tosonije 3 Posted December 22, 2012 Polovan ispravan originalan protokomer za multijet imas da kupis po mnogobrojnim otpadima u sapcu na primer... Cena 60-80 evra... Radice ti sigurno dugo i dobro... Quote Share this post Link to post Share on other sites
nemanja77 0 Posted December 23, 2012 hvala ti! Quote Share this post Link to post Share on other sites
MS PK 7728 Posted December 23, 2012 Ako vec pravi problem onda probaj da ga ocistis, ali kako treba posebnim sprejevima za tu namenu, nikako alkoholom, vatom i slicnim pomagalima. Quote Share this post Link to post Share on other sites
space 1 Posted December 23, 2012 Danas sam radio dijagnostiku i uocim ovoIzmjerena masa zraka: 510.0 mg/iTrazena masa zraka: 280.0 mg/iu leru , pa sam malo trazio po forumima i kazu da je protokomjer pokvaren, a unutra je nov pierburg, ima li ko slican problem Quote Share this post Link to post Share on other sites
lordvutras 0 Posted January 24, 2013 Već sam napisao u prvom postu, Wurth MAF Celaner-om. Na slici bočice je Bosch-ov MAF umetak, potpuno isti kao i moj.EDIT: Mala ispravka: Nije Wurth, nego CRC Airflow sensor cleandruze gde mogu da nadjem crc maf sensor leaner da uzmem? obisao sve i svasta uz sta je bio komentar : zbog male potraznje nemamo na lageru i sl... Quote Share this post Link to post Share on other sites
MS PK 7728 Posted January 24, 2013 Imas makar u nekom od servisa sigurno, makar neku drugu marku Quote Share this post Link to post Share on other sites
dusan9169 0 Posted October 29, 2014 I meni je majstor rekao da je protokomer u pitanju..isti problem sa gasom,kao i da mi je puklo kuciste od filtera vazduha.Kuciste 120 e protokomer 80e.Naravno odem do druga,plasticara,izvari kuciste ,procisti otvor za dovod vazduha...problem resen. 1500 din... Quote Share this post Link to post Share on other sites
DaliborLazarevic 4 Posted December 6, 2015 (edited) Ovako momci,Imam Fiat Stila 1.9 JTD 2004 godiste,kad sam kupio auto na autoplacu posto je imao gresku isao sam do majstora u blizini i ocitao je gresku i rekao mi da je otisao protokomer i izbrisao gresku.Posle pola sata voznje upalila se opet greska.Naravno auto ide ali nije to to sto se kaze nece da vuce kako treba,Ja sam uzeo i skinuo dzek sa protokomera i sada ide ko blesav,Ono sto me interesuje je sledece da li smem da vozim tako otkaceno ,Jer pare se otisle u druge svrhe vaznije kao sto je termostat trap kocnice a za protokomer nemam para.Molim da mi kazete sta da radim.Ja sam po struci automehanicar ali samo za Teretna vozila Autobuse i Kamione,nikad nisam nista radio na kolima sem zamene gume termostata sijalica tako nekih bas osnovnih stvari tako da oko auta nista ne znam a za autobus mogu sta hoces.Pa vas molim da me izvedete na pravi put.Unapred hvala Edited December 9, 2015 by neshaoct prebačeno Quote Share this post Link to post Share on other sites
joshibeast 74 Posted December 6, 2015 Smeš slobodno da voziš, bez brige.Auto će ti raditi po default vrednostima i malo više će da troši goriva.Nije opasno po motor nimalo.Ipak, skupi polako pare i kupi novi original.Auto sa neispravnim ide loše, sa raskačenim ide okej a sa ispravnim ide kako treba Quote Share this post Link to post Share on other sites
DaliborLazarevic 4 Posted December 6, 2015 (edited) Hvala puno care onda kupujem novi i resen problem.Hvala na pomoci sad mi je lakse Edited December 6, 2015 by Ivan Ne citiraj prethodni post Quote Share this post Link to post Share on other sites
