gile smederevo 574 Posted April 5, 2012 Originalna saobracajna je odjavljena. Cekam jos desetak dana da uzmem zool table i da teram auto u Srbiju. Onda cu imati validnu saobracajnu ciju cu kopiju(tj PDF) da posaljem. Znas li mozda za koliko se dobija resenje iz agencije? Procitao sam da oni sve rade putem poste. Cudi me da ne koriste golubove pismonose! Umesto da sve ide e-mailom, bez ikakvih problema....makar zahtev da moze nailom, ali jok! Quote Share this post Link to post Share on other sites
aleky 0 Posted April 24, 2012 Pozdrav svimazelim sve clanove ovog foruma da upozorim da ce imati problema ukoliko uvoze automobil stariji od 2002.god, a da u inostranoj saobracajnoj dozvoli pise da to vozilo ima ugradjen gas (plin,metan, svejedno). Agencija za bezbednost saobracaja kaze da su takva vozila "prepravljana" i da ne ispunjavaju uslove koje propisuje uredba o uvozu motornih vozila.Znaci bez obzira da li je vozilo proizvedeno tako da ispunjava euro 3 ili euro 4 standard NE MOŽE da se dobije homologacija jer je "prepravljeno" ??? Quote Share this post Link to post Share on other sites
Dusan 4 Posted April 24, 2012 (edited) Ja videh pre par dana na jednom placu Alfu 156 2001.godiste sa fabrickim plinom regularno uvezenu i ocarinjenu ovde kod nas. Carina je odradjena pre mesec dva bez problema. Edited April 24, 2012 by Dusan Quote Share this post Link to post Share on other sites
DR.G 0 Posted June 6, 2012 Znam da u ovom trenutku u Srbiji više nije kriterijum Euro 3 za uvoz ali u BiH još uvijek jeste,pa jedna mala opaska:stvar je u tome što će te na informacijama koje obično čitate sa njemačkih sajtova povremeno naći na automobil ispunjava D3 normu.E u tome je kvaka,to je neki švapski standard ali ne i euro3 NORMA.Toliko od mene jer je i mene to bunilo kada sam isto gledao. Quote Share this post Link to post Share on other sites
gile smederevo 574 Posted June 6, 2012 i dalje je euro3 minimum na snazi. nesto se govorkalo da ce povecati na euro4, ali nista od toga za sada. Ne bi me cudilo da ponovo dopuste uvoz ma kojih polovnjaka da bi popunili budzet sa parama od carine i pdv-a za ta vozila. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Zvukoljub 0 Posted July 5, 2012 (edited) Ono što me konkretno zanima jeste da li postoje razlike u održavanju, trajnosti itd, ili drugim rečima da li postoji razlog za favorizovanje EURO3 motora prilikom kupovine polovnjaka (ako zanemarimo da su godinu-dve noviji)?Dakle, ako neko ume da mi kaže "e, pusti EURO2, on ima taj-i-taj deo što oće da crkne, bolje juri EURO3 jer on nema taj deo", ili takvih razlika nema.Pretpostavljam da su samo u pitanju manje modifikacije u napajanju gorivom i izduvu radi zadovoljenja eko-normi, ali hoću da budem siguran. Edited July 5, 2012 by neshaoct spojeno Quote Share this post Link to post Share on other sites
Dovla 9 Posted July 5, 2012 Iskreno, ja nikad čuo da postoji JTD euro2. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Zvukoljub 0 Posted July 5, 2012 Pa to je valjda onaj od 105 KS, a navodno EURO3 je 101 KS (Bravo/Brava/Marea). Quote Share this post Link to post Share on other sites
marko.jovanovic 925 Posted July 5, 2012 Ma nema razlike. Oba se isto čipuju, isti k, već je bila slična tema ovde. Quote Share this post Link to post Share on other sites
