Miroslavjtd 4 Posted December 12, 2018 Sinoć sedam u Stilo 1.9 mjet 88kw i prvo što primetim je da nema ispisane kilometraže nego samo crtice, ovako ------, dam kontakt, i opet ništa...čak ne odradi čekiranje svih onih lampica. A i kazaljke nivoa goriva i temperature ne pomiču se..ponovim ključem, isto sve...od grejača lampica mi u zadnje vreme svetli malo i posle palenja, a sad i ona uporno blinka. Pokušam da upalim, i hoće...ugasim...ponovo kontakt...od serva lampica ostaje, izvučem ključ...sačekam minut. Probam da upalim...tu su i kilometri i nivo goriva i lampica od serva(volančić) ne svetli. upalim i sve normalno, odvezem se kilometar- dva...ugasim...i opet normalno sve? Šta li je bilo?, akumulator? Quote Share this post Link to post Share on other sites
PremieRacing 5189 Posted December 12, 2018 Bilo mu 'ladno... Quote Share this post Link to post Share on other sites
milanfcb 0 Posted January 10, 2019 (edited) Zdravo svima, javljao sam se na istoj temi pre mesec i po dana (par postova iznad) oko problema sa paljenjem koji je očigledno samo privremeno bio rešen novim akumulatorom. Od onda redovno sam vozio auto, jednom i na duži put od 600-700km. Sada Stilo (1.9jtd) ima jako čudne simptome prilikom paljenja. Situacija je bila sledeća: Vozio auto nekih 40min, dobar deo tog vremena je bilo na cca 80-100kmh. Stao do prodavnice da kupim namirnice, mirovao auto 15-20min. Kada sam pokušao sa paljenjem (standardno sačekao par sekundi dok ne isprođe Checking) nije ni zaverglao samo je ispustio jedan zvuk kliktanja i apsolutno se sve ugasilo od elektronike. Kada sam opet pokušao da dam kontakt tabla uopšte nije svetlela (checking diodice) samo je sve vreme bila upaljena dioda za airbag. Naravno, nije upalio. Zanimljivo je da tad ništa nije radilo od elektronike, svetlo u kabini/gepeku, radio, instrument tabla, otključavanje/zaključavanje, kao da je bukvalno neko isključio prekidač. Skidao minus klemu, dobro je pritegao, ali opet ista situacija, prvi put odradi checking, rade svetla u kabini, svetlo na instrument tabli, sve kako treba i onda opet klik i nakon toga pri novom kontaktu samo svetli airbag, a ostala elektronika mrtva. Takođe, s vremena na vreme se trzao brzinomer, na svake 2-3 sekunde. Ostavio tako auto na parkingu i sledećeg dana, tj. sinoć multimetrom proverio napon. Dok je bio isključen pokazivao 12.75V, probao još jednom ključem ali sve isto. Potom sam na kablove probao sa paljenjem i tek iz drugog puta (nakon novog skidanja/vraćanja kleme) uspeo da pokrenem auto (nisam čekao Checking, iz jednog okreta pokrenuo). Po paljenju napon je skočio na nekih 14.20V. Nisam gasio auto, odvezao se natrag do stana. Ugasio auto, probao da opet upalim, ali ista situacija. Tada sam opet proverio napon i iznosio je 13.10V. Sigurno ću ići do električara, samo sam hteo da čujem vaša mišljenja šta bi moglo biti i da eventualno možda nešto i sam isprobam. Hvala. Edited January 10, 2019 by milanfcb Quote Share this post Link to post Share on other sites
knezevic76 6885 Posted January 10, 2019 Kad čuješ to klik, obično zaglavi bendiks na anlaseru. Quote Share this post Link to post Share on other sites
