micas 0 Posted May 30, 2010 Nasao sam dosta tema o ovom problemu,ali ipak moram da vas pitam sta moze da bude problem,plasim se da ipak nije zamajac.Naime,imam stila 2006 god,1.9 mjt,i problem je sto mnogo trese.U prvoj i drugoj brzini je sve ok,ali kad ubacim u trecu ,cetvrtu i petu brzinu -trese kao lud.I to se desava kada dajem gas sa 2000 obrtaja ka vise ,i tada mi se cini da se trese ceo motor.E,sad to sto trese mogu da izbegnem tako sto dajem manje gasa i sa manjim brojem obrtaja stignem da 5.brzine.Inace ,ni volan ,ni menjac ne tresu.Sta bi moglo biti problem??? Quote Share this post Link to post Share on other sites
Lyon 0 Posted May 30, 2010 Proveri najpre nosace motora, prednji trap. Lako ces doci do zamajca ako moras Quote Share this post Link to post Share on other sites
mikisxy 7 Posted May 30, 2010 pa zamajac bi po nekoj logici trebao vise da trese u nizim brzinama tako da sumnjam da je on u pitanju Quote Share this post Link to post Share on other sites
micas 0 Posted May 31, 2010 Ma ,ja se nadam da nije Ali ,naravno da mi je zamajac prvo pao na pamet,a kad sam isao za klimu da punim,pitam majstora,on probao,i njemu najvise lici na zamajac. Quote Share this post Link to post Share on other sites
kole 2 Posted May 31, 2010 Ti si jedan od retkih koji se žali na vibracije na obrtajima.Ako nemaš vibracije na leru zaboravi na nosače.Biće da je ono čega se plašiš, zamajac. Quote Share this post Link to post Share on other sites
micas 0 Posted June 1, 2010 Bio kod majstora,njemu najvise lici da je krst poluosovine, Quote Share this post Link to post Share on other sites
mikisxy 7 Posted June 1, 2010 probaj da napunite leziste krsta sa novom mascu meni uspelo tako na par auta jer ostanu suvi Quote Share this post Link to post Share on other sites
a.m 1 Posted June 1, 2010 imam iskustva i sa zamasnjakom i sa desnom poluossovinom promijenio oba i sad super,kod zamasnjaka trese i kad si u leru pa kad mu dajes pomalo gasa a za krst u poluosovini najvise u krivini i naglom kretanju,stim da se to oseti na volanu a za zamajac cijeli auto Quote Share this post Link to post Share on other sites
micas 0 Posted June 5, 2010 Da li neko zna gde bih magao naci desnu poluosovinu za stila mtj od 120 konja? Zvao sam otpade ,i niko nema ,imaju od 115 konja ali ne znam da li odgovara ,a u delti nema, zvao sam i njih. Quote Share this post Link to post Share on other sites
zeljkoci 58 Posted June 14, 2010 crko ti zamajac 100%! podrhtavanja se najvise osecaju kod većih opterećenja. NPR, velika ubrzanja, voznja pod teretom ili velikim opterećenjem tj. uzbrdo i sl. plivajući zamajac izuzetno skup. dizel je to sa velikim obrtnim momentom, zato ge nemoj puno forsirati jer ipak negde osetiti Quote Share this post Link to post Share on other sites
micas 0 Posted June 15, 2010 Nije zamajac,jer sam promenio desnu poluosovinu,tj. krst i flansnu,i sada odlicno ide,ne trese,i -kao da je drugi auto!!! Quote Share this post Link to post Share on other sites
Stylo 1 Posted October 27, 2010 Gdje si nasao krst i flansnu? Polovnu ili novu? Za koliko para? Quote Share this post Link to post Share on other sites
dattix 0 Posted March 2, 2011 (edited) Pozdrav svima. I ja imam problem sa treskanjem motora ali kod mene trese u leru i pri laganoj dodavanje gasa ali to na momenat samo. Sto se tice ubrzanja i voznje tu nema problema slobodno ga mogu voziti i vecim brzinama. Sve je provereno i ocisceno ali treskanje ostaje u leru i prestaje samo kad ukljucim neki veci potrosac na primer farove ili greanje zadnjeg stakla i retrovizora. Unapred hvala. Edited March 2, 2011 by dattix Quote Share this post Link to post Share on other sites
kole 2 Posted March 2, 2011 Pročitaj temuhttp://www.fiat-lancia.org.rs/forum/index.php?showtopic=28020ali verovatno nosači motora. Quote Share this post Link to post Share on other sites
