Jump to content
FAS Goran
mancicp

A sad malo ja, i moja Kappa 20V Turbo

Recommended Posts

Pozdrav svima.

Evo i ja da predstavim svoj auto,

to je Kappa 20V turbo sa sekvent plinom napravlena 9/2000g. sa predjenjih 173000km po satu (pravih verovatno 250-300k) i poduzim speskom opreme: Brembo kocnice, fabricki ksenoni, amortizeri sa podesavanjem tvrdoce, kozna sedista sa memorijama (ubacena pre par dana umesto crne alkantare), navigacija, fabricki alarm, unutrasnj retrovizor sa automatskim zatamnjenjem, i jos gomila sitnica koje idu standardno u sve Kappe.

Auto je kod mene od oktobra prosle godine i do sada sam presao 17500km i za to vreme sam osim redovnog velikog servisa imao samo jedan veliki problem a to je zamena menjaca, poluosovine i seta kvacila i to sve zbog nestrucne ugradnje seta kvacila i poluosovine u servisu (ali o tome drugi put). Sva elektronika radi bez ikakvih problema, mehnicki za sada manje intervencije na trapu, i remont turbine i to bi bilo to.

I sto se plina tice sve radi bez greske (potrosnja 11,5 bez klime a 12,5 sa i to sve na relaciji Novi BG-Zemun-Surcin) uskoro mu predstoji zamena isparivaca i ciscenje dizni

Evo i malo slicica

Pzj80.jpg PzlD9.jpg Pzo7i.jpg

PzqCr.jpg Pzt6A.jpg PzvBJ.jpg

PzAB0.jpg PzD59.jpg PzFAi.jpg

PzI4r.jpg PzKzA.jpg PzN3J.jpg

PzPyS.jpg PzS30.jpg PzUy9.jpg

PA11A.jpg PA3wJ.jpg

Toliko za sada.

Pozdrav

Share this post


Link to post
Share on other sites

Prava limuzina, respect.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pravi auto, nema sta, mada boja i nije bas moj izbor :whistle:.

Ne verujem da je kilometraza menjana, vidi se po papucicama koje nisu mnogo izlizane tj. pokazuju tragove izlizanosti. Rucica menjaca je promenjena, ali se to desava na svakoj kappi, koza se izlize, a znaju i da puknu. Mislim da je tih 170k realno.

Jesu li ovo originalna sedista? Drugacije je dezen koze nego kod moje Poltrone, mada sam vidjao na slikama. Svaka cast kad si ih pronasao. Bas su retka kozna sedista, u glavnom su od alkantare.

Koliko ti trosi benzina? Ne ide valjda preko 11. Razmisljam da uzmem turbo pa me interesuje. Mada nije ni bitno, moj obican petak ide uveliko izmedju 9-10. Moze i vise :ice:. Thema 16v je tu bila puno bolja, mada 5 cilindara treba napojiti, a kad cujem zvuk, sve mu oprastam :thumbsup:.

Sve u svemu imas mnogo dobar auto, cuvaj ga, odrzavaj i vozi malo i na benzin. Taj bojler u gepeku mu bas i ne stoji :lol:.

Pozdrav, Aca.

Share this post


Link to post
Share on other sites

lancia je extra..sedista poltrona frau..hmm full!! e gde si uspeo da nabavis tako dobra sedista?

Edited by Salle

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sto se boje tice meni se svidja (dosta je retka kod nas) a da sam mogao da biram verovatno bi bila crna ili bordo cak sam i belu video i jako mi se svidja,

Kilometraza je sigurno menjana jer u je prvi vlasnik u Italiji (neka banka iz Siene) po servisnoj knjizici uradio 01/10/2003. na 122225km a auto je uvezen u sredinom 2006. i ovde je presao 90-100k km, tako da ostaje barem 2 godine za kole nemam nikakve podatke.