joshibeast 74 Posted December 6, 2015 Dodatno, skini taj tvoj i pogledaj kakav je.Možda je samo prljav.Ako je prljav potopi ga u brake cleaner i očisti.Nemoj ga pipkati ničim.Samo u neku čašu sipaj cleaner i bućkaj dok se ne opere. Ponavljam, nemoj ga dirati ničim.Sačekaj da se skroz dobro osuši (min 1 sat) i ponovo ga zakači pa vidi da li radi .Ovu operaciju radi tek kada je motor 100% hladan. Najbolje da prenoći Mehaničar si, bolje ćeš se snaći od mene Quote Share this post Link to post Share on other sites
DaliborLazarevic 4 Posted December 6, 2015 (edited) Ok probacu to imam bar cleaner pa cu probati po tvom upustvu cim uhvatim vremena.Hvala care Edited December 6, 2015 by Ivan Ne citiraj prethodni post Quote Share this post Link to post Share on other sites
Shaber 0 Posted January 16, 2016 Ne znam kako napravit temu.Slucaj je kod mene da nemam vuce.U pitanju je stilo 1.9 jtd 85 kw 2003 god.Ako neko procita nek se javi a ja cu reci sta se desava...Novi sam... Quote Share this post Link to post Share on other sites
Ivan 17587 Posted January 16, 2016 Postovani kolega, slobodno opisite problem u postojecoj, odgovarajucoj temi: https://www.fiat-lancia.org.rs/forum/index.php?/topic/39541-fiat-stilo-jtd-problem-sa-snagom/Pa cemo pokusati da pomognemo koliko smo u mogucnosti. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Bogi824 1 Posted July 1, 2017 (edited) On 12/23/2012 at 9:25 PM, space said: Danas sam radio dijagnostiku i uocim ovo Izmjerena masa zraka: 510.0 mg/i Trazena masa zraka: 280.0 mg/i u leru , pa sam malo trazio po forumima i kazu da je protokomjer pokvaren, a unutra je nov pierburg, ima li ko slican problem Da ne otvaram novu temu, premda je slična stvar u pitanju. Na dijagnostici mi pokazuje nešto slično. Ciljana masa vazduha: 280.0 mg/i Izmerena masa vazduha: 460.0 do 480.0 mg/i i to na leru. Snage ima, potrošnja nekada zna biti veća, ali ne stalno, a nekad i naleti loša tura nafte. Troši negde oko 6.5-7.5 litara u gradu bez klime (u pitanju je Fiat Brava 74 kw, 1.9 JTD, 2001, god.). Sinoć mi je potrošio prilično, 9 l bez klime, pa me je to i povelo da postavim ovo pitanje. Ovako stanje protokomera je već poduže, negde oko 1 godine sigurno, ako ne i duže. Pitanje za poznavaoce, da li trebam menjati protokomer? Edited July 1, 2017 by Bogi824 Quote Share this post Link to post Share on other sites
Bogi824 1 Posted July 4, 2017 Evo ovde u prilogu ispod, baš tačno izmerena vrednost od pre nekog jutra, jasno auto je bio na radnoj temeraturi, odnosno bio je u radu celu noć Quote Share this post Link to post Share on other sites
DaliborLazarevic 4 Posted July 5, 2017 To vam je izmerena vrednost na leru,treba da stisnete gas malo veci da vidite da li ide preko 800-900 mg ako ide onda je dobro.Ako se pomeri samo za 150-200 da varira da nece preko,ili ako stoji vrednost koja se ne pomera dok dajete gas onda je crkao i za zamenu je. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Bogi824 1 Posted July 6, 2017 Hvala @DaliborLazarevic, proveriću večeras pa javljam. Quote Share this post Link to post Share on other sites
daki220981 3 Posted July 18, 2017 Moze, DIJAGNOSTICKI UREDJAJ!!! Послато са LG-H340n уз помоћ Тапатока Quote Share this post Link to post Share on other sites