SrdjanNS86 20 Posted October 15, 2019 (edited) Juce krenem na posao i pre posla svratim do vrtica da ostavim dete i kad sam se vratio auto nedaje znake zivota ni da mrdne.Ni check da odradi nista kao da je.crkao akumulator kazaljke zatrepere i to je to.Sta cu odem do posla peske nadjem kasnije kablove upali na kablove iz prve da kazem i oteram tako auto do kuce.(razdaljina kuca vrtic 2km)ugasim auto i da opet dam kontakt nista opet isto.Ja reko akumulator riknuo exide premium 72 jka premium izdrzao 4 godine i malko jace mada mi je to sumljivo odma bilo da je tako brzo riknuo a nisam imao problema uopste sa paljenjem.Sta cu odem do radnje kupim isti takav ubacim provozam do kuce opet 2-3km i ujutru ista situacija sa novim akumulatorom nece da upali donesem kablove upali odma.sta moze biti problem i dali ce radnja prihvatiti da vratim taj nov akumulator jer ocito nije xo njega. Auto je fiat stilo 1.9jtd 85kw Edited October 24, 2019 by neshaoct prebačeno Quote Share this post Link to post Share on other sites
bit 936 Posted October 15, 2019 (edited) Sve kleme dobro ošmirglaj finom šmirglom, vrlo verovatno na klemama ima debeo izolatorski sloj oksida, crne boje. Кad si već u tom poslu odvrni i sve kablove sa klema, jedan po jedan, i takođe očisti kontakt mesta, očistiš vratiš stegneš pa sledeći. Ako imaš kontakt sprej ili mast preprskaj nakon čišćenja. Edited October 15, 2019 by neshaoct pismo Foruma Quote Share this post Link to post Share on other sites
SrdjanNS86 20 Posted October 15, 2019 Hvala i ja mislim da je to jer je plus klema labava nemogu da je dotegnem max Quote Share this post Link to post Share on other sites
Ivan 17457 Posted October 15, 2019 (edited) Kad vec petljas oko akumulatora, obavezno proveri i punjenje alternatora, kao i da nesto ne vuce struju u mirovanju. Nesto mi je prerano taj Exide Premium ispustio dusu (izuzev ako nije ubijen zestokim lokalom), kod mene izguraju po 6 godina. Edited October 15, 2019 by Ivan Quote Share this post Link to post Share on other sites
SrdjanNS86 20 Posted October 15, 2019 Problem je taj sto negde vuce struju nisu ni kleme ni drugo nesto.On je preko noci izvukao nov akumulator tako da sam uspeo da resim sa prodavcem da vratim taj nov i da mi vrati pare moj sam napunio i sad cekam da bude slobodno da odvezem auto da vidim gde.vuce i sta struju. Quote Share this post Link to post Share on other sites
bit 936 Posted October 15, 2019 Hm ako vuče struju, to ima objašnjeno kako sa najjeftinijim unimerom izmeriti koliko vuče, šta je normalno, a šta preko toga treba rešavati. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Ivan 17457 Posted October 15, 2019 Koliko se secam, normalno je reda velicine mA, koliko se koristi za osnovno napajanje vozila (pogase se svi potrosaci, raskaci + klema, unimer veze na red sa klemom i stubicem i podesi skala da meri jacinu struje). Ako se ocitava povecana potrosnja, moze da se vadi osigurac po osigurac, dok se ne uoci pad jacine struje na normalnu. Kada se nadje sta je u pitanju, kupusa se i kontrolise konkretno to kolo (moze i po eLearn semi). Quote Share this post Link to post Share on other sites
bit 936 Posted October 15, 2019 Negde sam ja to u FLEX temi objasnio, i sa nekim YouTube primerom Quote Share this post Link to post Share on other sites
Flex 1778 Posted October 15, 2019 Tako je, imao ja muku sa medijom. Za pocetak bih ja gledao u pravcu radija (ako je fabrika) jer su prijavljivali ljudi problem sa njim (da iscrpi aku). Quote Share this post Link to post Share on other sites
