MilanLaki 0 Posted February 21, 2012 (edited) Lozak nije D2 vec Euro Dizel! Naravno ofarbani. Ne znam kakav je lozak sto se pravi u Srbiji i sto prodaje NIS, ali sve sto je iz uvoza ima euro standard, i sam naziv lozaka ima "euro" u sebi E sad sta sve nasi privatnici muljaju je druga stvar.. ako vec ide neko na varijantu lozaka neka samo gleda ove vece firme.. Edited February 21, 2012 by MilanLaki Quote Share this post Link to post Share on other sites
notorni 0 Posted February 21, 2012 Sve i da je ložak euro dizel a nešto nisam siguran da jeste, opet je crvenom bojom ofarban ED a ta crvena boja smeta i pumpi i diznama i cevima sistema goriva jer je nepredvidjeni višak. Simptomi problema će se prikazati negde brže negde sporije ali sigurno hoće. Quote Share this post Link to post Share on other sites
ivanerns 0 Posted March 11, 2012 (edited) Pozz društvo,iz NS-a sam pa me interesuje gde ima kvalitetno, provereno lož ulje, na kojim pumpama? Da li nkeo sipa od Vas? U kante naravno Znam za one priče crveno je naše, žuto je evropsko, trt mrt...NA AVIA pumpi mi lik koji toči kaže da on u svog Golfa II sipa njihovo lož ulje i da je OK, e sad...Inače, žena mi vozi svog Golf I 1.6 TAS... Mrcinu što bi rekli Smučilo mi se da me krade banana-država na gorivu, prelazim nazad u '90. pa šta bude...Hvala Edited March 11, 2012 by neshaoct spojeno Quote Share this post Link to post Share on other sites
aleksa_indjija 4 Posted March 11, 2012 U Indjiji na NIS-u ima LOZ ulje,i ide kao ludo! Ko moze (stari dizelasi) nek sipa,sigurno ce u skorije vreme (tj.cim prodju izbori) odrediti ogromne kazne kao i svuda u okruzenju za koriscenje "obojenog" dizela. Quote Share this post Link to post Share on other sites
ivanerns 0 Posted March 11, 2012 Ma može bagra da me povuče za.... Stoka jedna, kao u 90. da živimo, sramota, a šatro sad smo u "statusu", ma...Što je rekla jedna ciganka što prosi na ulici: "A oće li meni taj status da mi nađe pos'o, a?" Quote Share this post Link to post Share on other sites
mikkka 0 Posted March 11, 2012 Ja bih samo dodao da je D2 najmasniji.Sipaš D2 ,Ložiku, i E dizel na beton vidiš šta je najmasnije tj, kakva će fleka biti.Po meni kolko sam procenio ložika i E dizel su slične masnoće pa bih pre to kombinovo nego ložiku sa D2.Inače imam Mercedesa D2 io retko kada sam sipao i u njega ložiku, u Lanciu nikad, iako je prodajem.Ono što ja znam da mnogi D2 dizelaši sipaju ložiku kao i poneki jtd i td motori , oni prvi kao šatro ne osećaju razliku a ovi drugi malo češće menjaju filtere.Po meni ovi novi D2 (punto,clio i slč) ne bi nikako smeli ložiku.Ja kada sam svojevremeno sipao E dizel zimi kao da ne ledi u mečki osetio sam da ide lošije i da više troši.Eto toliko, inače ja stem nem ništa. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Zvezdo 931 Posted March 11, 2012 Kod mene u blizini na NIS pumpi prodaju nesto sto zovu zamislite "EURO LOZA"!?!? Pumpadzija kaze da je to ofarbani ED i ljudi masovno toce u sve i svasta, pocev od traktora do najnovijeg mercedesa! Mene je strah i kada sipam u Srbiji na OMV sta cu dobiti tako da ni ne pomisljam bez obzira na cenu da eksperimentisem sa tom nazovi Euro lozom!BTW. Jel zna iko zasto je u Srbiji na OMV pumpama lose gorivo? Ja ga sipam u Hrvatskoj, Sloveniji i Austriji na OMV i tamo imaju cak dve vrste ED E-5 norme. Jedno je kao obican ED a drugi neznatno skuplji sa kojekakvim aditivima, U Hrvatskoj ga krste sa "Maxmotion" Mili Boze kako auto lepo radi i ide na to gorivo! Ja svaki put napunim rezervar i kantu od 20 l u povratku. Inace ako mogu kod nas tocim na MOL i uglavnom sam zadovoljan mada ima oscilacija u kvalitetu! Quote Share this post Link to post Share on other sites
SikterBre 31 Posted March 11, 2012 A ja se baš pitam zašto vidjam sve više taksista sa dizel autima, kada je vožnja na plin jeftinija Quote Share this post Link to post Share on other sites
