Jump to content
FAS Goran
milan_ns

JTD/TD - eurodizel ili D2 ili lož ulje?

Recommended Posts

Nije poseban nego je 120din litra. Pa reko da priupitam nekoga ko zna kako zigleda i mirise ED da mi kaze dal je to to. Nikada nisam sipao u flasu ili kantu tako da ne znam kako izgleda ED sa pumpe.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Cale vec 5 meseci vozi stila jtd na lozu, sipa iskljucivo na ELP-u, ja sam ga bas pre par dana vozio jedno 700 kilometara, nikakve razlike nema, trosi isto (Zlatibor-Novi Sad prosecna potrosnja 4.7 smile.gif) ne trese, ne dimi, isto povlaci...e sada da li ce se jednog dana vratiti kroz popravke pumpe, dizne, i koje cega...ko zna...a opet ko zna i kada odes na NIS,MOL,Aviu...i sipas ED sta si u stvari sipao, nista ne bi trebalo da cudi...

Imas isto to kod vukovica na futoskom putu za manje para nego na ELP-u, tj po 108 din.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Da tragao sam na netu i nasao podatak o specifikaciji Grckog euro loz ulja to je kao nekadasnji euro 3 dizel.Ima mali nivo sumpora i ostale karakteristike ED tog vrmena. Generalo sada je Euro 5 dizel na snazi koji je jos cistiji i sa jos manje sumpora. Nasao sam i podatak da ce drzava zabraniti prodaju euro loz ulja na pumpama posto je masovno krenulo trosenje istog. Odavno bi se taksisti bunili na cenu goriva i na cenu kilometra voznje. Ovako cute i voze na euro lozak. Generalno za nekog ko malo prelazi pitanje koliko bi usedeo na voznju na euro lozak i da stalno razmislja sta moze da se desi kolima.

Share this post


Link to post
Share on other sites

evo da se javim i ja,ja tocim u stilu 1.9 jtd 115ks. vec 2 godine to grcko loz ulje,presao sam oko 90000km i nisam imao ni jedan problem sto se tice goriva,sem sto mi je jednom bio zaglavio regulacioni ventil na cr pumpi.

Mogu da kazem da auto radi cak i malo lepse nego na ed.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mozete mesati ed i loz, nece biti problema.. zato mali servis na 8-9000km :-)

Edited by mario-stilo

Share this post


Link to post
Share on other sites

Moj drug sipa u Stila 1.9jtd ložaka već nekih 15000km, ništa mu nije...

Što se tiče servisa na 8-9000 pa to je REALNA kilometraža za servis za naše "eurodizel" gorivo...

Sve preko 10000km za servis je uništavanje motora...

Čak i kod nas kad kupiš NOV auto moraš servis na 10000 km (kod mene služben Astra 1.7 neki cdti ili tako nešto, 2009god) ništa preko toga i ako je servisni interval za ovaj model u Nemačkoj 15000km... Toliko o tome...

Ja sa službenim Doblom 1.9jtd radim na 10000km servis ali nikako preko toga, inače sipam Eurodizel...

E sad, 2000km manje do servisa je nekom dugačak period a nekom je to mesec dana (meni), tako da što se mene tiče da mi firma ne sipa ED u Dobla, išao bi na ložaka na jedan...

Pre neki dan sipam u NIS pumpi za 6000din 40l ED, jbt, samo 40l!!! Za 6000 bi ložaka sipao 55l, to je 15l više, to je 200km u gradu odnosno 300 na magistrali... Malo li je?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Evo sad i zvanično, lož ulje je ISTO ako i ED... A mi se ovde svađamo, prepiremo, jsete nije...

Jedino što sad to više nema smisla, prodajem auto i kupujem biciklo, može zamena , ima li ko?

