Jump to content
FAS Goran

Recommended Posts

To skupljaš za more ?

Ako nešto radi nema potrebe skidati. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Meni je posle skidanja odziv na gas postao malo bolji, i izduv je malo bučniji. Zadržao sam lonac od katalizatora, koji je odozdo isečen, izvadjeno je saće, i poklopac je završen.

Edited by marko.jovanovic

Share this post


Link to post
Share on other sites

A kad jeeednog dana postroze tehnicki pregled? Sta ce mo onda?

 

Do tada verovatno pokupovati druge aute ili se varam?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ako golf 2 dizel prodje tehnicki, a nase aute zbog katalizatora ne puste, onda...

 

hitlermobil druge generacije je euro??? a ovi nasi uglavnom euro 3,4 ili 5. Normalni tehnicki pregled mora imati podatke koliko pojedini model sa tim i tim motorom sme da ispusta od gasova. ukoliko su odstupanja veca zna se....

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ako golf 2 dizel prodje tehnicki, a nase aute zbog katalizatora ne puste, onda...

Kad budem imao viska para, kupicu neki sa stila, najjeftiniji, da imam ako zatreba.

 

Golf 2 dizel više ne možeš uvesti, a oni koji su u državi već, imaju posebne uslove za eko test. Za te starije aute, veće su eko takse, pa na kraju za Golf 2 dizel platiš 70-80 evra više registraciju nego za isti ekvivalent auta sa euro3 normom istog obujma i iste snage.

 

 

Neka Dino napiše kako je kod njih u Hr. pa onda skidajte .

 

Mogu ti ja reći - zavisi od tehničkog.

 

Oni najstroži, ne može da prođeš tehnički ako ti gume dimenzijama ne pašu onima u saobraćajnoj.

 

Tehnički u pravilu traje 20 minuta intenzivnih pregledavanja. Uđeš u tehnički, parkira auto u leru, prvo slika. Otvori motor, uzme ulje od kočnica par kapljica da ubaci u mašinu za proveru. Potom eko test*. Nakon toga kočnice. Nejednoliko kočenje kočnica, isto padanje. Odstupanje je moguće, ali u postotcima, ne znam koliki su, nikad nisam imao problema s tim, ali mislim da bi moj punto sa svojim odstupanjima gotovo sigurno pao. Pa na kanal, hrđe ne sme da bude ni u naziranju, trapovi, amortizeri, ma sve živo se gleda. On dole, ti u autu, pa okrećeš volan. Onda svetla, migavci, kratko, dugo, pozicija, sve mora da radi osim trećeg štop svetla, to može slobodno biti u kvaru. Barem što se mojih iskustava tiče.

 

*Eko test - važno je da nema zacrnjenje, ali i brojke su strogo regulisane. Jedno malo odstupanje, padaš. Moji su prvi put kad je uveden eko test imali odstupanja, ali je tip rekao da su u 2-3%, pa nije problem, da samo treba malo ispuhat motor. Posle toga, svake godine se motor ispuše pre tehničkog jedno 20-30 km, pa prolazi bez problema, gotovo idealni rezultati. U pitanju je C250D 1994.

 

Kod onih blažih se prođe uz neku manju manu, ali ne očekuj previše. Bez katalizatora, loša lambda sonda, nema šanse da prođeš.

 

Čak i da primeti rupicu na izduvu, postoji šansa da te sruši.

 

Ne znam jesam šta propustio, ali mislim da je to to.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Već sam pisao... Mog zeta Austrijanca su u Beču pre desetak godina oborili na tehničkom, jer su mu našli tragove praha za zaptivanje hladnjaka u antifrizu (a koji sam ga ja nagovorio da sipa kad je bio u Srbiji ).

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nisam zagovornik skidanja katta, ali mi se trenutno ne baca hiljadu eura za novi. Sve to zato što,možda, neću proći tehnički. A gde je tu niži auto, zatamnjena stakla, veći točkovi, xenoni, zatvoren EGR i td.

Edited by vicent

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ma zavrneš mu mapu tako da nema ni dima ni snage.

Ili poturiš letvu ispod pedale gasa da nema više od pola hoda.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sto kaze Ivan, napravice nam Igor Eko mapu samo za tehnicki pregled i cao. Ima da mirise na vanilu sko treba

A jel vi mislite da na nasim vozilima sa predjenih 200-300-500hkm katalizatori vrse svoj posao :D Niste razmisljali o tome :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mnogi misle da je dovoljno što ga imaju. To što ne radi nikakav posao i što može da napravi havariju, nema veze.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mislis da ga Bugari nisu vec skinuli :D

Izgleda da jesu, i turili neki turski-kineski...dzabe sam se radovao :(

Share this post


Link to post
Share on other sites

ja svoj ne bi skinuo nego je toliko pucketao i drzao toplotu nakon gasenja auta i po 2,3 sata pa sam ga zato skinuo inace ne bi. zato kad sam zadnji put gazio auto preko 200kmh video sam koliko znaci katalizator jer me je stigao oblak plavog dima kad sam stao na naplatnu rampu jer je zapalio sva ta uljna isparenja i ko zna kakvo smece u izduvu a pre skidanja tog dima nije bilo.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...