Martini 11 Posted March 11, 2012 BTW. Jel zna iko zasto je u Srbiji na OMV pumpama lose gorivo? Ja ga sipam u Hrvatskoj, Sloveniji i Austriji na OMV i tamo imaju cak dve vrste ED E-5 norme. Jedno je kao obican ED a drugi neznatno skuplji sa kojekakvim aditivima, U Hrvatskoj ga krste sa "Maxmotion" Mili Boze kako auto lepo radi i ide na to gorivo! Ja svaki put napunim rezervar i kantu od 20 l u povratku. Inace ako mogu kod nas tocim na MOL i uglavnom sam zadovoljan mada ima oscilacija u kvalitetu!Zato sto Srbiji OMV radi na principu fransize, i svakavi uzimaju pumpe u zakup. Naravno da su u obavezi da uzmaju gorivo i robu od OMV-a ali sigurno se tu provlaci jos nesto sa strane. Quote Share this post Link to post Share on other sites
SikterBre 31 Posted March 13, 2012 Juče sam na pumpi u Gruži video Euro Loža 104din Quote Share this post Link to post Share on other sites
mario-stilo 0 Posted March 13, 2012 ^^^ nije nista cudno, u poslednje vreme ga je sve vise po pumpama i nije toliko masan kao obican lozak.. samo sto je naravno ofarban... imam druga u Sloveniji i kaze da voze sve nove aute na lozak, ali tamo se koristi euro dizel ofarban kao lozak, posto D2 se vise nigde ne prodaje i proizvodi sem kod nas, u Bosni i tim banana drzavama... Quote Share this post Link to post Share on other sites
MilanLaki 0 Posted March 13, 2012 Vec sam rekao, i kod nas je ofarbani EvroDizel. Ne znam sta NIS proizvodi (jos oni rade D2), ali gde imate naziv Evro EL... ili tako nesto to (barem bi trebalo) je ED. I opet kazem ako vec to sipate izbegavajte privatnike odnosno manje pumpe. Ja licno izbegavam jer je CR, ali da imam nekog dizela malo starije genereacije bez problema bi to tankovao Quote Share this post Link to post Share on other sites
dule_tejic 0 Posted April 12, 2012 (edited) Ma ljudi kolege sipa u nissan primeru 2.0 turbo dizel '98 koao neki "extra laki" loz...tj.ja mu sipam a on donese samo sa pumpe...ni ne farbaju loz ulje vise...boja skoro kao benzin e sad treba videti da l auto sam podmazuje bosh pumpu il se to radi preko goriva...mnogo ljudi ne zna da golf 2 ima ulje u bosh pumpi za podmazivanje same pumpe koje se menja a na novijim dizelima se pumpa podmazuje preko goriva...a drugi kolega isto sipa u sitla multijet-a i nema problema vec 50ak hiljada tako da vi odlucite...) to je iskustvo koje ja imam... Edited April 12, 2012 by dule_tejic Quote Share this post Link to post Share on other sites
drvac 0 Posted April 16, 2012 Od mog sefa rodjak vozi cisterne pa mu je objasnio kakvo je gorivo na pojedinim pumpama. Kaze dizel se uvozi iz Grcke. Ako je tamno zute boje po novim zakonima Srbije ne mora da se farba u crveno podrazumeva se da je loz ulje. Neke privatne pumpe na jugu Srbije ga vec takvog prodaju kao ED. Vecina pumpi ga ukrsta sa ED i prodaju kao ED. E sad ako je tura koja se uvozi svetlo zute boje onda mora de se farba u crveno da bi se kao oznacilo da je to loz ulje. Kao crvena smesa nije pogodan da se mesa sa cistim ED pa onda sipaju kiselinu da nagrize boju i to je ustvari opsano za motore ta mesavina ED+Loz ulja koje je kiselinom vraceno u zutu boju. Kaze na srecu retko kada je tura tog svetlo zutog koji mora da se farba. Konkretno vozi gorivo za knez petrol i jos neke privatnu pumpu i sa sigurnoscu je na tim pumpama mesavina Loz ulja i ED a prodaje se kao ED. Gazda teretane u koju idem je taksista on vozi na metan ali kaze da su sve njegove kolege koje voze dizelase presle na loz ulje. I oni koji voze stare dizele i oni koji voze nove dizel motore. Kazu taksisti vec kad na kojekakvim pumpama sipamo miks goriva koje se prestavlja kao Ed onda bolje da sam sipam cist lozak i vozam se jeftinije. Kazu da im se ispalti da voze na lozak makar svakih 6 meseci morali da remontuju dizne. Naravno da se obicnim ljudima ne ispalti da rizikuju i sipaju jeftino gorivo posto ne prelaze mnogo godisnje ali taksisti koji ubijaju ogromnu kilometrazu itekako imaju racunicu. