Jump to content
FAS Goran
jboban

Stilo 1.9 JTD - protokomer ili nije, pitanje je sad?

Recommended Posts

Polovan ispravan originalan protokomer za multijet imas da kupis po mnogobrojnim otpadima u sapcu na primer... Cena 60-80 evra... Radice ti sigurno dugo i dobro...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ako vec pravi problem onda probaj da ga ocistis, ali kako treba posebnim sprejevima za tu namenu, nikako alkoholom, vatom i slicnim pomagalima.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Danas sam radio dijagnostiku i uocim ovo

Izmjerena masa zraka: 510.0 mg/i

Trazena masa zraka: 280.0 mg/i

u leru , pa sam malo trazio po forumima i kazu da je protokomjer pokvaren, a unutra je nov pierburg, ima li ko slican problem

Share this post


Link to post
Share on other sites

Već sam napisao u prvom postu, Wurth MAF Celaner-om. Na slici bočice je Bosch-ov MAF umetak, potpuno isti kao i moj.

EDIT: Mala ispravka: Nije Wurth, nego CRC Airflow sensor clean

druze gde mogu da nadjem crc maf sensor leaner da uzmem? obisao sve i svasta uz sta je bio komentar : zbog male potraznje nemamo na lageru i sl...

Share this post


Link to post
Share on other sites

I meni je majstor rekao da je protokomer u pitanju..isti problem sa gasom,kao i da mi je puklo kuciste od filtera vazduha.Kuciste 120 e  protokomer 80e.Naravno odem do druga,plasticara,izvari kuciste ,procisti otvor za dovod vazduha...problem resen. 1500 din...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ovako momci,Imam Fiat Stila 1.9 JTD 2004 godiste,kad sam kupio auto na autoplacu posto je imao gresku isao sam do majstora u blizini i ocitao je gresku i rekao mi da je otisao protokomer i izbrisao gresku.Posle  pola sata voznje upalila se opet greska.Naravno auto ide ali nije to to sto se kaze nece da vuce kako treba,Ja sam uzeo i skinuo dzek sa protokomera i sada ide ko blesav,Ono sto me interesuje je sledece da li smem da vozim tako otkaceno ,Jer pare se otisle u druge svrhe vaznije kao sto je termostat trap kocnice a za protokomer nemam para.Molim da mi kazete sta da radim.Ja sam po struci automehanicar ali samo za Teretna vozila Autobuse i Kamione,nikad nisam nista radio na kolima sem zamene gume termostata sijalica tako nekih bas osnovnih stvari tako  da oko auta nista ne znam a za autobus mogu sta hoces.Pa vas molim da me izvedete na pravi put.Unapred hvala

Edited by neshaoct
prebačeno

Share this post


Link to post
Share on other sites

Smeš slobodno da voziš, bez brige.

Auto će ti raditi po default vrednostima i malo više će da troši goriva.

Nije opasno po motor nimalo.

Ipak, skupi polako pare i kupi novi original.

Auto sa neispravnim ide loše, sa raskačenim ide okej a sa ispravnim ide kako treba :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hvala puno care onda kupujem novi i resen problem.Hvala na pomoci sad mi je lakse

Edited by Ivan
Ne citiraj prethodni post

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dodatno, skini taj tvoj i pogledaj kakav je.

Možda je samo prljav.

Ako je prljav potopi ga u brake cleaner i očisti.

Nemoj ga pipkati ničim.

Samo u neku čašu sipaj cleaner i bućkaj dok se ne opere. Ponavljam, nemoj ga dirati ničim.

Sačekaj da se skroz dobro osuši (min 1 sat) i ponovo ga zakači pa vidi da li radi :).

Ovu operaciju radi tek kada je motor 100% hladan. Najbolje da prenoći :)

Mehaničar si, bolje ćeš se snaći od mene :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ok probacu to imam bar cleaner pa cu probati po tvom upustvu cim uhvatim vremena.Hvala care

Edited by Ivan
Ne citiraj prethodni post

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ne znam kako napravit temu.Slucaj je kod mene da nemam vuce.U pitanju je stilo 1.9 jtd 85 kw 2003 god.Ako neko procita nek se javi a ja cu reci sta se desava...Novi sam...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Postovani kolega, slobodno opisite problem u postojecoj, odgovarajucoj temi: https://www.fiat-lancia.org.rs/forum/index.php?/topic/39541-fiat-stilo-jtd-problem-sa-snagom/

Pa cemo pokusati da pomognemo koliko smo u mogucnosti.

Share this post


Link to post
Share on other sites
On 12/23/2012 at 9:25 PM, space said:

Danas sam radio dijagnostiku i uocim ovo

Izmjerena masa zraka: 510.0 mg/i

Trazena masa zraka: 280.0 mg/i

u leru , pa sam malo trazio po forumima i kazu da je protokomjer pokvaren, a unutra je nov pierburg, ima li ko slican problem

Da ne otvaram novu temu, premda je slična stvar u pitanju. Na dijagnostici mi pokazuje nešto slično.