FantomX 5 Posted July 5, 2012 Isti su, u deo, manje izduvnih gasova pusta euro 3, ista je bosch pumpa, dizne, sve, sve...Na euro 3 motoru je smanjena kolicina goriva na papucici gasa, pa proizvodi 4ks manje i ispusta zanemarljivo manju kolicinu izduvnih gasova. Apsolutno identicne masine - jedna jedina razlika su parametri ECU jedinice. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Zvukoljub 0 Posted July 5, 2012 Okej, fala svima! Quote Share this post Link to post Share on other sites
Stefan_kw 0 Posted August 12, 2012 (edited) Sutra saljem zahtev za homologaciju u pitanju je fiat punto 1.2 8v 2001 god u obrascu za tip motora da li da napisem samo 1.2 ili 1.2 8v?Hvala unapred na odgovorima. Edited August 13, 2012 by neshaoct spojeno Quote Share this post Link to post Share on other sites
Gusar 4 Posted August 12, 2012 Homologacija cega? Pojasni! Quote Share this post Link to post Share on other sites
Stefan_kw 0 Posted August 12, 2012 ministarstvo za bezbednost saobracaja potvrada za euro 3 motor Quote Share this post Link to post Share on other sites
Gusar 4 Posted August 12, 2012 E to ne znam... Jbg ja sam mislio nesto drugo.. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Hardvet 2 Posted August 12, 2012 (edited) Pojma nemam o tim homologacijama, ali nece te vratiti ako napises potpuniji podatak, sigurno...Inace, tip motora, trebalo bi da se odnosi na benzinski ili dizel... Edited August 12, 2012 by Hardvet Quote Share this post Link to post Share on other sites
Branko 23 1 Posted August 13, 2012 1242cm3 bar bi trebalo tako... Quote Share this post Link to post Share on other sites
Hardvet 2 Posted August 13, 2012 Valjda zapremina i tip motora nemaju veze.. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Martini 11 Posted August 13, 2012 Njih zanima broj sasije i motora. Ukoliko nemaju podatak o homologaciji, a verovatno imaju jer je cest model, trazice ti da im dostavis uverenje od proizvodjaca vozila (iz Kragujevca a kosta dodatnih 70e) Quote Share this post Link to post Share on other sites
mladjaboy 0 Posted September 26, 2012 (edited) zdravo, ja sam mladen, imam lanciju kappu vec 4 meseca,stranac je uvozena iz italije,posto zivim u becu a hocu da je ocarinim ako moze,zanima me ako mozete mi pomoci,ona je 2.0 t 97god 151kw da li je ona evro 3 motor ili evro 2,na nekim sajtovima pise da je evro 3 a na nekim evro 2,hvala unapred Edited September 27, 2012 by neshaoct spojeno Quote Share this post Link to post Share on other sites
Martini 11 Posted September 26, 2012 Euro2 i ne postoji nacin za carinjenje. Quote Share this post Link to post Share on other sites
mladjaboy 0 Posted September 26, 2012 hvala druze,znaci ovu samo na divljaka mogu da vozim i dalje,pozzzzz Quote Share this post Link to post Share on other sites
lanciathema 1 Posted September 27, 2012 Tako je kako je Martini napisao, lancia nije radjena sa euro 3 motorima vec samo sa euro 2, proizvodila se samo do 2000 godine tako da nema sanse da se carini, registruje i legalno vozi u Srbiji. Quote Share this post Link to post Share on other sites
sindrom 18 Posted September 27, 2012 U kakvom je stanju motor, turbina? Da li je na prodaju? Quote Share this post Link to post Share on other sites
sashicus 4 Posted January 16, 2013 Da li neko zna ili da me uputi kako da se proveri da li su euro 3 motori u lanciji libri 1.9jtd onaj od 105 i onaj od 110 ks, oni su pravljeni cini mi se '99. '00. god. Za onaj od 115ks znam da je E3. Hvala Quote Share this post Link to post Share on other sites