SrdjanNS86 20 Posted October 15, 2019 To ce sve elektricar od nedelje da radi jer nema vremena ranije.Meni sa strujom ne pada napamet da cackam.Bitno da sam resio da nije akumulator.E sad videcemo dali bi me jeftinije izasao akumulator ili ovo sto je problem Quote Share this post Link to post Share on other sites
SrdjanNS86 20 Posted October 23, 2019 On 15.10.2019. at 7:34 AM, SrdjanNS86 said: Juce krenem na posao i pre posla svratim do vrtica da ostavim dete i kad sam se vratio auto nedaje znake zivota ni da mrdne.Ni check da odradi nista kao da je.crkao akumulator kazaljke zatrepere i to je to.Sta cu odem do posla peske nadjem kasnije kablove upali na kablove iz prve da kazem i oteram tako auto do kuce.(razdaljina kuca vrtic 2km)ugasim auto i da opet dam kontakt nista opet isto.Ja reko akumulator riknuo exide premium 72 jka premium izdrzao 4 godine i malko jace mada mi je to sumljivo odma bilo da je tako brzo riknuo a nisam imao problema uopste sa paljenjem.Sta cu odem do radnje kupim isti takav ubacim provozam do kuce opet 2-3km i ujutru ista situacija sa novim akumulatorom nece da upali donesem kablove upali odma.sta moze biti problem i dali ce radnja prihvatiti da vratim taj nov akumulator jer ocito nije xo njega.Auto je fiat stilo 1.9jtd 85kw On 15.10.2019. at 9:36 AM, SrdjanNS86 said: Hvala i ja mislim da je to jer je plus klema labava nemogu da je dotegnem max On 15.10.2019. at 4:20 PM, SrdjanNS86 said: Problem je taj sto negde vuce struju nisu ni kleme ni drugo nesto.On je preko noci izvukao nov akumulator tako da sam uspeo da resim sa prodavcem da vratim taj nov i da mi vrati pare moj sam napunio i sad cekam da bude slobodno da odvezem auto da vidim gde.vuce i sta struju. On 15.10.2019. at 10:25 PM, SrdjanNS86 said: To ce sve elektricar od nedelje da radi jer nema vremena ranije.Meni sa strujom ne pada napamet da cackam.Bitno da sam resio da nije akumulator.E sad videcemo dali bi me jeftinije izasao akumulator ili ovo sto je problem Da se javim resen je problem.Ipak je bio akumulator iako su tvrdili ovi koji uvoze exide da taj premium 72 tesko da rikne za 4 god meni je crkao.Drugo sto mi je cudno bilo je da sam ja kupio novi stavio ga u auto ali je on ujutru davao iste znake kao i moj stari.Majstor je rekao da uzmem opet isti taj u drugoj radnji i posle stavljanja i provere ceo dan i sutradan prepodne nigde nevuce struju radi normalno.Kaze mozda i taj novi iz te radnje nije valjao.Bitno da sam resio problem 3 1 Milutinac, Djuk85, neshaoct and 1 other reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
MILOSPZS 0 Posted September 28, 2021 (edited) Pozz drugari, otkad sam radio ozvucenje u autu pojebali mi se prozori nesto. Prvo desni suvozacev onda vozacev. Nece lepo da otvara nego po 2 centimetra sto mi jako ide na zivce. Probao sam ono da ih restartujem i da skinem minus sa akumulatora ali nista. Pored toga mi ne pali svetlo kada idem u rikverc,i mikroprekidac mi ne radi na gepeku,narucio sam drugi ali ne radi ni on onda mislim da nije do njega nego do struje u autu nesto. Jel imao neko slicnih problema? Edited September 28, 2021 by Ivan Spojeno Quote Share this post Link to post Share on other sites
Ivan 17457 Posted September 28, 2021 @MILOSPZS Nepotrebno otvorena tema spojena je sa postojecom. Quote Share this post Link to post Share on other sites