Ciljana masa vazduha: 280.0 mg/i

Izmerena masa vazduha: 460.0 do 480.0 mg/i

i to na leru.

Snage ima, potrošnja nekada zna biti veća, ali ne stalno, a nekad i naleti loša tura nafte.

Troši negde oko 6.5-7.5 litara u gradu bez klime (u pitanju je Fiat Brava 74 kw, 1.9 JTD, 2001, god.).

Sinoć mi je potrošio prilično, 9 l bez klime, pa me je to i povelo da postavim ovo pitanje.

Ovako stanje protokomera je već poduže, negde oko 1 godine sigurno, ako ne i duže.

 

Pitanje za poznavaoce, da li trebam menjati protokomer?

 

 

Edited by Bogi824

Share this post


Link to post
Share on other sites

Evo ovde u prilogu ispod, baš tačno izmerena vrednost od pre nekog jutra, jasno auto je bio na radnoj temeraturi, odnosno bio je u radu celu noć

 

595ba944a5b79_protokomerFiatBrava1.9JTD74kw2001_god..thumb.jpg.75b39c3c54d8b16a1c4fe77b467acc71.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

To vam je izmerena vrednost na leru,treba da stisnete gas malo veci da vidite da li ide preko 800-900 mg ako ide onda je dobro.Ako se pomeri samo za 150-200 da varira da nece preko,ili ako stoji vrednost koja se ne pomera dok dajete gas onda je crkao i za zamenu je.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kada je  egr zatvoren sa plocicom,onda ti zadatu vrednost pokazuje dosta manju od realne koja bi na leru trebala biti oko 500 mg.Ako je naleru 500,a pri dodavanju gasa raste onda ti je protokomer dobar,i razlog potrosnje trazi na drugom mestu ako uopste i postoji

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pozdrav svima!

Imam pitanje za sve vas koji imate ovakav ili slican problem. Naime, neposredno pre odlaska na more uradim veliki servis na FIAT Stilo 1.9 JTD 85KW. Nakon toga pojavi mi se greska ENGINE FAULT  i gori zuta lapmica kompjutera. Dijagnostika mi je rekla da je otisao ulozak protokomera koji sam sam zamenio sa novim. Nakon toga nekih 2 i po meseca sam vozio i opet se pojavilo isto gde je i ovog puta dijagnostika rekla da je crko ulozak protokomera. Od druga narucim direktno iz Italije nov za 125 eura i ugradim ga u auto sa brisanjem greske na dijagnostici. Desetak dana nakon toga prilikom tocenja goriva jer je bio na rezervi u voznji mi se pojavila greska ENGINE FAULT. Na dijagnostici ista stvar, samo sto ovog puta zna da se ugasi greska kako pri paljenju tako i u voznji i da se opet upali. Prosto mi nije jasno da li taj senzor-ulozak protokomera moze da crkava tako cesto a ako je tako koji je razlog. I ako jeupaljena greska auto nije u safe modu, vuce ali slabije. Na leru ne moze da nabije 4000 obrtaja. Skinuo sam konektor sa tog novog italijanskog senzora protokomera i nabija turazu samo tako, kao mecava i u voznji se itso tako ponasa. Pitao sam i zvao majstore, jedan kaze lose gorivo, drugi kaze da nisam trebao da menjam senzor vec da mi neko crevo uvlaci fals vazduh. Nisam uopste pametan niti mogu da izbucem neku zakonitost iz ponasanja auta. Nisam napomenuo ERG ventil je zatvoren a crni dim se pojavljuje na velikoj turazi. Molim one koji ovo procitaju da daju svoje iskustvo.

P.S. Sumnjam u ispravnost elektro instalacije obzirom da mi se nekad palila i greska za grejac motora. Ima li pomoci ovde uopste!!!?????

Share this post


Link to post
Share on other sites

To ti je do instalacije samo. Negde je u spoju verovatno cim pali i gresku za grejace. Skoro nam je na kombiju ista simptomatika bila s tim sto je njemu crkavao jedan osigurac ali palio je i greske za protokomer i grejace. Problem je bio senzor uljnih para ( to ima taj 2.8) i istopila se instalacija pa poceo da prijavljuje svasta. Isprati nekako ako mozes

Послато са SM-J320FN уз помоћ Тапатока

Share this post


Link to post
Share on other sites

Onaj prvi ulozak kad je crkao auto je presao u safe mod. Posle toga je nov crkao i auto je opet presao u safe mod gde sam nakon toga uzeo protokomer iz Italije. Sad kad se prikopca onje u nekom plu safe modu, vuce ali slabije a kad se iskljuci on leti. Juce mi je tokom paljenja sve bilo OK ali u voznji je upalio ENGINE FAULT. Gde se nalazi senzor uljnih para i sta je to 2.8. Hvala!

 

Edited by Ivan
Ne citiraj prethodni post

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...