Jump to content
FAS Goran
jboban

Stilo 1.9 JTD - protokomer ili nije, pitanje je sad?

Recommended Posts

Na 2.8jtd motoru, to sam mislio. 1.9 nema koliko znam

Послато са SM-J320FN уз помоћ Тапатока

Share this post


Link to post
Share on other sites

Iskreno receno ja sam posumnjao da mi vuce fals vazduh negde kod filtera za vazduh a tu koliko citam ima neka posuda za uljne pare.

 

 

Edited by Ivan

Share this post


Link to post
Share on other sites

Moguce je i to, ja sam naveo jedan primer sa istim simptomima. Safe mod, greska za protokomer, lampica grejaca...


Послато са SM-J320FN уз помоћ Тапатока

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hvala druze u svakom slucaju. Cim resim napisacu sta je bilo tacno. Ja ne verujem da je protokomer za 2 i po meseca dva puta crko.

 

 

Edited by Ivan

Share this post


Link to post
Share on other sites
On 7/1/2017 at 11:44 AM, Bogi824 said:

Da ne otvaram novu temu, premda je slična stvar u pitanju. Na dijagnostici mi pokazuje nešto slično.

Ciljana masa vazduha: 280.0 mg/i

Izmerena masa vazduha: 460.0 do 480.0 mg/i

i to na leru.

Snage ima, potrošnja nekada zna biti veća, ali ne stalno, a nekad i naleti loša tura nafte.

Troši negde oko 6.5-7.5 litara u gradu bez klime (u pitanju je Fiat Brava 74 kw, 1.9 JTD, 2001, god.).

Sinoć mi je potrošio prilično, 9 l bez klime, pa me je to i povelo da postavim ovo pitanje.

Ovako stanje protokomera je već poduže, negde oko 1 godine sigurno, ako ne i duže.

 

Pitanje za poznavaoce, da li trebam menjati protokomer?

 

 

Ja sam imao isti problem. Na dijsgnostici trazena vrednost je oko 300 a na leru izmedju 500 i 600. Kupio sam nov protokomer koji mi je trajao 2 i po meseca. Zatim sam od druga iz Italije kupio nov protokomer za 125 eura i on mi je crkao navodno jer tako kaze dijagnostika. E necu da kupujem jos jedan jer ne verujem da je crkao. Mozda vuce fals vazduh cim je vrednost veca. Ja mislim da je to osnovni problem. Pogledaj oko filtera za vazduh.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Eeeeeeeeee prijatelju...ja sam 3 protokomera promenio dok nisam otkrio u cemu je problem i jos 2 dok nisam definitivno otkrio kako se otkljanja. 

Egr mora biti istekan iz struje, softverski ugasen i onda posto ce svetleti check engine taj koji ga softverski gasi mora i tu gresku da ti izbrise da se ne pojavljuje na tabli

 

Ili je to ili ono sto ti je napisao mspk na drugoj temi gde si pisao

Edited by Milutin-NS

Share this post


Link to post
Share on other sites

Vrednosti ti se razlikuju zato sto ti je zatvoren egr ventil a ne zato sto ti je neispravan protokomer.Mozes da proveris tako sto ces pratiti vrednosti na konstantnom gasu recimo na 2000 obrtaja gde bi vrednosti trebalo da ti se izjednace.To ti govorim iz iskustva jer je tako i kod mene,skidao sam plocicu sa egr a i onda se vrednosti na leru izjednace.

Share this post


Link to post
Share on other sites

@Bojan M.

Nema potrebe postavljati isto pitanje u vise tema. I pitanje i svi dosadasnji odgovori su spojeni u postojecoj temi o protokomeru, tako da ovde slobodno nastavi diskusiju, napisi konacno resenje, itd. ;) 

 

 

Edited by Ivan

Share this post


Link to post
Share on other sites
Eeeeeeeeee prijatelju...ja sam 3 protokomera promenio dok nisam otkrio u cemu je problem i jos 2 dok nisam definitivno otkrio kako se otkljanja. 
Egr mora biti istekan iz struje, softverski ugasen i onda posto ce svetleti check engine taj koji ga softverski gasi mora i tu gresku da ti izbrise da se ne pojavljuje na tabli
 
Ili je to ili ono sto ti je napisao mspk na drugoj temi gde si pisao
Bio sam na dijagnostici i iskljucio sve greske i prikopcao protokomer. Auto se ponasa normalno. Majstor mi je rekao da lose gorivo zna da napravi problem jer sam sam kad mi se to desilo pre toga sipao na MOL pumpi 27 litara tog goriva. Sad kad je to potroseno i brisano na dijagnostici on se ponasa normalno. Da covek ne poveruje.

Sent from my SM-J510FN using Tapatalk

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mali off, sipao sam na Knezu dugo adi dizel, izbaci mi par puta gresku za vodu u filteru goriva. Sipam posle na Europetrolu, desavalo se isto. Predjem na MOL, izbaci mi jednom, bilo je još dizela sa prethodne pumpe. Kako sam nastavio samo MOL, nema greske. Slucajnost mozda, mozda i ne.

