Trofeo 115 Posted January 24, 2017 (edited) Ne mogu da se setim. Znam da nije katalizator i sonda,kad je izbrisao merio je valjda ne razumem se puno te izduvne gasove i sve ostalo... Sve je kao ok. Kazem nikada pre menjanja ventila i obrade glave mi se to nije upalilo. I kao ako se opet upali moraces granu da zavaris ili promenis. Edited January 24, 2017 by Trofeo Quote Share this post Link to post Share on other sites
Trofeo 115 Posted April 11, 2017 I dalje vozim sa greskom Da li da da skidam katalizator ili sta? kapiram da se on zapusio ili sta vec... kad izbrisem gresku nakon200-300km ponovo mi upali ovu gresku... Da napomenem koga mrzi da cita prosle postove.od kad sam uradio glavu i ventile poceo je da mi pali ovu gresku... Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9584 Posted April 18, 2017 @Trofeo Ta se lampica pali iz 100 mogućih razloga. Bukvalno. Zato mora dijagnostikom da se vidi koji je tačno. Ne postoji šansa da se upali jer je pukla izduvna grana jer to komp ne može da zna, ali može zbog sondi, može zbog katalizatora... Neće nestati sama od sebe, mora da se reši onaj uzrok koji dijagnostika pokaže. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Trofeo 115 Posted April 19, 2017 (edited) @neshaoct eto slikao sam sta dijagnostika kaze. ima slika iznad Kaze P0420 katalizator 1 Dal da skidam ili sta? to je pitanje kad izbrisem gresku ne upali odmah vec nakon 300-400km.. Malo mi bilo cudno nikad mi nije palio i od kad mi je majstor radio ventile i glavu,menjao zupcasti itd.. od tada poceo da mi pali Malo mi bilo cudno,nikad pre toga nije palio Edited April 19, 2017 by Trofeo Quote Share this post Link to post Share on other sites
Trofeo 115 Posted May 22, 2017 Dans radio auspuh. Majstor kaze katalizator perfekcija... Jbo lud zbunjenog :/ Quote Share this post Link to post Share on other sites
Trofeo 115 Posted May 23, 2017 (edited) i konacno,lampica se ugasila i to sama od sebe Dakle pustao je na spoju kat-grana. kod samih srafova gde se srafi u granu... Toliko je mala mala pukotina bila da se nije primecivalo da pusta(dok se nije prosirila) ali bez obzira odmah mi je upalio gresku katalizatora...Cisto da neko zna moze biti smesna stvar kao ova naprm,da nekog ne bi majstor neki izradio recima "katalizator ne valja",skine kat izvari vam pukotinu a kat proda Edited May 23, 2017 by Trofeo Quote Share this post Link to post Share on other sites
uzivalacUvoznji 1 Posted May 29, 2017 I ja ću poludeti zbog te lampice, pali se baš tako na svako malo i posle njenog paljenja za par dana imam problem da upalim motor. Kad ga upalim nabijem gas na leru da malo bolje sagori svu prljavštinu što i izbaci kroz auspuh a pored toga može ta lampica značiti sto čuda u vezi s motorom bolje reći u vezi s gorivom, izduvima. Ubuduće se nemoj toliko njome opterećivati dok sve ide kako treba, vidim i mnogo taksista koji voze sa upaljenom tom lampicom. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Memphis 15 Posted May 29, 2017 On 4/19/2017 at 10:32 PM, Trofeo said: @neshaoct eto slikao sam sta dijagnostika kaze. ima slika iznad Kaze P0420 katalizator 1 Dal da skidam ili sta? to je pitanje kad izbrisem gresku ne upali odmah vec nakon 300-400km.. Malo mi bilo cudno nikad mi nije palio i od kad mi je majstor radio ventile i glavu,menjao zupcasti itd.. od tada poceo da mi pali Malo mi bilo cudno,nikad pre toga nije palio Provjeri napon i stanje akumulatora. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Trofeo 115 Posted May 30, 2017 @uzivalacUvoznji Ja taj problem nisam imao,auto je ok palio,radio,isao... Eto problem sam resio kao sto sam iznad i napisao @Memphis HVala druze,ali problem sam resio i napisao do cega je bilo Quote Share this post Link to post Share on other sites
ivkemajstor 0 Posted July 15, 2017 Ja sam imao isti problem,u pitanju je bio senzor rashladne tečnosti. Zamenjen,i kad se ugrejao motor 3 puta sam isturirao na 5000 obrtaja i ugasilo se Quote Share this post Link to post Share on other sites
Miloš Stojanović 0 Posted September 15, 2017 (edited) Imam problem sa bravom sx 1.6 1.6v 2001 godiste. Sija mi check engine lampica. Bio sam na dijagnostiku, izbacio je gresku "ventila isparivaca". Pretpostavljam da je to TEV ili evap ventil koji spaja bocu sa aktivnim ugljem i usisnu. Proverio sam ventil, otpor mu je 24oma. Lepo otvara i zatvara. Crevo bilo naprslo, skratio sam ga i resio falsiranje. Obrisali smo je. Ali opet i dalje prijavljuje istu gresku. Posto auto imam nepuna 10 dana. Prckajuci oko motora, video sam da su zice od prve lambde bile secene i nastavljane sa rednim stezaljkama. SKinuo sam stezaljke i zalemio zice kako bog zapoveda i izolovao buzirima. Prilikom startovanja odmah je ugasio check. Ali pre pola sata ga je opet upalio. Pa me interesuje, ako je neko