neshaoct 9592 Posted July 20, 2011 Priča o ključu nije za ovu temu. Quote Share this post Link to post Share on other sites
danijel88 0 Posted August 1, 2011 @ neshaoct ok jel mogu da dobijem link teme za kljuc? Quote Share this post Link to post Share on other sites
tox 42 Posted August 1, 2011 Evo samo par tema nize na forumu je jedna od tema o tome.Koristi pretragu za vise.TEMA Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9592 Posted August 1, 2011 Imaš i ovu temu...:http://www.fiat-lancia.org.rs/forum/index.php?showtopic=44576Evo kako sledeći put to sam možeš da uradiš:http://www.fiat-lancia.org.rs/forum/index.php?showtopic=43963 Quote Share this post Link to post Share on other sites
Arman 0 Posted August 13, 2011 A da li zna neko sta bi moglo biti razlog paljenju check engine sijalice odmah nakon starta hladnog motora? Kasnije prilikom starta vruceg motora ne pali sijalicu, ali na hladnom motoru, je upali obavezno, tj. kad ugasi sijalice za ulje i akumulator ugasi i ovu, ali nakon sekundu-dve upali je, i narednih nekoliko startovanja svetli. Kada je ugasi na nekom od narednih startovanja toplog motora gasi i nju, ali na jutarnjem startu upali je obavezno. Da napomenem da auto ide odlicno, nikakvih problema nemam, osim sto me nervira ova sijalica. Zna li neko o cemu se radi? Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9592 Posted August 14, 2011 Samo dijagnostika...ta lampica označava bukvalno na desetine mogućih razloga. Quote Share this post Link to post Share on other sites
danijel88 0 Posted August 16, 2011 @ TOX @ neshaoct ok hvala Quote Share this post Link to post Share on other sites
Arman 0 Posted September 21, 2011 Problem sa check engine resen. U pitanju su bile zaprljane dizne, pa dok sredi rad hladnog motora, upali sijalicu. Nakon ciscenja dizni prestao je da me nervira sa ovom sijalicom od koje sam poceo da se jezim cim je vidim, pa makar to bilo i prilikom davanja kontakta. Quote Share this post Link to post Share on other sites
FANDJO92 0 Posted January 9, 2012 Od kad sam uzeo auto stalno svetli ta narandzasta lampica katalizatora.Dosta ljudi je reklo da je to sto auto ima ugradjen plin pa comp cita neke druge vrednosti sve je to ok itd pa me zanima vase misljenje.Lampica svetli i kad vozim na benzin ?Ako ti se lampica pali samo na plin onda jeste zbog plina,jer prilikom ugradjivanja plina treba da se ubaci dizna simulator,to je deo koji racunaru daje signal kao da rade benziske dizne i on ne vidi gresku a ako gori i na beznin onda pravac dijagnostika Quote Share this post Link to post Share on other sites
dexxybor 0 Posted July 27, 2015 (edited) Pozdrav svima. Nov sam clan na forumu kao i novi vlasnik Fiat Brava 1.6 16v 97`.Nedugo nakon kupovine auta poceo je da se pojavljuje sledeci problem :Desava se s`vremena na vreme da auto (uglavnom zagrejan) odjednom izgubi snagu, pocne da trokira i tom prilikom se upali famozna crvena lampica za check engine. Problem nestane kada odspojim akumulator na nekih sat vremena i nakon toga je sve OK do nekog sledeceg puta. Kada nema tog problema auto ide odlicno. Prethodni vlasnik mi je rekao da se to znalo i kod njega nekada desiti ali samo na sekundu ali veoma retko (na svakih 1000 km otprilike). Ne znam da li ima neke veze, ali kada se taj problem ucestalio, nasipao sam pola rezervoara benzina i tecnost za ispiranje dizni i taj problem nisam imao dok nisam ponovo sipao gorivo (mozda samo slucajnost). Inace u skorije vreme menjan je filter goriva, filter vazduha, svecice, kablovi.E sad, znam da o ovoj temi vec ima nesto na forumu ali niko nije napisao kako je resio problem, posto mogu da budu na desetine stvari u pitanju, pa stoga pitam sve one koji su imali ovakav problem? Hvala. Edited July 28, 2015 by neshaoct spojeno Quote Share this post Link to post Share on other sites
kreator 288 Posted July 28, 2015 Kod mene je bio sličan problem imaš moju temu o tome..Rešena je tako što je očišćena pumpa goriva koja je skidana iz rezervoara..Prvo kreni od pumpe pa ćeš da vidiš dalje ..Ne bi bilo loše da uradiš dijagnostiku ako se posle čišćenja pumpe i rezervoara deševa isti problem.. Quote Share this post Link to post Share on other sites
dexxybor 0 Posted July 28, 2015 Koliki je posao da se ocisti pumpa. Bivsi vlasnik mi je rekao da je skoro menjao filter goriva i da je ocistio kompletan rezervoar, e sad, ne znam da li je cistio i pumpu, i da li mogu nesto da zajebem prilikom skidanja i sta se cisti ? Quote Share this post Link to post Share on other sites
kreator 288 Posted July 28, 2015 Badava je čistio filter ako je pumpa uvukla prljavštinu pa nema dovoljan pritisak..Nije problem da se skine pumpa..Kod mene je verzija motora koja nema spoljni filter.Tako da postoje 2 filtera u samom kućištu pumpe..Malo je problem da se odvije šraf koji je steže na rezervoar..Treba odviti pažljivo da se nešto ne polomi jer je sve plastika..Naravno bilo bi dobro da neko skine ko ima iskustva..kod mene je ovakva pumpa.. Quote Share this post Link to post Share on other sites
