acikota 3 Posted July 6, 2013 A mislite li da onda oba cilindra moraju da se menjaju (i master i slave)? Quote Share this post Link to post Share on other sites
Dante Bg 4 Posted July 6, 2013 Najverovatnije ne.Ako pazljivo procitas temu videsec da mozda ne mora ni jedan.Popravi se taj koji glavi i resen problem(ako je taj na menjacu,ako je na pedali on se menja )Sto se tice ulaganja u polovan auto to je najnormalnije.Niko ne prodaje auto u savrsenom stanju.Najvise novca ode u pocetku dok sve ne dovedes na svoje mesto,Posle se vozis i uzivas Quote Share this post Link to post Share on other sites
MMica 0 Posted July 7, 2013 "acikota" je još jedan primer koji ide u prilog moje teorije da je loše kočiono ulje uzrok ovog problema, i svima se to dešava kada su velike spoljne temperature a registrovana povećana vlažnost istog ulja. Što se tiče zamene kompletnog kočionog ulja i naših servisa koji vole samo brze servise- ne verujem da je nekom zamenjeno 100% ulje. Na mom autu sam radio po preporuci u jednom extra servisu servis glave motora(dihtung, ravnanje, sicevi, ventili..)i auto mi je predat neuzupčen?? a kada sam konačno u drugom servisu dobio ispravan auto i to javio prethodnom majstoru, njegov komentar je da mu je neko uvalio loše alate za zupčenje ...malo sam izleteo iz teme ali vezano je za ovu temu u smislu servisiranja naših automobila. Quote Share this post Link to post Share on other sites
wireshark 10 Posted August 27, 2015 Hvala svima koji su detaljno opisali problem u prethodnim postovima Da se i ja pridruzim ovom problemu. Ista stvar, zamenio set kvacila a pedala ostaje dole nakon sto se auto ugreje. Pored toga sto je kvacilo osetno mekse (stavio sam Valeo u zelenoj kutiji po preporuci majstora) auto mekse krece nema trzanja i poskakivanja Hteo sam da napomenem da je cilindar na menjacu za Stilo 1.6 16v specificnan u odnosu na druge modele Stila. Naime, ovaj cilindar je za 1,6 skuplji ako se uporedi cena sa cilindrom za JTD motor ili drugi benzinski motor i odgovara iskljucivo za 1,6 16v. Po recima prodavca kod JTD motora i drugih benzinaca je drugacije, cilindar je jeftiniji i isti je za sve, jedino su napravili razliku kod modela 1,6 16v i znatno mu je visa cena. Jednostavno se menja i vazno je da majstor dobro ozraci ceo sistem. Nadam se da ce ovo nekome koristiti. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Buca_Tipo 31 Posted August 27, 2015 Mora da mu je cilindar ujedno sa druk lagerom pa je skuplji zato. Quote Share this post Link to post Share on other sites
wireshark 10 Posted August 27, 2015 (edited) Nije nalazi se na menjacu. Druk je bio u sastavu seta kvacila Inace kako mi je majstor objasnio, jedan u deset Stila ima ovaj problem nakon zamene kvacila. Desava se zato sto se vremenom korpa uvlaci ka unutra (ka zamajcu) i to do neke tacke. Cilindar se koristi u duzem vremenskom periodu samo na duzini od oko 1/3 klizeceg dela samim tim se stvaraju risovi na jednom delu a na drugom koji se prakticno ne koristi ostaje ista debljina. Kada se zameni set kvacila, cilindar se izvlaci ko kraja (kao kada je bio nov) jer je korpa nova i treba da klizi po onom delu koji dugo nije koriscen, zato dolazi do zaglavljivanja. Ko je imao priliku da drzi cilindar u ruci (ja sam uzeo Luk-ov) slozice se sa mnom da deluje kao rucni rad od plastike koja se sama po sebi krivi vremenom. Kod mene je trajao od 2001 (skinuli smo fabricki) tako da nemam na sta da zalim. Neka i ovaj novi traje polovinu tog vremena i dosta je. Edited August 27, 2015 by wireshark Quote Share this post Link to post Share on other sites
Mijailović P. 3396 Posted May 10, 2016 Pa da se i ja "pohvalim" da imam igranku sa cilindrom pedale kvacila. Dobro,kad se uzme u obzir da sam vec pregazio stotinjak hiljada od kad je kod mene ... Dakle , propisao je prema kabini iako "pedalu imam".Kvacilo sljaka. Probao sam da potrazim gumicu ali slaba vajda. Nemaju ni u firmi "Sigurnost" ! Narucim kod mog prijatelja novi cilindar al' ne lezi vraze. Posalje mi metalni , reko ovaj ce "pokidati" kad , ne pase ulaz cevi ka cilinru na menjacu. Kukuuuuu.... Inace, da imam gumicu koja zaptiva spoljnu stranu cilindra , jer tu nema posebnog pritiska, mogao bih zavrsiti posao . Ovako cekam ...plin mi zarobljen u boci......pritisak lecim "TRITACE"-om ... Znaju ovi majstori, ako bi hteli da mi odaju tajnu, od cega pase gumica za ovo vnogo pa da nedje popijemo... Quote Share this post Link to post Share on other sites
zoranbr1 0 Posted July 4, 2018 Čitam postove i nije mi baš jasno. Kvačilo ima dva cilindra - Master kabinski cilindar odnosno onaj na pedali i onaj koji se nalazi na samom menjaču - slave cilindar. E sad sa kojim vi imate problema? pošto je dosta konfuzno objašnjeno ne znam jel se radi o master ili slave cilindru. Imam isti problem, zamenjen set i pedala se ne vraća... Quote Share this post Link to post Share on other sites
bit 936 Posted July 4, 2018 Kad menjaš zameniš set gumica na oba cilindra, koji god da je probio, pedala se neće vraćati.Primer...Pritisnem kočnicu , kamion FAP, ostane dole, skinuo oba cilindra odneo na poliranje nove setove gumica plus sve setove na svim pneumatskim relejima. Sednem upalim sve radi da krenem, pritisnem kvačilo, kvačilo padne... Skidanje poliranje i zamena gumica na oba cilindra i onda si miran neko vreme.Ima baš mnogo proizvođača zaptivki za pneumatiku i hidrauliku u srbiji, zameni sve i pregledaj crevo. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Srkiii 0 Posted June 29, 2019 Isti problem, pefala kvacila se ne vraca, gde resisti problem Quote Share this post Link to post Share on other sites
Goran Zemun 441 Posted June 29, 2019 1 minute ago, Srkiii said: Isti problem, pefala kvacila se ne vraca, gde resisti problem Odakle ste? Quote Share this post Link to post Share on other sites
xxx123 0 Posted September 9, 2019 Isti problem sa zamenom seta kvačila , posle par dana pedala nevraća , zamenjena oba cilindra , zasad OK , videćemo kako je ... posle zamene pedala kvačila je mekša ... Quote Share this post Link to post Share on other sites
sibonios 43 Posted September 15, 2019 Koliko je kostala zamena i gde? Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9584 Posted September 18, 2019 @sibonios @xxx123 je odgovor greškom poslao kao Report. Prenosim napisano u celosti: Quote Smederevo - servis , korpa-lamela-druk i zadnji silen nepunih 18000din . Posle nedelju dana oba cilindra zamenjena i ulje koč. još 12000din. Sad sve OK. Quote Share this post Link to post Share on other sites