Sedista su original i izvadjena su iz zelenog stranca isto 20V turbo iz 99. koju sam otisao da vidim i poskidam par sitnica (prvi sam poceo da je cerupam) ali kako to obicno bude vratio sam se kuci sa sedistima koje sam prakticno dobio na poklon,i za razliku od originalnih koja su bila u kolima (crna alkantara) jedino imaju vise elektricno podesavanje visine naslona za glavu.

Na benzin provozam ponekad obicno 50-60km u cugu samo zbog cuvanja dizni i pumpe jer ja razliku u performansama LPG-benzin ja ne mogu da primetim ali na pumpi mogu itekako. Ni ja bas nesto ne volim bojler u gepeku ali srecom je stavljen od 60L pa nije mnogo tezak i previse veliki pa je ostalo taman mesta iznad za ozvucenje o cemu za koji dan kad se sve to lepo upakuje da se ne vidi.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Znam kakav ti je bio auto a sad je jos bolji. Svaka cast za sedista! Pozdrav iz Bosch servisa iz Ribara.

Share this post


Link to post
Share on other sites

sjajan auto,imao sam prilike da se provozam u autu,jednom na okupljanju,i osetim snagu mocnog turbomotora :unworthy: ali nova sedista su perverzija,kako izgledaj super.samo tim ritmom nastavi :thumbsup:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zaboravih da kazem da sam uz auto dobio i jos jedan komplet felni Alessio 17"

A6diS.jpg

bile su srebrne ali se nesto desilo sa bojom? pa sam jednu za probu ofarbao u belo i odusevio se kako je ispalo samo stata sto se takve nikako ne uklapaju sa srabrnim autom.

+ sam dobio i G-TEC 1 cip za fiat coupe 20V turbo koji nikad nije montiran i trebao bi da doda 20-30 ks i 40-50 nm, ali sam resio da ne eksperimentisem previse jer posle malo iztrazivanja nisam dobio potvrdu da su kompjuteri u coupe-u i kod mene isti.

Ako neko ima Fiat Coupe 20V turbo i zeli da isproba neka se javi.

Pozdrav

Hvala svima,

posebno Bosch servisu iz Ribara koji je ispravio sve brljotine majstora koji su petljali po kolima i napravili onaj haos sa menjacem.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Motor kod kappe i kod coupea imaju isti broj, verovatno je i isti ecu. Raspitacu su na fccuk.org pa cu da ti javim.

Zasto ne obojis felne u neku drugu boju? Bolje bi joj stajale nego ove fabricke 16-ske. Ja bas ovih dana trazim neke 17-ske za moju kappu, ali bez srece jos uvek.

Tvoja Poltrona ima mnogo dobru boju, steta samo sto nisu ugradjivali sedista kao u Kappa Coupeu. Recarova u 12 boja.

Ove felne mi se svidjaju, naravno sa malo vecim gumama, mada mislim da mi njihova cena ne bi bas odgovarala :whistle:. Mrzelo me da vise petljam po Photoshopu.

Qe78S.jpg

Evo sta kaze sa chip:

ECU Chips:

There are various 20VT plugin chips out there but the one that everybody uses are the GTECs. These chips change the engine map to achieve more power.

GTEC 1 – Increases boost to 1.2 & advances timing slightly

GTEC 1 HF – Same as above but with a higher fuelling

GTEC 2 – Boost at 1.2 with more timing advance for FMIC & 98IRON+ fuel

GTEC 2 HF – Same as above but with a higher fuelling

Because the GTEC chip is generic it is very important that once it is fitted you get a fuelling check to make sure things are operating properly before blasting it, if you don’t do this you could damage your engine. This is a cheap and easy way to achieve good results and works well on engines upto 310BHP.

Kaze da je generic, dakle radio bi valjda i na kaapi.

