa takvim simptomima je automat anlasera ili cetkice na samom anlaseru.dovoljna je jedna glinerica na 12V da se utvrdi o cemu je rec Quote Share this post Link to post Share on other sites
Terza 1 Posted May 31, 2010 Pa kako ja da proverim to sada kada je sve Ok i pali bez problema? Da sacekam da mi se desi, ako mi se desi opet, a nadam se da nece ili mogu vec sad da potrazim moguci uzrok tome? Quote Share this post Link to post Share on other sites
Lyon 0 Posted May 31, 2010 Bogami, ja cu odmah kod nekog dobrog auto elektricara da to resi. Ne bih bas da mi se to desi u nekoj volkojebini ili na putu za more. Tad moze samo da kosta vise zivaca i para, a samo se popraviti nece Quote Share this post Link to post Share on other sites
vukajlo 4 Posted June 16, 2010 Heh, imao identican problem pre 2 nedelje na moru u Grckoj. Odrase me braca grci, ruke + novi orginalni deo = 70e. Cekao sam ceo dan na deo iz Soluna. Ne znam kako se zove deo (pokazao mi majstor kad je skinuo), nesto oko brave. Ovo je bio prvi put da me stilo izda na putu, sreca te pali odlicno na gurku (tj. vucu). Quote Share this post Link to post Share on other sites
Terza 1 Posted June 17, 2010 hm.... meni je to u najavi da crkne, sad ne znam da li je ulozak brave ili automat na alnaseru, dami je da crkne odma ako je vec resio dok sam kuci! Quote Share this post Link to post Share on other sites
Terza 1 Posted August 22, 2010 Primetio sam jednu cudnu stvar u vezi ovoga sto sam pisao. Problem mi se javi samo kad je napolju izuzetno toplo i kad je auto stajao na suncu. Kada je hladno ili nocu nece da mi se desi nista slicno.Znaci dam kontakt, sacekam da se pogase lampice, okrenem kljuc, ali on ne vergla nema nista.E to resavam vrlo lako. Vratim kljuc u pocetni polozaj i odmah verglam (ne zaustavljam se u mar polozaju i ne cekam da se pogase lampice) i onda normalno auto iz prve zavergla i upali...Sta li bi to moglo biti? Quote Share this post Link to post Share on other sites
Lyon 0 Posted August 22, 2010 Meni je bila masa koja je imala los kontakt na menjacu.Nesto je naprslo na spoju kad je nekad pritezana, pukotina se polako sirila i na kraju proizvela taj simptom.I elektricaru je trebbalo prilicno vremena da dodje do uzroka, jer to nije prvo na sta pomislis kod ovakvog problemaDakle, probaj da proveris masu na motoru, pa ako to ne resi problem, idi dalje. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Terza 1 Posted August 22, 2010 Ma to mi nekako ne pije vodu, da je masa ne bi mogao da upalim, ali meni nece samo kad je vruce napolji, a hoce bez cekanja lampica... Quote Share this post Link to post Share on other sites
oktopod 283 Posted August 22, 2010 (edited) Ortak je imao sličan problem na puntu, prvo je zamenio senzor radilice i sve je bilo ok mesec dana kad je menjao kvačilo u servisu i posle toga mu nije hteo upali odjednom, jedva su provalili kod jednog ortaka da je masa negde zeznuta verovatno kad su menjali kvačilo, ali ne znaju gde pa su izveli novu i pali mu sad svaki put...punto 2 1.9 jtd Edited August 22, 2010 by Oktopod Quote Share this post Link to post Share on other sites
Terza 1 Posted August 22, 2010 hm... Cudno mi sto sam i neke majstore pitao i oni se cude problemu. I meni pali svaki put, nije se desilo da ne ogu da upalim, samo im je cudan nacin paljenja. A kad je hladno sve je ok, tako da se problem ne moze ni naci. Quote Share this post Link to post Share on other sites
oktopod 283 Posted August 22, 2010 Pa sad kad razmislim, ovom mom ortaku možda i nije bio senzor radilice otišao, već mase čas ima čas nema...probaj ti zabodi novu masu Možda kad je toplo nešto se raširi dža bu i lošija je masa.. Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9584 Posted August 22, 2010 Kad više ljudi potvrdi iste simptome i kaže da je masa bila uzrok...onda prvo to sređuj. Ionako nije izdatak. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Lyon 0 Posted August 22, 2010 Pa sad kad razmislim, ovom mom ortaku možda i nije bio senzor radilice otišao, već mase čas ima čas nema...probaj ti zabodi novu masu Možda kad je toplo nešto se raširi dža bu i lošija je masa..E, i meni slicno pade na pamet.Moguce da se na toploti nesto rasiri i pogubi kontakt.Masu je najlakse i najeftinije proveriti kod elektricara, pa najbolje kreni odatle Quote Share this post Link to post Share on other sites
Terza 1 Posted August 22, 2010 Bio, nema pojma sta je.... Proverio i sve je ok. Kaze jedino ako je nesto u samoj bravi... Samo zaletis kljuc i on upali od 100 pokusaja 100 puta upalio. tkd. ne znamo sta je. Quote Share this post Link to post Share on other sites
etibor 21 Posted August 23, 2010 Pročitaj ovo, meni liči na jednu od mogućih kvarova... Stilo 1.9 JTD 16v, pad napona i rikvercI ja sam jurio masu, ali u stvari je bio kontakt ključ. Pošto kroz njega idu dve mase, možda ti jedna nema dobar spoj kada okrećeš ključ. To je meni bilo...Pozdrav. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Maksin 0 Posted October 1, 2011 (edited) Pri današnjem pokušaju da upalim auto, naišao sam na čudan problem. Kad okrenem ključ u poslednji položaj za start motora, motor neće ni da zucne. Kao da nisam ni okrenuo ključ? Uredno sačekam da se obe lampice za ključ isključe, obrnem ključ ali ništa se ne dešava. HU mi se uredno pali i sve lampice na tabli posle par sekundi se ugase, normalnim redosledom bez grešaka. E sad, posle jedno 10 pokušaja, ostavio sam da auto tako stoji par minuta i odjednom iskoči greška "Preheat fault". Rekoh ok, grejač je u pitanju, ali ne kapiram zašto neće da mi zavergla motor?Ne primećujem da nešto nije u redu sa bravom, ključ sasvim normalno ulazi i okreće. A takođe koliko vidim svi osigurači su na broju i provode struju.Da li neko možda ima predstavu u čemu je problem ili gde bih mogao da pogledam? Otišao bih pravo u servis, ali mi se nikako ne ide na šlep. Edited October 2, 2011 by neshaoct spojena tema Quote Share this post Link to post Share on other sites
vlada34 0 Posted October 1, 2011 A kakav ti je akumulator?Meni se slicno desavalo kad mi je crko akumulator,bez ikakvih upozorenja tipa da slabo vergla ili tako to,samo crko od jednom!Palio lampice kad dam kontakt ali kad bih hteo da zaverglam nije davao znake zivota!Proveri... Quote Share this post Link to post Share on other sites