slavisa75 3 Posted July 19, 2017 Kada je egr zatvoren sa plocicom,onda ti zadatu vrednost pokazuje dosta manju od realne koja bi na leru trebala biti oko 500 mg.Ako je naleru 500,a pri dodavanju gasa raste onda ti je protokomer dobar,i razlog potrosnje trazi na drugom mestu ako uopste i postoji Quote Share this post Link to post Share on other sites
djomla 8386 Posted August 26, 2017 Pitanje jedno, da li je neko imao iskustva sa Bremi protokomerom? Quote Share this post Link to post Share on other sites
Bojan M. 4 Posted October 22, 2017 Pozdrav svima! Imam pitanje za sve vas koji imate ovakav ili slican problem. Naime, neposredno pre odlaska na more uradim veliki servis na FIAT Stilo 1.9 JTD 85KW. Nakon toga pojavi mi se greska ENGINE FAULT i gori zuta lapmica kompjutera. Dijagnostika mi je rekla da je otisao ulozak protokomera koji sam sam zamenio sa novim. Nakon toga nekih 2 i po meseca sam vozio i opet se pojavilo isto gde je i ovog puta dijagnostika rekla da je crko ulozak protokomera. Od druga narucim direktno iz Italije nov za 125 eura i ugradim ga u auto sa brisanjem greske na dijagnostici. Desetak dana nakon toga prilikom tocenja goriva jer je bio na rezervi u voznji mi se pojavila greska ENGINE FAULT. Na dijagnostici ista stvar, samo sto ovog puta zna da se ugasi greska kako pri paljenju tako i u voznji i da se opet upali. Prosto mi nije jasno da li taj senzor-ulozak protokomera moze da crkava tako cesto a ako je tako koji je razlog. I ako jeupaljena greska auto nije u safe modu, vuce ali slabije. Na leru ne moze da nabije 4000 obrtaja. Skinuo sam konektor sa tog novog italijanskog senzora protokomera i nabija turazu samo tako, kao mecava i u voznji se itso tako ponasa. Pitao sam i zvao majstore, jedan kaze lose gorivo, drugi kaze da nisam trebao da menjam senzor vec da mi neko crevo uvlaci fals vazduh. Nisam uopste pametan niti mogu da izbucem neku zakonitost iz ponasanja auta. Nisam napomenuo ERG ventil je zatvoren a crni dim se pojavljuje na velikoj turazi. Molim one koji ovo procitaju da daju svoje iskustvo. P.S. Sumnjam u ispravnost elektro instalacije obzirom da mi se nekad palila i greska za grejac motora. Ima li pomoci ovde uopste!!!????? Quote Share this post Link to post Share on other sites
MS PK 7728 Posted October 22, 2017 To ti je do instalacije samo. Negde je u spoju verovatno cim pali i gresku za grejace. Skoro nam je na kombiju ista simptomatika bila s tim sto je njemu crkavao jedan osigurac ali palio je i greske za protokomer i grejace. Problem je bio senzor uljnih para ( to ima taj 2.8) i istopila se instalacija pa poceo da prijavljuje svasta. Isprati nekako ako mozesПослато са SM-J320FN уз помоћ Тапатока Quote Share this post Link to post Share on other sites
zalik 15 Posted October 22, 2017 prvo auto skopcaj na dijagnostiku i daj da vidimo kod greske????kao da si sa marsa pao pomoci imaaaa Quote Share this post Link to post Share on other sites
Bojan M. 4 Posted October 22, 2017 (edited) Onaj prvi ulozak kad je crkao auto je presao u safe mod. Posle toga je nov crkao i auto je opet presao u safe mod gde sam nakon toga uzeo protokomer iz Italije. Sad kad se prikopca onje u nekom plu safe modu, vuce ali slabije a kad se iskljuci on leti. Juce mi je tokom paljenja sve bilo OK ali u voznji je upalio ENGINE FAULT. Gde se nalazi senzor uljnih para i sta je to 2.8. Hvala! Edited October 23, 2017 by Ivan Ne citiraj prethodni post Quote Share this post Link to post Share on other sites