dexxybor 0 Posted July 28, 2015 OK, a jel se skidaju ti filteri na pumpi ili se ciste na licu mesta ? Quote Share this post Link to post Share on other sites
kreator 288 Posted July 28, 2015 Ako je ista pumpa kao moja ,postoji jedna mrezasti filter koji je zakačen na donjem delu pumpe gde usisava gorivo..Bukvalno leži na dnu rezervoara kada je pumpa na njemu..To se skine lagano i očisti (nezno produva kompesorom) posle tog filtera postoji još jedan nasamoj pumpi..Takođe je metalni kao mesingana mrezica..Taj nisam skiadao bio je čist..Ali sam iz donjeg smera ka gore prema crevima gde uvlači benzin malo vazduhom izduvao kroz pumpu..Bilo je dosta prljavštine nekog crnila sitnog.. Quote Share this post Link to post Share on other sites
dexxybor 0 Posted July 28, 2015 Sada sam gledao i mislio da skinem pumpu ali nesto mi se ne da. Pumpa je konstrukcijski (odozgo gledano) drugacija od tvoje. Ima 2 zasebna dzeka i 3 dovodna-odvodna creva, a cini mi se da se srafi odozgo cela pumpa za rezervoar kao onaj poklopac za bure gde se stavlja kupus. Ona creva su na nekim plasticnim zabicama tako da me bilo strah da ih pritiskam da nesto ne bih zeznuo pa da mi posle tu curi gorivo. Videcu kada budem imao vise vremena da probam, a u medjuvremenu sam skinuo senzor radilice i bio je u strasnom stanju, sve neko blato na njemu, tako da sam to ocistio lepo pa cu videti kako ce da se ponasa. Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9592 Posted July 29, 2015 Kad je već cimanje oko skidanja, možda prvo da se izmeri pritisak goriva, pa ako je on ok, onda da se ne ulazi dalje u ''gimnastiku'' oko pumpe ako ona radi ok, tj. daje pritisak koji treba. Quote Share this post Link to post Share on other sites
dexxybor 0 Posted August 5, 2015 E ovako... Iako problem nije nestao (a pumpa je ciscena pre par meseci), morao sam da krenem na more u ovakvom stanju i rezultat je sledeci : ... pumpa Bor napunjen do vrha - Zajecar- Kragujevac-Cacak-Uzice-Zlatibor-Prijepolje pumpa 404 km, napunjen ponovo do vrha 21,5 l sto ce reci prosecna potrosnja za Fiat Brava 1.6 16v 1997.god = 5,3 l/ 100 km. sa tim sto se lampica naravno palila i trokirao sve u svemu oko 50 km. Da li bi nekome ovi podaci pomogli da razjasni u cemu je problem sto se auto tako ponasa kada upali lampicu a potrosnja je (barem za mene) izvanredna. I jos jedna stvar, primetio sam kada je auto zagrejan pa mu nacepim gas da se onda lampica upali i pocne trokirati pa mu trazim tada sa opustanjem gasa priliku da se lampica ugasi i tada kada se to desi povuce normalno. Quote Share this post Link to post Share on other sites
dexxybor 0 Posted August 8, 2015 Evo novosti u vezi jeb*nog trokiranja. Bio u auto servisu u Igalu i dijagnostikom utvrdjeno da je bobina u prekidu t.j. jedan namotaj koji daje struju na 1 i 4 svecicu. Zamenjena polovnom i auto se preporodio. Ako sam ikome bio od pomoci bice mi zadovoljstvo. Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9592 Posted August 8, 2015 Sigurno jesi, i bićeš svakome ko bude čitao temu u narednom periodu. Lepo je što si se setio foruma da napišeš šta je pravilo problem na autu. Quote Share this post Link to post Share on other sites
nikola01 0 Posted January 4, 2017 (edited) u pitanju je multipla 1.6 2002 godiste prilikom startovanja kola se upali obd sus i pocne kompijuter da pisti pa me interesuje da li signalizira neki kvar kompijutera Edited January 4, 2017 by neshaoct spojeno Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9592 Posted January 4, 2017 @nikola01 Gde se upali ta greška ''OBD SUS'', gde je pokaže? Kako se auto ponaša, ima li nekih simptoma? Quote Share this post Link to post Share on other sites
nikola01 0 Posted January 12, 2017 kad upalim auto pocne komp da pisti i na displeju se pojavi obd sus ali nema nikakvih problema a ja se bojim da ih ne bude pa zato i pitam Quote Share this post Link to post Share on other sites
Trofeo 115 Posted January 24, 2017 (edited) E ovako radio sam auto menjao ventile,ravnjanje glave. veliki servis... kad je hladan na grani je malo restao od kako su majstori skidali glavu verovatno su granu jos vise ostetili sad se cuje i vruc i hladan.Doteram auto kuci predjem oko 100km kad ono upali se ta lampica odem u servis prikace na dijagnostiku izbrisu gresku opet predjem oko 100km opet se upali. Da li je problem do izduvne grane sto je pocepana pa zato pali? btw nikad ranije mi se nije upalila za godinu dana koliko je auto kod mene. Majstor kaze sigurno do grane jer je sve uradio kako treba. lampica non-stop sija. Edited January 24, 2017 by Trofeo Quote Share this post Link to post Share on other sites
psyman 1 Posted January 24, 2017 Koju gresku ocitava dijagnostika? Quote Share this post Link to post Share on other sites