Sent from my 3310

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ma prve verzije stila izbacuju tu gresku vecinom bezbeze :)

Послато са SM-J320FN уз помоћ Тапатока

Share this post


Link to post
Share on other sites
Mali off, sipao sam na Knezu dugo adi dizel, izbaci mi par puta gresku za vodu u filteru goriva. Sipam posle na Europetrolu, desavalo se isto. Predjem na MOL, izbaci mi jednom, bilo je još dizela sa prethodne pumpe. Kako sam nastavio samo MOL, nema greske. Slucajnost mozda, mozda i ne.

Sent from my 3310


Veliki off, ja sam rekao sta mi se desilo i kako je bilo. Inace ovo je znalo da se desava pri tocenju goriva kada sam menjao protokomere.

Sent from my SM-J510FN using Tapatalk

Share this post


Link to post
Share on other sites

Po toj logici, meni je Stilo odavno trebao da se raspadne posle evo vec 8-9 godina tocenja ED iskljucivo na "Mol"-u :stuart: .

Share this post


Link to post
Share on other sites

Takođe. 9god. isključivo Mol, sa par izuzetaka. Nikada bilo kakav problem.

Sent from my LG-G3 using Tapatalk

Share this post


Link to post
Share on other sites

Bezpredmetno je pricati na ovom delu foruma o benzinskoj pumpi MOL ili bilo kojoj drugog. Posto vas toliko pogadja pumpa MOL gde nista nisam rekao protiv te firme, ja vam se izvinjavam.  Pretpostavljam, da ste zene kojim slucajem da bi vas vise zanimala zenska gardeoroba na forumu o cipelama.  Naime, a priznacete, da bez obzira o kakvom kvalitetu goriva govorite da je kvalitet goriva koji se pretoci na bilo kojoj pumpi diskutabilan jer opet priznacete na jednoj MOLOVOJ pumpi moze biti vode u rezervoaru dok na drugoj ne mora biti. Naravno to vazi i za druge pumpe koje nisu MOLOVE. Tako da nije potrebno da pricate o benzinskoj pumpi kao pumpi vec se usredsredite na tematiku i problem, a ja sam pretpostavio i problem sa losim kvalitetom goriva. Zar ne?

Da li ste ikad imali prilike da vidite kako vozaci siterni prodaju gorivo uz put? Sta mislite sa kojom vrste tecnosti dopunjuju taj manjak? Pisanjem sigurno ne jer je nekako tesko ispisati i jedan kanister od 5 litara a da ne govorim o nekoj vecoj kolicini.

Edited by Bojan M.

Share this post


Link to post
Share on other sites

U pravu si. Od pumpe do pumpe, razlika verovatno postoji. Neki su pošteniji od onih drugih (ili ne smeju da zagrizu). Kako god bilo, gorivo ne utiče na MAF senzor, niti može da ga pokvari.
Jesi li ti rešio problem ?

Sent from my LG-G3 using Tapatalk

Share this post


Link to post
Share on other sites
U pravu si. Od pumpe do pumpe, razlika verovatno postoji. Neki su pošteniji od onih drugih (ili ne smeju da zagrizu). Kako god bilo, gorivo ne utiče na MAF senzor, niti može da ga pokvari.
Jesi li ti rešio problem ?

Sent from my LG-G3 using Tapatalk


Kad sam potrosio gorivo koje sam sipao na MOL pumpi otisao sam i brisao gresku i ukopcao protokomer. Evo vec treci dan nusta ne prikazuje i radi normalno kao da nista nije bilo.

Sent from my SM-J510FN using Tapatalk

Share this post


Link to post
Share on other sites

Da li neko zna kolika je normalna vrednot temperature vazduha koji ulazi u protokomer i da li je ta vrednot promenljiva u odnou na spoljnju temperaturu.

Dobijam na dijagnotici da mi je vrednost ulazne temperature aman duplo niža nego štoi je to spoljnja atmosferska temperatura vazudha.

Kada odkačim protokomer, dobijem višu temperaturu koja negde odgovara spoljnjoj temperaturi vazduha.

U pitanju je Fiat Brava, 1.9 JTD, 74 kw, 2001. godište.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zavisi od mnogo fakyora, ako ti je fabricka kutija od filtera onda treba da bude priblizno spoljasnoj, ako imas neku pecurku i zavisi kako je postavljena moze da vuce topao vazduh od motora sto se ugreje. Cudno je kako ti pokazuje temp ako iskopcas sto znaci da ili ti on ne valja ili sensor nine na njemu nego na nekom drugom mestu.

Sent from my SM-J710F using Tapatalk

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kutija filtera filtera vazduha je farbrička, ništa nije budženo. I menjam filter vazduha uredno na svakih 10.000 hiljada kilometara.

Dakle, sve je u standardu.

Ono što sam primetio na kutiji filtera vazduha je da jedan šraf, koji je dosta dugačak ne steže poklopac kako bi trebao, kao da donekle ide pa se onda vrti u krug. I to nije do navoja šrafa već do postolja gde ide šraf, drži ga jedva na jednom navoju ako i toliko. Da li to možda može biti uzrok?

 

I kod protokomera imam još jedan parametar koji mi se ne poklapa bar tako kaže dijagnostika.

Reč je o masi vazduha:

59f0fd3ae8c92_masavazduha.thumb.jpg.95114ada1ca40f3386bc07578fa4efb5.jpg

Ovo je mereno na leru.

 

Ono što mene najviše zanima, da li zbog ove dve stavke na protokomeru mogu da imam povećanu potrošnju goriva?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...