dattix 0 Posted March 2, 2011 Hvala. Provericu nosace. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Daki 1 Posted March 2, 2011 Samo da dodam mozda ti i to pomogne ... ako pazljivo procitash teme videcesh da sam ja imao problema da mi se auto tresao u leru .. proveravao nosace on brunda li brunda i to posle odradjenog servisa??? NA kraju je treskanje prestalo kad sam sipao gorivo na molu!!! Probaj da sipash kvalitetno gorivo izgleda da je jako osetljiva makina Quote Share this post Link to post Share on other sites
dattix 0 Posted March 3, 2011 Na to jako pazim , uvek sipam na molu i na europetrolu. Nego nemogu naci temu gde je neko napisao da su mu takvi problemi nestali kad je zamenio lezaj na alternatoru. Nije mi jasno zasto prestaje da trese kad ukljucim veci potrosac. Quote Share this post Link to post Share on other sites
ChobbyNS 454 Posted March 3, 2011 Ja bih po tvom opisu rekao da je otisla remenica alternatora. Quote Share this post Link to post Share on other sites
dattix 0 Posted March 3, 2011 Nije , napravljen je veliki servis. Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9704 Posted March 4, 2011 Pa, koliko znam ne menja se remenica na velikom servisu... Quote Share this post Link to post Share on other sites
yuguar 2 Posted March 4, 2011 E to je skakljiva tema. Neki savetuju da se menja svaki neki svaki drugi put a neko ne menja dok ne krene da krklja . Ja sam na jednom renou dci jedva skinuo...a pocela je da ispada zardjala prasina iz nje . Ali mislim da nece vibrirati motor zbog nje ...pre pocne da pravi cudne zvuke na leru . Vibracije su prvenstveno od nosaca i u nekim slucajevime od gumene remenice mada i to kad su dotrajali nosaci Quote Share this post Link to post Share on other sites
skoze05 0 Posted November 17, 2011 Pozdrav !ja imam isti problem pa se nadam da ce te moci pomoci.auto mi trese samo pod teretom i to kad predjem 90 km na sat ali samo dok dajem gas cim pustim gas on normalno idea ponovnim davanjem gasa on opet trese. a kad se vozim sam u autu sve normalno ide i do 170.pojma nemam sta bi moglo biti Quote Share this post Link to post Share on other sites
Martini 11 Posted November 17, 2011 Proveri stanje i podmazanost krstova i flansni na poluosovinama. Quote Share this post Link to post Share on other sites
dattix 0 Posted June 7, 2012 Bili su problem dva donja nosaca motora samo sam trebao otici kod drugog majstora da to ustanovi. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Rossi46 0 Posted June 8, 2012 (edited) Pozz ovako imam stila vec skoro godinu dana ..u pitanju je 1.9 Mjet ..140 hp abarth oprema ...auto kad sam ga ja kupio je odma iso na servis malo veci i zamjenjen je komplet prednji trap,i zadnji trap,amortizeri novi i opruge,....znaci kad kazem cijeli trap mislim bukvalno sve sto se nalazim na prednjam trapu od lafeta,pa do letve volana ,stablizatora,sve sto postoji ...htio sam da imam auto bez lupanja i slicno ...i ajde zamjenio sam to sve ,uradio sam velikiservis na motoru,ocistio turbinu,usis i slicno,ulje mjenjam svakih 10k km ....nosace motora sam sve promjenio nema 2 mjeseca.Eh problem u zadnje vrijeme koji mi se desava je sljedeci ,znaci nekad ajmo rec u 3 4 dana jednom kada malo brze vozim auto i ka stanem na semafor na leru auto se tako jako pocne trest da to nije moguce,znaci ajmo rec jedno 4x jace nego normalno,obrtaji stoje gdje stoje i ne padaju,isto kad krenem sa autom osjeti se ta vibracija jaka ,osjeti se da motor nemirno radi,i ajmo rec nekad ce to proc za 5 minuta ,nekad za 15 ..nekad za sat vremena....nekad ce se desit u danu 2,3 puta a nekad nece se desit mjesec....imal iko ideju do cega moze da bude ? jedan majstor mi je reko ovako ....ili lamela ili korpa ili druk lezaj,lamela i korpa slabo da mogu uzrokvat takve vibracije,ali druk lezaj ako je dotrajo pa ne odvaja do kraja pa radi toga vibrira ,ili mi je rkeo onu goru varijanu da mi je mozda otiso onaj plivajuci zamojac ? sta vi mislite ? mada ja auto kad ugasim ka pocne tako vibrirat on normalno se zatrese ono standardno ..koliko sam cuo kad ode zamojac taj kad ugasis auto hoce motor da iskoci .......evo slusam vase prijedloge do cega moze bit .......hvala Edited June 9, 2012 by neshaoct spojeno Quote Share this post Link to post Share on other sites