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Milutinac 5905 Posted April 17, 2012 Cale vec 5 meseci vozi stila jtd na lozu, sipa iskljucivo na ELP-u, ja sam ga bas pre par dana vozio jedno 700 kilometara, nikakve razlike nema, trosi isto (Zlatibor-Novi Sad prosecna potrosnja 4.7 ) ne trese, ne dimi, isto povlaci...e sada da li ce se jednog dana vratiti kroz popravke pumpe, dizne, i koje cega...ko zna...a opet ko zna i kada odes na NIS,MOL,Aviu...i sipas ED sta si u stvari sipao, nista ne bi trebalo da cudi... Quote Share this post Link to post Share on other sites
beli_Punto 123 Posted April 17, 2012 Pre neki dan sam na pumpi gledao kako covek koji je dosao traktorom toci 200L D2 u kante, pa sta sad on je lud da toci D2 a moze da toci loz ulje u traktor, a taksisti i pojedinci su pametni pa sibaju loz ulje, ja sipam euro, retko kad D2, ali auto isto ide i na D i na Euro a i razlika u ceni je 7 dinara tako da mu dodje na isto na kraju ... Quote Share this post Link to post Share on other sites
Milutinac 5905 Posted April 17, 2012 Na D2 mu drzava daje subvencije, na loz ulje ne... Quote Share this post Link to post Share on other sites
Cika Sima 0 Posted April 21, 2012 Pre neki dan sam na pumpi gledao kako covek koji je dosao traktorom toci 200L D2 u kante, pa sta sad on je lud da toci D2 a moze da toci loz ulje u traktor, a taksisti i pojedinci su pametni pa sibaju loz ulje, ja sipam euro, retko kad D2, ali auto isto ide i na D i na Euro a i razlika u ceni je 7 dinara tako da mu dodje na isto na kraju ...Nije lud nego mu je cena subvencionisana sa 60 din. On taj d2 placa oko 85 dinara litar. Quote Share this post Link to post Share on other sites
zokibubu 15 Posted April 21, 2012 Na poslu sam imao sastanak sa jednim od direktora NIS-a, na pitanje o razlici loz ulja i D2, kaze da je to isto, samo je loz za dalju preradu...Takodje, sumpor u gorivu ima mazajuca svojstva za elemente koji se podmazuju gorivom. Problem nastaje sa oksidima sumpora koji nastaje pri sagorevanju a koji su agresivni prema svemu.Tako da mislim da loz moze da menja D2, a Euro dizel je Euro dizel i tu nema vrdanja zbog aditiva u njemu. Quote Share this post Link to post Share on other sites
chela 2 Posted April 21, 2012 Do kraja godine bi kod nas trebalo da prestane da se proizvodi D2, t.j mozda malo duze, sve zavisi od modernizacije rafinerija. Kazu da blokovi za dizel treba prvi da se remontuju i modernizuju, tako da cemo uskoro uzivati u carima Eurolozaka koji ispunjava Euro 5 norme Quote Share this post Link to post Share on other sites
Nikolaj 1 Posted April 22, 2012 Posle svih komentara ovde,dodjes do zakljucka da od dizelke treba bezati,ko djavo od krsta,koja se vozi duze od mesec dana u Srbiji Quote Share this post Link to post Share on other sites
drvac 0 Posted May 1, 2012 Da li je neko sipao na pumpi ED u providnu flasu ili balon? Kakve je boje ED? Svi pricaju o boji Loz ulja koji je zut ili crven. A kakve je boje i prozirnosti pravi ED? Quote Share this post Link to post Share on other sites
drvac 0 Posted May 3, 2012 Uzeo sam od druga na probu ED doneo mi u balonu. Drecavo zutozelenkasti je nema jak miris jako blag miris. Vema proziran i cist. Pa reko da proverim sa nekim ko je upoznat sa gorivom da li je to to. Generalno na pumpama se prodaje Grcko euro loz ulje svetlo zute boje i masovno taksisti voze na njega. Quote Share this post Link to post Share on other sites
MilanLaki 0 Posted May 3, 2012 (edited) ^A po cemu je poseban taj ED. Nije iz Srbije? Takve boje, a i mirisa je ED i kod nas.edit: al' Ti je uredan gepek Edited May 3, 2012 by MilanLaki Quote Share this post Link to post Share on other sites