Edited by ivanerns

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja sam uspeo na vreme da natocim pun rezervoar euro lozaka po 105 kinti za litar. Sreca je trajala od prekljuce do sinoc :lol:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Au, katastrofa. A moj drug se pravi pametan pa vozi bmw 525d na lozaka, trosi 11-12 po gradu i hvali se kako kad se preracuna u ed trosi isto kao prosecan auto na ed npr stilo, megan, punto..Reko sta ces kada ne bude bilo lozaka nego samo euro kao i u Eu, a on ce nema od toga nista , kad ce to da se desi, kad vidis eto preko noci. I koliko ce tek sada da vrede takvi auti, em luksuz, em kubikaza, em potrosaci, em 11-12l po 150din.....Punto mjt i jtd ZAKON

Share this post


Link to post
Share on other sites

sve je to isto ako se ovde neko seca benzina i nafte u duginim bojama posle nato agresije

shvatice o cemu pricam cak su se pojavili i oni sto prodaju neku ultra mega giga boju za benzin a ustvari prodavali boju za kolace...

malo crvene tj maline i malo zute tj limun i dobijes oridjinali shell benzin iz madjarske a u stvari sipo si rumuna sa dunava sa minimum 35 posto vode...

a sad vi tu razglabate o dizelu i koje je boje...

Share this post


Link to post
Share on other sites

ma je evo vozim auto svaki dan i koristim loz ulje,al mesam sa eurodizelom,npr sipam 2000 dinara loz ulja i isto toliko loz ulja i nikakve razlke nema,niti dimi ,niti losije ide,a to da ce drzava povecati akcize na loz ulje,pa hoce sto vise da zarade,treba vratiti grdne pare sto su potrosene na izbore i sto su sve lagali

ne znam danas sam video loz ulje je 107 na pumpi,a mislim da skoro nema razlike izmedju loz ulja i eurodizela

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jedno je lož ulje iz rafinerije van srbije, a drugo je ložak od NIS-a. EKO menadžer na jednoj pumpi mi je potvrdio da oni toče ložak "na pola puta" između Eurodizela i D2, naravno obojen. Možda je to onaj euro3 ložak što se navodno donosi iz grčke, mada sumnjam, pošto nijedna firma osim MOL-a ne uvozi svoj ED iz inostranstva. NIS uvozi ED na veliko pa preprodaje ostalima pošto su proizvodni pogoni daleko manji od tržišnih poreba a ostali nemaju računicu za transport ili nemaju skladišta o novim propisima, MOL spušta tankerima nizvodno po DUnavu iz Mađarske pa ima računa. Teško da će neko naći pravi euro ložak u Srbiji, da nije barem mešan sa D2. A D2 i ED nikako nisu isto, veoma je pogrešno širiti priču "sve je to isto". Štete na novim E5 motorima zbog D2 mogu biti izuzetno skupe

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ma ubili su nas do kraja. Nema dalje. Srbija - zemlja gde je loz ulje najskuplje od svih vrsta goriva!!!

Idemooooooooooooooooo :fun:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jedino je još OMV na moje pismo odgovorio da mu je "sav ED u maloprodaji iz uvoza" ali pošto nije naveo iz koje rafinerije pretpostavka je da je kupio uveženi ED on NIS-a, koji je odmah po početku primene uredbe o skladištenju uvezao 120.000 tona ED za dalju trgovinu (pisao sam već na forumu o tom "istraživanju"). A tajna je ko je to još sposoban da uveze?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Koje gorivo sipati u inostranstvu umesto našeg D2 i evrodizela? Pretpostavljam da je glupo pitanje, ali ne mogu nigde da nađem odgovor. Ne mogu da nađem nazive evrodizel i D2 na sajtovima kompanija iz drugih evropskih zemalja, ili recimo na sajtu Auto-Moto saveza http://www.amss.org....d=151&Itemid=95

Koliko sam uspeo da shvatim, u EU prodaju samo jednu vrstu dizela? Ako je tako, pretpostavljam da on odgovara poslednjem euro V standardu. Da li je to isto što i naš eurodizel, jer bi i euro IV i euro III jednako mogli da se zovu eurodizel? Ako jeste, šta sipati u stare automobile, recimo golf 2?

Konkretno, u ovom momentu me najviše interesuje šta da sipam u 1.9 jtd motor, Fiat Bravo 2001. godište i to u Rumuniji.

Edited by neshaoct
spojeno

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...