Jump to content
FAS Goran
sijerca

Stilo 1.6 16v - pedala kvačila se ne vraća

Recommended Posts

A mislite li da onda oba cilindra moraju da se menjaju (i master i slave)?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Najverovatnije ne.Ako pazljivo procitas temu videsec da mozda ne mora ni jedan.
Popravi se taj koji glavi i resen problem(ako je taj na menjacu,ako je na pedali on se menja )

Sto se tice ulaganja u polovan auto to je najnormalnije.Niko ne prodaje auto u savrsenom stanju.Najvise novca ode u pocetku dok sve ne dovedes na svoje mesto,Posle se vozis i uzivas ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

"acikota" je još jedan primer koji ide u prilog moje teorije da je loše kočiono ulje uzrok ovog problema, i svima se to dešava kada su velike spoljne temperature a registrovana povećana vlažnost istog ulja. Što se tiče zamene kompletnog kočionog ulja i naših servisa koji vole samo brze servise- ne verujem da je nekom zamenjeno 100% ulje. Na mom autu sam radio po preporuci u jednom extra servisu servis glave motora(dihtung, ravnanje, sicevi, ventili..)i auto mi je predat neuzupčen?? :realmad: a kada sam konačno u drugom servisu dobio ispravan auto i to javio prethodnom majstoru, njegov komentar je da mu je neko uvalio loše alate za zupčenje :crazy: ...malo sam izleteo iz teme ali vezano je za ovu temu u smislu servisiranja naših automobila.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hvala svima koji su detaljno opisali problem u prethodnim postovima

 

Da se i ja pridruzim ovom problemu. Ista stvar, zamenio set kvacila a pedala ostaje dole nakon sto se auto ugreje. Pored toga sto je kvacilo osetno mekse (stavio sam Valeo u zelenoj kutiji po preporuci majstora) auto mekse krece nema trzanja i poskakivanja 

 

Hteo sam da napomenem da je cilindar na menjacu za Stilo 1.6 16v specificnan u odnosu na druge modele Stila. Naime, ovaj cilindar je za 1,6  skuplji ako se uporedi cena sa cilindrom za JTD motor ili drugi benzinski motor i odgovara iskljucivo za 1,6 16v. Po recima prodavca kod JTD motora i drugih benzinaca  je drugacije, cilindar je jeftiniji i isti je za sve, jedino su napravili razliku kod modela 1,6 16v i znatno mu je visa cena.

 

Jednostavno se menja i vazno je da majstor dobro ozraci ceo sistem.

 

Nadam se da ce ovo nekome koristiti.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nije nalazi se na menjacu. Druk je bio u sastavu seta kvacila

 

Inace kako mi je majstor objasnio, jedan u deset Stila ima ovaj problem nakon zamene kvacila.

 

Desava se zato sto se vremenom korpa uvlaci ka unutra (ka zamajcu) i to do neke tacke. Cilindar se koristi u duzem vremenskom periodu samo na duzini od oko 1/3 klizeceg dela samim tim se stvaraju risovi na jednom delu a na drugom koji se prakticno ne koristi ostaje ista debljina. Kada se zameni set kvacila, cilindar se izvlaci ko kraja (kao kada je bio nov) jer je korpa nova i treba da klizi po onom delu koji dugo nije koriscen, zato dolazi do zaglavljivanja.

 

Ko je imao priliku da drzi cilindar u ruci (ja sam uzeo Luk-ov) slozice se sa mnom da deluje kao rucni rad od plastike koja se sama po sebi krivi vremenom. Kod mene je trajao od 2001 (skinuli smo fabricki) tako da nemam na sta da zalim. Neka i ovaj novi traje polovinu tog vremena i dosta je.

Edited by wireshark

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pa da se i ja "pohvalim" da imam igranku sa cilindrom pedale kvacila. :rant:

Dobro,kad se uzme u obzir da sam vec pregazio stotinjak hiljada od kad je kod mene ...:whistle:

Dakle , propisao je prema kabini iako "pedalu imam".Kvacilo sljaka.

Probao sam da potrazim gumicu ali slaba vajda. Nemaju ni u firmi "Sigurnost" !

Narucim kod mog prijatelja novi cilindar al' ne lezi vraze. Posalje mi metalni  , reko ovaj ce "pokidati" kad , ne pase ulaz cevi ka cilinru na menjacu. Kukuuuuu....:(

Inace, da imam gumicu koja zaptiva spoljnu stranu cilindra , jer tu nema posebnog pritiska, mogao bih zavrsiti posao . Ovako cekam ...plin mi zarobljen u boci...:cry:...pritisak lecim "TRITACE"-om ...

Znaju ovi majstori, ako bi hteli da mi odaju tajnu, od cega pase gumica za ovo vnogo pa da nedje popijemo...:lol:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Čitam postove i nije mi baš jasno. Kvačilo ima dva cilindra - Master kabinski cilindar odnosno onaj na pedali i onaj koji se nalazi na samom menjaču - slave cilindar. E sad sa kojim vi imate problema? pošto je dosta konfuzno objašnjeno ne znam jel se radi o master ili slave cilindru. Imam isti problem, zamenjen set i pedala se ne vraća...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kad menjaš zameniš set gumica na oba cilindra, koji god da je probio, pedala se neće vraćati.
Primer...
Pritisnem kočnicu , kamion FAP, ostane dole, skinuo oba cilindra odneo na poliranje nove setove gumica plus sve setove na svim pneumatskim relejima. Sednem upalim sve radi da krenem, pritisnem kvačilo, kvačilo padne... Skidanje poliranje i zamena gumica na oba cilindra i onda si miran neko vreme.
Ima baš mnogo proizvođača zaptivki za pneumatiku i hidrauliku u srbiji, zameni sve i pregledaj crevo.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Isti problem sa zamenom seta kvačila , posle par dana pedala nevraća , zamenjena oba cilindra , zasad OK , videćemo kako je ... posle zamene pedala kvačila je mekša ...

Share this post


Link to post
Share on other sites

@sibonios

 

@xxx123 je odgovor greškom poslao kao Report. Prenosim napisano u celosti:

Quote

Smederevo -  servis , korpa-lamela-druk i zadnji silen nepunih 18000din .

Posle nedelju dana oba cilindra zamenjena i ulje koč. još 12000din.

Sad sve OK.

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...