Share this post


Link to post
Share on other sites

vec probao kod njih i evo odgovora

http://www.fccuk.org/forum/ubbthreads.php?ubb=showflat&Number=1026202Post1026202

a felna je bele zato sto smo farbali neki medijapan u belo a felne su stajale u drugom uglu garaze i eto jedna je bela za sada, mada ih vracam u srebrno uskoro a na auto ce mozda (vise mi se svidja kad je sve original na kolima) kad nabavim nove gume one na njma su neki totalno mrtvi Toyo 225/45/17. a sama felna je 7.5-17-35

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pozdrav "starijem bratu"!!. Posebno me oduševilo prednje desno krilo!!:thumbup: :thumbup:

Edited by Damjanović

Share this post


Link to post
Share on other sites

levo krilo je jos gore (nisam ja kriv - stubic na parkingu je) zato ga nema na slikama. Posto je auto na par mesta zagreban ali nista strasno verovarno se da padne kompletno farbanje u doglednoi vreme.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Znaci chip je ipak rizik. Steta. Nisam se nikad vozio u 20vt, ali mogu da zamislim kako polece :w00t:. Reci mi, dokle vrti? Cuo sam da nije bas voljna preko 6.000, mada je i to dovoljno, turbo je turbo.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mogu da zamislim :unworthy:. Znam kako kod mene dize sa samo 150 konjica, ovo verovatno bas lepi. Posto studiram u Beogradu, moram doci jednom na skup, da me malo provozas. Morace ce da padne jedna 20vt :smoke:.

Share this post


Link to post
Share on other sites

na ovoj kilometrazi verujem da cip jeste rizik jer taj GTEC1 dize pritisak turbine na 1.2 bara i to i u u svim brzinama za razliku od originala koji u prve dve puni nesto manje a tek u 3,4,5 daje 1 bar.

a u Bosch servisu iz Ribara su mi lepo objasnili "ako hoces jaci auto, kupi jaci auto"

ja u nedelju sigurno dolazim da se pohvalim sa novim sedistima :-)

mada cu verovatno malo okasniti ali do 18h sigurno stizem

Share this post


Link to post
Share on other sites

Odlicna Kappa :thumbup: sa jos boljim motorom :w00t:,cuo sam ga kako radi u leru :geek: ,sa podignutom haubom,prede kao mala maca :sweat: ,ali kad se da gas situacija se menja iz korena :evil:

tad je imala sa ona stara sedista :( i mogu ti reci da si uradio pravu stvar :thumbsup: sa ovim koja si uzeo-izgledaju fenomenalno :clap:

pretpostavljam da su sa njima isli i ovi lepi tapaciri na stranicama vrata,ili si isih ti tapacirao :question:

jedino oavj prednji naslon za ruke :unsure: mora malo da se sredi,nekako odudara :( od ostataka enterijera,koji je perfektan :yes

Meni su ove njene fabricke felnice B) ,bas nekako taman za nju :yes ,nekako su ne preterano agresivne :o -pravljene za sportsku limuzinu :D ,sto ona i jeste,i imaju dozu elegancije sa ovim hromiranim delovima :) ,sto svakako ide uz Kappu :whistle:

Da je dugo i lepo vozis :welcome:

Edited by mik

Share this post


Link to post
Share on other sites

sedista, koza na vratima i naslon za ruke su origimal i treba im jos malo sredjivanja prvenstvno na naslonu kome su i sarke slomnjene ali "ce da bude sredjeno"

a skupa mora da bude kako inace da se hvalim, Neso na tebe je red. :-))))))

Nisam znao da se ide u NS, sad moram da se reorganizujem ali 90% idem, sutra u toku dana cu znati sisurno pa ako neko hoce samnom.

Share this post


Link to post
Share on other sites

...Ne verujem da će se ljudi iz NS vratiti u nedelju u BG do 5 popodne... :whistle:

Naravno, to ne sprečava ljude koji ne idu za NS da se okupe kod Intera u nedelju... :thumbup:

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest
This topic is now closed to further replies.

 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...