imao slican problem, neka mi kaze uzrok. Posto me sijanje check lampice mnogo iritira. I da, motor na iberu ne duva uopste, crevo ibera suvo kao barut.. Potrosnja je ok. Ne zalim se. Ali primetio sam na auspuhu dim, plavkasti koji se javlja prilikom turiranja. Zanimljivo je da sa sipke nije skinuo ni 1mm ulja, sipao sam novo selenijino gold ulje. 10/40.. Dali je to mozda do gumica ventila? Ili neki problem sa smesom? Hvala svima Edited September 16, 2017 by neshaoct spojeno Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9584 Posted September 16, 2017 @Miloš Stojanović Šta je pokazao na dijagnostici sada kada je ponovo upalio check (posle sređivanja sonde)? Quote Share this post Link to post Share on other sites
Miloš Stojanović 0 Posted September 20, 2017 Nisam iso ponovo na dijagnostiku. Check sija jos uvek. Zamenio sam mu kablove. Zanimljivo da su bili fabricka ugradnja. 16 godina stari. Pre neko vece otvorim haobu, a ispod light show. A i svecice sumnjam da su u bolje stanje jer kad zagreje na turazu oce da baca crn dim po malo i ima knedlu u voznji od 1500 do 2500. Posle vuce ko mutav. Kad zamenim i njih oticicu na dijagnostiku da vidim sta ce opet pokazati. Mada sve vise i vise pocinje da me brine. Quote Share this post Link to post Share on other sites
uzivalacUvoznji 1 Posted September 21, 2017 Jesi li čitao prethodne komentare? Ja ne bih brinuo ako sve radi ok. Lampica se pali iz stotinu razloga. Da pomenem i svoje najnovije iskustvo s tim u vezi, ja sam eto išao na dijagnostiku i pazite nije ništa pokazalo (!) radi auto ok, nemam više problema s paljenjem a lampica sija pa su obrisali grešku i rekli mi opet će ti se upaliti kad sledeći put kreneš što se i desilo, vozim već dosta najnormalnije i ako ona sija. Problem je što kod italijana elektronika sama može da pobrljavi pa sad ne znaš jel stvarno nešto otišlo ili nije i ako jeste da li je neka sitnica pa zato sija. Kad ne daj Bože nešto ne bude radilo kako treba onda ću se time pozabaviti o istom trošku jer nemam ni para ni vremena da ga svaki put proveravam. Dim ti je možda do lošeg goriva ume i zato lampica da se pali, probaj da ga isturiraš na visokim obrtajima. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Luka99 1 Posted November 20, 2018 (edited) Momci imam problem u pitanju je Fiat Brava 1.6 16v sx 2002 godiste u zadnjih nedelju dana pocela je povremeno da mi se pali crvena dizna na instrument tabli. Kad se u voznji upali izgubi gas posle 10-ak sekundi se ugasi i primi gas. Nekad kad treba da upalim auto dam kontakt upali se crvena dizna nece da upali. Hvala vam unapred Edited November 20, 2018 by neshaoct spojeno Quote Share this post Link to post Share on other sites
sasadoncic02 24 Posted November 20, 2018 Očigledno oko ubrizgavanja nešto. Loša dizna, ili struja do dizne, pumpa goriva. Najbolje na dijagnostiku. 1 Luka99 reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
Luka99 1 Posted November 20, 2018 I ja isto mislim da je nesto oko dizni ili da je paljenje pomereno i trosi mi nenormalno mnogo sipao sam neki dan 10 litara napravio 35 km dodjem kuci sutra da ga upalim nece odem do pumpe natocim 500 dinara goriva i upali Quote Share this post Link to post Share on other sites
Dexa313 13 Posted November 20, 2018 kao sto rekose moras na dijagnostiku. moze biti losa i lambda sonda pa da trosi toliko puno. I nemoj da imas toliko malo goriva u rezervoaru, jer pumpa goriva se hladi u benzinu kojeg ti ocigledno nemas. 1 neshaoct reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
sasadoncic02 24 Posted November 20, 2018 Ako je jedna ili više njih u lošem stanju, one umesto da raspršuju gorivo praktično pišaju i moguće da je zato velika potrošnja. To je moja pretpostavka, možda bude još nekog ko će da napiše svoje mišljenje Quote Share this post Link to post Share on other sites
Luka99 1 Posted November 20, 2018 Jel znate neki servis u Bogradu koji imaju dijagnostiku sa tri pina? Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9584 Posted November 20, 2018 @Luka99 Postoje adapteri za tri pina, tako da niko ne mora da ima baš tu neku ''dijagnostiku sa tri pina''. Inače, iskustva sa servisima su u ovoj temi: https://www.fiat-lancia.org.rs/forum/index.php?/topic/5125-fiatlanciaalfa-romeo-servisi-dileri-pozitivna-i-negativna-iskustva/ Ako ti se ne čita sve (verovatno), pročitaj barem ono napisano u poslednjih par godina na toj temi. Lampica dizne ne znači po automatizmu da su dizne (ili neka od njih) u problemu, nego je u to vreme slika dizne bila opšti simbol za check engine lampicu. Danas više nije slika dizne, a isto znači kad se upali kao i tada kad je bila dizna - check engine. Pročitaj sada, nakon spajanja tema, sve ranije napisano u temi na kojoj smo. Quote Share this post Link to post Share on other sites